Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hvad er det dog du har hjernevasket min kæreste med???

Nu vil hun have mig med i skoven og løbe, og slæbe på kævler og hoppe på bænke!

:laugh: :laugh:

Godt at høre, at det bed på hende - hun var fuld af pep! :superman: :4thumbup:

I kan sgu' da bytte! Du tager med hende i skoven og varmer lidt op, får øvet dine boxjumps og sprint - så slutter i ved din bil, kører i The Gym og squatter! BUM!

Fedt du smider vesten på og sandsækken på nakken, når tiden til træning er knap! Det er warrior approved!

Saaaaadandæænenme Warrior! :devil: :devil: :devil:

Min udfordring til mig selv er at gøre det med min 80 kg. sandsæk, men helt ærligt, så tror jeg aldrig nogensinde, at jeg gider at prøve! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Skvattet træning i dag!

En masse gøgl, TGU, mere gøgl, stræk som en yogi, mere gøgl, clean og pushpress op til 90 kg., miss på 95 - WTF?!?! Intet mindset.. blablablab...

Ugens challenge:

7 min. AMRAP:

7 DL 100 kg.

7 Pullups

Runder: 9 + 2 dødløft - så absolut out of juice og savner NOX!

Tude, tude, tude.. blablabla.. hold nu kæft!

1 time med bad og morfar, så 45 min. i skoven med hunden og løbeskoene.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ohøj Kauf!

Først og fremmest, et forsinket tillykke med familie forøgelsen :wub:

Det er godt at se at du, trods familie forpligtigelser, forsøger at tage dig lidt tid til træning. Om det så er en tur med sandsækken eller en hurtig WOD, så har lidt jo også ret :wink:

Det lyder helt kanon med "sommer-gym" i haven :4thumbup:

Selv har jeg også planer om at lave et Home Gym, dog indendørs, med hjemmelavet squat rack, chin up/dip stativ Og selvfølelig dæk og andre slæbe anordninger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er der en endnu en Internet fame boy på MOL.

www.crossfitfootball.com

Fedt billede!

Det er der nemlig! Jeg synes, at fameboy skulle prikkes lidt til op til vores dækflip konkurrence. Derfor kører jeg psyken på ham ved at blive en fameboy selv. Og mange tak! Jeg kan også vældig godt lide billedet.

Det er fandeme også et smukt stykke maskineri. Tyskerne kan bare ét eller andet med panserstål.

Tusind tak - Jeg har nu rødder i Schweiz, men det er tæt på!

Kauf er da ikke tysker? wub.gif

Ahhwwwwwww... :wub: :wub: :wub:

To mulige svar:

1) Kuafmann lyder eller som et tysk efternavn?

Det var virkelig en vrøvlet sætning, du fik rodet dig ud i der, de'r!

Link to comment
Share on other sites

I går var jeg i haven fra kl. 9-18. Jeg fik fin kulør, fældet et træ, gravet dets enorme rødder midtover og fjernet hele stammen + rodnet. Projekt garden-gym. er gået i gang! :devil:

Derfor desværre ingen træning, men fin fysisk bevægelse og lidt legemsøvelser med flytning af grene osv.

I dag tømning af have for grene og rødder, derfor ingen rigtig træning.

Guarden havde lavet en lille hjemmevideo på sin facebook, som han sagde at han blev træt i armene af efter 8 sæt, så den måtte jeg prøve.

Guarden hjemmetræning var oprindeligt:

1 runde: 5xDL@2x48 kg. KB + 3xClean+Jerk@2x32 kg. KB. + 1Clean+3xpres@2x24 kg. KB.

1 min. rest mellem hver runde.

Da jeg ikke havde nogen 48 kg. KB, måtte jeg nøjes med det sidste.

Guardens modified hjemmetræning:

3xClean+Jerk@2x32 kg. KB. direkte til 1 Clean+3xpres@2x24 kg. KB.

1 min. mellem hver runde.

Jeg nåede 21 runder, inden Cat sagde, at nu skulle jeg stoppe med at gøgle og komme ind og spise... næste gang må jeg tage flere reps.

Desuden fik jeg af samme kærlige hustru i dag at vide, at jeg har flotte skuldre og også ok triceps, men at min biceps VIRKELIG er flad! "I forhold til dine skuldre, så har du jo ingen biceps, der er bare helt fladt" udtalte fruen sig.

"HM!" tænkte jeg "Curls... lort" tænkte jeg.

I morgen håber jeg på rigtig træning. :smile: ... og curls... :dry:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Sguda ikke noget at sige til, at du har små guns, når du piver og bakker ud, hvergang der skal (fatbar) curles!

Jeg hader virkelig at curle!! Det er så meganederen kedeligt! Jeg finder det omtrent ligeså kedeligt som 80'er-90'er serien "Glamour"... OMG!!! Den er kedelig!!!!

Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg tid til at træne rigtigt - WUHUU!!! :w00t: Til gengæld var jeg lidt træt, men det var stadig rart!

Opvarmning:

Mobilitet, + diverse leg med BB + lidt TGU m. 32'eren.

4 stk. Opvarmningsrunder:

6 dækflip.

3/3 splitjerk m. 40 kg.

20 hammerslag til dæk.

Diverse kipping tekniktræning, både Toes to bar, Pullups og en del Butterfly pullups - hvilket jeg finder betydeligt nemmere end alm. kipping pullup.

Trænings:

Squat + hamstring curl + pullup:

15x60 kg.

10x80 kg.

10x100 kg.

10x110 kg.

10x110 kg. + 10x45 kg. + 8

10x110 kg. + 10x45 kg. + 8

10x110 kg. + 10x45 kg. + 8

10x110 kg. + 10x45 kg. + 8

I de første set kørte jeg 12 butterfly pullups mellem hvert sæt - nemt.

Weekly Challenge:

4 runder af:

10 Boxjump

10 Ring pushups

10 Horizontal ring pullups (Feet on box)

then

25 KB Swings @ 32 kg.

then

4 runder af:

5 Boxjumps

5 Ring pushups

5 Horizontal ring pullups (feet on box)

then

25 KB. Swings @ 32 kg.

Tid: 9.32 - shit, det var en skidt tid. Reglen er at hoften skal være i lockout position i boxjumps, samt strakt i hver pushups og pullups. Undervejs blev jeg i tvivl om jeg havde lavet 4 eller 5 af den første runde... nå, det kommer ikke til min fordel, vi kalder det 4.

- Hov! Jeg glemte mine guns... :blush:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I går fik jeg ikke tid til at træne, det gjorde jeg til gengæld i dag.

Opvarmning:

Meget, fokus på mobilitet af hele kroppen + aktivering af hamstrings.

Træning:

Snatch teknik:

10 singles med bar.

5x3 singles af 30 kg.

3x4 singles af 40 kg.

5x3 singles af 50 kg.

2x1 single af 60 kg.

2x1 single af 65 kg.

1x1 single af 70 kg. + 2 miss - der var ikke mere pop i hoften!

Clean teknik:

4x3 singles af 70 kg.

Ville have ramt 5 sæt, men da juicen så småt løb ud af hofteekstensionen i 4. sæt, droppede jeg det. Det var ekstremt at mærke, når de sad lige i skabet - vægten fløj op, som var stangen lavet af fjer! Hvorimod den pludselig var lidt modvillig, når jeg ramte et troldeclean.

Butterfly pullups teknik:

Random kastet ind hist og her imellem snatch og clean teknikkerne.

8 - ingen rytme...

15 - fin rytme.

5 - not ok! ingen rytme i hoften.

7 - fin rytme, gled på svedige hænder.

16 - lige i skabet.

10 + 1 - mistede rytmen.

Jeg leger stille og roligt med at få rytmen til at køre og stopper hellere omkring de 15-ish stykker, når rytmen er god, fremfor at brage flere af. Hvis rytmen er lort, stopper jeg og venter.

Backoff Frontsquat + pullups, BW + 15 kg.:

Fokus på hurtig vending i bunden i Frontsquat og albuer ind + fuld stabilisering af skulderblade i pullup.

10x70 kg. + 6

10x70 kg. + 8

10x70 kg. + 8

10x70 kg. + 5 - missede opspændet

10x70 kg. + 8 + (12 butterfly pullup x BW)

BB Curl + Backoff Stivbenet dødløft:

Fokus på stabil midtsektion + stabil højre skulder under curls - ved minus stabilitet ryger min skulder frem og tæver mit acromioclaviculærled... god undskyldning for weaksauce i Bisperne.

8x40 kg. + 12x40 kg.

8x40 kg. + 10x50 kg.

8x40 kg. + 10x50 kg.

8x40 kg. + 10x50 kg.

8x40 kg. + 10x50 kg.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fede træninger Kauf-basse - du er i sandhed the real mccoy! Men nok om det. Skal du ikke snart i Garagen og aflevere supps til fugleungen? hva hva hva? Jeg skal være tynd i rekordfart og skal absolut bruge min grønne the til det formål. Hva siger du? Lumberjacked eldorado med de 2 andre rollinger - det lokker ik?

Link to comment
Share on other sites

Fede træninger Kauf-basse - du er i sandhed the real mccoy! Men nok om det. Skal du ikke snart i Garagen og aflevere supps til fugleungen? hva hva hva? Jeg skal være tynd i rekordfart og skal absolut bruge min grønne the til det formål. Hva siger du? Lumberjacked eldorado med de 2 andre rollinger - det lokker ik?

Lørdag 13-14ish.

Vi skal lave Dan Hero WOD 2.0 og snatche 48eren.

Link to comment
Share on other sites

Fede træninger Kauf-basse - du er i sandhed the real mccoy! Men nok om det. Skal du ikke snart i Garagen og aflevere supps til fugleungen? hva hva hva? Jeg skal være tynd i rekordfart og skal absolut bruge min grønne the til det formål. Hva siger du? Lumberjacked eldorado med de 2 andre rollinger - det lokker ik?

Haha, tak for det!

Jeg vil rigtig gerne i garagen, men da slagsbror nr. 1 ofte inviterer i weekenderne, duer det desværre ikke. Jeg kan kun træne, når den store er i børnehave og den anden er optaget af mad eller sover (hvilket hun dog er rigtig god til :wub: )

Jeg har en stående udfordring fra Mr. Fameboy himself på et hjul i har stående i The Gym. Måske en hverdags formiddag i næste uge?

:crazy: Har du smagt den grønne the før? Det er coffeinsmagx1000 med lort og mugne farfartestikler på! :crazy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du holder dig i gang Kauf. Og så viser du endda overskud og pumper biceps. Kan forestille mig, at der ind i melle skal noget NO til for at have krudt til træningen i øjeblikket.

Er ret sikker på jeg har spurgt før, men hvor ligger dit max ca. i squat? 5x10x110 er jo hvad jeg drømmer om i løbet af året med et max på 150 kg. Må se om det kan lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Haha, tak for det!

Jeg vil rigtig gerne i garagen, men da slagsbror nr. 1 ofte inviterer i weekenderne, duer det desværre ikke. Jeg kan kun træne, når den store er i børnehave og den anden er optaget af mad eller sover (hvilket hun dog er rigtig god til :wub: )

Jeg har en stående udfordring fra Mr. Fameboy himself på et hjul i har stående i The Gym. Måske en hverdags formiddag i næste uge?

:crazy: Har du smagt den grønne the før? Det er coffeinsmagx1000 med lort og mugne farfartestikler på! :crazy::crazy:

Fugleunger inviterer sgu også altid på de gale tidpunkter. Han er helt vildt ude af sync med hard core mennesker :nonono:

Formiddage er desværre ikke noget jeg kan - med mindre det er påske.

Farfar siger du :blink: Well, jeg står op omkring kl 04 for tiden, og akkumelerer løbende et fælt søvnunderskud. I morges downede jeg en trippel dose bulkpowder. Det smagte jo rimeligt skidt i rent paleo-h20. Har netop regnet lidt baglæns på dosen og det svarer til en 6-8 mellemstærke kopper kaffe, og så kan jeg bedre forstå at jeg blev max wired :freaked: Ok dumt, så det sgu lige mig.

Jeg vil se frem til at kombinere de to smagsoplevelser flere gange dagligt :gal:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du holder dig i gang Kauf. Og så viser du endda overskud og pumper biceps. Kan forestille mig, at der ind i melle skal noget NO til for at have krudt til træningen i øjeblikket.

Er ret sikker på jeg har spurgt før, men hvor ligger dit max ca. i squat? 5x10x110 er jo hvad jeg drømmer om i løbet af året med et max på 150 kg. Må se om det kan lade sig gøre.

Mange tak!

Jeg kører uden nogen form for PWO for tiden. I dag, dog, tog jeg en knivspids koffein, selvom jeg fandenme har fået respekt for lortet efter mit overdose forsøg, der lagde mig ned i 3 døgn.

Jeg har været rigtig glad for NOX og overvejer at gøre det igen. På den anden side, har det fandenme været som at hive en junkienål ud af armen, efter jeg holder pause med det. Det får mig til at tænke lidt over sagerne... meeeen... mon ikke nålen ryger ind igen på et tidspunk. Pt. kører jeg dog så "clean", som muligt.

Mit max. er, som Ivan siger, 165 kg. - Det var ikke optimalt kønt, da midtsektionen ikke var helt med, men den kom da op!

Du skal sgu' bare dykke ind under de 110, det er ikke så slemt! Jeg regner med at køre nogle 10'ere med 120 inden længe! :cool:

Fugleunger inviterer sgu også altid på de gale tidpunkter. Han er helt vildt ude af sync med hard core mennesker :nonono:

Formiddage er desværre ikke noget jeg kan - med mindre det er påske.

Farfar siger du :blink: Well, jeg står op omkring kl 04 for tiden, og akkumelerer løbende et fælt søvnunderskud. I morges downede jeg en trippel dose bulkpowder. Det smagte jo rimeligt skidt i rent paleo-h20. Har netop regnet lidt baglæns på dosen og det svarer til en 6-8 mellemstærke kopper kaffe, og så kan jeg bedre forstå at jeg blev max wired :freaked: Ok dumt, så det sgu lige mig.

Jeg vil se frem til at kombinere de to smagsoplevelser flere gange dagligt :gal:

Påsken kender jeg ikke noget til endnu, men lad os bippes ved, når vi når derhenad. Torsdag duer ikke...

Jeg kan kun love dig, at dine smagsløg straffer dig i al evighed, når du tilsætter green tea extracten til NOGET som helst!!! :crazy:

Fandenme dumt at overdosere.. I can tell!!!

Kauf lavede vist et omkring 165 eller 170 til Stronger. Det er vist ca. hvad der er til.

Det er hvad der var til! Der er nok ikke til mere pt., men VL'en er på vej! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share