Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

=sukker for skuldrene :4thumbup:

Highpulls, TGU og Windmills = Honning! Dejligt flydende sirup direkte ind i skulderen! :wub:

Highswings = Grov grus med granitflager lige ind i kapslen! :nonono:

Det ser godt ud med træningen. Lækkert at skulderen er ved at være i orden igen - imponerende omgang du nåede i dag på 60 min :smile:

Har I netop fået fat på trapbar på kasernen eller var den der hele tiden?

Tusind tak, stærke MarianneBB!

Det er lækkert at lave pres igen - egentlig ikke så meget det at jeg kan presse uden push fra benene, mere at skulderen nu er i en tilstand, så bevægelsen kan lade sig gøre smertefrit :smile:

Ja, det gik også stærkt i går, jeg svedte meget, når man tænker på, at jeg kun styrketrænede - og lad mig her gribe chancen og citere fra en dobbeltsidet avis artikel jeg læste. Den hed "11 myter om fitness/træning" -eller sådan noget- hvor en journalist havde interviewet den ellers så kloge Jens Bangsbo.

Heri var en myte om hvorledes man forbrændte ved kun at styrketræne... her var svaret:

"... styrketræning...blablabla.. primært høje vægte og få reps.. blabla... "reelt forbrændes ikke ret mange kalorier over tid. Derfor vejer mange bodybuildere for meget" siger Jens Bangsbo "Han forklarer, at en bedre styrketræningsform ville være at bruge mindre vægte og øge antallet af repetitioner. Det giver mere naturligt udformede muskler og forbrænder flere kalorier..."

Så ved vi, hvorfor alle bodybuildere er fede med bøffelagtige muskler! Godt vi fik det på plads!

Trapbaren blev købt efter inspiration i Butchers - så den kom først efterfølgende. Prowlers er også på vej! YEAH!!! :devil: :devil: :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har i nogle dage - eller rettere i ca. 1.5 uge langsomt opbygget en fuckryg... jeg har undret mig og bidt mig i læben, mens jeg har tænkt over, hvad fanden jeg havde gjort galt. Første tanker var selvfølgelig på mit tunge løft i Butchers, hvor ryggen fik en ordentlig tur, men var det nu også det hele? Alting føltes jo fint, omend noget ustabilt i en uges tid efter. Disse smerter er anderledes og mindede mig ALT for meget om de smerter jeg havde i ryggen, efter stumpen blev født og røg på sygehuset. I 12 dage sad jeg i en stol, sov i en stol og stirrede ned i en krybbe fra en stol.. jeg kunne intet lave i en uge og kunne knap løfte en tom plastikpose... hvad fanden er nu årsagerne til at disse smerter kan genkendes NU?!?

Jeg ledte og ledte og *PAF!!* slog det mig - WINDMILLS!!!!!

Windmills har før fucket med min ryg! Min bevægelse mod højre fod er forfærdelig og bevægelsen i ryggen er helt forkert. Jeg ved at min TLO er et svagt punkt og er skruet lidt sjovt sammen, mon der kunne være noget her?

OG JA!!! Når jeg husker efter, fucker min ryg hver gang jeg laver windmills - så!

Heldigvis er årsagen, forhåbentlig, fundet og jeg kan fortsætte hvor jeg slap. DOG er jeg nødt til at holde en mindre pause fra tunge squats, død og den slags, da de ikke gavner min tilstand, når ryggen brokker sig (Vi skal også have ny seng.. I FORGÅRS!!!).

Alt i alt har jeg taget hensyn til ryggen i nogle dage og i morges vågnede jeg uden problemer i ryggen og har kun mærket minimalt til det - aldrig mere windmills! :smile:

De tre sidste dage har stået på Kettlebells i baghaven. Jeg kan ikke huske hvad jeg lavede i søndags, men:

Træning 21.03.2011

KB Snatch:

3x10/10x16 kg.

Bottom up Press:

5/5x12 kg.

5/5x16 kg.

- fokus på god presseteknik.

L-sit to tuckplanche på 2x32 kg. KB.

3-4x1-3 stk.

Stivbenet dødløft:

2x10@2x24 kg. KB.

2x5/5@24 kg. KB.

10,9,8,7...1

24 kg. KB. Swings + Goblet squats - det gik hurtigt, meget hurtigt.

Make it ELLEVEN!:

10,9,8,7...1 KB. Snatch Superset m. 1,2,3,4...10 Burpees:

- altså: 10/10 snatch + 1 burpee, 9/9 snatch + 2 burpee osv.

-Tid: 7.26

- gode gamle fucking lorteburpees!!! :gal:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 22.03.2011

10 min. KB. i haven:

On the minute, perform 10 Double KB. Clean and press @ 2x24 kg. KB.

10

10

10

10

10

10

10

10

5+5

6+4

Et par timer senere:

Ville lave lidt tekniktræning i kip, men mine poter blev flået - lort! Det er længe siden, jeg har prøvet det - det er noget skab!

Kipping pullups:5

5

5

5

5

+ 15 pushups i ringe efter hver.

Toes to bar:

6

7

- flåede hænder, blod og vabler! Ny gameplan!

10 min. AMRAP:

10 ringpushups

10 verticale pullups (fødder på box, plankelige fra hæl til nakke, parallel når skuldrene når ringene)

10 GHR Situps

7 runder + 10 pushups + 10 pullups

- kunne være bedre, men struglede lidt med fødderne i GHR situp + pullups. De 4 første runder var klaret på 3.30, så skal lære at holde dampen oppe igen.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

GRAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaufBRO........devil.gif

Træning med dBROm og friends? Yes? smile.gif

Forhåbentlig! Det kommer sgu' an på, hvornår hende Cat vælger at føde :smile:

Kauf - nu er du kommet med så mange geniale tips - så må jeg foreslå Gameplan tongue.gif

G2028.jpg

Af hjertet tak, men handsker er desværre ligeså bøss som sjip i min verden... og jeg kan ikke klare mere bøss i mit program! Jeg har allerede fået begyndende shinsplits igen pga. en gang bøss.. hvad skal det ikke ende med... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

I den sidste uges tid har jeg primært trænet på terassen i det gode vejr.

Kassen med Kettlebells er blevet åbnet igen, så der bliver lavet mange swings, snatches og TGU's mens solen skinner på næsetippen :sun:

Jeg prøver at komme lidt i cardioform igen ved at lave nogle intervaller og 10 min. runder... burpees er blevet introduceret igen og er ligeså fucking klamme, som de var sidst jeg prøvede dem.. vel omkring september sidste år :crazy:

Alt i alt kan jeg se tiden snøre sig sammen omkring den lille familie - i løbet af den kommende uge bliver vi en mere, for Cat er nu gået en uge over tid. Jeg er derfor begyndt at lege med korte programmer og må derfor ligge den "rigtige" træning lidt på hylden.. alt efter hvordan det hele nu kommer til at gå :smile:

I onsdags var jeg til VL med Heffe hurtig! Han var fremragende, men jeg havde desværre taget en kraftig overdosis af et forfærdeligt neurotoxin, som efterlod mig desorienteret, kvalmende, svimlende og generelt dagen-efter-Roskildefestival-agtig

til og med fredag. Det var forfærdeligt og jeg gør det ALDRIG igen!!!

Jeg håber på bedre kvalitet i min egen træning sammen med Heffe i BVK næste gang - selvom Heffe var flink til at rose mine 45 kg. snatch, hvor jeg svimlede efter hver single og Blackice stod og flottede sig i sin Wifebeater!

I går havde jeg besøg af en kammerat fra dobbelt A! Han ville have mandetræning, så det gjorde vi!

Opvarmning

Ja!

Træning:

Squat

10x80

10x90

5x100

5x110

5x120

5x130

5x130

5x135

5x140

5x145

5x130

5x130

Bænk m. kæder:

40 kg. + 36 kg. kæder.

10

10

8

8

8

- en smule skulderskrald pga. burpees dagen før.

diverse pushups m. kæder om nakken og på lænden! BUM! De var fede!

Trapbar DL - en hel del op til 200 kg. + 5-10 shrugs hver gang! YOKE!!!

Finisher 1:

25 m. trapbar farmerwalk m. 120 kg.

5 dækflip

20 m. hand over hand slædetræk m. 70 kg.

25 m. trapbar farmerwalk m. 120 kg.

20 m. baglæns slædetræk

3 runder: 2.01 + 1.46 + 1.39

Finisher 2:

Plankestilling og 20 m. slædetræk m. 25 kg. på slæden!

H/V

H/V

- rev godt i madkassen!

Hjemme på terassen:

post-4596-031161200 1301252028_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf

Jeg må først sige at jeg bare ælsker youtube-videoer der ligger ned. Looove it! :tongue:

Ang det sjippetekniske, så ser da vist en del bedre ud end jeg husker det jeg så til FistaFuck-konkurrencen.

Det jeg tror du mangler er lidt bedre føling med sjipning generelt (dvs ikke bare doubles) og så skal du tilvænnes hurtigere sjipning, så springet til hastigheden i doubles ikke er så stort.

Link to comment
Share on other sites

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jeg er flad af grin! :laugh:

:unhappy::laugh:

Haha, sådan en tribute kan jeg gøre endnu bedre :laugh:

Fedt kettlebillede :4thumbup:

It is ON! bro! Den officielle Ivan-Igor Tribute hedder 5xMAX DU's i streg!! Accepterer du udfordringen - jeg er sikker på, at der er nok crossfit cam's i The Gym, til at du kan filme den en dag! :laugh:

Hej Kauf

Jeg må først sige at jeg bare ælsker youtube-videoer der ligger ned. Looove it! :tongue:

Ang det sjippetekniske, så ser da vist en del bedre ud end jeg husker det jeg så til FistaFuck-konkurrencen.

Det jeg tror du mangler er lidt bedre føling med sjipning generelt (dvs ikke bare doubles) og så skal du tilvænnes hurtigere sjipning, så springet til hastigheden i doubles ikke er så stort.

Jeg må først sige, at jeg stadig fatter hat af hvordan man får dem op at stå, når først de ligger ned (høhø.. indsæt passende joke).

Det er rigtigt at jeg hoppede megahøjt til FAF. Jeg har fået en del tekniske fif, som jeg prøver at arbejde med, men shiiit det er bøss!!!! Føling? Sjip er lort! Vil du have at jeg skal føle på en lort! ØV! Lortebøsssjip!!!! Desværre hard du jo nok ret, jeg prøver at bøss den lidt hurtigere, så jeg får lidt mere lortefeeling! Tak for tips! :smile:

LOOOL... står det så galt til laugh.giflaugh.gif

Chill' Angel :wink: Så galt står det ikke til Kauf. Tanken er god!

Ehm.. jo... det er desværre dagsformen :blush:

Af og til har jeg en enkelt god session, men dette er dagsformen!! OMFG!! :crazy:

Det mest pikkede er desværre, at mine skinneben går fuldstændig i smadder i 1-2 uger efter jeg har øvet bøsslortesjip i bare 10 min. Derfor er det også pikkehårdt at arbejde med teknisk, da jeg aldrig kan komme ind i et ordentligt flow med f.eks. at bøss den af 2-3 gange om ugen.

Her spiller Maxpowers råd rigtigt godt ind - nemlig føle lidt på lorten, så jeg bedre kan bøss den af, når det gælder.

:wub:

Jeg lavede ~15 i træk forleden.

Jeg lavede EN god den samme dag - den er ikke en fuld tribute, men du får den her alligevel :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Selvfølgelig også et tillykke her!!!

Jeg håber hun bliver bedre til double unders end dig. Den sport oser af østrogen!

Håber vi krydser klinger til træning fredag!!!

Link to comment
Share on other sites

TILYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BRO! smile.gif Håber I har det godt alle 3. Hvor meget bænker hun?

Håber hele fødegangen fik sådan en! laugh.gif

post-67-087808200 1301393212_thumb.jpg

Selvfølgelig også et tillykke her!!!

Jeg håber hun bliver bedre til double unders end dig. Den sport oser af østrogen!

Håber vi krydser klinger til træning fredag!!!

Kæmpe tillykke!

Så er huset fyldt med prinsesser. Dejligt! :cheer:

Tillykke og VELKOMMEN til nyeste medlem af Kaufmann-klanen :cheer: :cheer: :cheer:

I ønskes alt det bedste herfra!

Tusind tak skal i have.

Vi har det fantastisk og tøserne hygger sig allesammen :bigsmile:

Note to self: Få en bredere seng... :blush:

post-4596-052458800 1301597452_thumb.jpg

post-4596-036380800 1301597469_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share