Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Træning 05.03.2011

Opvarmning:

Jow...

Burgener complex,

Cleans op til 70 kg.

Trækmekanismen var lort i dag, så jeg droppede dem i den alm. træning.

Pushpress:

7x60 kg.

7x60 kg.

5x70 kg.

5x70 kg.

3x80 kg.

3x80 kg.

3x80 kg.

- nemme penge.

5 Runder:

8 Handstand pushups

10 Lunges m. 40 kg. sandsæk.

8 Pullups

8 Ringdips

8 Pushups (elevated)

16 GHR situps

10 Lunges m. 40 kg. sandsæk.

- God lille WO, der fik sveden frem på panden og juicen ud af trisserne!

Seated DB pres Supersetted med Seated Cleans:

10x18,5 + 10x13,5 kg.

10x18,5 + 10x13,5 kg.

10x18,5 + 10x13,5 kg.

10x18,5 + 10x13,5 kg.

10x18,5 + 10x13,5 kg.

10x18,5 + 10x13,5 kg.

- Out of juice i skulder og triceps, ingen 10x10 i dag... der røg der et kg. muskel ved endelige resultat!!! :nonono:

Maxx: Kom nu med den, kom nu med den!!! :4jumpy: :4jumpy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ehm hvadhvad?

Kauf du planlægger din træning ned i mindste detalje - imponerende!

Tak for sidst :4drunk: :beerchug:

Gokgok!

Hvis jeg glemmer jeres fødselsdage, eller sender en sms for tidligt, skal i ikke tage jer af det. Jeg sendte engang en fødselsdags sms til en gammel bekendt og fik svaret tilbage "Tak for fødselsdagshilsen, datoen er rigtig, men du er 2 mdr. for sent på den".

Jeg bliver også ved med at rode rundt i om vores datter er født i Juni eller Juli.

Så en enkelt dag fra eller til er slet ikke så ringe beregnet fra min side.

Lasse@Det var fantastisk! Du skylder mig detaljer!!! (Hvis du da ikke var for stiv til at huske dem)...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Træning den ÆGTE 4.03.2011

Træning med ÆGTE BRO! på HØK. Desværre led BRO af genopsprunget tennisalbue og dårligt opvarmet knæ, men han gik ud af sin comfortzone og præsterede godt! :superman::superman:

Første gang squat siden Butchers Garage challenge - stille og roligt intro af squat igen. Fint og ingen problemer.

Opvarmning:

Kort - mest squat, frontsquat og lunges op til 80 kg. + lidt one legged deadlift.

Squat:

6x120

6x120

6x120

6x120

6x120

6x120

6x120

6x120 + 10x40 kg. lying legcurl

6x120 + 10x40 kg. lying legcurl

6x120 + 10x40 kg. lying legcurl

3 runder, you go/I go:

3x4 m. Lateral shuffle + powerwaves m. tykke reb.

5 Pullups

3x4 m. Lateral shuffle + powerwaves m. tykke reb.

20 hammerslag @ 4 kg. forhammer.

5 runder:

16 GHD situps.

8 Verticale pullups i ringe.

12 Pushups i ringe.

- Mine Teres Major og Minor var ristede efter igår og syntes jeg var en idiot at tage pullups igen i dag.

- Mine knæbind har siden Butchers Garage Challenge ligget i en plastikpose med bananer, som er blevet brune.. De lugtede/stank kvalmende af gamle bananer og sved INDEN jeg tog dem på.. det blev ikke bedre efterhånden som de blev gennemsvedt igen... I nat sover de ude i frosten!

Link to comment
Share on other sites

Kender i det, når man har spist noget dårlig spise, vågner ved midnat og kæmper med konen om hvem der skal brække sig i håndvasken og hvem der skal have diarre' i toilettet?

Kender i så også det, når man dagen efter kun kan ernære sig via hvidt toastbrød, smør, lyst pålægschokolade og cola, hvis andet høvles ind gentages førnævnte scenarie?

Kender i så det, når man alligevel er klar til at sætte PR, REPOUTS og vilde Prowlerrekorder med sine BRO'S på trods af ovestående?

- Sidstnævnte kender jeg desværre ikke -

Søndag: OFF!!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Kender i det, når man har spist noget dårlig spise, vågner ved midnat og kæmper med konen om hvem der skal brække sig i håndvasken og hvem der skal have diarre' i toilettet?

Kender i så også det, når man dagen efter kun kan ernære sig via hvidt toastbrød, smør, lyst pålægschokolade og cola, hvis andet høvles ind gentages førnævnte scenarie?

Kender i så det, når man alligevel er klar til at sætte PR, REPOUTS og vilde Prowlerrekorder med sine BRO'S på trods af ovestående?

- Sidstnævnte kender jeg desværre ikke -

Søndag: OFF!!!!

I spiste forhåbentligt ikke de bananer du fandt i den pose? :crazy:

Det ville have været fedt at have dig med i dag .. God bedring!!

Link to comment
Share on other sites

I spiste forhåbentligt ikke de bananer du fandt i den pose? :crazy:

Det ville have været fedt at have dig med i dag .. God bedring!!

laugh.gif

God bedring KaufeBasse!

Link to comment
Share on other sites

I spiste forhåbentligt ikke de bananer du fandt i den pose? :crazy:

Det ville have været fedt at have dig med i dag .. God bedring!!

laugh.gif

God bedring KaufeBasse!

:laugh: :laugh:

Her går intet til spilde!!

Tak skal i have begge to.. jeg gætter umiddelbart på at i morgen også bliver en off dag. Jeg krydser dog fingre for, at den lille ikke render ind i noget, så vi undgår hende med hængeøjne også.

Håber snart på en fællestræning igen, det kunne være godt!

Link to comment
Share on other sites

Husk at kaste op i en skål/shaker, så dine proteiner ikke går til spilde.

Op på hesten overgokke. Jeg glæder mig til næste fællestræning.

Noteret!!!

I dag fik jeg vist sendt en sms til både Ivan-Legend og DBM om at jeg ikke skulle bruge min bugpresse for meget under træning. Jeg nåede at skide mig 2 kg. tyndere lige inden træning - og det var ikke rart! Derfor ekstra meget OBS på kontrol af Sphinter under træningen! :crazy:

I dag var jeg meget army i min sandfarvede Crossfitzer T-shirt og mine Engelske kombatbukser! Det passede godt til den mand, der åbner og lukker jernporten, når jeg skal ind og ud af mit "center" :cool:

Opvarmning:

Armsving på mange måder

Stræk

xxx KB Windmills

xxx KB snatch

xxx Pullups

3x10 Pushups i ringe

3x10 Verticale pullups i ringe

xxx situps på gulv

xxx GHD situps

xxx OH squat m. pind og 30 kg.

2 sæt facepulls

2 sæt DB shrugs @ 38,5 kg.

15 Pres foran og bag ved nakke @ 30 kg.

Udadrotationer + indadrotationer i kabel

Knælende enarms træk i kabel m. overkrops rotation.

Seated pulls.

+ det løse.

- Der var fucking koldt i lokalet og det blev IKKE varmere - til gengæld begyndte jeg at svede.. i kulden.. varm krop + kolde led = nederen kombi!

Bænk Supersettet m. Yate Rows:

- havde problemer med stabilisering af hø. skulderblad, så legede en del med grebsbredde.

10x60 kg. + 10x50 kg. (stadig opvarmning)

10x60 kg. + 10x70 kg. (stadig opvarmning)

10x70 kg. + 10x80 kg.

10x80 kg. + 10x80 kg. - rykkede 1/2 tommelfinger ud fra medium grib (tommelfinger direkte på rouleteringskant), det hjalp!

10x80 kg. + 10x80 kg.

10x80 kg. + 10x80 kg.

10x80 kg. + 10x80 kg.

10x80 kg. + 10x80 kg.

10x80 kg. + 10x80 kg. - presset på den sidste rep., derfor 5 kg. af.

10x75 kg. + 10x80 kg.

10x75 kg. + 10x80 kg.

10x75 kg. + 10x80 kg.

9+2x75 kg. + 10x80 kg.

Ca. 1.30-2 min mellem bænkset på alle set. Skulderen var glad.

Pullups:

4x8 reps.

2x7 reps.

1x8 reps.

- SE TRS, SE!!! Jeg husker mine pullups!!! :cool:

+ mere siddende rows + flere Windmills og 1 arms OH squat for skulderstabilitet - det var godt og det vil jeg gøre mere af!

Sluttede træning kl. 23 - gad ikke mere. Burde ALTID huske mine Shrugs, Facepulls og Highpulls - de er WD40 for højre skulder!!! Hvis jeg får straf i morgen er det selfinfected, siden jeg valgte at ignorere dette!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Selv på tåst/pålækkers-chocolade er Overgokkes opvarmning alene, mere omfattende end hele Yods træningsmandspas. Ak og ve. Og det er endda uden at medregne intervalløb til tønde.

:laugh: :laugh:

Hvilket endnu en gang bekræfter, at less is more, mr. Double barrel SHOTGUN GUNS!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning 08.03.2011

I dag var en dejlig dag! Den tiggede og bad mig om at komme udenfor, men der var squat på programmet, så det var kun en finisher i solen, jeg kunne betale tilbage med - og så selvfølgelig den daglige times gang med hunden.

Jeg havde ingen DOMS overhovedet i dag! Jeg har ikke brugt DOMS i ufatteligt lang tid, udover efter Butchers challenge selvf. Cat's eneste kommentar var "Så er det jo bare ikke tungt nok!" :unhappy:

Derfor valgte jeg i dag at lade reps være reps og prøvede at gå lidt tungt. Min midtsektion var lidt ustabil efter rows i går, så det passede fint, at jeg ikke skulle lave 100 reps.

Opvarmning aka Jhax Bentræning tribute:

Lidt stræk af hoftebøjer + quad, inderlår + haser.

Kompleks af Fronsquat, lunge, Backsquat:

15/10/10@ 50 kg. + lidt skæve lunges.

15/10/10@ 60 kg.

10/10/10@ 70 kg.

6/4/10@ 90 kg.

One legged KB deadlift:

3x5/5@24 kg.

Træning:

Squat Supersettet med lying leg curl:

10x90 kg.

6x110 kg.

5x125 kg. + 10x45 kg. - jeg ville gerne gå lavere i reps i dag, da stabiliseringen, som skrevet står, ikke var helt i top.

3x130 kg. + 6x50 kg.

3x135 kg. + 6x50 kg.

3x135 kg. + 6x50 kg.

3x140 kg. + 6x50 kg.

3x145 kg. + 6x50 kg.

3x150 kg. + 6x50 kg.

- Yeah, buddy! Lightweight!!!

Kødløft supersettet m. stående enarms kabelpres:

6x140 kg. + xxx

6x140 kg. + xxx

6x150 kg. + xxx

6x150 kg. + xxx

6x150 kg. + xxx

- fint, let og nemt.

Stående kabelpres m. rotation af overkroppen var for skulderkontrol og virkede som det skulle.

Finisher i solen:

Double 32 kg. KB Clean + 20-ish meter hand over hand sledgedrag + KB Farmerwalk@ 32 kg.:

5 Cleans + 70 kg. slæde + 20-25 m. farmer

10 Cleans + 70 kg. slæde + 20-25 m. farmer

10 Cleans + 70 kg. slæde + 20-25 m. farmer

5 Cleans + 50 kg. slæde + 20-25 m. farmer

5 Cleans + 50 kg. slæde + 20-25 m. farmer

- rykkede ned til 50 kg. for at få lidt mere hastighed i trækket - det virkede fint.

Vægten var ikke så tung, men underlaget var blødt grus, hvilket gjorde sit for friktionen! :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Lækker udendørs Junkyard-training. dBROm approved...... Jeg så forresten, at du havde tyvstjålet "Junkyard-training©" ifm. noget seminar/træning med nogle CF'ere....Royalities, please! laugh.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Cat er meget klog...

Hvordan kan det egentlig være at du laver 3x150kg i ben, når jeg lavede 3x150kg forleden?

Cat er en meget klog pige! Det er en af grundene til, at hun bærer vores andet barn! :cool:

Jeg går selvfølgelig stærkt ud fra, at du mener at du kørte 3x160 kg.?

Det var fordi jeg kørte tungt, men lightweight i dag :smile:

Lækker udendørs Junkyard-training. dBROm approved...... Jeg så forresten, at du havde tyvstjålet "Junkyard-training©" ifm. noget seminar/træning med nogle CF'ere....Royalities, please! laugh.gif

Takker ærbødigst, mr. Junkyard!

Det var et gratis arrangement med kun 2 deltagere. Navnet har åbenbart ikke fænget, som her på MOL.

Dog kan jeg fortælle, at jeg har modtaget Gud's straf for at glemme Royalties!

Jeg har i dag været flot i hjemmet iført mine gule capoira bukser, som sidder flot tæt om min booty. Elva så det som en challenge og svingede et slag, der ville gøre Mr. Bud Spencer himself pavestolt! Lige oppefra og direkte ned ramte hendes venstre knytnæve min højre kogle. Jeg stod et øjeblik og blev ramt af helkropskvalme ca. 2 sekunder efter "The Hit!". Jeg gik i gulvet (på sofaen) i et par minutter, indtil kvalmen var overstået. She's on your side, bro!

Desuden, når hun ser et billede af nogle, der løfter noget tungt, siger hun stadig, at de er stærke "som far - og DAN!" :cool:

Håber jeg kan bruge navnet en anden gang, bro? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 10.03.2011

Morgen: Som altid 45 min. gang med hund.

I dag stod den på skulder og arm dag. Da jeg som den trofaste loglæser ved, har jeg verdens svageste bisper og min højre skulder er absolut ikke glad for curltræning.

Jeg besluttede mig for at pounde mine skuldre starte med en WOD og så give gas med noget volumen bagefter.

Opvarmning:

Bevægelse med pind.

Cleans m. 40 kg. - nogle stykker

Pushjerk + Windmills:

4x40 kg. + 5/5x16 kg. 6 runder.

TGU:

3/3x32 kg. - unilateral

3x1x20+20 kg. bilateral

L-sit til Front-lever på 2x32 kg. KB nogle stykker.

The Charlie Sheen WO makes you wanne rip your face off!

5 runder:

4 HAPU.

18 BEAR-ROW-DRAG m. stive ben @ 2x32 kg. KB.

2 L-sit til front lever (follow through) på 2x32 kg. KB.

16 Alligator rolls m. 40 kg. sandsæk.

8 Kipping pull-ups

8 Walking Lunges m. 2x32 kg. i frontsquatposition.

Efter første runde, hvor jeg var på THE CHARLIE SHEEN DRUG råbte en af gutterne, at han vejede 63 kg., så om jeg ikke bare kunne lave mine lunges med ham. Som svar løftede jeg ham op og pushpressede ham nogle gange, hvorefter jeg lungede lokalet rundt med ham på nakken (Its not gay, if you dont make eyecontact).

Derefter gik der ævlekævle i den :blahblah:

Overhovedet ikke nok volumen på den WOD, derfor bød eftermiddagen på:

35 min. gang med hund og 30 kg. sandsæk skiftende fra skulder til skulder.

- Og aftenen på:

The DOOR TOLL tribute:

I sin enkelthed: Hver gang jeg passerer en dør 2 gange (går ind og ud af et rum) skal jeg lave:

3 HAPU

8 Wheel Rollouts

5 Plyometriske pushups (stående fald mod sofa, tag fra på armlænet og eksploder tilbage til stående stilling).

- 14 runder fra kl. 20-23.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Cat må synes du er vanvittig. :laugh:

Jeg er kæmpe fan af door toll.

:laugh: :laugh:

Nej, faktisk var det hende, der piskede mig igennem en af de første gange jeg kørte det med pullups i min gamle lejlighed i 2400 :laugh:

Derudover lavede jeg i denne omgang en bummer, hvor jeg ikke skulle ind i et rum, men fandt mig selv stående med en fod i hvert rum og råbe "DAMNIT!!".. for.. altså... helt teoretisk var jeg jo ikke gået HELT igennem endnu... Der var ingen kære mor! "DEN TÆLLER!" blev der sagt - og jeg var også ved at få Bulgarian straf squats, når jeg gik op og ned af vores trappe også.. der måtte jeg dog lige sætte foden ned! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ledte du efter dit stopur i døråbningen? :laugh:

Hun er også vanvittig, jeg er vild med det.

I kommer til at få de mest hjernedøde supersoldater af nogen tøser. Hård træning fra de er 5. :laugh:

5???

Hun er og bliver en fabelagtig fantastisk pacer!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share