Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hej Team Lumberjacked,

Jeg håber i vinder til Butchers Challenge, og har sat mine penge på jer!

Jeg skal bruge en Lumberjack approved Finisher indeholdende noget prowler, kom med recepten, så bliver den kørt på torsdag! :devil:

PS. Kan man købe en lumberjack t-shirt?

Hilsen jeres største fan :wub:

Copycat :laugh:

Tusind tak begge to :bigsmile:

Daisy tak for den massive opbakning på dagen - din kage gjorde godt i mange af mine venners maver og dit smil fik min ene kammerat til at rødme :wink:

Elsker videoen af dit dødløft fra i går - tror jeg har set den i hvert fald 10 gange :laugh: Det er fandme godt trukket!

Samme her! Det er alt for nice, Kauf!

Du er BUUUUUM-STÆRK! :devil: :devil: :devil:

:laugh: :laugh:

Mange tak!

Jeg vil nok blive husket som manden med fuckfingrene! :laugh: Hvor de kom fra ved jeg fandenme ikke, men det næste jeg husker var at jeg råbte: "FARMERWALK!!! I FIST YOU!!!!" :laugh:

Jeg poster lige videoen i næste indlæg!

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak begge to :bigsmile:

Daisy tak for den massive opbakning på dagen - din kage gjorde godt i mange af mine venners maver og dit smil fik min ene kammerat til at rødme :wink:

Ha ha - det lyder som om vi er mange, der havde en god dag i garagen .. :laugh:

Du må i øvrigt hilse Catten - det var god hygge at sidde med hende og stumpen og heppe på jer 3 mad men :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag var dagen for Butchers "STRONG" konkurrence!

Vi havde fået stillet et fedt TEAM LUMBERJACK hold sammen af Bro DBM og Bro Ivan Igor. Som hold var vi nye, vi havde mødtes sammen 3x forinden, flippet lidt dæk, presset og trukket lidt prowler og givet hinanden lidt tips og tricks. De to Bro's er gået lige i hjertekulen på mig :wub: med det fede humør, den underholdende attitude og generelt fordi vores træningsmentalitet er nogenlunde ens - vi vil æde alt hvad der kommer - gerne i baghaven, eller i rå lokaler, det må gerne lugte af junkyard, gamle dæk, støbejern og russisk sved og vi vil gerne RÅVE højt... allerhelst i bar køler, når det tillades.

Jeg havde fra start regnet med nogle virkelig stærke præstationer i Butchers og havde tippet os til at ligge i de nederste 6 ud af de 12 i første event. Derefter kom det hele sgu' an på vægt i prowler, slæde og dæk. Selv håbede jeg inderligt på store dæk, så jeg for alvor kunne bruge et af mine bedste skills - store tunge dækflip.

Jeg ankom kl. ca. 12, der var briefing kl. 13.20-ish og Bro DBM og Bro Daisygirl ankom kl. 12.30 - Mr. Ivan Igor ankom kl. 13.

Ved første øjekast udefra var det mere undergrund end forventet - kun et gult metalskab med påskrevet sprittusch afslørede at dette var tumlepladsen Butchers Garage. En blå dør med et stykke A4 papir klistret på afslørede med samme sprittusch skrift ordet "Indgang" - Undergrund! Virkelig Undergrund!

Indenfor lugtede der allerede af sved! De første WOD's var blevet kørt af og der var allerede fyldt med mennesker. Der var ultra små badefasciliteter og kun 1 toilet, som jeg magtede at skide i for derefter at konstatere, at det ikke kunne trække ud - bad luck for the next guy!

Der var fyldt med flinke mennesker, nogen kendte jeg allerede fra andre stævner eller fællestræninger, mens andre var super åbne, imødekommende og generelt bare nogle rare mennesker.

Team Lumberjack gik så småt igang med at varme op, vi blev briefet, de første heats startede og vi fandt ud af, at vi skulle løfte samtidigt med Crossfit Aalborg og Team Shut up and squat - umiddelbart to af de stærkeste hold, udover Team Beefcake og Team 5-3-1-done! i disse events - BOM!

WOD 1:

Find holdets tungeste Squat, Dødløft "with a twist", Clean, Bænk! Der skulle være 2 godkendte løft på alle løft, alle medlemmer på holdet skulle have mindst 2 løft med i den samlede pulje. Timeline 20 min.

-Deadlift with a twist viste sig at være i Trapbar, som vi næsten havde forventet. Dog havde ingen af os prøvet det før.. jeg tror ikke at der var mange, der havde prøvet det før, men det skulle vise sig at være godt!

Vi havde planlagt rækkefølgen hjemmefra, da erfaringen fra Fitasfuck i september havde lært både Bro DBM og jeg selv, at tiden går pissestærkt, når man løfter med en tidsgrænse.

Lige da vi gik på, var der en crossfittøs, der spurgte et styrkeløfterhold? Jeg vendte mig imod hende og svarede hende ved at råbe "BOOOM!!!" - Det var vist et hit, eftersom jeg hørte "BOOOM!!!" tilråb flere gange under vores løft :laugh:

For vores hold så det nogenlunde således ud:

Squat: 1.st attempt:

Kauf 160, Ivan Igor 160 - Begge godkendt!

- tangerende til min egen PR! - jeg havde til mere, men kunne godt mærke, at den var snert og at jeg havde svært ved at holde mit spænd i overkroppen. Teknikken var ikke så pæn, som jeg gerne ville have den til.

Clean:

DBM: 90, Kauf: 105, DBM: 100 - Alle godkendt!

Jeg mistede balancen under hivet og fangede vægten ved at skyde mit ene ben fremover, så jeg nærmest greb stangen i en lunge - dog med bagerste fod i jorden. Jeg fik bakset foden tilbage under mig selv og fik nemt vægten op. Jeg blev lidt skræmt over løftet og havde absolut ikke lyst til at prøve et nr. 2 løft på 110, som planlagt :crazy: DBM lavede de flotteste Cleans jeg nogensinde har set ham lave - han havde helt sikkert til mere, men vores tidsplan fløj afsted (Jeg hørte endda nogen fra publikum sige´noget i retning af: "Hold da kæft, det går stærkt! De laver sgu' en ren WOD")

Squat 2. attempt:

Ivan Igor: 175 kg, - manglede desværre lige det sidste og fik den ikke i racket, før vægten gik nedad.

Kauf: 165 kg. - godkendt! og ny PR! - med min tanke på mit første løft, min egen feberredning i Cleanet og Ivan Igor's stunt med stangen gjorde at jeg holdt mig til sikker vægt. Jeg havde ikke lyst til at prøve samme tur i kanvassen, som Bro Ivan Igor lige havde haft, det så ikke rart ud.

Bænk:

Shit... jeg har komplet blackout på denne her... Jeg husker det som Dan 120 kg. og Ivan Igor 125 kg. - please correct me Bro's?!?!

Dødløft i Trapbar:

Nu gik det stærkt! Tiden var ved at løbe fra os og Bro DBM ville sindssygt gerne lave en PR i Clean, da han var ON fire! Der var var desværre hverken plads eller skiver nok til at vi både kunne cleane og kødløfte samtidigt. Jeg havde under opvarmningen prøvet at løfte 170 kg., hvilket føltes nemt. Ugen forinden havde jeg psyket mig selv til at jeg ville trække 230 på dagen, derfor røg der 230 på - så måtte det fandenme briste eller bære!

Kauf: 230 - BOM!!! - De føltes endda nemme!?!?!?!?!?! - godkendt!

Ivan Igor: 190 - De fløj op!!! - godkendt!

Kauf: 250!!! (260 kg.) - BOOOOOOOOOOOM!!!!!! - godkendt!

IVan Igor: 210 kg. - underkendt - de var præcis som de skulle være og endda nemme, men Bro Ivan satte stangen ned 1 sek. for sent, jævnfør tidsgrænsen, og blev derfor underkendt - nederen tis!

- Da vi smed vægtenen på til mit andet løft gik det VIRKELIG stærkt, pulsen bankede derudaf, jeg var gået i klokkemode, havde tunnelsyn og ænsede intet omkring mig. Jeg råbte til dommerne, at jeg havde 250 kg. total og hørte ikke at der blev råbt, at der var 260 kg. på. Senere på dagen gik jeg rundt og brystede mig af mit 250 kg. løft, men hørte dog om en eller anden, der havde trukket 260 kg. - Jeg prøvede at finde ud af hvem det var, men fandt aldrig ud af det. Sarah Lindasdatter fortalte mig endda at jeg var blevet noteret på 260 kg., men jeg supergokke fattede ikke en hat. Det var først da jeg så videoen om aftenen, at jeg re-talte skiverne igen og igen og det ENDELIG gik op for mig, at den mand jeg havde ledt efter hele dagen - den mand, der havde overgået mig med 10 kg. og trukket 260 kg. var... mig selv. :laugh:

Vi lå på en delt 3. plads i styrken! Den havde jeg ikke lige set komme!

WOD2:

På kunstgræs, MEGA friktion, ca. 20-25 m.

1. mand: Fremad Slædetræk m. 210 kg., løb tilbage med 40 kg. sandsæk.

2. mand: Prowler med 140 kg., høje håndtag, løb tilbage med 40 kg. sandsæk.

3. mand: Træk dækket baglæns, løb tilbage med 40 kg. sandsæk

1. mand: Løb med sandsæk, træk slæden baglæns.

2. mand: Løb med sandsæk, Prowler på lave håndtag

3. mand: Løb med sandsæk, flip af minidæk tilbage.

Jeg havde i forvejen sat mig på dækeventen og var derfor blevet, mildt sagt, meget skuffet, da jeg opdagede, at det kun havde været muligt at skaffe små dæk på ca. 80 kg. - enhver kan flippe et sådan dæk 100 gange uden at blive træt og min joker faldt derfor til jorden.

Ivan Igor fo'r afsted med slæden - Rudolf er et fantastisk nickname med den fart!!! DBM høvlede prowleren afsted på de høje håndtag. Jeg var en halv bbane foran min konkurrent, da jeg i hop trak dækket baglæns. På de lave håndtag fik DBM Prowleren ca. halvvejs og så fedtede fødderne rundt. Tiden gik hurtigt og vi var nødt til at skalere for at gennemføre. DBM kom i mål, da der var knapt 1 min. tilbage. Ivan Igor aka Rudolf fløj afsted, jeg selv kom afsted og flippede så hurtigt, som jeg aldrig havde flippet før. Vi nåede det under tidsgrænsen, men lå nu på en delt 5. plads sammen med tre andre.

Der var vist kun 3 eller 4, der rent faktisk gennemførte WOD 2 uden at skalere. Der var kun 1 hold, der gennemførte den overbevisende og generelt blev det en MEGA showstopper, både for deltagere og tilskuere, da næsten ALLE prowlermænd stod stille og ALLE holdt pause undervejs. Prowlerdelen var klart for tung i forhold til resten af eventen og den blev alt for afgørende i WOD 2. Det var rigtigt ærgeligt, at Butcherne havde undervurderet den del af den samlede WOD. Det ville have klædt eventen godt at lade Prowleren være lettere, så alle kunne være med og samlet hastighed for hele holdet ville have mere afgørende.

WOD3:

1. Mand gennemfører 9-6-3 af: Thrusters m. 2x24 kg. KB., Steupups m. 2x24 kg. KB, Hammercurls m. 2x24 kg. KB.

2. Mand gennemfører 3 runder med 70 kg. BB af: 12 dødløft, 9 powercleans, 6 pushjerks/pushpres/whateverpush...

3. Mand gennemfører 36 KB snatch m. 32 kg. KB.

1. Lumberjack mand Bro Ivan Igor kørte et fantastisk stabilt tempo med Thrusters, stepups og curls - sidstnævnte lignede noget han kunne gøre dagen lang! Derefter kom jeg på med en i forvejen ristet bagkæde fra tidligere løft. Der var ingen kære mor og igang med mig! Mine dødløft føltes som en agressiv hoppebold, mens jeg fik straf for min manglende clean teknik. Jeg huskede heldigvis Daisybro's råd om hvornår der skulle holdes pause imellem skift, så der ikke ville blive for mange unødige løft. Dette holdt også nogenlunde vand indtil 3. runde af Cleans, hvor jeg vist holdte 1 eller 2 pauser - den ene tabte jeg simpelthen stangen i, mens jeg holdte 1 pause i presset - lort! Undervejs ville min ærmeløse T-shirt rigtigt gerne krølle sig rundt om stangen, så jeg viste mave i hvert Clean - FLASH!!!

Bro DBM SMOKEDE!!!!! Snatch med 28 på højre hånd, inden han skiftede til venstre hånd. Det foregik i et tempo jeg aldrig har set magen til og aldrig før har set færre skift undervejs! Desværre havde jeg nok holdt en pause for meget og derfor rakte de Pink klædte Team Labrats armene i vejret ca. 2 sekunder før vores.

Vi sluttede som samlet nr. 6.

I min optik var det et fantastisk stævne! Vi var prøveklude for nogle events, som Butchers har lært af... de BURDE have set prowlerproblemerne komme, men tilsydenladene ikke, de BURDE også have skaffet tungere dæk, men de er ikke sådan lige at få fat i. De har haft pissetravlt med at gøre centeret klar, gøre klar til reception, prøve WOD's osv. osv. De gjorde det fandenme godt og resten er skønhedsfejl, som selvom de er ærgelige som deltager, godt kan stå i skyggen af en ellers fantastisk dag! Det er et enestående unikt center, som klæder træningsverdenen i DK ufatteligt godt og man kan kun håbe, at andre bliver inspireret af deres udstyr og entutiasme. Dagen var et væld af Crossfitkærlighed omgivet af en fed træningskultur med ufatteligt mange dejlige personligheder, min familie og venner og ikke mindst BRO'S!!!!

Team Lumberjack stiller forhåbentlig op igen. Som hold har vi mange ting at lære, som kun kommer af at træne mere og stille op til flere stævner som hold og BRO's!

Erfaringer fra dagen om ting, jeg selv skal arbejde på:

Min squatteknik - jeg har MEGET at lære! Mine ben var ikke det mindst pressede, mens jeg ikke holdte positionen i torsoen. Jeg har til mange flere kg.

Min Cleanteknik - den sutter gamle hvidbehårede farfarkogler!!!!

Sprint - forlæns, som baglæns.

(+ andre crossfit specifikke ting som T2B, MU, kip i både dip og pullups - det hele kræver dog, at min skulder vil være med, ellers dropper jeg den slags gokkerier og gør det hele strict.)

Dagens tungeste løft (edit: til de interesserede vejer jeg pt. 88,5-89 kg.):

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ha ha - det lyder som om vi er mange, der havde en god dag i garagen .. :laugh:

Du må i øvrigt hilse Catten - det var god hygge at sidde med hende og stumpen og heppe på jer 3 mad men :tongue:

Det kan du tro, at jeg vil! Jeg er helt sikker på, at de syntes præcis det samme. Pt. er de begge faldet i søvn i hendes seng :wub: :wub: :wub:

Jeg har på hemmelig vis fået set den sagnomspundne dødløfts video!

Det er fan'me definitionen på at være ON!

Hvad vejer du? Du er jo slet ikke tyk og ulækker og så er det flot med 260 kg :laugh: :4thumbup:

Tak skal du have!

Jeg havde vist noget vrede, jeg skulle - og FIK - ud! :laugh:

Som skrevet i ovenstående indlæg vejer jeg pt. 88,5-89 kg., så jeg er ikke så tyk og ulækker, som inden jeg tog afsted til syden på 6 ugers træningslejr :laugh:

Hej din gale mand :w00t:

Fantastisk godt arbejde i weekenden. Jeg er dog mindre imponeret over at jeg ikke lige fik et varsel så jeg kunne hive familien med ind og heppe på jer.

Hils Cat og tøsepigen :bigsmile:

Hej husejer!! :bigsmile:

Jeg beklager, at der ikke var røget en sms din vej. Jeg var vist for fokuseret på at jeg ville trække 230 kg. :laugh:

Ring hvis i skal have en hånd med at rive en væg ned - jeg har ikke DOMS i armene :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Team LumberJacked slutter ikke her. Vi kommer igen.

Jeg har haft præcis samme optur over holdet som du har haft, og jeg er sikker på at vi kommer til at have mange træninger og konkurrencer fremover. Vi er et hold.

PS: the next guy var mig, men heldigvis var der et andet toilet. :D

Link to comment
Share on other sites

Team LumberJacked slutter ikke her. Vi kommer igen.

Jeg har haft præcis samme optur over holdet som du har haft, og jeg er sikker på at vi kommer til at have mange træninger og konkurrencer fremover. Vi er et hold.

PS: the next guy var mig, men heldigvis var der et andet toilet. :D

dBROm er gået på konkurrence pension med mindre vi taler BB i speedos!

Link to comment
Share on other sites

Team LumberJacked slutter ikke her. Vi kommer igen.

Jeg har haft præcis samme optur over holdet som du har haft, og jeg er sikker på at vi kommer til at have mange træninger og konkurrencer fremover. Vi er et hold.

PS: the next guy var mig, men heldigvis var der et andet toilet. :D

:laugh: :laugh:

Sorry, Bro! Det var godt du fandt et andet toilet :laugh:

Det bliver godt - jeg skal lige have et barn mere, så er jeg klar.

dBROm er gået på konkurrence pension med mindre vi taler BB i speedos!

WTF???? :blink: :blink:

Don't smoke the crack, bro!

Det er bare indtil vi lokker med prowler, sandsæk og andet gøgl igen Bro-D.

Kauf: please please please skift nu profilbillede. :laugh:

You said it, bro! DBM kan ikke holde sig væk fra junkyarden! :devil:

Haha, jeg gør det IKK!

Din double-fuck pose er alt for nice, Kauf! :laugh: det bliver det nye sort!

Hæhæ, det er så hvad jeg vil blive husket for til det stævne - noget med noget tungt.. kan ikke lige huske hvor tungt, men han rakte dobbeltfuckfinger, mens han flippede skråt! :laugh: :laugh:

Jeg aner ikke hvor det kom fra, men det må have været dybt, siden der skulle sådan et brøl til at få det ud! :king:

Lækker fortælling fra et stævne, som lyder fantastisk.

Tillykke med PR! :4thumbup:

Mange tak, T!

Det var et rigtigt fedt stævne! Vi håber på flere af slagsen! Kom og vær med næste gang!

Link to comment
Share on other sites

Åh, det er så vildt! Fed indsats, og fed stemning og attitude i bragte!

Mange tak! Du skal satenfisenme også have ros for din raket af et squat! Du har da helt sikkert til 200+ kg.!

Det var hyggeligt at hilse på, håber at vi støder på hinanden i The Gym en dag!

Fuck nogen tunge løft du fyrer af!. Erectoren er ikke til at tæmme. Din dødløft video er satanee'me go underholdning. Dine spontane "dobbelt strudal" er bare iorden.

Mange tak! Nu var det kun det ene løft, der virkelig var helt ude af galaksen i forhold til de andre vægte jeg flytter.

Hr. Lund har allerede udråbt "dobbelt strudal" til det nye sort, så mon ikke snart vi ser fingrene flyve til højre og venstre efter hvert eneste maxløft - jeg glæder mig til trenden når frem til FitnessBBDK i birkerød :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Haha Kauf-bro you crack me up. Fuck hvor er det sjovt.

Hehe, desværre kan jeg ikke tage fuld credit for den, da jeg bare har copypastet. Den er vist lavet af Mr. SimonHP himself på et ugivent tidspunkt! Den er dog SPOT ON!!! :devil: :devil:

Kæft, hvor er du godt nok blevet STÆRK :devil:

Næsten 90kg hakket ondskab...YEAH :superman::superman::superman:

Tak skal du have, dødløftmaskine!

Trapbar er et noget andet løft end alm. dødløft og kan ikke rigtig sammenlignes. Det var et løft, der lå forbavsende godt til min kran og jeg må indrømme, at jeg aldrig havde drømt om at kunne løfte så mange kg. fra jorden, så dobbelt the pleasure til mig!! :w00t::w00t::w00t:

De 90 kg. rammer sgu' nok meget godt til sommer, hvis jeg ellers kan afse tid til træning, når nr. 2 prinsesse kommer til verden :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, desværre kan jeg ikke tage fuld credit for den, da jeg bare har copypastet. Den er vist lavet af Mr. SimonHP himself på et ugivent tidspunkt! Den er dog SPOT ON!!! :devil: :devil:

Tak skal du have, dødløftmaskine!

Trapbar er et noget andet løft end alm. dødløft og kan ikke rigtig sammenlignes. Det var et løft, der lå forbavsende godt til min kran og jeg må indrømme, at jeg aldrig havde drømt om at kunne løfte så mange kg. fra jorden, så dobbelt the pleasure til mig!! :w00t::w00t::w00t:

De 90 kg. rammer sgu' nok meget godt til sommer, hvis jeg ellers kan afse tid til træning, når nr. 2 prinsesse kommer til verden :wub: :wub:

Mon ikke der bliver tid til en workout eller to i ny og næ :innocent::superman:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha - det lyder som om vi er mange, der havde en god dag i garagen .. :laugh:

Du må i øvrigt hilse Catten - det var god hygge at sidde med hende og stumpen og heppe på jer 3 mad men :tongue:

Hov hov - så lige at jeg var omtalt :smile:

Det var hyggeligt at hilse rigtig på :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke der bliver tid til en workout eller to i ny og næ :innocent::superman:

Jubihuuu!!! Jeg sværger, at jeg vil holde dig op på den udtalelse!!! :laugh:

Hvis planen om træningscenter i haven bliver en realitet kan du jo også kigge på flotte mænd i bar køler, mens du nyder solen :shades: :4flex: :weight_lift::dumbbell_lift::showoff: :4sport: :4whip: (Pisken er dig, der swinger den flettede læderpisk over os svedende flotte fyre!) :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share