Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Og så er jeg i øvrigt meget stolt af, at stumpen kunne huske mig....... hvor er hun sød wub.gif Hils hende fra uncle DBM laugh.gif

Det var så fedt, da jeg viste hende billedet - den var der med det samme :bigsmile:

Hun er allerede blevet kildet på maven flere gange fra både mig, dig, mor og hunden :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det var så fedt, da jeg viste hende billedet - den var der med det samme :bigsmile:

Hun er allerede blevet kildet på maven flere gange fra både mig, dig, mor og hunden :wub:

Apropos billeder, så fik jeg knipset et enkelt eller to (hundrede). blush.gif

Nedskaleret lidt og pakket sammen i to klumper på 30-35mb.

Event 1

Event 2

Hvis i har behov for enkelte i fuld opløsning så sig til.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have Maxxx! Jeg glæder mig til at titte dem igennem en af dagene.

Forresten kan jeg tilføje, at jeg da satte lidt PR's i går:

Hang Power Clean: 105 kg.

Overhead fra front: 100 kg.

Pushpress fra nakke: 105 kg.

Overhead squat: 105 kg.

Det var 4 PR's på en dag. Hvilket betyder, at der er meget mere potentiale :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have Maxxx! Jeg glæder mig til at titte dem igennem en af dagene.

Forresten kan jeg tilføje, at jeg da satte lidt PR's i går:

Hang Power Clean: 105 kg.

Overhead fra front: 100 kg.

Pushpress fra nakke: 105 kg.

Overhead squat: 105 kg.

Det var 4 PR's på en dag. Hvilket betyder, at der er meget mere potentiale :smile:

Det er stærkt!

Link to comment
Share on other sites

Pure evil bro :devil: :devil: :devil:

Det er stærkt!

Mange tak, begge to.

Der er vist til 5-10 kg. ekstra på toppen, på en god dag i OH-squat, men nu er det jo heller ikke et løft, jeg har dyrket, eller for den sags skyld kommer til at dyrke helt vildt.

Cleanet har klar room for improvement.

Den fedeste synes jeg klart er mine pushpress, som har rykket sig nogle kg. og ikke var lige så svære som forventet. At jeg kunne pushpresse det antal kg. betyder forhåbentlig endnu flere kg. op over hovedet, når jeg får lidt mere fat i VL-teknikken :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey din stærke satan..

Godt at se dig lørdag, om end det ikke var meget vi fik sludret. Din præstation var sateme i orden. Clean og OH squat så jeg og det så jo ud som om du i den grad nød det. :tongue:

Du var ikke til at finde, da jeg smuttede. Godt kæmpet.

Glæder mig til at følge din videre træning. Du har jo helt sikkert mulighed for en endnu bedre placering i diverse crossfit konkurrencer. Styrken er vild...

Junker

Link to comment
Share on other sites

FUCK OG DØD!!!!

Jeg kan se på udlagte stats, at jeg var gået videre i finalen, hvis jeg ikke havde misset de 100 kg. i den 4. event. Det er godt nok pikkenederen, eftersom jeg 2 timer forinden havde stødt 105 kg. fra nakken uden problemer. :dry:

Nå, øjnene bliver tørret og kiksen bliver spist, selvom den er lidt tør i halsen. Bedre taktik næste år!

Hey din stærke satan..

Godt at se dig lørdag, om end det ikke var meget vi fik sludret. Din præstation var sateme i orden. Clean og OH squat så jeg og det så jo ud som om du i den grad nød det. :tongue:

Du var ikke til at finde, da jeg smuttede. Godt kæmpet.

Glæder mig til at følge din videre træning. Du har jo helt sikkert mulighed for en endnu bedre placering i diverse crossfit konkurrencer. Styrken er vild...

Junker

Tak for det. Ja, det er jo fedt at lave PR! :devil:

Styrken er ok, men ikke vild... endnu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så er der træningz:

I dag var første træningsinput siden Fitasfuck forrige lørdag.

Jeg har gået nogle lange ture, været utrolig, helt utrolig træt, gået i seng kl. 20 og 21, haft travlt og har været mere træt. Kroppen var derefter idag... ugidelig, uduelig og jeg skulle virkelig bruge lang tid på at tænde systemet, mobilisere, dynamiske stræk og diverse kombinationer, førend jeg synes at jeg var klar til nogen form for load.

Opvarmning - ca. 35 min. inkl. div. mobility drills, aktivering af hamstrings på bold osv.

Frontsquat:

6x60 kg.

6-7 set af 6 reps. m. 80 kg. (60%).

Jeg tog det stille og roligt, da systemet som sagt ikke var oppe at køre. Fokus var hurtigt ned og pop i bunden.

Indimellem blev det til en enkelt gang et benet stivbenet dødløft m. 10 kg. i hver hånd - det hjalp på aktiveringen af baglårene og det hele spillede lidt bedre herefter.

Swings:

ca. 4-5 set af 5-8 reps. m. 24 og 32 kg. - meget lightweight og fokus på hofteeksplossion.

Dobbelt swings + 10 kg. vægtvest.

3 set af 8 rep. m. 2x24 kg. KB.

2 set af 10 rep. m. 2x24 kg. KB.

1 set af 6 rep. m. 2x24 kg. KB.

- kun så mange reps. at kvaliteten var i top. Nemt og føltes rigtigt godt. Jeg havde det meget bedre med KB.'s i hånden end en stang på skuldrene.

Udenfor:

5 runder af:

5 KB. swings @ 24 kg. - 20 m. sprint - 5 burpees.

Fuld fyr på swings, smed KB'en fremad på sidste rep., drejede og sprintede over linien, direkte til 5 agressive burpees m. fokus på højt hop og fuld ekstension.

2-3 min. pause mellem hver, da jeg gerne ville nå 5 runder inden jeg skulle ind og undervise.

Lækkert at være igang igen - lightweight, baby :cool:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg endnu ikke har fået lavet mit program template færdig er jeg en knallert, der træner hvad der kommer. I dag var der en udfordring på arbejdet:

Pyramide: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 af:

Clean and press m. KB eller sandsæk.

Pullup (greb varierende).

Lunges (1/1 count).

-Broken sets tilladt-

Jeg lavede den med 2x24 kg. KB. og en 10 kg. vægtvest på de første 5 set, samt 10. set, for at markere, at toppen var nået.

Fyfordenledehelvede! Den var lang, ubehagelig og klam på samme tid. Jeg havde en del tudepauser, primært pga. mine DOMS fra min bentræning igår og min manglende pullupstyrke.

Broken sets fra ca. 7-8 set på vej op og hele vejen ned til 6 på den nedadgående. Varierende greb undervejs.

Lidt hurtig hovedregning giver 4,8 ton på Clean, 4,8 ton på pres, 4,8 ton på hvert ben i lunges + pullups og vægtvest... Volume, baby! :cool::gal:

Link to comment
Share on other sites

Lækker træning! Næste gang du laver den vil jeg gerne være med ... :bigsmile:

Den er rigtig fed!

Den kan også laves med sandsæk - du har jo selv din 30'er. Der skal sandsækken ligge død på jorden hver gang... så bliver den rigtig badass i C&P :devil:

Link to comment
Share on other sites

Som tidligere tudet, så er kroppen stadig ikke helt på toppen - hvilket hovedet heller ikke er.. tingene hænger jo sammen. Derfor skånetræning:

Mixmax:

ca. 10 set af 5x80 kg. bænk.

3x30 hammerslag på dæk m. 8 kg. hammer.

nogle powerwaves + shuffle m. TUNGT nyanskaffet reb fra flådestationen :4thumbup:

Lidt pisken rundt med nogle eliteroere, der skulle prøve de nye reb.. hehe! :devil: :devil:

Finisher:

You go - I go

3x(3/3x5 m.) sideshuffles m. powerwaves - BADASS!!! :gal: :gal:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har på det sidste ledt efter mit "BOOM", men har ikke rigtig kunne finde det. Jeg valgte at snuppe halvanden scoop Superpump250 og BOOM!!!! Så var det der! Det var ligesom at stikke kanylen i armen igen - skidt på den rigtig fede måde!

Opvarmning:

Dynamisk udstrækning og brede-slide-side-to-side sumosquats, lunges og OH-squats.

Splitjerk fra front:

1'ere (på hvert ben), 2'ere, 5'ere m.:

50 kg.

60 kg.

70 kg.

80 kg.

Helt tydeligt, at mit dyk ikke er så agressivt på de 80 kg. Derfor kg. af igen og arbejde mere med teknikken. Det var ren tekniktræning i ca. 45-60 min. Indimellem nogle OH-squats her og der.

OH-lunges:

4 set af 6/6 - 8/8 m. 50 kg.

Lidt stød fra nakke - ikke optimalt idag.

Roman Chair situps - full extension:

Unilateralt:

10/10x8 kg. KB.

8/8x16 kg. KB.

5/5x20 kg. KB.

Bilateralt:

3x5-8x 2x20 kg. KB.

Unilateralt:

8/8x20 kg. KB.

Da jeg kom hjem stod den på 1 times gåtur med Catten ved siden og Stumpen bærende på alle mulige tænkelige måder, da hun nægtede at tage et skridt. Så kunne jeg til gengæld undlade sandsækken :wub::smile:

-Edit:

Og aftentræning:

Opvarmning - tjek!

Hang Power Clean:

5x50 kg.

5x70 kg.

5x70 kg.

"Nasty Boys"

3 runder af:

50 airsquats

20 pushups

15 Hang Power Cleans @ 70 kg.

Tid: 8:13.

Kunne den være hurtigere? JA!

Kunne den være grimmere? JA!

Holdt jeg pause for hver 5 rep. for at holde ok stil i Powerclean? JA!

Smed jeg T-shirten i 1.ste runde? JA!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag var benene godt OFF efter i går. Ikke desto mindre, havde en kollega lavet en WO, vi skulle teste af, så gang i kroppen igen. Inden stod den på 1 times pisken rundt med vores kursister - det hele foregik i det fantastiske efterårsvejr :sun:

Opvarmning:

Tjek - kroppen var tydeligt off! Trætte ben og no-go på eksplossivitet eller bevægelse i det hele taget :laugh:

WO - Full mission profile (som han, med inspiration fra div. amerikanske sites, har valgt at kalde den).

Insertion - 3 rds.

- Sprint 100 m. (vi lavede 2x50m. shuttlerun)

- 3 burpees

(25 m. løb til forhindringsbanen)

Action on object

- Military Obstacle Course nr. 1,2,3,5,6 (5 m. høj stige, 2 bom, wire, alligatorgrav, svensk barre).

- 20 sledgehammer (8 kg) swings on tire

(50 m. løb til pullupstativ)

Contact, contact! - 3 rds.

- 5 burpees

- 5 pull-ups

Man down, man down!

- Sprint 25 m

- Carry 30 kg sandbag 25 m

- Drag small tire with 30 kg sandbag 25 m

- 5 deadlift 30 kg sandbag

Extraction - 3 rds.

- Sprint 100 m. (vi lavede 2x50 m. shuttlerun)

- 3 burpees

and at last...

- Military Obstackle Course nr. 1,2,3,4,5,6 (5 m. høj stige, 2 bom, wire, sandgrav, alligatorgrav, svensk barre)

- 50 m. sprint to goal!

- Altsammen iført fragvest og plader.

Tid: 11.08

FY FOR DEN LEDE HULE!!!!

Den var helt fantastisk, men hev mine lunger op med rod! Jeg hørte mine lunger pibe, allerede på 1.ste runde af forhindringsbanen og jeg knækkede fuldstændig psykisk, da jeg var igang med sidste sæt burpees under "Extraction". Jeg var sikker på, at jeg var færdig og råbte, hvor jeg skulle løbe hen, da jeg huskede det hele afslutte med en spurt - da min makker, sagde at jeg skulle hen på forhindringsbanen, brød min verden sammen og jeg lå på alle 4 i godt og vel 30 sek., inden jeg mandede mig op til at komme videre - mindset off, da min gameplan smuldrede som fint sand imellem mine fingre :gal: :gal:

- Den er nu blevet vores benchmark og skal laves en gang ugentligt, såfremt vejret tillader det - målet er under 10 min., hvilket overhovedet ikke er umuligt.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Farverige nicks

Den bliver jeg nød til at prøve kræfter med en dag!

:laugh: :laugh:

Faktisk tænkte jeg, at du ville være den første til at kommentere på den træning - du er oftest den første på "military-look-alike" træningspas :cool:

Det er meget farverige nicks og gør det selvf. lidt skægt. Derudover tror jeg, at den er lige op din alley. Den er en rigtig lungedræber på den virkelig fede måde. At der indgår så mange komponenter gør den kun endnu federe!

Smid gerne en kommentar, når du har prøvet den!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share