Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Så er der lidt videomateriale af Flotmandsfunktionsmandstræning™ (lidt gokkemateriale til SimonHP laugh.gif)

P.s. Mit ordforråd er ret begrænset på videoen laugh.gif

:laugh: :laugh:

Af hjertet tak, maskine!

Jeg er sikker på, at Simon allerede er CUM'et flere gange til den flotte video!

Jeg Roflcopterede en hel del af dit ordforråd, men det var fantastisk backup, da jeg havde brug for det! :superman:

Det er meget i orden, det dér. superman.gif

Bro

Tak skal du have... Bro! :laugh:

Du ligner min gamle matematiklærer fra folkeskolen, men han var også et skår! :wub:

Jeg ville ønske at min gamle matematiklærer havde lignet mig, men han havde mere skæg, mere hård og spyttede generelt en meget mere i ansigtet, når han stod foroverbøjet over ens bord og råbte sine eder og forbandelser udover en... Måske han skulle have flippet lidt mere tire som angermanagement!

CUUUUUUM NU KAUF!!!!!

It's like I'm CUMMING!!11!! all the time! I wørk out til it hørts!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I denne weekend returnerede jeg og familien fra 3 ugers ferie. 1 uge i Jylland med svigermekanikken. Her levede vi primært af dagsfriske grøntsager fra en nærliggende gård, selvpluk jordbær og kød på grillen! :4thumbup: :4thumbup:

Det blev til 2 træningspas - 1 med Svoger, som introducerede mig for lidt øvelser med Kuglestødskugler, samt min første gang Cindy m. 2x1 min. hillsprints som afslutning.

Dernæst drønede vi direkte til Norges Højfjeld, hvor vi boede i en hytte uden el og vand i den første uge - vandet hentede vi fra en nærliggende elv og lyset var enten af stearin, eller ikke nødvendig, da vi ofte faldt tidligt i søvn efter at have vandret nogle gode ture med gode højdemeter på. Vi startede førstedagen med en toptur m. ca. 700 højdemeter og 6 timers aktiv vandring - dagen efter var hviledag :laugh: :laugh:

Ugen efter flyttede vi ind i en anden hytte med el og vand (som bare var en slange med vand fra en nærliggende elv). Her tilstødte Musashi, frue og deres lille knægt. Det blev til nogle fede ture, omend vi havde lidt flere hviledage bla. pga. hyggeligt samvær i hytten. Vores unger drønede rundt med hunden i hælene hver gang vi var i hytten. På fjeldet endten sov ungerne, eller spottede rener. Hunden gik i frenzy og dræbte lemminger på stribe!

På 2. ugen blev det til 4 aktive vandredage med 3 tilhørende dukkerter i enten bjergsøer eller i vandfald med friskt gletsjervand.

Alt i alt nåede vi en 60-70 aktive vandretimer, der for mit vedkommende var med ca. 20-25 kg. oppakning. Dvs. dagspakning til jeg selv, Cat og stumpen, samt stumpen siddende i bæretasken.

Lørdag nat ramte vi DK igen, efter jeg havde kørt 10 aktive timer. Min krop var godt træt og skal stille og roligt igang igen. I dag var første træningspas og det var ikke imponerende, men dog ufatteligt rart at røre sig igen.

Af hensyn til Fitasfuck challenge, har jeg skiftet meget fokus og gået tilbage til min oprindelige tankegang, om at det er et "bump" på vejen til den, for mit vedkommende, "gældende" konkurrence, som vil være DCO engang i februar (gætter jeg på). Tiden og roen i bjergene har gjort meget for mit mindset og min koncentration. Det var fedt, at smide computer og mobil ud af vinduet i 2 uger!!!

Nu er jeg tilbage i logland igen, med en lidt anden approach, lidt mere respekt og meget mere ro i kroppen. :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Opvarmning:

10 bagudkast @ 7 kg. kugle

10 fremadstød @ 5 kg. kugle

10 fremadkast @ 7 kg. kugle

10/10 rotationskast @ 5 kg. kugle

5 bagudkast @ 7 kg. kugle.

BB-Complex:

C@P-OHsquat-Squat-Behind neck pushpress-Frontsquat.

Opvarmning:

Noget Burgenerhalløj.

1 runde m. tom stang.

1 runde m. 40 kg.

1 runde m. 50 kg.

Jeg følte mig rockertung og mine ben ville INTET!!

Planen var at lave 5 runder af 5 reps. med 10 pullups indimellem, men der var intet overskud!

Derfor 3 runder af:

3 x BB-Complex @ 50 kg. + 10 pullups.

Tid: 4:55

HEEELT i skoven!! Jeg gylpede mine lunger ud allerede efter 1 runde og var helt fra den.

Jeg ventede 10 min. og prøvede igen, men på 2 runde fuckede min tælling og jeg kørte sur i om jeg havde kørt 2 eller 3 reps og stoppede. Det var en ærgelig beslutning, da det ellers følte rigtigt godt og min tid sagde 2 min., da jeg stoppede - oh, well...

Ventede 10 min. og prøvede igen, men droppede det, da jeg var for slatten.

Det må kunne kaldes en rolig start...

Link to comment
Share on other sites

Igår fik jeg eksperthjælp på mine KB. snatch!

Mr. Musashi gav en helvedes god coaching og kuglerne fløj pludselig op, så det var en fryd! Der er en del mobilitet og teknik jeg skal arbejde med, så jeg holder mig til få reps. for at få formen til at spille. Derudover er Z-health blevet introduceret som fast bestandel af programmet.

Aftentræningen var dedikeret til frivend, men jeg faldt i søvn, da jeg skulle putte den lille :blush:

Derfor må dagen i dag dække over det forsømte:

Torsdag formiddag:

Opvarmning: Mobilitet + Z-health. + Burgener warmup.

Clean n' Press:

5x40 kg.

5x60 kg.

5x70 kg.

3xx1x80 kg.

1x90 kg. - Miss - huh??? Pressestyrken failede, Cleans FTW istedet.

Clean:

3x1x90 kg.

3x1x95 kg.

1x97,5 kg.

0x100 kg. - Miss

0x100 kg. - Fucking Miss

0x100 kg. - FUCKING MISS!!!!!

1x97,5 kg.

0x100 kg. - ARRRRGHHH!!!!!!!

1x95 kg.

1x95 kg.

Squat - You go, I go:

10x60 kg.

10x80 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x120 kg.

5x120 kg.

5x120 kg

5x120 kg.

22x100 kg.

- Første omgang squat i ca. en mdr. - det føltes lækkert at komme under stangen igen! :devil:

Edit:

Torsdag eftermiddag:

- I desertboots!

10 min. AMRAP:

5/5 KB snatch @ 32 kg.

100 m. Sandbagrun @ 40 kg.

10 burpees

Resultat: 3 burpees fra 5 runder.

- dårligste resultat indtil nu, men ok, da jeg lige skal lære at presse kroppen igen.

Mr. BRO!!! DBM ramte nøjagtig samme som sidst, da han var en gentleman og vente på mig...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Edit:

Torsdag eftermiddag:

- I desertboots!

10 min. AMRAP:

5/5 KB snatch @ 32 kg.

100 m. Sandbagrun @ 40 kg.

10 burpees

Resultat: 3 burpees fra 5 runder.

- dårligste resultat indtil nu, men ok, da jeg lige skal lære at presse kroppen igen.

Mr. BRO!!! DBM ramte nøjagtig samme som sidst, da han var en gentleman og vente på mig...

Ohh yeah... Det er et fornuftigt resultat champ. Har den endnu til gode, men den skal snart prøves !

Selv er jeg tilfreds hvis jeg når 5.. 2min pr. runde er nu meget godt, tror man puster lidt i 8min devil.gif

Link to comment
Share on other sites

Ohh yeah... Det er et fornuftigt resultat champ. Har den endnu til gode, men den skal snart prøves !

Selv er jeg tilfreds hvis jeg når 5.. 2min pr. runde er nu meget godt, tror man puster lidt i 8min devil.gif

Mjaaa... Jeg lavede 5,5 runder første gang jeg prøvede den. Dette var det dårligste af de 3-4 gange, jeg har prøvet den. Hvis du ikke har prøvet den, ville jeg se at komme igang. Den er virkelig nasty og kan rive dig midtover, hvis den overrasker dig, som en tyv i natten...

Fredag var heltigennem travl og nåede intet, lørdag var familiedag og søndag kærestedag m.m. Jeg nåede dog at snige lidt ind hist og her.

Søndagens strabadser:

Eftermiddag:

Opvarmning: Z-healt + div.

lidt DB bænk - :4jumpy: good ol' friend.

DU's

.. og lidt mere gokken rundt.

Udendørs:

Muscleup:

10x1 - 45 sek. pause mellem hver.

Alle kørte fint :smile:

Aften:

Let opvarmning.

Derefter:

BB TGU:

2/2x20 kg.

2x1/1x30 kg.

1/1x35 kg.

1/1x40 kg.

1/1x45 kg.

0x50 kg. - miss

1/1x40 kg.

- Så skulle skulderstabiliteten også have fået lidt bang for the buck. Den skal helt sikkert køres noget mere, da min venstre skulder så absolut mangler noget stabilitet... fatter ikke, at jeg nogensinde har klippet den ud af programmet... :wacko:

Squat Cleans af 70 kg. - singles + doubles - ren teknik.

Pullups (UH)

3x3xBW+40 kg.

OH:

1x3x32 kg.

Link to comment
Share on other sites

Fedede søndagstræningkauf!! Tgu sparker røv ja, eye openr everytime!! Stærke pullups! Ka du lave one arm?

Tak for det, kaptajn!

Nej, jeg har besluttet mig for ikke at risikere skuldrene for at lege med enarms. Mine skuldre er mine achilleshæle og de jeg kender, der har mestret enarms-pullups har flere gange løbet ind i grimme skulderproblemer, fordi de er så freaking hårde.

BB-TGU er ren WD40 for maskineriet! Jeg var let øm og irriteret i skuldrene inden jeg begyndte, men det spillede max efter endt workout! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det, kaptajn!

Nej, jeg har besluttet mig for ikke at risikere skuldrene for at lege med enarms. Mine skuldre er mine achilleshæle og de jeg kender, der har mestret enarms-pullups har flere gange løbet ind i grimme skulderproblemer, fordi de er så freaking hårde.

BB-TGU er ren WD40 for maskineriet! Jeg var let øm og irriteret i skuldrene inden jeg begyndte, men det spillede max efter endt workout! :4thumbup:

AHRRG!!! Når du skriver de er så hårde får jeg jo ENDNU mere blod på tanden :devil: .. OAPU here i come :4thumbup: .. Det handler vel bare om at spænde godt op i latten og trække skulderen "ned" på plads..

Link to comment
Share on other sites

Så skal jeg da love for krigeren er tilbage for fuld udblæsning. Stærke træninger.

Hvor var du henne i Norge? Har selv lige været en uge i Hardangarvidda i Norge. Super natur og masser af højdemeter til kroppen.

Godt at se lidt opdateringer fra dig igen. Giver jo altid god inspiration til "galskabstræning".. :devil:

Link to comment
Share on other sites

AHRRG!!! Når du skriver de er så hårde får jeg jo ENDNU mere blod på tanden :devil: .. OAPU here i come :4thumbup: .. Det handler vel bare om at spænde godt op i latten og trække skulderen "ned" på plads..

Du er da velkommen til at starte. Som sagt har jeg mine skuldre for kær til så meget, som at prøve.

Du kan evt. smide Musashi en PM og håbe på, at han snart logger ind. Han burde have nogle fifs.

USÆDVANLIG GOD HUMOR! :4thumbup:

Jeg så den sidst for ca. 1 år siden og knækkede af grin. Min lillebror gjorde mig opmærksom på den, efter han og ca. 20 andre hoveder havde drønet rundt og tævet hinanden med skeer på en 3-ugers international camp. :laugh:

Så skal jeg da love for krigeren er tilbage for fuld udblæsning. Stærke træninger.

Hvor var du henne i Norge? Har selv lige været en uge i Hardangarvidda i Norge. Super natur og masser af højdemeter til kroppen.

Godt at se lidt opdateringer fra dig igen. Giver jo altid god inspiration til "galskabstræning".. :devil:

Tak skal du have Junker!

Vi var nær Beitostølen. Havde leget et par hytter helt ude i hampen (som vi plejer at gøre det). Da vi skiftede hytte skulle vi køre ned af et bjerg, der var så stejlt at det røg op fra højre forhjuls bremseskive (Motorbremsen kunne ikke holde vognen). Til gengæld lugtede der fælt fra motoren, da vi kom op på til den næste hytte.

Jeg kender ikke Hardangarvidda endnu, men det holder ALTID med højdemeter og frisk kildevand :4mewantfood: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag ingen træning og hele tirsdagen var enten i en bil, eller bag et skrivebord... AAAAAAARGH!!!!!!!!!!!

Onsdag:

Ville have kørt WOD2, men jeg gad simpelthen ikke ligge med tungen ud af halsen efter 10 min. Derfor:

Sjip

- med det nye Buddy Lee tov... jeg skal lige lære at bruge det. Kan dog mærke, at jeg bruger væsentlig færre kræfter end med et alm. tov. Derudover kan jeg for alvor "svirpe" med håndleddene... hvilket mine fingre var ufatteligt taknemmelige for :crazy:

Clean:

Teknik m. 50, 60 og 80 kg.

80 kg. var lort og jeg tonsede stangen ned på mit højre clavicula.. rytmen kom aldrig og jeg droppede det.

Bænk:

5x60 kg.

6x80 kg.

5x100 kg.

1x110 kg.

0x120 kg. - miss.

- har som sagt hverken lavet dips eller bænk siden december (udover et maxforsøg for ca. 1 mdr. siden), så jeg introducerer det meget langsomt igen.

Squat (You go, I go):

8x60 kg.

5x80 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x115 kg.

5x125 kg.

5x125 kg.

5x125 kg.

5x125 kg.

4+1x125 kg. - svimlede på den 4. og rakkede stangen... trak vejret et øjeblik og nuppede den 5.

5x125 kg.

- Længere pauser vil være et hit, både for teknik og kg. - You go, I go er lige vel hurtigt nok.

Et par min. pause...

C2

500 m.; damper 8; Tid: 1.31.6 - PR!

- Jeg væltede af C2'en og brølede "FY FOR HELVEDE!!!" i min glædesrus over min PR. :gal: :gal:

Link to comment
Share on other sites

C2

500 m.; damper 8; Tid: 1.31.6 - PR!

- Jeg væltede af C2'en og brølede "FY FOR HELVEDE!!!" i min glædesrus over min PR. :gal: :gal:

Så forsatan det er en rigtig god tid :) Tillykke med den..

Men hvorfor lige damper setting 8 ? Er det ikke normalt, at kære på 5'eren. Synes faktisk næsten det er nemmere jo tættere på damper 10 man kommer. Måske det bare er mig....!

By the way, hvor har du købt det Buddy Lee hopperæb henne ? Vil nemlig gerne selv have et !

Link to comment
Share on other sites

Så forsatan det er en rigtig god tid :) Tillykke med den..

Men hvorfor lige damper setting 8 ? Er det ikke normalt, at kære på 5'eren. Synes faktisk næsten det er nemmere jo tættere på damper 10 man kommer. Måske det bare er mig....!

By the way, hvor har du købt det Buddy Lee hopperæb henne ? Vil nemlig gerne selv have et !

Tak skal du have. Jeg er selv godt tilfreds, da jeg mindes min tidligere bedste tid til at være omkring 1.34.

Jeg synes, at jeg syrer for meget til på de sidste 100 m., når jeg brager afsted på 10'eren.. højst sandsynligt, fordi jeg bare er slap :blush: Så nu ville jeg prøve damper 8 og det gik jo tilsydenladende godt :smile:

Jeg har købt det igennem Sarah (Fitasfuck). Hun har fået en aftale i hus med crossgym om nogle gode rabatter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Igår blev det til dejligt hjemmehygge og diverse renden rundt.

I dag skulle den fandensatenme ha'!!!

Opvarmning:

Z-health + balistiske stræk for haser, inderlår, baller og hoftebøjer + div. versioner af Burgener warmup.

Lortesnatch:

- en del med tom stang.

3x95 Lbs.

3x95 Lbs.

3x95 Lbs.

3x115 Lbs.

1x135 Lbs.

1x135 Lbs.

0x155 Lbs.

- nogle lettere som afslutning. Mit eksplossion er ikke eksisterende og jeg laver ikke fuld hofte extension - Snatch sutter stort fedt behåret mormor røvhul!

Cleans:

5x155 Lbs.

1x185 Lbs. + 10 Lbs. hø. sidigt.

1x185 Lbs. + 10 Lbs. hø. sidigt.

1x185 Lbs. + 10 Lbs. hø. sidigt.

- først her fattede jeg, at jeg havde sat en 10 Lbs. skive på højre side, men ingen på venstre... Så kunne jeg bedre forstå den skæve bane på vej op :blush:

1x205 Lbs.

1x205 Lbs. + 5 frontsquat.

Clean and press x 1 m. 135 Lbs. - min venstre skulder kunne ikke lide det! :dry:

Indtil nu en rigtig lortetræning! Jeg svedte som et svin, havde åndenød og fik små svimmelhedsanfald! Det var tid til at opbygge egoet i gymmet af store amerikanere, der har langt større overarme end deres puny løft giver dem kredit for!

Dødløft:

5x225 Lbs.

5x275 Lbs.

5x295 Lbs.

5x315 Lbs.

5x365 Lbs.

5x405 Lbs.

4x455 Lbs. - 5'eren ville ikke have været så flot, så holdte ved de 4.

- fik at vide fra gymmanageren, at jeg ikke måtte slippe vægten, men skulle føre den fint ned til gulvet - jo tak! Men det måtte jeg respektere eller blive smidt på porten. Desuden havde han også kommenteret på mit 1. sæt, at jeg skulle sætte de fine skumpuder under vægtskiverne af hensyn til gulvet. OK!

1x500 Lbs. - BOM!! Den kom fandenme nemt op! Der havde uden tvivl været til 10 Lbs. mere. Jeg satte forresten vægten fint ned efter mit brøleløft.

Frontsquat:

-eksplossive, for at få poppet tilbage i hoften efter mine langsomme traktorløft.

10x135 Lbs.

10x135 Lbs.

10x135 Lbs.

- stangen hoppede 5-7 cm. hver gang i toppen - godt med *POP*!

TGU:

2/2x45 Lbs.

2/2x65 Lbs.

2/2x75 Lbs.

1/1x85 Lbs.

1/1x90 Lbs.

1/1x90 Lbs.

1/1x90 Lbs.

- en del kæve med Pete, the American!

Finisher:

MarianneB TRIBUTE:

HEXA!!! DB ROWS

10/10x 100 Lbs.

10/10x100 Lbs.

10/10x100 Lbs.

- En lidt tarvelig tribute, da en RIGTIG MarianneB Tribute selvfølgelig skulle have været 6-7 sæt... men jeg gad simpelthen ikke mere... :blush:

Sendte TRS en venlig tanke, da jeg så en 100 Lbs. Hexa DB, der var gået itu og derfor bare lå med den ene ende uden stang. Oh, jeg tænkte på TRS' Jernnæve!

20 min. udstrækning til sidst - AHHHHH!!!!

Link to comment
Share on other sites

Finisher:

MarianneB TRIBUTE:

HEXA!!! DB ROWS

10/10x 100 Lbs.

10/10x100 Lbs.

10/10x100 Lbs.

- En lidt tarvelig tribute, da en RIGTIG MarianneB Tribute selvfølgelig skulle have været 6-7 sæt... men jeg gad simpelthen ikke mere... :blush:

Weeeee - en tribute :blush: Det har jeg vist aldrig fået før. Jeg synes den er FLOT!! Når jeg laver tunge DB rows er det helt sikkert ikke som finisher, men en af de første øvelser i min workout.

Nogle gange gider jeg heller ikke så mange sæt. De sidste par gange har jeg faktisk kun kørt 5 sæt :smile:

Er du på vej over og lege med sandslotte igen? I så fald pas godt på dig selv derovre. Ja, det skal du da egentlig også hvis du er her hjemme :smile:

Link to comment
Share on other sites

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDT med HEXA blob !!! Pænt a dig at fantasere om krigeren :4thumbup: .. Du burde nip nappe den og sælge den for en fornuftig skilling til undertegnede :superman: ....

Sick sick sick døjsløft iøvrigt!!! Misunder dig big time..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share