Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Husk forresten, at man kan stemme hver dag - hint, hint! :wink:

Jeg har stemt fra min egen computer og den på kontoret .. men jeg kan ikke stemme mere nu. Resultaterne forandrer sig i hvert fald ikke, når jeg vælger min yndlings WOD. Systemet registrerer nok IP adressen ... :unhappy: Synd, jeg bryder mig nemlig bestemt heller ikke om ro/løb/pushup/pushpress WOD'en :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Anser du 5 x 10 burpees for hård cardio?? :wacko:

Alene er 5x10 burpees ikke hårdt, nej. Men i denne kombination bliver systemet godt nok presset. Min pointe er at hele ide'en med semitunge/tunge dødløft/squat i kombi med cardio-relateret workout, under tidspres, i mit hoved er dybt godnat, da det koster teknikken bigtime!

Jeg har stemt fra min egen computer og den på kontoret .. men jeg kan ikke stemme mere nu. Resultaterne forandrer sig i hvert fald ikke, når jeg vælger min yndlings WOD. Systemet registrerer nok IP adressen ... :unhappy: Synd, jeg bryder mig nemlig bestemt heller ikke om ro/løb/pushup/pushpress WOD'en :crazy:

Ved at gå ind og slette dine cookies kan du blive ved med at stemmme. Så hvis man vil snyde, kan det let lade sig gøre :wink:

Så er det bare om at komme igang med at slette cookies, så vi kan få smidt den væmmelige WOD af banen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, helt seriøst, at det er en af de kombinationer, hvor jeg tager mig til hovedet og grimmer mig over, at jeg har valgt at dyrke crossfit. Jeg synes at den form for kombinationer er helt i hegnet. Det giver absolut ingen mening at tage tunge løft og kombinere dem ned hård Cardio! De Olympiske løft med 30-40 kg. har jeg accepteret (Ser stadig ikke noget konkret formål med dem, men accepteret at de er der), men IKKE de tunge løft!

Du er da også så sart. :tongue:

Seriøst kan jeg ikke se problemet i at lave 5x5 i dødløft med 60% eller derunder (de 120kg med et max på 200+), selvom man er presset og de sidste 2 sæt bliver grimme.

Selvfølgelig laver man ikke sådan noget hver dag, og man gør det først når teknikken sidder godt under roligere omstændigheder. :wink:

Selvf. poster jeg gerne et billede af det gule lyn (eller snegl, som dagens cykelform er :unhappy: ) Jeg fikser det i løbet af weekenden.

Det er en god racer, som har nogle år på bagen. Jeg kan dog mærke, at jeg skal have en højere saddelpind, da jeg ikke får strukket benene nok - det koster en del. Generelt har jeg det som om jeg ikke HELT kan få den op i den fart, jeg gerne vil rulle med. Gearingen er ikke helt ligeså fed, som på min gamle racer, men jeg skal lige lære den at kende, så kører det nok :bigsmile:

PS: Hvad har du egentlig stemt på derinde?

- Til alle interesserede: FitasfuckChallenge - Vote for 2.nd WOD! - scroll ned, eller find den i venstre side :smile:

Lyder godt med lågen. Min Focus skal også luftes MEGET SNART! (læs: i dag)

Jeg havde ikke stemt endnu, men det har jeg så nu.

Synes bedst om den med squatclean+sandbag+DU med din på en tæt andenplads. Den førende fra Rammstein er godt nok helt skudt :gal: og den dér sandbag-o-mania fra A.Spang er jeg heller ikke for vild med.

Din WOD er lidt for domineret af sandbag sprint og jeg har lidt svært ved at se pushups blive dømt fornuftigt.

Den skulle have været:

- 50m sandbag sprint

- 15-20 boxjumps (lidt flere for at balancere tidsforbruget)

- 10 sandbag clean & press

Så havde jeg stemt på den :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Alene er 5x10 burpees ikke hårdt, nej. Men i denne kombination bliver systemet godt nok presset. Min pointe er at hele ide'en med semitunge/tunge dødløft/squat i kombi med cardio-relateret workout, under tidspres, i mit hoved er dybt godnat, da det koster teknikken bigtime!

Ligesom MaxPower kan jeg heller ikke helt se problematikken ... teknikken går ikke per default ned at bakke medmindre man selv vælger at prioritere tid fremfor korrekt udførsel af et løft. Dette vælg har en hel del CrossFittere desværre tit svært ved at træffe rigtigt. :unhappy:

Netop Dødløft/burpee WOD'en er faktisk en af mine personlige favoritter. Og jeg vil da vove at påstå, at min dødløft teknik under workouten ikke forværres. Løftene bliver langsommere, og det sidste dødløft er nok ikke lige så pænt som det første, men det er på intet tidspunkt uforsvarligt eller decideret farligt. :4nope:

For at det ikke skal være løgn, skal jeg lige om lidt prøve kræfter med denne satan af en workout fra Regionals i Halmstad:

5 Rounds for time of:

5 deadlifts (120/90kg)

20 Lateral Jumps + Burpee

Den må jo være komplet retarderet i din verden :wink: Men jeg ser virkelig frem til at prøve den, er faktisk allerede begyndt at blive nervøs :laugh:

Din WOD er lidt for domineret af sandbag sprint og jeg har lidt svært ved at se pushups blive dømt fornuftigt.

I Halmstad dømte de pushups ved at lægge en hånd under atleternes brystkasse, som man så måtte røre i bunden hver gang. Jeg synes det er enormt irriterende og en smule grænseoverskridende at have en fremmed person så tæt på mens man er max presset. Bortset fra det kan dommeren så heller ikke vurdere, om hofterne kommer ned at røre. Medmindre selvfølgelig han bruger den anden hånd til at ... ahhh, never mind! :laugh:

Så er det bare om at komme igang med at slette cookies, så vi kan få smidt den væmmelige WOD af banen :tongue:

Helt sikkert. Ud med den! :rocketwhore: :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

I Halmstad dømte de pushups ved at lægge en hånd under atleternes brystkasse, som man så måtte røre i bunden hver gang. Jeg synes det er enormt irriterende og en smule grænseoverskridende at have en fremmed person så tæt på mens man er max presset. Bortset fra det kan dommeren så heller ikke vurdere, om hofterne kommer ned at røre. Medmindre selvfølgelig han bruger den anden hånd til at ... ahhh, never mind! :laugh:

Hehe.

Ja det med hånden virker ikke som den gode løsning.

Jeg har set det i en anden crossfit-konkurrence at de havde sådan en stor tryk-knap af en art placeret under brystkassen, og den vil jeg så tro kunne lave lyd eller lys når man trykkede på den. Det løser "nærhedsproblemet", men du har stadig et issue omkring hoften, både med hvor langt den skal ned og hvor højt den skal op. Kombineret med det tempo en stærk person kan fyre pushups afsted gør det den temmelig besværlig som konkurrence-øvelse.

Og det var vist mine 2 cent. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Synes bedst om den med squatclean+sandbag+DU med din på en tæt andenplads. Den førende fra Rammstein er godt nok helt skudt :gal: og den dér sandbag-o-mania fra A.Spang er jeg heller ikke for vild med.

Din WOD er lidt for domineret af sandbag sprint og jeg har lidt svært ved at se pushups blive dømt fornuftigt.

Den skulle have været:

- 50m sandbag sprint

- 15-20 boxjumps (lidt flere for at balancere tidsforbruget)

- 10 sandbag clean & press

Så havde jeg stemt på den :tongue:

Det kan jeg godt følge dig i. Faktisk har jeg opbygget den på den anden måde, for at gøre den mere publikumsvenlig. Jeg forestiller mig en masse folk stå langs 50 meter banen og brøle, mens folk løb frem og tilbage, samtidig med, at der er lidt at kigge på i hver ende. Det ville selvf. have været det samme i din opbygning og jeg kan godt se hvad du mener. Anygays, så skal vi igang med at stemme, for jeg er helt enig med dig ang. Rammstein helvedet! :crazy: :crazy:

Makker hvad hedder hamstring øvelsen på badebolden du viste mig i Butchers?

Den hedder "Swiss ball hamstring curl".

Her er en fræk video af en tynd gut, der udfører dem flot:

Jeg har Slet ikke vurderet selve WOD'en, da jeg ikke skal igennem den :wink:

Sweet! You shall recieve royalties! :4thumbup:

medmindre man selv vælger at prioritere tid fremfor korrekt udførsel af et løft. . :4nope:

For at det ikke skal være løgn, skal jeg lige om lidt prøve kræfter med denne satan af en workout fra Regionals i Halmstad:

5 Rounds for time of:

5 deadlifts (120/90kg)

20 Lateral Jumps + Burpee

I Halmstad dømte de pushups ved at lægge en hånd under atleternes brystkasse, som man så måtte røre i bunden hver gang. Jeg synes det er enormt irriterende og en smule grænseoverskridende at have en fremmed person så tæt på mens man er max presset. Bortset fra det kan dommeren så heller ikke vurdere, om hofterne kommer ned at røre. Medmindre selvfølgelig han bruger den anden hånd til at ... ahhh, never mind! :laugh:

Helt sikkert. Ud med den! :rocketwhore: :rocketwhore:

- OG præcis i det understregede ligger min pointe! Det er ikke mange, der vil prioritere god stil fremfor tid og der er absolut INGEN, der vil gøre det i en konkurrencesituation. I bund og grund handler det jo om at få den bedste tid og i så fald - Ja, Daisygirl, så synes jeg, at den workout er helt i hegnet. Hvis man slukker uret og laver workouten, vil jeg overhovedet ikke beklage mig. Det er kombinationen af uret og den pågældende sammensætning af øvelser, som jeg finder hul i hatten.

UD MED DEN TYSKE WOD!!!! :devil: :devil:

Hehe.

Ja det med hånden virker ikke som den gode løsning.

Jeg har set det i en anden crossfit-konkurrence at de havde sådan en stor tryk-knap af en art placeret under brystkassen, og den vil jeg så tro kunne lave lyd eller lys når man trykkede på den. Det løser "nærhedsproblemet", men du har stadig et issue omkring hoften, både med hvor langt den skal ned og hvor højt den skal op. Kombineret med det tempo en stærk person kan fyre pushups afsted gør det den temmelig besværlig som konkurrence-øvelse.

Og det var vist mine 2 cent. :bigsmile:

Det kan så absolut være svært at tjekke pushups. Den med hånden er kun interessant for kontrollanterne i den kvindelige konkurrence - og som Daisygirl skriver, ville jeg også bide hele armen af den første, der stak den ind under mig i en presset situation! :rocketwhore: :rocketwhore:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Lørdag aften underholdning:

Efter en lang fantastisk dag med masser af æde og festivitas - og tillykke til Musashi med de 30!!! Faldt Catten i søvn foran fjerneren og så kunne jeg enten sidde der, eller smutte ud og træne lidt i baghaven.

Ladder:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 + 5 (bonus)

Strict Pullups.

Clean and Press 2x24 kg. KB.

Lungeudfald (H/V). 2x24 kg. KB i frontsquat position.

Af hensyn til skulderstabilitet delte jeg alle pullups over 6 rep. op i 2-3 mindre bidder. Resten kørte derudaf. Ved runde 5 i nedadgående retning, blev jeg lidt småforvirret og glemte helt om jeg havde taget det sæt, som jeg var i fuld gang med... Det var lige så åndssvagt, som det lyder og derfor gav jeg mig selv en strafrunde på 5 reps. i alt efter afsluttet ladder.

Alletiders godnatpump! :4flex:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hvor har den sit navn fra? Opkaldt efter Raaschou?

Jeg har en anelse om, hvor den kommer fra, men jeg tjekker lige mine kilder og vender tilbage. Vil helst ikke smide om mig med pseudoviden omkring et følsomt emne.

Link to comment
Share on other sites

Søndag:

Benene var lidt stive fra igår, så jeg ville bløde dem lidt op.

Middag:

Ca. 6 km. løb - ca. 30 min. i herlig sommerskov! Godt tempo og Skunk Anansie i ørerne.

Lige efter bad og afsted i bilen... her fandt jeg ud af at min plan havde fejlet... mine ben blev kun stivere :crazy::laugh:

Solen fik lov til at lege lidt med dem og nu har de det maaajet bæædræ... eller noget.. :tongue:

Aften:

11x15 strækkere - så få antal pr. set grundet hensyn til skulderstabilitet.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Arbeit, Arbeit, offentlig transport sucker BALLS, når man kører med S-togsbus om morgenen... tog 2 timer at komme frem, hvor det normalt tager 45 min.! :dry: :dry:

Hjem, spise, køre 300 km.

Aftentræning:

10xsuperset B2B

3/3 Pistols

3/3 One Arm Pushups - you've been missed! :wub: :wub:

Tirsdag:

Undervise hele dagen.

Heriblandt et par runder kortspil med pushups, burpees, airsquats, rygstrækkere og vinkelsidddende som delikatesser. Derudover nogle belønningsburpees.

Aftentræning:

Sjip og DU - kører bedre og bedre - fokus på vejrtrækning!

20 min. AMRAP:

50 m. Sandsæk sprint @ 20 kg.

10/10 Alligator twist @ 20 kg.

50 m. Sandsæk sprint @ 20 kg.

8 BB Squat Clean Thrusters @ 40 kg.

Resultat: 9 runder.

Mine ben var færdige, så jeg var ikke utilfreds med resultat, men det kan absolut gøres bedre.

Finisher:

2x400 m. løb m. 20 kg. sandsæk - skulderskift ved hver 200 m.

1 min. pause mellem hver.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selvfølgelig stemt på din workout. Hvorfor smider du ikke et link på facebook - må da kunne skaffe lidt votes?

Det kunne jeg godt, men på den anden side er det måske meget fair, at de alm. besøgende på siden for lov til at stemme. Nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne jeg godt, men på den anden side er det måske meget fair, at de alm. besøgende på siden for lov til at stemme. Nu må vi se.

What the fuck.... har du spist for meget soja eller ædt af Cattens p-piller. Tør det tudefjæs af og få folk til at stemme. Behøver jeg virkelig komme med en lang "good guys finish last" smøre!! Det her er en fuckin' krig og første slag starter bag computerskærmen.... Get your votes NOW! devil.gifdevil.gifdevil.gif

Alternativ skal du lave en eller anden pøletyskers sissy workout!!! Jeg regner bestemt med at stå på sidelinjen og jeg vil se min buddy Kauf aka. GRRRAAAAAAuuuuuf owne allesammen i en gang sandbag run from hell.....

..... og kom så igang med noget DBM approved træning. Jeg har ikke set noget strafrunder på det seneste. Half-asser du den??? Næste log update, vil jeg ha' en træning med tunnelsyn, opkast og blod!!!!

If you're going through hell, keep going!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

- OG præcis i det understregede ligger min pointe! Det er ikke mange, der vil prioritere god stil fremfor tid og der er absolut INGEN, der vil gøre det i en konkurrencesituation. I bund og grund handler det jo om at få den bedste tid og i så fald - Ja, Daisygirl, så synes jeg, at den workout er helt i hegnet. Hvis man slukker uret og laver workouten, vil jeg overhovedet ikke beklage mig. Det er kombinationen af uret og den pågældende sammensætning af øvelser, som jeg finder hul i hatten.

Nu har jeg været så heldig at være tilskuer/dommer til forskellige CrossFit konkurrencer i både ind- og udlandet .. Og jeg bliver altså nødt til at sige dig imod endnu en gang. De virkelig dygtige CrossFittere har god teknik uanset om de er presset eller ej. Prøv at se videoer med Speal, Mikko Salo, OPT, Tanya Wagner osv. til diverse konkurrencer. De går altså ikke på kompromis med deres teknik. På den anden side er der også nogle stykker, der ikke kan finde ud af at lave øvelserne teknisk korrekte, men de er stærke og hurtige nok så at det åbenbart ikke spiller en rolle. Og så har de heldet på deres side og bliver ikke engang skadet. Jeg tænker her på de to eksperter fra Island (de er ikke gift med hinanden bare fordi de har lige dårlig teknik Lasse :wink: ). Men de to kan nu heller ikke lave ordentlige snatches eller cleans når uret ikke tikker. :dry:

UD MED DEN TYSKE WOD!!!! :devil: :devil:

Alternativ skal du lave en eller anden pøletyskers sissy workout!!!

Roooolig nu! Inden I kommer alt for godt i gang med at disse tyskerne vil jeg da gerne anbefale, at I lige sonderer terrænet (lærer man ikke sådan noget i militæret :raisebrow: ) Ramstein er en amerikansk militærbase i Tyskland. CrossFit Ramstein er et amerikansk CrossFit center på basen, hvor tyskere ikke engang har adgang. Lauren Guibert er amerikaner. Og hun har i øvrigt vundet de sydeuropæiske sectionals. Bare lige for at sætte tingene i perspektiv :4smartass:

Det gør hendes workout desværre overhovedet ikke bedre :gal: Men jeg ville nu heller ikke kalde den for en sissy workout. DB push presses er ikke spor sjove, og kombinationen med roning og pushups skal nok gør den ret giftig ...

Heldigvis har vi lidt tid endnu til at lave om på afstemningen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg været så heldig at være tilskuer/dommer til forskellige CrossFit konkurrencer i både ind- og udlandet .. Og jeg bliver altså nødt til at sige dig imod endnu en gang. De virkelig dygtige CrossFittere har god teknik uanset om de er presset eller ej. Prøv at se videoer med Speal, Mikko Salo, OPT, Tanya Wagner osv. til diverse konkurrencer. De går altså ikke på kompromis med deres teknik. På den anden side er der også nogle stykker, der ikke kan finde ud af at lave øvelserne teknisk korrekte, men de er stærke og hurtige nok så at det åbenbart ikke spiller en rolle. Og så har de heldet på deres side og bliver ikke engang skadet. Jeg tænker her på de to eksperter fra Island (de er ikke gift med hinanden bare fordi de har lige dårlig teknik Lasse :wink: ). Men de to kan nu heller ikke lave ordentlige snatches eller cleans når uret ikke tikker. :dry:

Kan godt være, at du er Crossfit dommer, men det der er altså det rene vrøvl. De fleste VL-øvelser er så teknisk krævende, at mange - på trods af mange års målrettet træning - ikke mestre dem 100%. Så tvivler på, at der findes ret mange CF'ere, der har perfekt/god teknik når øvelserne udføres i kombination med hårde cardio-øvelser. Jeg skal selvfølgelig ikke afvise, at der findes undtagelser, men det ændre ikke på, at det - IMO - er direkte dumt. Der er iø. ingen grund til det - der finde 1000-vis af andre gode WO's som slet ikke er skadesfremkaldende i samme grad.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg været så heldig at være tilskuer/dommer til forskellige CrossFit konkurrencer i både ind- og udlandet .. Og jeg bliver altså nødt til at sige dig imod endnu en gang. De virkelig dygtige CrossFittere har god teknik uanset om de er presset eller ej. Prøv at se videoer med Speal, Mikko Salo, OPT, Tanya Wagner osv. til diverse konkurrencer. De går altså ikke på kompromis med deres teknik. På den anden side er der også nogle stykker, der ikke kan finde ud af at lave øvelserne teknisk korrekte, men de er stærke og hurtige nok så at det åbenbart ikke spiller en rolle. Og så har de heldet på deres side og bliver ikke engang skadet. Jeg tænker her på de to eksperter fra Island (de er ikke gift med hinanden bare fordi de har lige dårlig teknik Lasse :wink: ). Men de to kan nu heller ikke lave ordentlige snatches eller cleans når uret ikke tikker. :dry:

Roooolig nu! Inden I kommer alt for godt i gang med at disse tyskerne vil jeg da gerne anbefale, at I lige sonderer terrænet (lærer man ikke sådan noget i militæret :raisebrow: ) Ramstein er en amerikansk militærbase i Tyskland. CrossFit Ramstein er et amerikansk CrossFit center på basen, hvor tyskere ikke engang har adgang. Lauren Guibert er amerikaner. Og hun har i øvrigt vundet de sydeuropæiske sectionals. Bare lige for at sætte tingene i perspektiv :4smartass:

Det gør hendes workout desværre overhovedet ikke bedre :gal: Men jeg ville nu heller ikke kalde den for en sissy workout. DB push presses er ikke spor sjove, og kombinationen med roning og pushups skal nok gør den ret giftig ...

Heldigvis har vi lidt tid endnu til at lave om på afstemningen :tongue:

Hey Daisy :smile:

Herlig med lidt diskussion i loggen.

Nu taler du om eliten og jeg taler om crossfittere generelt. Selvom de ypperste, dygtigste Crossfittere til dels kan holde stilen rigtig flot, gør det stadig ikke menigmand, crossfitter Jørgen eller crossfitter Else, til bedre teknikkere. Jeg synes ikke, at man kan bedømme en sport på dens elite. Problematikken i de programmer, som jeg fordømmer er jo netop, at den generelle crossfitter ikke kan holde sin teknik, men uret presser dem til at gennemføre alligevel - med dårlig teknik. Det er min kæphest. At nogle håndfulde virkelig dygtige atleter kan gennemføre med acceptabel teknik siger intet om hvad der foregår rundt omkring i de forskellige centre, i baghaver, på militærbaser eller lign. Derfor må vi holde skidt og kanel for sig i sådan en diskussion. Når du selv skriver, at nogle atleter har heldet på deres side og ikke bliver skadet på trods af dårlig teknik, så synes jeg lidt det slår hovedet på sømmet fra min side :smile:

Desuden, når uret tikker, vil jeg stadig holde på at INGEN vil prioritere teknik fremfor tid - det er jo tiden man vinder på! Som DBM siger det "Good guys finish last" - yeah, right.. så kan man ligeså godt dyrke yoga!

Tak for oplysningen omkring Crossfit Rammstein - jeg har umiddelbart ikke lavet min research, men det ændrer ikke på, at den WO skal ud til højre!

Jeg disser absolut ikke tyskerne, jeg vil bare have den forbandede WO ud, da jeg absolut ikke har lyst til at lave den :wink: DB/KB presses er heldigvis en af mine favoritter, men 250 m. roning er nederen at gentage rigtigt mange gange! Lad os se hvad det bliver og så må vi rive det midtover, no matter what!! :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

What the fuck.... har du spist for meget soja eller ædt af Cattens p-piller. Tør det tudefjæs af og få folk til at stemme. Behøver jeg virkelig komme med en lang "good guys finish last" smøre!! Det her er en fuckin' krig og første slag starter bag computerskærmen.... Get your votes NOW! devil.gifdevil.gifdevil.gif

Alternativ skal du lave en eller anden pøletyskers sissy workout!!! Jeg regner bestemt med at stå på sidelinjen og jeg vil se min buddy Kauf aka. GRRRAAAAAAuuuuuf owne allesammen i en gang sandbag run from hell.....

..... og kom så igang med noget DBM approved træning. Jeg har ikke set noget strafrunder på det seneste. Half-asser du den??? Næste log update, vil jeg ha' en træning med tunnelsyn, opkast og blod!!!!

If you're going through hell, keep going!!!!!!

SIR, YES SIR!!!!!!! :devil: :devil:

Det splitter mig ad indeni, at skulle stille dette tudefjæs op, efter en så fantastisk givende opsang! Det er den bedste motivationstale jeg har fået længe! I love you, man!

Af hensyn til strafrunder, så kører jeg pt. en balancegang imellem at få mine skuldre og mit knæ til at spille 200% og holde formen nogenlunde.

Skuldrene er i kæmpebedring og jeg vil være en MEGA IDIOT, hvis jeg fucker dem op igen!!! Mit knæ er on and off og jeg lytter en del til det.

Jeg roder dagligt med mit træningsprogram og giver mig selv 14 dage med sissy-træning, så kroppen bliver klar til at blive belagt med eksplossivt uran op til konkurrencen. Mit program ændrer sig undervejs, alt efter hvordan kroppen føles på dagen. Jo længere jeg holder mine skader i gang, desto længere vil de irritere mig og desto mere vil de hindre min træning.

I might slow down on my way, but hell sir, as we reach the finishline, you will see nothing but dust!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Her er forresten en WO, jeg godt kunne tænke mig at se til CF-games.

Max antal reps på 1 min:

Bænkpres @ 100kg

Frontsquat @ 100kg

Pullups @ 40kg

Kettlebell Snatch @ 40kg

BOOM!

Link to comment
Share on other sites

Sir, understod, sir....

Få kroppen i omdrejninger igen, så du stiller op med et velsmurt (flotwub.gif) maskineri smile.gif

I shall do my very best, sir!

Her er forresten en WO, jeg godt kunne tænke mig at se til CF-games.

Max antal reps på 1 min:

Bænkpres @ 100kg

Frontsquat @ 100kg

Pullups @ 40kg

Kettlebell Snatch @ 40kg

BOOM!

:laugh: :laugh: BRAINFART!!! :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share