Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Så snart jeg finder et sjippetov, der gør at jeg kan tage 50 DU i streg, uden at jeg skal kaste med det i raseri over at være blevet tævet rød i nakken, tager jeg patent på lortet og så vil du være den første til at få et eksemplar i guld, signeret og det hele :tongue:

Med mindre du har valgt en haveslange eller et nylonreb som tov, så er det ikke tovets skyld du ikke kan tage flere. :tongue:

Og hvordan du rammer dig i nakken med tovet har jeg godt nok svært ved at lure. Arme og underben kan jeg forstå, men nakken? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du har valgt en haveslange eller et nylonreb som tov, så er det ikke tovets skyld du ikke kan tage flere. :tongue:

Og hvordan du rammer dig i nakken med tovet har jeg godt nok svært ved at lure. Arme og underben kan jeg forstå, men nakken? :blink:

Argh, jeg sværger, at det er torvets skyld!! Det ER det!! :4ranting:

Jeg har tilsydenladende en tendens til at strække mine arme lidt mere, når jeg skal lave DU, hvilket korter torvet af og derved rammer jeg mig selv i nakken.. Jeg sværger, at det også er torvets skyld! :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Argh, jeg sværger, at det er torvets skyld!! Det ER det!! :4ranting:

Jeg har tilsydenladende en tendens til at strække mine arme lidt mere, når jeg skal lave DU, hvilket korter torvet af og derved rammer jeg mig selv i nakken.. Jeg sværger, at det også er torvets skyld! :tongue:

Så må tovet være indstillet meget kort.

Eller også er du helt sygt proportioneret. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så snart jeg finder et sjippetov, der gør at jeg kan tage 50 DU i streg, uden at jeg skal kaste med det i raseri over at være blevet tævet rød i nakken, tager jeg patent på lortet og så vil du være den første til at få et eksemplar i guld, signeret og det hele :tongue:

Glæder mig som et barn til juleaften... :bigsmile:

Sejt hvis du signere det på selve wiren ;) Det må være et pragt eksemplar af et sjippetorv som det !

Hvor mange DU kan du lave i streg - if any ?

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig som et barn til juleaften... :bigsmile:

Sejt hvis du signere det på selve wiren ;) Det må være et pragt eksemplar af et sjippetorv som det !

Hvor mange DU kan du lave i streg - if any ?

:laugh: :laugh:

For tiden kan jeg lave 7 i streg... mine kropssammensætning er tilsydenladende helt i hampen jævnfør Max-to-da-P! :tongue:

Jeg sværger, at hvis jeg får patent på sjippetorvet, så signerer jeg det på selve wiren.. med diamanter! Selvfølgelig lige der, hvor det ville ramme nakken, som straf hvis man besudler et så fint sjippetov med dårlige kropspropotioner og får det i nakken!

Link to comment
Share on other sites

Hey ædle DYR...

Din træning går jo forrygende. Vil gerne pointere, at du pt. kan tage 7 DU mere end undertegnede :tongue: STÆRKT.

Har lige læst hele debatten om CF og jeg må sige, at jeg er temmelig enig med Maskinen og dig. Har flere kolleger, der repper løs uden at have skide imponerende teknik. Flere af dem har også allerede haft skulderskader og hvad dertil hører. (kan man naturligvis få af mange ting, men alligvel) Kan sagtens se flere gode aspekter i CF og nogle WODS tiltaler mig også virkelig meget, meeeen, der er bare også begrænsninger.

Ideen med hundetræf er jeg og Oscar meget klar på. Han vejer nu over 21 kg og får sikkert en seriøs gang baghjul, men han er klar på at lege og jage Saxo rundt. :4thumbup: Sidst sov han jo ganske godt i flere dage efter...

Junker

Link to comment
Share on other sites

Hey ædle DYR...

Din træning går jo forrygende. Vil gerne pointere, at du pt. kan tage 7 DU mere end undertegnede :tongue: STÆRKT.

Har lige læst hele debatten om CF og jeg må sige, at jeg er temmelig enig med Maskinen og dig. Har flere kolleger, der repper løs uden at have skide imponerende teknik. Flere af dem har også allerede haft skulderskader og hvad dertil hører. (kan man naturligvis få af mange ting, men alligvel) Kan sagtens se flere gode aspekter i CF og nogle WODS tiltaler mig også virkelig meget, meeeen, der er bare også begrænsninger.

Ideen med hundetræf er jeg og Oscar meget klar på. Han vejer nu over 21 kg og får sikkert en seriøs gang baghjul, men han er klar på at lege og jage Saxo rundt. :4thumbup: Sidst sov han jo ganske godt i flere dage efter...

Junker

:laugh: :laugh: DU er fandenme også bare noget fanden har skabt på en dårlig dag! :laugh: :laugh:

Jeg tror nu, at vi alle er temmelig enige omkring især teknik og olympiske øvelser, der reppes af H... til. CF er megafedt, men har som så mange andre koncepter sine besværligheder. Sjovt nok er CF en af de sportsgrene, der vil for meget og derfor failer på bredden og ikke på enspænderiet.. dem er der ikke mange af :smile:

Hundetræf lyder super! Den lille tunge kan sikkert kanøfle Saxo, hvis han kan fange ham! Det bliver alletiders!

Lad os PM'e lidt om videre aftale :smile:

Link to comment
Share on other sites

I eftermiddags stod den på besøg i Crossfit Aalborg. Et virkeligt stort og lækkert lokale med masser af plads og masser af muligheder. PT. var der et stort og lækkert pullup/reb/ring stativ, 3 C2'ere, Squatracks og kiks, samt KB. i div. størrelser - all your heart can desire :wub:

Mødte de to herrer, som ejer stedet - flinke og gode mennesker, som gav fin instruktion og gode tips og tricks til alle på holdet, samt til mig, da jeg efter dagens WOD tullede rundt og legede med pullups.

Derudover mødte jeg Lundique, som brillierede med 5xBW første gang han fronsquattede - fandenme i orden!! :superman: :4thumbup:

Dagens program:

Opvarmning - tjek!

5-5-5-5-5 Frontsquat

90 - kælderen

100 - kælderen

110 - kælderen

115 - få cm. fra kælderen, men rigeligt nede.

100 - desværre var vi lidt i tidsnød i min gruppe, så jeg hastede igennem og nåede ikke at prøve med 120.. gætter på at der havde været til 4-5 stykker.

Derefter lidt statisk planke.

Spas og gak derefter!

Lundique gav fantastiske råd til min (manglende) tekniske formåen og WHIPS!!!

Muscle-ups med kip:

1

1

1

1

- WOOHOOO!!! :w00t: Så var den ged barberet! Stort tak til Mr. Lundique!! Så skal jeg bare have mr. Musashi til at lære mig det strict!

En boxertøs gav mig gode råd til DU og pludselig fik jeg fat i ide'en!!! Ingen slag i nakken og 12 stk. i streg flere gange! Jeg lærte at kontrollere vejrtrækningen, slappe af i skuldrene og hoppe anderledes og pludselig virkede det hele meget lettere :4thumbup: (Samme boxertøs snuppede 136 DU på 2 min., så hun havde fat i noget af det rigtige).

Crossfit Aalborg for ET MEGET STORT FEMTAL af mig! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Lundique gav fantastiske råd til min (manglende) tekniske formåen og WHIPS!!!

Muscle-ups med kip:

1

1

1

1

- WOOHOOO!!! :w00t: Så var den ged barberet! Stort tak til Mr. Lundique!! Så skal jeg bare have mr. Musashi til at lære mig det strict!

En boxertøs gav mig gode råd til DU og pludselig fik jeg fat i ide'en!!! Ingen slag i nakken og 12 stk. i streg flere gange! Jeg lærte at kontrollere vejrtrækningen, slappe af i skuldrene og hoppe anderledes og pludselig virkede det hele meget lettere :4thumbup: (Samme boxertøs snuppede 136 DU på 2 min., så hun havde fat i noget af det rigtige).

Crossfit Aalborg for ET MEGET STORT FEMTAL af mig! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Første Muscleups? :w00t: Grats

Tips til strict:

- Træk hænderne til brystet og forestil dig fingrene følger pec-kanten fra cleavage og følger nederste kant udaf imod armhulen.

- Skyd brystet igennem ringene.

- Få albuerne "ovenpå" skuldrene, så er resten nemt.

Og lækkert med sjipperiet. Så er du måske slet ikke så sygt proportioneret alligevel, men var bare motorisk hæmmet. :tongue:

Og øv, nu havde jeg ellers lige håbet at få æren af at rette dig ind. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I eftermiddags stod den på besøg i Crossfit Aalborg. Et virkeligt stort og lækkert lokale med masser af plads og masser af muligheder. PT. var der et stort og lækkert pullup/reb/ring stativ, 3 C2'ere, Squatracks og kiks, samt KB. i div. størrelser - all your heart can desire :wub:

Mødte de to herrer, som ejer stedet - flinke og gode mennesker, som gav fin instruktion og gode tips og tricks til alle på holdet, samt til mig, da jeg efter dagens WOD tullede rundt og legede med pullups.

Derudover mødte jeg Lundique, som brillierede med 5xBW første gang han fronsquattede - fandenme i orden!! :superman: :4thumbup:

Dagens program:

Opvarmning - tjek!

5-5-5-5-5 Frontsquat

90 - kælderen

100 - kælderen

110 - kælderen

115 - få cm. fra kælderen, men rigeligt nede.

100 - desværre var vi lidt i tidsnød i min gruppe, så jeg hastede igennem og nåede ikke at prøve med 120.. gætter på at der havde været til 4-5 stykker.

Stærkt løftet i dag! :devil: Fedt at du fik gang i dine MUs! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Første Muscleups? :w00t: Grats

Tips til strict:

- Træk hænderne til brystet og forestil dig fingrene følger pec-kanten fra cleavage og følger nederste kant udaf imod armhulen.

- Skyd brystet igennem ringene.

- Få albuerne "ovenpå" skuldrene, så er resten nemt.

Og lækkert med sjipperiet. Så er du måske slet ikke så sygt proportioneret alligevel, men var bare motorisk hæmmet. :tongue:

Og øv, nu havde jeg ellers lige håbet at få æren af at rette dig ind. :innocent:

Jeps, første Muscleup. Jeg blev jo sat noget tilbage grundet min skade i december og det er først nu, jeg har turde starte på dem. Skulderen virkede fint, så det har virket efter planen :4thumbup:

Tak for tips til strict! Dem glæder jeg mig også meget til at komme igang med! Har dog stadig planer om, at lade Musashi være min coach på dem, så jeg ikke får nogen dårlige vaner. Det har hjulpet meget at få coach på mine nye løft INDEN jeg har fået dårlige vaner, så det har jeg tænkt mig at blive ved med :smile:

Motorisk hæmmet - niksen. Dårlig lorteøvelser - TJEK!!!

Bare rolig, der er masser du kan få lov at rette på stadigvæk! :laugh: - Glæder mig bla. MEGET til snatch!!

Stærkt løftet i dag! :devil: Fedt at du fik gang i dine MUs! :4thumbup:

Tusind tak og lige over, kriger! Det var fandenme en ok omgang! :4thumbup: Tusind tak for hjælpen, det var helt fantastisk!

PS: Mine biceps tuder stadig over den krampe jeg fik efter 3. sæt Frontsquat :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fik du besøgt hende stærkmandskvinden? Hvordan gik det med de atlassten? :cool:

Hey Lundique.

Tulle var desværre en stor skuffelse.

Hun er en superflink og varm dame at snakke med, når man kan få fat på hende, men hun er tilsydenladende ELENDIG til at holde aftaler..

Derfor, efter flere afbrændinger indenfor et døgn, måtte jeg vinke farvel til både stærkmandsøvelser og træksele. Træls, men sådan er der nogle mennesker der er..

Link to comment
Share on other sites

Efter en lille log-pause, hvor træningen ikke har spillet og hvor skuldrene og knæet har lavet lidt rod, er jeg så småt ved at komme ovenpå igen.

I denne weekend var jeg på VL seminar i Butchers Lab, som for alvor fik sat ild i motivationen igen - vigtigt! :cool:

Efter en meget lærerig weekend fik jeg cleanet 100 - som føltes bedre end mine lorteløft i Afghan. Jeg missede desværre Jerket, da jeg ikke er helt komfortabel med denne form for løft endnu og mistede troen på det. Fik dog jerket 90 kg., let.. og pushpresset 95 kg.

Så: Ny pr. i vend og jerk (da jeg ikke har jerket voldsomt meget før :laugh:)

I dag, inspireret af :king: DA BRUTAL MACHINE!!! :king:

300

Pga. mine småskavanker i skulderen - og for at køre den hele vejen crossfitstyle, lavede jeg kip på pullups, hvilket selvf. købte mig en del tid. Boxen var kun 20" og ikke 24" og jeg havde ingen KB, så det blev en 16,2 kg. håndvægt istedet.

"300"

25x Pull-up (Nu med kip)

50x Deadlift @ 60 kg.

50x Push-up

50x Box Jump @ 24" box (20" i mit tilfælde)

50x Floor Wiper @ 135# (one-count)

50x KB Clean and Press 38 lbs. ( 16,2 kg. DB i mit tilfælde)

25x Pull-up (Nu med kip)

300 reps total

Tid: 13:34

1. pullups i 1 sæt, alle deadlift uden pause, skiftede greb ved 17 og 35, pushups af 3 set pga. skulder, Boxjumps ud i en køre, Floorwipes af 5 set @ 10, C&P 5/5 - resten ud i en køre (havde lidt bøvl med at finde rytme) Pullups af 10,8,4,3 - nasty...

Glæder mig til skuldrene spiller helt igen og alm. pullups-all-out, samt alm. pres kan lade sig gøre igen :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fuck dig.... så rev du lige 2 min af min tid, men så igen - du jo også en rigtig CRÅÅSSFITTER! Er nødt til at spørge - ligesom Lasse spurgte mig om - kørte du virkelig 1 rep højre og 1 rep venstre = 1 rep i floor wipers? Så' det dig der' en maskine! devil.gif

Nu jeg nødt til at prøve den igen.............. laugh.gif

Edit: Det da klart at en flot fyr som dig ik har jerket særlig meget!!!! wub.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Tak for sidst :4thumbup:. Du var så tight til det der vægtløftning! Grats med PR!

Du er så FIT AS FUCK :devil:.

Lavede du floor wipers som DBM spørger er du buck wild!! Den tid er vanvittig.

Min PR er 13:20 men med 1 højre = 1 rep, 1 venstre = 2 rep osv. i floor wipers.

Link to comment
Share on other sites

Fuck dig.... så rev du lige 2 min af min tid, men så igen - du jo også en rigtig CRÅÅSSFITTER! Er nødt til at spørge - ligesom Lasse spurgte mig om - kørte du virkelig 1 rep højre og 1 rep venstre = 1 rep i floor wipers? Så' det dig der' en maskine! devil.gif

Nu jeg nødt til at prøve den igen.............. laugh.gif

Edit: Det da klart at en flot fyr som dig ik har jerket særlig meget!!!! wub.gif

Jeg kan låuve dai får, at det dærsæns Crååzfitzers er nåuet vilder nåuet!!

Jeps, jeg kørte 1/1 pr. count i floor wipes.

Der er ingen tvivl om, at der bliver hentet BETYDELIGT meget tid i mine pullups, når jeg bruger kip! Du har uden tvivl kørt dem strict.. men igen dem kører du jo ligeså hurtigt, som jeg laver kip! :devil:

Der kan også klippes tid af på Boxjumpen, hvor jeg kørte fuld hofte extension hver gang. Der kan klippes noget tid, hvis man "bare" hopper op og ned igen.

apropo jerk, har jeg pt. en masse hård hud i hænderne... det føles rart... :wub:

Tak for sidst :4thumbup:. Du var så tight til det der vægtløftning! Grats med PR!

Du er så FIT AS FUCK :devil:.

Lavede du floor wipers som DBM spørger er du buck wild!! Den tid er vanvittig.

Min PR er 13:20 men med 1 højre = 1 rep, 1 venstre = 2 rep osv. i floor wipers.

:laugh: :laugh:

Det der vægtløftnings har jeg MAJET at lære om endnu!

Jeg har tænkt mig at køre Burgener warmup hver - hver anden dag inden træning, så jeg kan få gang i teknikken. Det var en super weekend!! Godt at se hele Dobbelt-A crewet igen :4thumbup: :bigsmile:

Du er jo et pragteksemplar på det dersens VL, der! Da du foreviste et C&J stod en af instruktørerne ved siden af mig og udbrød spontant "Man, that guy has some speed!" Stor ros fik du! :4thumbup:

- Som ovenstående svar.. Ja! 1+1 =1!

Jeg gætter på, at din hæmsko måske var dødløften sidst du prøvede? Der bouncer jeg jo rundt som en lille gummikanin i legeland og finder den ikke udfordrende, mens jeg p.t. har lidt mere bøvl i pushups og strict pullups.

Den PR kan du sagtens barbere noget tid af, Mr. Speedy Gonzales! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så er Projekt Sommerål skudt igang!

Projekt Sommerål er så absolut ikke et projekt, der er kommet af sig selv, men hænger i den grad sammen med lukningen af al S-togs transport mellem Hillerød og Svanemøllen fra 5. Juni-1. September.

Det er min normale transportmulighed til og fra arbejde, som bliver klippet og derfor: Projekt Sommerål!

Det involverer jeg selv og min gule Pinarello, som i de sidste 3 dage har transporteret mig de 18 km. som jeg skal transportere mig selv til og fra arbejde. Jeg er sgu' for nærig til at tage offentlig transport om sommeren, når jeg kan cykle ligeså hurtigt.. og bliver det mere besværligt pga. sporarbejde, så er det jo lige til at lukke op og skide i!

Dagen i dag:

7:30: 3+3 km. cykling på gammel smadret damecykel.

08:00: 18 km. cykling på Pinarelloen

12:00: 18 km. cykling på Pinarelloen + 4 km. cykling på smadret damecykel (Tagteam mellem cyklerne hjemme i porten).

14:30: Crossfitgøgl.

15:15: 5 km. cykling på smadret damecykel - nu med blokeret venstrepedal + 2 km. cykling på samme.

Total: 53 km. blandet cykling => Projekt Sommerål!

Crossfit:

Var træt i stængerne, da det kun er 3 tur på Pinarelloen i år, mine ben er sleeeet ikke vant til det dersens cykelpjat og jeg har mange undskyldninger for, hvad min cykel ikke skal justeres med, siden jeg cykler så langsomt :tongue:

Opvarmning:

Burgener + diverse.

Chins - strict:

3x8 - skulderkontrol i hovedsædet.

Band pulldowns:

Knælende for fuld ROM i skuldrene - super skulderstabilitet!

ROCCO!

5 runder af:

Dødløft: 8x100 kg.

Burpees: 10 stk.

Tid: 4:07

Gud, en hjernedød WOD! Dødløften bliver grimmere og grimmere, efterhånden som Burpees'ne så småt bliver hårdere. Alt hvad der involverer Cardio og grimme dødløft/Squat er simpelthen for åndssvagt! Bliver spændede at prøve en "Heavy 300" :laugh: :laugh:

Derudover ville mine ben overhovedet ikke lege med efter cyklingen, hvilket absolut ikke pyntede på hverken resultat eller udførsel :crazy: :crazy:

Note til Projekt Sommerål: Det er virkelig lort for min træning, da det sætter en kraftig dæmper på min bentræning.. jeg håber, at jeg snart får udtænkt en udvej.. evt. noget med offentlig transport mandag-tirsdag og så bentræning søndag-tirsdag... Eller også må jeg bare komme i cykelform på en uge, så det ikke påvirker min squat og anden bentræning mere en højst nødvendig!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey Lundique.

Tulle var desværre en stor skuffelse.

Hun er en superflink og varm dame at snakke med, når man kan få fat på hende, men hun er tilsydenladende ELENDIG til at holde aftaler..

Derfor, efter flere afbrændinger indenfor et døgn, måtte jeg vinke farvel til både stærkmandsøvelser og træksele. Træls, men sådan er der nogle mennesker der er..

Lyder kedeligt. Går det fremad i forberedelserne mod FIT AS FUCK?

Har smidt min stemme på din WOD :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lyder kedeligt. Går det fremad i forberedelserne mod FIT AS FUCK?

Har smidt min stemme på din WOD :wink:

Ja, jeg nåede 3 fæle skuffelser i løbet af 15 timer på hendes bekostning. Mest irriterende er det altid, når der er fuldstændig dødt på kommunikationslinien - også efterfølgende, når aftaler er indgået, det er for nederen!

De sidst par uger har mine forberedelser gået at hele mine skuldre fuldstændig og fået mit venstre knæ til at spille fuldt ud igen. Jeg har følt det som om min krop er klappet fuldstændig sammen efter jeg kom hjem. Mine lunger har ikke villet lege med og mine led har givet mig tæsk! Overtræning og klimaskift er en skidt kombination for mit vedkommende.

Pt. er fokus på at blive skaderne kvit, vedligeholde styrke, opbygge arbejdskapacitet og få det tekniske til at fungere. Det skadesfri har størst fokus, da jeg har tendens til at træne mig selv i stykker! Men bare rolig.. bare fordi jeg er skadesfri, behøver det ikke være kedeligt at følge loggen :wink:

Du kører da rimeligt godt på, må jeg sige, det ser fint ud i din log! :4thumbup:

Jeg har også stemt på min egen og jeg får SÅ lange løg, hvis den der fører nu, vinder - Sætter ingen krav til styrke og er så cardio-åle agtig, at det ikke er til at bære! Sandbags FTW! :devil:

Husk forresten, at man kan stemme hver dag - hint, hint! :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

ROCCO!

5 runder af:

Dødløft: 8x100 kg.

Burpees: 10 stk.

Tid: 4:07

Gud, en hjernedød WOD! Dødløften bliver grimmere og grimmere, efterhånden som Burpees'ne så småt bliver hårdere. Alt hvad der involverer Cardio og grimme dødløft/Squat er simpelthen for åndssvagt! Bliver spændede at prøve en "Heavy 300" :laugh: :laugh:

Derudover ville mine ben overhovedet ikke lege med efter cyklingen, hvilket absolut ikke pyntede på hverken resultat eller udførsel :crazy: :crazy:

:devil:

Ohh, dødløft+burpees er også en klassisk combo, og lige dén wod ligner jo utrolig meget en af dem fra '08 Games, hvor det hed 5x125kg, men ellers det samme med burpees og runder. Pænt nedern wod som jeg husker det. Eller fra den første DCO med dødløft+burpees+løb (amrap 10 min), der i hvert fald er på min all-time top 3 over wods der har slået mig mest ud. :laugh:

Det korte af det lange er at dødløft+burpees er en lethal combo!

Kan man i øvrigt få et pic af pinarelloen? Er den fed eller er det en gammel låge? :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

:devil:

Ohh, dødløft+burpees er også en klassisk combo, og lige dén wod ligner jo utrolig meget en af dem fra '08 Games, hvor det hed 5x125kg, men ellers det samme med burpees og runder. Pænt nedern wod som jeg husker det. Eller fra den første DCO med dødløft+burpees+løb (amrap 10 min), der i hvert fald er på min all-time top 3 over wods der har slået mig mest ud. :laugh:

Det korte af det lange er at dødløft+burpees er en lethal combo!

Kan man i øvrigt få et pic af pinarelloen? Er den fed eller er det en gammel låge? :tongue:

Jeg synes, helt seriøst, at det er en af de kombinationer, hvor jeg tager mig til hovedet og grimmer mig over, at jeg har valgt at dyrke crossfit. Jeg synes at den form for kombinationer er helt i hegnet. Det giver absolut ingen mening at tage tunge løft og kombinere dem ned hård Cardio! De Olympiske løft med 30-40 kg. har jeg accepteret (Ser stadig ikke noget konkret formål med dem, men accepteret at de er der), men IKKE de tunge løft!

Selvf. poster jeg gerne et billede af det gule lyn (eller snegl, som dagens cykelform er :unhappy: ) Jeg fikser det i løbet af weekenden.

Det er en god racer, som har nogle år på bagen. Jeg kan dog mærke, at jeg skal have en højere saddelpind, da jeg ikke får strukket benene nok - det koster en del. Generelt har jeg det som om jeg ikke HELT kan få den op i den fart, jeg gerne vil rulle med. Gearingen er ikke helt ligeså fed, som på min gamle racer, men jeg skal lige lære den at kende, så kører det nok :bigsmile:

PS: Hvad har du egentlig stemt på derinde?

- Til alle interesserede: FitasfuckChallenge - Vote for 2.nd WOD! - scroll ned, eller find den i venstre side :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share