Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Du skal da også lige ha' et offciel tillykke herinde fra mig :devil::superman: :4thumbup:

Super godt gået kæreste-mand :wub:

Jeg satser stærkt på du runder 230 inden torsdag - yep, that's a challenge :tongue: (Jeg er sikker på du godt selv kan gætte dig til præmien :cool: )

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Du er jo vanvittig. Som TRS skriver, får man lyst til at squatte hver gang man ser i denne log. I modsætning til TRS får jeg lyst, da det er en af de svage sider. Min betændelse føltes heldigvis helt væk, men vil ikke abe efter din bentræning lige med det samme. Ville nok være ren provokation.

Klø på med de mange kg. Ser frem til flere rekorder.. BOOM :superman:

Link to comment
Share on other sites

KÆFT KAUF..

Det er satme stærkt det der.. 227kg !!

Er det uden bælte eller ?

Hvad vejer du egentlig for tiden ? Der må da ligge lidt masse bag den styrke... ! !

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FEEEEED træning du banker a herinde skipper!! 200+ i døjsløft er hæderligt!! Hver gang jeg kigger forbi bliver jeg mindet om hvor EVIG træt jeg er af at jeg ikke kan squatte.. :sneaky2::sneaky2::sneaky2: .. Uden tvivl squat jeg har størst talent for... Go reppin´ my reps!!

Tusind tak, mester!

Din ryg har jo desværre sagt fra, så selv om det er pissenederen, er der ikke noget at gøre ved det. Den træning du har fået stykket sammen gør det sgu' ellers også godt, så squatten er heldigvis ikke en nødvendighed for en pansermand som dig :superman::cool:

WOOOOOT! :w00t:

Stærk løftet Hr Kran!!!

Hvordan har ryggen det efterfølgende?

Tusind tak, Mr. UD2-Getting-Ripped-MOFO-PATKASSS!!!

Ryggen fik en hurtig gang Kinesiotape på efter badet og så spillede den helt fantastisk dagen efter. Almindelig træthed både igår og en smule idag, men absolut intet i forhold til de dødsDOMS, jeg har mærket så mange gange før. Jeg tilskriver det meste til Kinesio-tapen, som har hjulpet mig mange gange før, især i lændeområdet :4thumbup:

Your kung-fu is strong!!!!!! Nu hvor min balle er i bedring, vil jeg også trække 200 kg i deads! devil.gif

Hell Yeah! Jeg glæder mig, til du stiller op i din fluevægtklasse og giver mig baghjul på dødløften! :devil: Det er fandme godt at høre, at lænden er i superbedring - byg den roligt op, så du kan forblive i kampform, supermand! :superman:

Du skal da også lige ha' et offciel tillykke herinde fra mig :devil::superman: :4thumbup:

Super godt gået kæreste-mand :wub:

Jeg satser stærkt på du runder 230 inden torsdag - yep, that's a challenge :tongue: (Jeg er sikker på du godt selv kan gætte dig til præmien :cool: )

Hey SUPA-BABE! :wub: :wub: :wub:

Tusind tak for den officielle opbakning og motivation til at løfte endnu mere :4whip::gal:

Jeg skal gøre mit bedste, men jeg lover intet i forhold til endnu en rekord inden torsdag! Det vil dagsformen afgøre, for satanhe...... mit lændeparti skal fungere når vi ses igen :4flowers: :boobs::slut::banana: :banana3: :shades:

Du er jo vanvittig. Som TRS skriver, får man lyst til at squatte hver gang man ser i denne log. I modsætning til TRS får jeg lyst, da det er en af de svage sider. Min betændelse føltes heldigvis helt væk, men vil ikke abe efter din bentræning lige med det samme. Ville nok være ren provokation.

Klø på med de mange kg. Ser frem til flere rekorder.. BOOM :superman:

Det var en rigtig god dag både på squat og kødløft siden! Jeg er selv overrasket over, at der var så stort overskud til to benpræstationer på samme dag, men det ville min krop på dagen og så skulle den da også have lov :devil: Jeg tror så sandelig også at TRS får lyst til at squatte... der er bare en ryg, der ikke vil helt, som han selv vil :wink:

Godt at høre, at benene er på rette vej! - Arbejd godt med bevægeligheden i dine ankler, så du ikke render ind i skidtet igen lige med det samme.

Jeg arbejder på flere rekorder hver gang jeg træner :tongue:

KÆFT KAUF..

Det er satme stærkt det der.. 227kg !!

Er det uden bælte eller ?

Hvad vejer du egentlig for tiden ? Der må da ligge lidt masse bag den styrke... ! !

Hey Juvic!

Tusind tak! Jeg løfter kun iført tights, shorts, t-shirt, flade sko og magnesium. Bæltet har aldrig spillet for mig og så kan jeg bedre lide tanken om ikke at bruge nogen form for udstyr, når jeg løfter.

Min kampvægt har jeg ikke helt styr på, men efter hvad spejlet fortæller, har jeg vist tabt mig lidt på det sidste. Jeg kan stige op på vægten i morgen og give et bud.. mit umiddelbare bud er lige omkring 88 kg.

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning:

Eftermiddag:

Jeg ville skyde lidt Crossfit af med Livgarderne. Dagens program var efter sigende en "Junkyard Elisabeth": 21,15,9 af Tireflips og Ringdips.

Jeg var lidt nervøs for skulderen pga. dips, da jeg ikke har dippet siden min skade i december og skulderen stadig kan drille af og til.. jeg prøvede.

21 flips (120-ish kg.) + 15+6 dips - INGEN problemer! :woot:

15 flips + 3 + 1 + 1 dip.... No, no, no-go! Skulderen gjorde ikke ondt, men fortalte mig klart, hvor dumt det ville være at gennemføre dette projekt.. derfor stop.. æv..

Ringdips:

5x5

- gode pauser indimellem og fokus på skulderen. Nemme og ok for skulderen.. også i dag; hvilket er det vigtigste!! :4thumbup:

Kropshævninger:

ca. 8-10 sæt af 5-10

-Leg med greb, højde og L-sit.

Lidt spas med cleanteknik.

Midnatstræning:

Jeg var på vej i seng kl. 11, men kunne tydeligt mærke, at jeg ikke ville falde i søvn lige med det samme, så jeg droppede at gå i seng og tog istedet kampen på med C2'eren.

Concept 2:

500 m. - 1.42 - damper 4

2 min. pause

500 m. - 1.37 - damper 5

2 min. pause

500 m. - 1.44 - damper 6

2 min. pause

500 m. - 1.45 - damper 5

- og sådan gik det slag i slag indtil jeg havde lavet 10x500 m. med 2 min. pause imellem hver. Alle resterende tider lå lige omkring 1.45, nogle lidt under, få et par hundrededele over, ingen på 1.46... ja, og dog... På 7. runde blev jeg ramt af ultraopkastkvalme, jeg smågylpede lidt i halsen og stoppede nogle dyrebare sekunder, inden jeg forsatte, mens jeg lignede en dårlig kopi af Mick Øgendahl som fiskeren fra "Tak for i aften". Mine tights sad af helvede til, strammede om maven og de efterfølgende pauser gik med at gå rundt og trække ud og ned i buksekanten. 10. runde skete det samme og jeg var meget tæt på at spy mine guts udover hele gulvet.. igen måtte jeg stoppe nogle dyrebare sekunder og begge runder nåede at ramme 1.50 - hvilket jeg fra starten havde sagt var min grænse.. GRRR!!!

Efter at have trukket vejret i 10 min. efter de 10 omgange, valgte jeg at give mig selv 2 strafrunder pga. min uduelighed!

Jeg satte mig kækt på maskinen og mærkede brækken være på faregrænsen, allerede da jeg spændte mine sko fast... jeg nåede 250 meter og måtte give op, inden jeg ville skrigspy hele centeret til :gal: :gal:

Slukøret løsnede jeg skoene...

Jeg undrede mig over, at mine tights sad SÅ ultradårligt og kiggede ned af mig selv, for at opdage at mærket sad foran på min mave... Så tror fanden, at de sad så højt og strammede om min mave.. Jeg havde for helvede taget dem omvendt på!! Jeg stak mig selv en dummeflad og strippede ned, da jeg var eneste mand i centeret.

Tsk, tsk... Jeg gav mig selv 20 min. i godt tempo på Rotexmaskinen aka Gaymaster2000 som afslutning, tog et bad og faldt, trods alt, veltilfreds i søvn :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Haha for helved makker! 10(12)x 500 m grænser jo til galskab! Ellers stærk du trækker 2. runde på 1:37. Mon ikke du kunne trække alle under 1:40 hvis du holdte dig til 5 turer?

Lort med skulderen. Du må huske at forkæle dig!

Link to comment
Share on other sites

Haha for helved makker! 10(12)x 500 m grænser jo til galskab! Ellers stærk du trækker 2. runde på 1:37. Mon ikke du kunne trække alle under 1:40 hvis du holdte dig til 5 turer?

Lort med skulderen. Du må huske at forkæle dig!

:laugh: :laugh:

Det var i det mindste ikke ligeså hårdt, som da jeg kørte 10x500 med kun 1 min. pause! :crazy: :crazy:

Det blev kun til 10,5, da de sidste halvanden blev afløst af Gaymaster2000 :blush:

Jo, det burde nok være muligt at holde dem under 1:40, hvis jeg giver ultragas... det må være næste udfordring på C2'eren - tak for den! :4thumbup:

Egentlig er det mest psyken ved at sige 10 pas fra starten.. med 2 min. pause mellem hvert sæt er der jo rigelig tid til at restituere til næste pas og når man først kører derudaf i sin lille osteklokke er bare om at holde dampen oppe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Att. Juvic:

Morgenvægten i morges lå på 88,2 kg. efter at have drukket en halv liter vand.

Status: Der er røget godt et kg. BW på den sidste måned. De kommer primært fra maven, men desværre også fra Lats, som først er langsomt ved at komme igang igen efter skulderskaden i december.

Skulderen skal nok komme sig, så længe jeg passer godt på den, Lats' må gerne komme tilbage, maven behøver jeg ikke se mere til!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag: OFF pga. diverse administrative aktiviteter.

Søndag:

Havde en feeeeeed oplevelse i morges, der bla. involverede en leopardkampvogn og jeg selv... den kan jeg altid fortælle mere om (Cocktease, I know :tongue).

Eftermiddag:

Crååååzfedtnæs:

5 runder af:

1 min. Hammertæv til dæk (6 kg.) / 5 kg. Medballslams

1 min. Sprint med dæk på 25-30 kg.

1 min. Clean + press m. 15-20 kg. hjulkapsel.

1 min. Hænder på væg i halshøjde, begge ben på ene side, derefter begge ben på anden side.

1 min. KB Highswings (24 kg.)

1 min. OFF

Inden vi startede kaldte kammerat Morten på 4 runder... da vi nåede afslutningen af 3. runde, kaldte jeg 2 runder endnu... den mentale barriere skulle jo brydes! :devil:

5 min. pause

Burpee-longjumps - ca. 250 m.

AMAGAAAD!!! Undervejs gik det hurtigt op for mig, hvor helt-vild-mega-nederen-skæg den sidste WO var! Ultraklamhård og alligevel gav den en dejlig følelse i kroppen bagefter.. Helt sikkert noget der skal gentages næste gang jeg vil dyrke lidt sadisme på mig selv :gal:

Der går pt. rygter om, at nogle gutter fra livgarden vil lave en Charity workout: "1 mile Burpee-longjump" - AMAGAAAD!!! Det bliver fandenme som at spille pik med et rivejern :crazy: :crazy:

Link to comment
Share on other sites

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING!!!!

Inspireret af den rådne 1 mile burpee-longjumps og DENNE artikel blev jeg igår ved midnatstid enig med mig selv om, at jeg da skulle ud at trække noget dæk i dag.

Derfor gik jeg i seng kl. 01.00 og følte at 5 timers søvn måtte være rigeligt, satte vækkeuret til kl. 06.00, stod op da det ringede og riggede træktøjet til.

En simpel anordning med en stor træksele, der kun sidder på skuldrene og intet hoftebælte var mit værktøj. For enden af den ca. 2,5 m. lange sele var et 35 kg. dæk med en 16 kg. Kettlebell indeni, samt 1,5 liter vand. Underlaget var grusvej med forskellig sværhedsgrad undervejs, nogle steder var der kun halvstore sten, andre steder var der dybere lag af mindre sten, som gav god modstand på dækket... det sidste var mere reglen end undtagelsen.

Og

gik

jeg...

Jeg vadede rundt i 45 min. og opmålte derefter ruten til at være ca. 2,6-2,7 km. Egentlig havde jeg regnet med, at jeg kun havde gået ca. 1 mile, men fuld af imponade over mig selv, blev jeg enig med mig selv om at gentage succesen senere på eftermiddagen.

Eftermiddag:

Idiotisk som jeg er, smed jeg samme dæk, samme KB og denne gang 3 liter vand i dækket, hvorefter jeg gik en given runde på 3,3 km.

Underlaget var det samme... og dog...

Da jeg var kommet halvvejs var der gang i støvet... tykke lag havde lagt sig i vejkanten og dækket var aldeles hårdt at trække. Den første Mile var gået godt... nu kom udfordringerne. Længere henne var støvdæmpningen godt igang og en kølevogn kørte og spyede vand udover vejen, hvilket lagde et fint lag mudder, som nærmest stoppede dækket, da jeg nåede det! Dette varede ca. 500 m., hvor jeg satte hård musik i ørerne og tampede benene for at komme frem.

Efter at have kæmpet mig igennem støv og mudder, var de sidste ca. 800-900 meter nærmest lette. Jeg kiggede på uret.. jeg havde 19 min. tilbage til der var gået en time. God tid!

Så blev det tungt i støvet igen!

Blodet hamrede derudaf i stængerne og jeg kiggede igen og igen på uret, mens jeg så min startlinie komme nærmere og nærmere! Jeg brusede frem og krydsede min startlinie på ca. 56-57 min.

Triumferende og som præmie til mig selv, gav jeg mig selv 100 m. ekstra træk, nærmest som en gang sejrsrunde!

Derefter satte jeg mit tungt ned, konstaterede at jeg havde drukket ca. 2 liter vand og havde støv overalt. Derefter ca. 100 m. træk med dækket med KB. i hånden for at få tingene på plads.

Nåja.. og så var jeg kun iført shorts og støvler i den 50 grader varme sol!

Link to comment
Share on other sites

Haha for helved makker! 10(12)x 500 m grænser jo til galskab! Ellers stærk du trækker 2. runde på 1:37. Mon ikke du kunne trække alle under 1:40 hvis du holdte dig til 5 turer?

Lort med skulderen. Du må huske at forkæle dig!

What a coincidence. Jeg har gang i noget ligende for tiden.

Link to comment
Share on other sites

NICE!!!

NICE!!!

NICE!!!

Hehe, sjovt nok kunne jeg forestille mig, at det er lige i din ånd 321 :wink::devil:

What a coincidence. Jeg har gang i noget ligende for tiden.

Det er lækkert for kroppen, når man er færdig! Fedt projekt! Keep it up!

+ 1 !!!!!!!!!!!!!!! Du skal ha' nyt nickname: DYRET!!!!! devil.gif

:laugh: :laugh:

JAVEL! Forstået! Accepteret! DONE!

Det tager jeg til mig med kyshånd!

Opsummering på træningen igår:

Der er ingen tvivl om, at underlag spiller en enorm rolle, når det gælder dæktræk.

Mine ture blev udført i Afghanistans støv og sten, mens jeg ganske få gange (ca.5-8) ramte ca. 5 m. asfalt. Ved asfalten gled dækket nærmest henover og det var ingen udfordring at trække dækket, nærmest en lettelse for benene. Et par cm. dybt grus er en dræber at gå igennem og det samme er vådt grus aka mudder.

Det vil være helt omsonst at sammenligne dæktræk på grus med dyb grus, græs eller asfalt, der er en verden til forskel.

Type af dæk, bredde, slidbane etc. spiller selvfølgelig også ind, da et glat dæk glider roligt henover. Selv brugte jeg et lastvogndæk med dybe spor, som gravede sig godt ned hver gang der var mere end 2 sten på vejen.

I dag er jeg træt i hele kroppen, hvilket der er flere faktorer, der spiller ind på. Psyken er træt, lange arbejdsdage har i den sidste periode kostet en del energi og mentalt overskud, men ingen tvivl om at træningen igår var en fan-fucking-tastisk Lower body/back dræber. Alt i benene er trætte, lænden er træt og jeg har det som om jeg har gennemført et længere triathlon. Ingen DOMS, bare træthed, som jeg har sovet under 200 m. vand og har haft en god gammeldags jernkugle hængende om benene.. hvilket jo ikke er langt fra virkeligheden :tongue: I dag skal jeg spise, spise og passe mine nyerhvervede vabler efter dagen igår. Ydermere skal kroppen forkæles med massage og søvn.

Summa-summarum:

Der er ingen tvivl om, at jeg skal gøre mere for at få fat i den gode Tulle og rykke hende på min lovede træksele, så jeg kan trække videre i fremtiden. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er lækkert for kroppen, når man er færdig! Fedt projekt! Keep it up!

Jeg har ladet mig fortælle at det er en 'standard' rugby-fitness test. Jeg synes umiddelbart der er langt igen.

Opsummering på træningen igår:

Der er ingen tvivl om, at underlag spiller en enorm rolle, når det gælder dæktræk.

Mine ture blev udført i Afghanistans støv og sten, mens jeg ganske få gange (ca.5-8) ramte ca. 5 m. asfalt. Ved asfalten gled dækket nærmest henover og det var ingen udfordring at trække dækket, nærmest en lettelse for benene. Et par cm. dybt grus er en dræber at gå igennem og det samme er vådt grus aka mudder.

Det vil være helt omsonst at sammenligne dæktræk på grus med dyb grus, græs eller asfalt, der er en verden til forskel.

Type af dæk, bredde, slidbane etc. spiller selvfølgelig også ind, da et glat dæk glider roligt henover. Selv brugte jeg et lastvogndæk med dybe spor, som gravede sig godt ned hver gang der var mere end 2 sten på vejen.

I dag er jeg træt i hele kroppen, hvilket der er flere faktorer, der spiller ind på. Psyken er træt, lange arbejdsdage har i den sidste periode kostet en del energi og mentalt overskud, men ingen tvivl om at træningen igår var en fan-fucking-tastisk Lower body/back dræber. Alt i benene er trætte, lænden er træt og jeg har det som om jeg har gennemført et længere triathlon. Ingen DOMS, bare træthed, som jeg har sovet under 200 m. vand og har haft en god gammeldags jernkugle hængende om benene.. hvilket jo ikke er langt fra virkeligheden :tongue: I dag skal jeg spise, spise og passe mine nyerhvervede vabler efter dagen igår. Ydermere skal kroppen forkæles med massage og søvn.

Summa-summarum:

Der er ingen tvivl om, at jeg skal gøre mere for at få fat i den gode Tulle og rykke hende på min lovede træksele, så jeg kan trække videre i fremtiden. :devil:

Oversæt din konklusion til engelsk og smid den i Diskussionstråden til artiklen. Jeg er sikker på at Craig Weller bliver våd i trussen over danske army-fysser der traver rundt i Sandkassen, med et dæk på slæb, pga. hans artikel :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ladet mig fortælle at det er en 'standard' rugby-fitness test. Jeg synes umiddelbart der er langt igen.

Hvordan er den test? Hvor hurtigt skal man gøre det og er det med 2 min. restitution mellem hver interval eller?

Oversæt din konklusion til engelsk og smid den i Diskussionstråden til artiklen. Jeg er sikker på at Craig Weller bliver våd i trussen over danske army-fysser der traver rundt i Sandkassen, med et dæk på slæb, pga. hans artikel :laugh:

:laugh: :laugh:

DONE! shit.. mit engelsk er blevet rustent...

Link to comment
Share on other sites

Den jeg fik fortalt var 4 intervaller på 500m, under 1:40.00. Jeg kan ikke huske om det var 1 eller 2 minutters pause. Jeg regner med at skære ned på 1½ minut næste gang. Jeg er lidt ligeglad med tiderne på roergometeret så længe det bare er fucking hårdt.

C2 har lavet den her lille paflet, der skriver om C2'erens brug med rugby som formål: http://concept2.co.uk/training/rugby

Der er det delt op efter arbejdsopgaver på banen (de veksler meget) og udvikling af forskellige energissystemer.

Link to comment
Share on other sites

Den jeg fik fortalt var 4 intervaller på 500m, under 1:40.00. Jeg kan ikke huske om det var 1 eller 2 minutters pause. Jeg regner med at skære ned på 1½ minut næste gang. Jeg er lidt ligeglad med tiderne på roergometeret så længe det bare er fucking hårdt.

C2 har lavet den her lille paflet, der skriver om C2'erens brug med rug by som formål: http://concept2.co.uk/training/rugby

Der er det delt op efter arbejdsopgaver på banen (de veksler meget) og udvikling af forskellige energissystemer.

Sådan har jeg også haft det i lang tid med C2'eren.. den har mange flere muligheder end bare hårdt, må jeg konstatere.

BW update!

Efter at være landet fra 1 mdr. i Afghanistan har jeg holdt de sidste dage off.. jeg skal lige lande.

Jeg vejede min morgenvægt på samme vægt, som inden min afgang viste lige over 89 kg.

Denne gang viste den 85,7 kg!!! ved alle 3 vejninger.

Der er altså røget lidt over 3 kg. på en måned. Maven er flot, vingerne er for slatne.

Som lidt ekstra info, kan jeg fortælle at al min træning siden d. 6. April er foregået enten i 50-57 grader varm sol, eller i ca. 40 grader i skyggen, hvis ikke airconditionen virkede i træningsteltet.

Nu er jeg landet og skal have træningen til at spille sammen med hverdag, dejlig datter, fantastisk kæreste-hustru og al det andet. Det glæder jeg mig til, første træning ligger i dag! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem champ!

Fornuftig med sommerbulkning. Det klæder os bedst. Skyd den af herhjemme også!

Mange tak, skal du have, kammerat!

Sommerbulkning? :blink: :blink: Jeg kan se, at du er modtageren af det jeg har afsendt... nu er jeg jo næsten nede på din kampvægt :tongue: Godt gået med vægtforøgningen forresten :4thumbup: :4thumbup:

Af hensyn til træning er det så sandelig intentionen at holde dampen oppe.

Hverdagen har selvfølgelig sin indvirkning på mulighederene, men oven på den sidste måneds hardcoretræning, har jeg tænkt mig at holde kampformen og forbedre maskineriet op til konkurrencen i September... Derudover har jeg også meldt mig til julechallenge d. 4. december og regner med, at det skal hjælpe mig med at holde konkurrenceformen gennem december, så jeg er klar til næste års DCO... hvor du forhåbentlig kan være med?

Lørdag

Dagen efter jeg kom hjem, inviterede den kære Cat mig ud i skoven og viste mig min velkommen-hjem-gave! Et par hundrede meter ude i skoven tårnede en over 100 meter høj bakke op foran os... en bakke, der får Frederiksberg haves bakke til at ligne et bump på en grusvej. "Værsgod, den er til dig" sang min dejlige hustru, altimens jeg lysnede op i et kæmpesmil. I toppen var bakken næsten lodret og jeg må indrømme, at jeg havde mine betænkeligheder om mulighederne for at beholde accelerationen, da vinklen var massiv, mens der var fyldt med mudder på toppen.

Derfor:

Eftermiddag:

Hillsprints:

Pga. min utrolige slattenhed og træthed de sidste par dage skulle kroppen igang igen! Jeg valgte derfor at injektere 2 scoops NO-EXPLODE Oralt og udvortes at beklæde mig med 10 kg. vægtvest.. så var jeg klar.

Efter 1.ste runde på den ekstreme bakke, åtte jeg desværre konstatere, at den var FOR stejl og for mudret... accelerationen faldt for meget og træningen var ikke helt optimal. Heldigivs lå der lige ved siden af endnu en bakke med virkelig god vinkling med ekstra stigning på de sidste 20 meter.. den skulle stå for dagens udfordring.

5 runder bestående af:

2x sprints uden vest.

1xsprint med vest.

- eneste pause var at gå ned efter hver sprint.

Til sidst en enkelt gåtur op af den stejlebakke, bare for at have besejret svinet før og efter træningspassets start! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Oversæt din konklusion til engelsk og smid den i Diskussionstråden til artiklen. Jeg er sikker på at Craig Weller bliver våd i trussen over danske army-fysser der traver rundt i Sandkassen, med et dæk på slæb, pga. hans artikel :laugh:

Og her er Craig Wellers svar til min post på T-nation:

"You sir, are a badass. Guys who train this hard are one of the main things I miss about the military. Nicely done."

Så nu kan jeg klæde mig med titler som både "DYRET!!!!!" og "Badass" udfra en enkelt workout! Nice! :cool::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Endnu et stort tillykke ædle kriger :cheer:

Forkæl dig selv med muffins! Det kan jeg varmt anbefale!

Jeg ved ikke om dato for DCO 11 er fastsat? Jeg håber jeg kan komme hjem og være med.

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Og her er Craig Wellers svar til min post på T-nation:

"You sir, are a badass. Guys who train this hard are one of the main things I miss about the military. Nicely done."

Så nu kan jeg klæde mig med titler som både "DYRET!!!!!" og "Badass" udfra en enkelt workout! Nice! :cool::laugh:

Skal da love for, at DYRET har været flittig med træningen på det sidste. Forestiller mig en ubehagelig sommerform med fedtprocent ala DBM aka Maskinen. God timing. :4thumbup:

Håber det går godt med hunden? Vores har nu rundet 20 kg og er heldigvis blevet en væsentlig bedre løber end da i så ham :innocent: Stadig kraftig med lækker....

Ligger du ikke en dag en video op af et af de tungere dødløft? Gerne på 200 + :4thumbup:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Og her er Craig Wellers svar til min post på T-nation:

"You sir, are a badass. Guys who train this hard are one of the main things I miss about the military. Nicely done."

Så nu kan jeg klæde mig med titler som både "DYRET!!!!!" og "Badass" udfra en enkelt workout! Nice! :cool::laugh:

Ja, dine gåture dwarfer lidt de andre der har kommenteret på artiklen.

Generelt kan jeg godt li' Wellers artikler.

Sådan har jeg også haft det i lang tid med C2'eren.. den har mange flere muligheder end bare hårdt, må jeg konstatere.

Hvad mener du? IMHO er der forskel på at træne 'cardio' (i mangel på et bedre ord) og på at træne roning.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share