Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Tak skal i have gutter!!

@Junker: Du har fået en PM lige tilbage i fjæset :wink:

@Lasse: Vildere klovn, Vildere!!! Coming up! :devil:

@Troels: Ja, for hulen! Mere Squat og kun Kødløft en gang hver måned må være vejen frem!?! :blink::superman:

@DBM og til jer tre andre: Tak skal i have! Jeg var høj hele natten på det skide løft! :laugh: Sweet at få en refresher i dag! :4thumbup:

Fredag:

Morgentræning gad jeg simpelthen ikke.

Middagstræning gik i fisk pga. patienter.

Eftermiddagsvolleyball var planlagt, men der var alt for mange mennesker, til vi kunne komme til. Dagens WOD var Philty 50 og da jeg ikke gad have mine hænder revet op af hverken KB eller Pullupsstang, rev jeg istedet 6 håbefulde nye motionister igennem lidt let "Crossfit" aka cirkeltræning... en enkelt spyede på 3. runde ud af 4... jeg syntes endda, at jeg ikke var så slem ved dem :blink: Whoops! :blush:

Aften: Nej... ikke oplagt til træning.. så jeg snuppede et stykke kage i anledning af dronningens runde fødselsdag i stedet og valgte at lade resten af i dag være OFF! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeez wheez Nikolaj, det er for sygt! Tillykke med en kanon PR :bowdown:

Eftermiddagsvolleyball var planlagt, men der var alt for mange mennesker, til vi kunne komme til. Dagens WOD var Philty 50 og da jeg ikke gad have mine hænder revet op af hverken KB eller Pullupsstang, rev jeg istedet 6 håbefulde nye motionister igennem lidt let "Crossfit" aka cirkeltræning... en enkelt spyede på 3. runde ud af 4... jeg syntes endda, at jeg ikke var så slem ved dem :blink: Whoops! :blush:

Hahaha, det lyder som en omgang psykopattræning. :devil: Hvad havde du da sat dem til at lave?

Link to comment
Share on other sites

Jeez wheez Nikolaj, det er for sygt! Tillykke med en kanon PR :bowdown:

Hahaha, det lyder som en omgang psykopattræning. :devil: Hvad havde du da sat dem til at lave?

Mange tak, Yvonne :bigsmile: Jeg er stadig godt tilfreds. Endnu mere tilfreds er jeg med min beslutning om ikke at tage et løft mere, da DOMS var væsentligt mindre end forudset og absolut ikke i nærheden af, hvad de ellers har været, når jeg har kørt tungt. :4thumbup:

Det var faktisk en stille og rolig omgang de fik:

4 runder, med makker:

10 Boxjumps

25 m. Lizard crawl/Løvekravl

10 Lunges til hvert ben

10 Jumping chinups.

Den ene holder pause, mens den anden udfører øvelsen.

Jeg synes, at det var meget stille og roligt, men de var også meget ude af form :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag:

Fik kun en shake til morgenmad, spiste varm mad til middag, men fik også kun en shake til aften... Jeg havde simpelthen ingen appetit.

Morgentræning:

5 runder af:

10 Underhånds chinups - ingen kip.

10 Boxjumps

20/20 Lizard crawl - altså 20 på hver side.

20 High Swings m. 16 kg. KB.

Bonus:

4x superset: Hammercurls: 10x15,5 kg. + Straight bar pushdown: 50 kg.

Jeg kunne mærke, at Mr. and Mr. Lat's var stramme efter igår, derfor ingen kip og lette swings. Skuldrene kunne godt lide, at jeg var sød ved dem.

Aftentræning:

Kunne ikke spise, så jeg trænede istedet.

5 runder af:

10 Pushpresses m. 20 kg. skive (light pga. skuldre)

20 Twisting Lunges m. 8 Lbs. medicinbold

10 Toes to bar

20 Boxjumps

10 Dækflip (120-ish kg. dæk)

20 Wallballshot (16 Lbs. var til rådighed)

10 Kipping Pullups.

Tid: Missede at kigge på tiden til slut, men den lå lige under 30 min.

- PUU... PUUUUH... PUUUUUUUHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

FY FOR EN KLAMMERT!!! Jeg vidste, at jeg var nede på energi, men da jeg ramte afslutning af 4. runde, fuckede jeg op i rækkefølgen og smed 10 Toes to bar ind istedet for kipping pullups, ligesom jeg glemte 10 pushpresses. Som straf talte de 10 toes to bar selvf. ikke og jeg snuppede 10 ekstra pushpresses til slut. Efter dækflip i 5 runde så jeg sol, måne og stjerner, dinglede rundt og bøvsede lidt. Ved de sidste pullups, vidste jeg, at det var det nemme... Jeg tog 1 og lod mig selv glide ned af stativet.. lidt som var jeg smeltet... prustede lidt og snuppede de sidste + pushpresses.

Jeg snuppede mig en shake, gik i bad og knaldede brikker ca. kl. 20.30, for at vågne kl. 7.30 i morges - that's the sweet part :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Søndag morgen:

Rolig opvågning med:

2 km. C2 - tid 08.02 + afroning.

En del skuldermobilitet + stræk + OH Squat teknik m. tom stang.

TGU:

1/1x24 kg. KB

1/1x30 kg. DB

1/1x30 kg. DB

1/1x30 kg. DB

1/1x41 kg. DB - PR! - desværre ingen tungere DB's

2/2x30 kg. DB

Mavekomplet: 15xV-situp, 15/15xSkrå, 15 hipups, 15xfrog.

Link to comment
Share on other sites

Søndag morgen:

Rolig opvågning med:

2 km. C2 - tid 08.02 + afroning.

En del skuldermobilitet + stræk + OH Squat teknik m. tom stang.

TGU:

1/1x24 kg. KB

1/1x30 kg. DB

1/1x30 kg. DB

1/1x30 kg. DB

1/1x41 kg. DB - PR! - desværre ingen tungere DB's

2/2x30 kg. DB

Mavekomplet: 15xV-situp, 15/15xSkrå, 15 hipups, 15xfrog.

Søndag aften:

Jeg hev igen et par stykker igennem noget cirkeltræning og deltog i samme anledning.

3 runder af:

1 min. Airsquat.

1 min. Vertikale Kropshævninger.

1 min. Pushups.

1 min. Dækflip (120-ish kg.).

1 min. V-situps.

1 min. OFF.

Score: 529

Ok omgang på et middel niveau, som passede fint til en doven søndag aften :smile: Kroppen nyder godt af en lidt rolig dag.

Stærkt champ :superman:

Så må du i gang med BB TGU!

Jep, der er ikke andet for! :devil: Kræver en del mere stabilitet af skulderen, men det gør nok kun godt for skuldrene at lege lidt med det også! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk en stille og rolig omgang de fik:

4 runder, med makker:

10 Boxjumps

25 m. Lizard crawl/Løvekravl

10 Lunges til hvert ben

10 Jumping chinups.

Den ene holder pause, mens den anden udfører øvelsen.

Jeg synes, at det var meget stille og roligt, men de var også meget ude af form :smile:

Ja, det virker da ellers meget stille og roligt. Der er faktisk lidt "Your workout is our warmup" over den ... Folk nu om dagen holder da heller ikke til en skid mere :nonono:

Lørdag:

Fik kun en shake til morgenmad, spiste varm mad til middag, men fik også kun en shake til aften... Jeg havde simpelthen ingen appetit.

Nu bliver jeg jo straks helt moragtig bekymret for dig. :unhappy: Når du kan træne på fuld blus på trods af træthed og DOMS, kan du vel også spise igennem på trods af manglende appetit. Det er et no-no at spise som en fugl, når man chikanerer kroppen så meget som du gør :nono:

1 min. Vertikale Kropshævninger.

Hvad er der specielt ved dem? Foregår kropshævninger ikke per definition på lodret plan? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det virker da ellers meget stille og roligt. Der er faktisk lidt "Your workout is our warmup" over den ... Folk nu om dagen holder da heller ikke til en skid mere :nonono:

Haha, du har fuldstændig ret :laugh:

Som du kan se, tjattede jeg også rundt med dem her til aften. Mange syntes, at den var superhård, mens jeg tog den mere som en rolig søndagstræning. Jeg synes nu stadig, at de alle skal have et klap på skulderen for at møde op. Hellere starte fra bunden, end slet ikke komme igang :smile:

Nu bliver jeg jo straks helt moragtig bekymret for dig. :unhappy: Når du kan træne på fuld blus på trods af træthed og DOMS, kan du vel også spise igennem på trods af manglende appetit. Det er et no-no at spise som en fugl, når man chikanerer kroppen så meget som du gør :nono:

:laugh: :laugh: DET behøver du nu ikke :laugh: :laugh:

Jeg rammer manglende appetit så sjældent, så de få gange i løbet af et år, hvor jeg ikke spiser igennem betyder ikke det store. Der er ingen tvivl om, at det også er derfor, at mit energi niveau har været lavt i dag og mine træninger har været derefter. Sådan var det nu denne gang og jeg hader virkelig at spise, hvis lysten ikke er der. Det rammer kvalme og andet klamt, så hellere lade være og skrue lidt ned for blusset i træningen :smile:

Hvad er der specielt ved dem? Foregår kropshævninger ikke per definition på lodret plan? :raisebrow:

HAHAHA!!! Ja, ok! det er min fejl! HORISONTALE pullups selvfølgelig :laugh::tongue::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

En dag, der ikke rigtigt spillede på hverken humørsiden eller træningssiden. Kroppen gjorde vrøvl og jeg var lidt ved siden af mig selv det meste af dagen.

Morgen:

Vågnede med 2 ton sten over kroppen og måtte kæmpe dynen af ved at grave mig ud til neglene blødte.

Tog løbeskoene på, løb 500 m. og måtte konstatere, at det ikke spillede.. jeg prøvede istedet, uden succes, at vække kroppen med 2 km. powerwalk.

Eftermiddag:

Satte næsen op efter en gang WD40 volleyball, men det gik i vasken.

Aften:

5 km. March m. 35 kg. på ryggen.

-ide'en var at gå fra kl. 19.30 til midnat, eller til jeg faldt sammen. Jeg gik med lånt taske, som sad af H. til og nakken tudede allerede efter 3 km., derfor ikke længere :unhappy:

Sporadisk træning:

Rotex - 10 min.

Stød: 3x3x67 kg.

DB Row: 5x10/10x41 kg.

Mave

Rotex - 10 min.

Skæv dag, som aldrig rigtig kom ordentlig igang.

Tirsdag:

Med den skæve mandag som udgangspunkt blev tirsdag til OFF dag.

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

En dag, der ikke rigtigt spillede på hverken humørsiden eller træningssiden. Kroppen gjorde vrøvl og jeg var lidt ved siden af mig selv det meste af dagen.

Morgen:

Vågnede med 2 ton sten over kroppen og måtte kæmpe dynen af ved at grave mig ud til neglene blødte.

Tog løbeskoene på, løb 500 m. og måtte konstatere, at det ikke spillede.. jeg prøvede istedet, uden succes, at vække kroppen med 2 km. powerwalk.

Eftermiddag:

Satte næsen op efter en gang WD40 volleyball, men det gik i vasken.

Aften:

5 km. March m. 35 kg. på ryggen.

-ide'en var at gå fra kl. 19.30 til midnat, eller til jeg faldt sammen. Jeg gik med lånt taske, som sad af H. til og nakken tudede allerede efter 3 km., derfor ikke længere :unhappy:

Sporadisk træning:

Rotex - 10 min.

Stød: 3x3x67 kg.

DB Row: 5x10/10x41 kg.

Mave

Rotex - 10 min.

Skæv dag, som aldrig rigtig kom ordentlig igang.

Tirsdag:

Med den skæve mandag som udgangspunkt blev tirsdag til OFF dag.

Det er jo næsten helt rart at se, at du også kan have mindre gode dage :tongue:

Var inde og kigge på rygsæk forleden. Det er jo en jungle og der er så mange forskellige, der tiltaler mig.

Med en off dag i bagagen forestiller jeg mig nogle hårde efterfølgende dage. Giv gas kriger.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo næsten helt rart at se, at du også kan have mindre gode dage :tongue:

Var inde og kigge på rygsæk forleden. Det er jo en jungle og der er så mange forskellige, der tiltaler mig.

Med en off dag i bagagen forestiller jeg mig nogle hårde efterfølgende dage. Giv gas kriger.

Bare rolig, det kan jeg sagtens.

Det store spørgsmål er så altid, om man bare tuder på dagen og skal presse igennem, eller om kroppen virkelig ikke spiller og skal have noget kærlighed. Det var sidstnævnte i mandags og så skal der tages hensyn hertil med efterfølgende pause.

Ja, taskerne er der mange af. Du skal bare prøve løs til du finder den, som du synes sidder helt perfekt og så nappe den.

Onsdag: OFF

Kroppen bad om mere hvile og skulle da så også have det. Helt tydeligt at mærke, at to dages hvile har gjort godt :4thumbup:

Torsdag:

Morgen:

Havde tilsydenladende lagt mig på mit armbåndsur, som pt. fungerer som vækkeur, så jeg overhørte alarmen og sov en time længere.

Eftermiddag:

5 runder af:

10 KB Swings @ 24 kg.

20 Mountainclimbers

100 m. sprint

-gå tilbage, så snart startlinien krydses startes ny øvelse-

10 Wallballshots @ 16 lbs.

10 Burpees

- Kroppen var på slowstarter niveau og jeg var godt presset.

2 timers pause inkl. optankning :4mewantfood:

Aften:

7 runder af:

10 KB Swings @ 24 kg.

20 Mountainclimbers

100 m. sprint

-gå tilbage, så snart startlinien krydses startes ny øvelse-

10 Wallballshots @ 16 lbs.

10 Burpees

-dvs. samme program som for 2 timer siden. Et par stykker ville gerne prøve den af og så røg jeg med på vognen igen.

Vi gik efter 5 runder, men da jeg ikke synes, at den ene af de 2 andre ikke havde givet sig nok, gav det 2 bonusrunder til os allesammen.

40 min. massageapparat på ben, baller og lænderyg - mmmmmmm.....

Fredag morgen:

Rise and shine!

3 runder, 3 min. pause, 3 runder:

10 Dækflip @ 120-ish kg.

40 Løvekravl

25 m. Farmerwalk @ 2x35 kg.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fredag morgen:

Rise and shine!

3 runder, 3 min. pause, 3 runder:

10 Dækflip @ 120-ish kg.

40 Løvekravl

25 m. Farmerwalk @ 2x35 kg.

Eftermiddag:

1,5 times hyggevolleyball

Rolig dag med godt brugte ben fra igårdagens sprinthelvede :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har du det godt, flåtte fyr?

Hej Bassemand :wub:

Jeg har det aldeles udemærket! Tusind tak for omtanken! Der har været lidt lukket for kommunikationen med internet for min side siden igår, men det skulle vist heller ikke være helt usundt :wink:... derudover blev min dag i går til ufrivillig off-dag pga. det ene og det andet... det var vist ok med kroppen med sådan en sporadisk hvile :smile:

Søndag:

BACK ON TRACK!!

Hookede op med 3 andre gutter og kørte nogle cirkler igennem.

Cirkel 1:

5 runder:

1 min. Hammerslag til dæk (6 kg.)

1 min. Trækselesprint m. dæk på ca. 25-30 kg.

1 min. Dækflip (ca. 100-120 kg.) + hop igennem.

1 min. Medicinballslams - ca 4 kg.

1 min. 24 kg. High Swings.

1 min. OFF

Cirkel 2:

3 runder af:

1 min. Clean and press m. hjulkapsel

1 min. Rotational lunge m. 4 kg. medicinbold

1 min. Weighted situps.

1 min. Begge hænder på mur i halshøjde - begge ben op på den ene side, derefter begge ben op på den anden side.

1 min. OFF

2 timers pause

Aften:

Squat:

2x10x80 kg.

Clean and Press:

5x40 kg.

5x50 kg.

3x70 kg.

3x80 kg.

1x90 kg.

1x90 kg.

2x0x100 kg. - Kunne ikke engang vende dem... :dry:

1x90 kg.

1x90 kg.

1x90 kg.

1x90 kg.

1x90 kg.

0x90 kg. - miss... ned i vægt.

2x80 kg.

2x80 kg.

2x80 kg.

2x80 kg.

2x80 kg.

Pushpress:

15x50 kg.

15x50 kg.

Kropshævninger m. underhåndsgreb:

11-12 set af 8xBW.

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Ufrivillig OFF! Supertravl dag og en masse der skulle gøres, sådan kan det gå... Håber ikke, at jeg falder for meget af på den det næste stykke tid...

Tirsdag:

I dag var der travlt og det vil der også blive de næste par dage. Jeg skal være heldig, hvis jeg når to træninger på en dag, men så må jeg jo bare skyde den af, når jeg har tiden til det :devil:

Eftermiddag:

20 Løvekravl

10 Frontsquats 2x32 kg. KB.

15 Horizontale kropshævninger.

20 Rotational lunges m. 12 Lbs.

10 V-situps.

5/5 Hænder på væg i midt-torso højde - begge fødder op på den ene side, dernæst den anden side.

11 Runder!

Jeg havde besluttet mig for 10 runder, men gav mig selv en strafrunde, da jeg syntes, at jeg var for langsom!!

Lækker WO! Den bedste mandeaerobic der findes :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Det blev kun til 1,5 time hyggevolley.

Torsdag:

I dag var jeg træt af H... til! Havde sovet ok, men var lang tid om at vågne.. planlagte morgentræning forsvandt helt af sig selv, da jeg sov videre, da vækkeuret ringede :blush:

Eftermiddag:

Squat:

Nogle hurtige varmups og derefter bare ind under stangen.

10x20 kg.

10x70 kg.

5x110 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x120 kg.

5x130 kg.

5x140 kg.

1x155 kg.

Havde lidt svært ved at bedømme, om de sidste var liiige under parallel, eller om de kun nåede til parallel.. dang it...

Squat med 3-5 sek. pause i bunden

5x110 kg.

5x110 kg.

5x110 kg.

- uhhhh, the burn in the azzzzzzzssss!!!

direkte videre til 40 min. kedelig, langsom volleyball...

Aften:

Benene var klar igen, de skulle have en gang tæsk! :devil:

Opvarmning m. krydslunges, let pres, Side to side Squat etc.

Kødløft m. 17 kg. stang:

10x67 kg.

10x87 kg.

5x107 kg.

5x127 kg.

5x137 kg.

5x147 kg.

5x157 kg.

5x167 kg.

5x177 kg.

5x187 kg.

1x207 kg. - hold da kæft, den var næææm!!! :superman::devil:

1x227 kg. - BOOOOOOM!!!!! P-to-the-fucking-R!!!!

HELL YEAH!!! Det føltes bare pissegodt lige at nakke endnu en PR i kødløften! OPopooooop og op kom den! Sweet stuff! :cool: :cool:

OA Rows:

10/10x41 kg.

10/10x41 kg.

10/10x41 kg.

10/10x41 kg.

10/10x41 kg.

10/10x41 kg.

Defranco-like mavekompleks som finisher.

Link to comment
Share on other sites

FEEEEED træning du banker a herinde skipper!! 200+ i døjsløft er hæderligt!! Hver gang jeg kigger forbi bliver jeg mindet om hvor EVIG træt jeg er af at jeg ikke kan squatte.. :sneaky2::sneaky2::sneaky2: .. Uden tvivl squat jeg har størst talent for... Go reppin´ my reps!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share