Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I dag stod den på mere udendørs træning! Absolut ingen doms i kroppen, men en lille træthed i benene var at spore.. Der var ikke andet at gøre end dope mig med 1,5 scoop No-Explode inden træning - Rasberry flavor FTW! :4mewantfood:

I dag stod den på 4 mand høj træning, ingen tøser, ren testoteron.

Cirkel 1 aka pussycirkel aka opvarmningscirkel:

3 runder:

1 min.: 5 kg. Medballslam på træplade - SPEED BABY!!!

1 min.: 35 kg. pushpress - BUJAAA!

1 min.: Backextensions.

1 min.: 6 kg. Hammertæsk til dæk!

1 min.: Fritstående OA Rows m. ammunitionskasse aka ligegyldig øvelse...

1 min.: Dips - i mit tilfælde quaterdips, pga. skulder.

1 min. OFF

5 min. pause.

Cirkel 2, aka straf for pussycirkel.

5 runder:

1 min. Pullups/Kipping pullups/Jumping pullups.

1 min. Sprint med mellemtungt dæk.

1 min. Dækflip komplex m. 100-150 kg. dæk - Flip, hop igennem med samlede ben, flip modsatte vej og så fremdeles.

1 min. Hænder på murkant i halshøjde, begge fødder op på muren, ned igen. Skift fra side til side.

1 min. OFF.

- 4 runder var planlagt og kvalmen ramte mig allerede midtvejs igennem 3 runde. Efter 3 runde kaldte jeg 2 runder tilbage som straf for pussycirkel og derved fik vi alle en ekstra bonusrunde! :devil: Ellers en megafed cirkel! Pulsen ramlede HELT i vejret! Ingen skåneøvelser og 4 min. arbejde gjorde at intensiteten kunne holdes på MAX hele vejen igennem. Dog må jeg indrømme at mine gentagelser på hver station dalede langsomt på 4 og 5 runde. Ligeledes blev mine pullups mere og mere Jumping pullups og især dækflippene blev seje i spyttet! FED, FED runde! :devi: :devil:

Bandit: :wub: :wub:

TRS: Du er fandenme velkommen! :superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ren test! :devil:

Fed fed WO!

"Efter 3 runde kaldte jeg 2 runder tilbage som straf for pussycirkel"

Haha det spiller helt vildt!

Ja, det var en sand fornøjelse at straffe mig selv med en våd søndagsberlinger og en bidesild! Så kan vi fandme lære det!

Link to comment
Share on other sites

I dag var kroppen træt. De sidste par dage har været presset på søvnen og i nat nåede jeg heller ikke mere end 3,5 time.

Der var lagt op til tung dag, men squat og død var ikke en god ide', så jeg gik efter lidt Clean and Press, hvilket skulle vise sig at være en god ide'.

Lørdag:

Direkte ind under stangen, ingen opvarmning, da jeg simpelthen ikke gad! Stangen havde en skæv vægt på 17 kg., derfor skæve kg. i løftene i dag.

Cleans:

En del 3'ere fra 52-62 kg.

En del doubles fra 62-72 kg.

Singles 72 kg.

Clean and Press:

Har ikke tal på reps, men kørte doubles og tripples op til 67 kg.

1x72 kg.

1x77 kg.

1x82 kg.

1x87 kg. - BOOM! Den var nem!

1x92 kg.

1x97 kg. - BOOOOOM!!!! PR øget med 12 kg.!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Et eller andet spillede åbenbart rigtigt godt idag! Da jeg fik de 97 kg. op missede jeg først opadstødet, lod vægten dumpe ned på brystkassen og udstødte et brøl for derefter at pushpresse lortet op igen! Jeg skulle lige tage et par skridt på stedet og finde fodfæste, men så fik jeg også fat i den og holdte den stille. Det var sgu' en lækker fornemmelse!

Frontsquat:

5x57 kg.

5x62 kg.

5x72 kg.

5x82 kg.

5x92 kg.

5x97 kg.

- og så var der ikke til mere i stængerne!!!

Til slut: Floorwipes, Weighted situps på bold, skrå og lige, samt DBM/Defranco mavekompleks.

Link to comment
Share on other sites

Clean and Press:

Har ikke tal på reps, men kørte doubles og tripples op til 67 kg.

1x72 kg.

1x77 kg.

1x82 kg.

1x87 kg. - BOOM! Den var nem!

1x92 kg.

1x97 kg. - BOOOOOM!!!! PR øget med 12 kg.!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Damn Kauf, det er da noget af et hak op ad. 12kg. Kaster lige nogle CF håndtegn... :smilerock::showoff: :4sport: Imponerende !

Din front squat er da også helt god ...

Det er vildt nok at tænke på du har fået 3.5timers ! Sygt som det ikke påvirker alle i samme grad !

Link to comment
Share on other sites

Damn Kauf, det er da noget af et hak op ad. 12kg. Kaster lige nogle CF håndtegn... :smilerock::showoff: :4sport: Imponerende !

Din front squat er da også helt god ...

Det er vildt nok at tænke på du har fået 3.5timers ! Sygt som det ikke påvirker alle i samme grad !

Mange tak :bigsmile: Jeg var også godt tilfreds!

At jeg kan tage sådan et ryk er i mine øjne et udtryk for, at jeg har en ringe teknik og derfor ikke får udnyttet mit fulde potentiale i disciplinen. Min styrke burde være ok med, men jeg kan så absolut lære meget mere på tekniksiden - og hente mange flere kg. på samme måde.

Min frontsquat.. mjaaa.. jeg var godt nok træt i benern i dag :sleepy:

... Og hvis du skal se TEH MASTER of NO SLEEP AND ALL FUCKED UP CRAZY POWERTRAINING, så skal du tjekke DBM herindefra. Han sover aldrig og skyder de vildeste træninger af på 1 times søvn om ugen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sådan champ! Det er god fremgang. Kan du mærke teknikken er blevet bedre?

Mange tak, det er sgu' helt i orden!

Jeg synes, at teknikken er rykket lidt, men jeg har stadig MEGET at lære på den!

Søndag:

I dag var jeg træt, meget træt... jeg sov i 8,5 time og var helt væk, da jeg vågnede. Der var dømt aktiv-hvile dag og jeg snuppede lidt let kondi inden morgenmad.

Morgen:

Kondicykel: 5 min. - Dødens røvhul af kedsomhed...Jeg magtede det ikke...

Rotex: 20 min. - MAJET SJÅVERA!!! :tongue:

Eftermiddag:

1 times hygge volleyball.

Jeg ventede en time og hyggede mig lidt med nogle livgardere, som bankede en lækker WOD af.. jeg lod mig rive med og måtte også have en runde. Så meget for hviledag :rolleyes:

20 min. AMRAP:

5 Kipping pullups

10 boxjumps

5 Ring pushups

10 24 kg. KB. High Swings.

Runder: 14 + 3 pullups. - 1 runde og 3 pullups bedre end idrætsbefalingsmanden og åbenbart bedste runde overall. Lækkert at tænke på, når jeg aldrig har lavet AMRAP af noget som helst før :bigsmile:

Jeg har hele dagen igennem carbet op som en gal og det har virket som det skulle! WO'en vækkede mig og kroppen spiller MAXXX! :superman:

Lidt senere: 30-45 min. Slåsseri med en aikido tosse, der mangler lidt sparring. Old shootfighterfuck meets Aikido - jeg glæder mig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag: Velfortjent OFF!

Tirsdag:

Rolig opstart for ikke at brænde for hurtigt ud på de næste 4 træningsdage.

Morgen:

C2 Roning

500 m. - tid: 1.45

500 m. - tid: 1.43

500 m. - tid: 1.45

1 min. mellem hver.

Benene var tunge, så jeg droppede flere 500 m. intervaller og legede lidt med dragfactor og damper indstilling. Jeg må give Maxpower noget kredit, da 6'eren føltes meget rar og behagelig i det lange løb. Ingen tvivl om at jeg stadig river en 500 m. og derunder hurtigere af på en 8'er, men på længere end 500 m., tror jeg, at der der er mere at hente på 6'eren.

1000 m. - tid: 3.50 damper 6. Tjaa.. Gøglede lidt med enhåndsroning på de første 150 m., hvilket fuckede min tid op :blush:

400 m. - afroning...

Eftermiddag:

7 km. forfodsløb. - benene var tunge på de første 5 km., men jeg tvang dem igennem og nåede relief på de sidste 2 km. - ahhhh...

Link to comment
Share on other sites

Benene var tunge, så jeg droppede flere 500 m. intervaller og legede lidt med dragfactor og damper indstilling. Jeg må give Maxpower noget kredit, da 6'eren føltes meget rar og behagelig i det lange løb. Ingen tvivl om at jeg stadig river en 500 m. og derunder hurtigere af på en 8'er, men på længere end 500 m., tror jeg, at der der er mere at hente på 6'eren.

:alright:

Link to comment
Share on other sites

7 km. forfodsløb. - benene var tunge på de første 5 km., men jeg tvang dem igennem og nåede relief på de sidste 2 km. - ahhhh...

Det er fighter spirit! :devil:

Jeg har nu meldt mig til Claus' Pose workshop d. 20. april og glæder mig vildt meget til at kunne løbe mine første 70 m på forfod :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er fighter spirit! :devil:

Jeg har nu meldt mig til Claus' Pose workshop d. 20. april og glæder mig vildt meget til at kunne løbe mine første 70 m på forfod :tongue:

Hehe, mange tak! Det kostede også lidt hosten, harken og spytten, men det var rart, da endorfinerne begyndte at kicke ind! :superman:

Glæd dig til workshoppen! Det er en helt ny verden og meget mere end bare forfodsløb :bigsmile: ... og ja! dine lægge og baglår bliver nok en smule ømme dagen derpå, men det kommer an på hvor hurtigt du fanger teknikken :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgen:

Vågnede under, hvad der føltes som 200 m. vand! Ugidelig krop, der helst ville blive liggende i sengen. Dagen igår var lang, meget lang og natten måtte gerne have fortsat et par timer endnu.

Vækkeuret ringede, jeg sendte det et blik... vendte mig om og vågnede et kvarter efter ved at min højre hånd greb mig i nakken, tvang mig op at sidde, smed vand i munden på mig og samarbejdede med min venstre hånd om at påklæde min modvillige krop.

Morgentræning:

En del opvarmning var nødvendig: Bearcrawls var gode, lunges var gode, lunges med rotation af medicinbold over hovedet var godt, airsquats var øv, da min meniskfucker var irriteret efter dumt stræk igår osv.

BB-Complex

5x Clean, Pushpress, OH-squat, Jumping Squat, Behind Neck Press.

(så vidt jeg husker var det event nr. 4 i DCO 2010, dog 1 runde af 15 reps... nasty stuff!)

37 kg.

52 kg.

52 kg.

52 kg.

52 kg.

52 kg.

Indimellem lidt snatchteknik med tom stang og gode stræk for Pec'cen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgen:

Vågnede under, hvad der føltes som 200 m. vand! Ugidelig krop, der helst ville blive liggende i sengen. Dagen igår var lang, meget lang og natten måtte gerne have fortsat et par timer endnu.

Vækkeuret ringede, jeg sendte det et blik... vendte mig om og vågnede et kvarter efter ved at min højre hånd greb mig i nakken, tvang mig op at sidde, smed vand i munden på mig og samarbejdede med min venstre hånd om at påklæde min modvillige krop.

Hvornår er du da stået op, hvis du allerede nu kan poste din morgentræning? :crazy:

BB-Complex

5x Clean, Pushpress, OH-squat, Jumping Squat, Behind Neck Press.

(så vidt jeg husker var det event nr. 4 i DCO 2010, dog 1 runde af 15 reps... nasty stuff!)

Det var ikke helt den fra DCO :tongue: Som jeg husker den var den 15 runder af:

Power snatch

Overhead squat

Thruster fra nakke

Jump squat

Thruster fra nakke

Det hele med 50/30 kg.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår er du da stået op, hvis du allerede nu kan poste din morgentræning? :crazy:

Det var ikke helt den fra DCO :tongue: Som jeg husker den var den 15 runder af:

Power snatch

Overhead squat

Thruster fra nakke

Jump squat

Thruster fra nakke

Det hele med 50/30 kg.

Ok, det kan være, at jeg var så fokuseret på at råbe af LasseB, at jeg egentlig ikke opfattede, hvad det var han lavede :tongue:

Og til det første... alt, alt for tidligt :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Go bundGAZ i loggen :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: .. Feedt du ga tivoligardernes IBM tørt på :w00t: ..

Ja, jeg har heldigvis tiden til det pt. og så er det jo bare om at komme igang :superman: Jeg har desværre ikke haft muligheden for flere udfordringer, men håber snart at gentage succesen :devil:

Onsdag eftermiddag:

Der var tung dag på programmet, men jeg blev først lokket til 2 timers volleyball, som tog toppen af poppen.. til gengæld fik jeg hoppet en hel del :gal:

Squat:

10x65 kg.

10x85 kg.

5x105kg.

5x115 kg.

5x125 kg.

5x125 kg.

5x125 kg.

- Jeg ville have kørt all out, men det var allerede gjort med de tunge ben :dry:

20 cm. Squat:

5x175 kg.

5x175 kg.

5x175 kg.

- simpelthen for at prøve, hvordan tunge vægte føles på ryggen. Det var lettere modbydeligt, men de ultra korte squats gik ufatteligt nemt :4thumbup:

DONE!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag:

I dag valgte jeg at droppe morgentræningen og sove til jeg vågnede... hvilket ikke var hulens meget senere end normalt, men til gengæld fik kroppen lov til at hvile til om eftermiddagen.

Eftermiddag:

1,5 times volleyball

Ingen udskiftere, 5 mod 5 og 6 mod 6, hyggeligt spil og masser af spas. Det er alletiders restitution for stængerne :4thumbup:

1 times pause

Dødløft:

Stængerne sagde GO! Og hele kroppen sitrede efter at få gang i det tunge kødløft!

Stang på 17 kg. - derfor skæve tal.

1x10x107 kg.

1x10x127 kg.

1x8x137 kg.

1x5x147 kg.

1x5x157 kg.

1x5x167 kg.

1x5x177 kg.

1x202 kg. - NEEEEEMT!!! Hold da kæft, det var nemt!?!?!?!!

1x222 kg. - PR! HELL YEAH!!! :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Efter 202 kg. løftet talte jeg skiverne flere gange. Jeg synes, at det var gået ufatteligt nemt med at få dem op, men den var altså god nok. Jeg smækkede 10 kg. ekstra på og tøffede lidt rundt. Jeg følte lidt efter og tænkte, at jeg med rimelighed kunne gå efter 20 kg. over det andet løft. De blev trukket op i en fin bane og var fandme også rimelig nemme, selvfølgelig tunge, men NEMME!! Det var superfedt. Havde jeg snuppet 225 kg., havde jeg også fået dem op, uden tvivl!

Jeg overvejede at nuppe et løft til, men af hensyn til restitutionen ved jeg, at det altid er det sidste løft, der koster 4 dage ekstra med kampspændinger i hele ryg og nakke. Jeg valgte at stille mig tilfreds med en PR forøgelse på 1 enkelt kg. og have overskud til dagen i morgen også! :superman:

Det rigtigt fede i denne PR, er at min PR nu har stået i over 2 år og jeg ikke har været længere oppe end 210-15 kg. som absolutte max. Pludselig efter en pause fra dødløft og med en masse anden træning flyver vægten op! Det er godt nok bare FEDT! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Eneste umiddelbare fordele, jeg kan finde ved dagens løft: Jeg har tørre hænder for tiden, brugte magnesium og rouleteringen på stangen var noget nær et vaffeljern, hvilket gjorde at hænderne sad som limet til stangen og grebet derved ikke blev udfordret!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share