Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

-Durden, jeg vender lige tilbage til dit spørgsmål når jeg har lidt tid tilovers :smile:

Mandag 15/2-2010.

Ny plan for træning er lagt i hovedet. På papiret er der lagt en 14 dages plan. Skulderen skal være med og knæet skal holde, sidstnævnte er der gode tegn på, skulderen er en kælling, som straffer mig hver gang jeg bøjer søm!! Om 14 dage er der raincheck på skulderen, jeg kigger tilbage på de foregående uger og laver derefter nyt program. Fokus i disse 14 dage - ben styrke + mere arbejdskapacitet, arbejd kondien langsomt op og få skulderen til at spille. Hvis jeg spår rigtigt vil de næste 14 dage se nogenlunde ligesådan ud.

Middagsløb på kasernen! Start kl. 12

Yo-yo restitution-interval test:

2x opvarmning til fart 12,3

Endelig test: 16,4

Jeg er elendig i kondien. Alt arbejde over 1 min. gør ondt i lungerne, men nu er jeg på vej! Jeg skal arbejde meget med hoften - jeg kan mærke, at jeg lukker sammen så snart jeg begynder at blive træt!

500 m. C2 - tid: 1:38

500 m. C2 - tid: 1:50 - planen var 1000 m., men min Teres major og minor brokkede sig, så roligt pace og stop ved 500 m.

Aftentræning i FDK, start kl. 20.30

Opvarmning:

Elastik - X til baller

Boldgøgl

Sotpress, twist lunge, lateral squats fra side til side m. 50 kg. på stang.

Jeg kunne mærke løbet lidt i benene, men regnede med, at jeg ville blive varm undervejs!

Squat:

10x50 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x120 kg.

10x120 kg. - MOTHERFUCKING BOOOM!!!!! - REP. PR! - jeg har aldrig prøvet at reppe over 5 med 120, så jeg har muligvis kunnet gøre det før. Forskellen fra før til nu: Nu har jeg gjort det og kan sige, at jeg er ligeså stærk, som en mand med en lav kropsvægt, der går under aliaset DBM! :firebounce: :firebounce:

-pause med skulderstabilitetsøvelser i ca. 15-20 min.

10x100 kg.

10x100 kg.

10x100 kg.

25x80 kg. - ørk!! :gal: :gal:

Backbridge, lige hofte, på bold for baglårene:

12

12

12

3 - KRAMPEEEEE!!! :crazy: :crazy:

- lænden gav bøvl undervejs. Der har siddet lidt og drillet i den thoracolumbale overgang siden igår. Jeg fik selvmanipuleret den et par gange og lavet en del McKenzie ekstensioner undervejs. Den fik meget fokus under squatten, det gik godt og ingen problemer!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

10x120 i squat er jo vildt. At du så banker 25 af med 80 kg noget tid efter, er jo helt i hegnet. STÆRKT.. Du er tydeligvis en maskine i squat og dødløft.

Har du prøvet at køre 20 rep breathing squat rutine?

Jeg er godt tilfreds, men det er stadig ikke vildere end DBM, som vejer ca. 6 kg. mindre end mig, bankede dem af for et par uger siden!! - DET er vildt :devil:

De 25 m. 80 kg. var ren kondi :crazy: Planen var at køre med BW og ramme ca. 20 gentagelser, men eftersom lænden havde brokket sig og var godt ristet efter de sidste 3x10x100, droppede jeg lidt ekstra på vægten og prustede igennem.

Mja, jeg prøvede i en kortere periode med breathers. Jeg synes ikke, at de giver nok i sig selv. De er benhårde, men jeg synes at progressionen er langsom. Som en brutal afslutning på et godt workset, kan jeg sagtens se ide'en, men ellers er det ikke helt min kop the :smile:

16.4 - elendig kondi?

Det er modpoler. Det svarer vel til kondital 70 eller noget i den stil???

Desværre er det kun 65,8 - så der er et stykke endnu mod de 70 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Vi er enig om, at en bip test laves med direkte vending, dvs ingen bue løb?? I så fald gider jeg ikke høre dig tude over din kondi mere :devil:.

Jeg løb bip test i sidste uge, men gik med vilje ud ved 53.1/12.8 pga. ryggen, så jeg har ikke prøvet, at skyde en bip test af med alt hvad jeg har, men 65.8 forestiller jeg mig er ret voldsomt. Rasmus's (nr. 3 til DCO) PR mener jeg er er 14.8 eller 14.9.

EDIT: Han har løbet 14.4 får jeg af vide i min øresnegl!

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Vi er enig om, at en bip test laves med direkte vending, dvs ingen bue løb?? I så fald gider jeg ikke høre dig tude over din kondi mere :devil:.

Jeg løb bip test i sidste uge, men gik med vilje ud ved 53.1/12.8 pga. ryggen, så jeg har ikke prøvet, at skyde en bip test af med alt hvad jeg har, men 65.8 forestiller jeg mig er ret voldsomt. Rasmus's (nr. 3 til DCO) PR mener jeg er er 14.8 eller 14.9.

EDIT: Han har løbet 14.4 får jeg af vide i min øresnegl!

Direkte vending, jeps! Men med gang efter hver tur frem og tilbage.

Er i sikre på, at det er en restitutions-interval test?

Den klassiske Bip-test er m. 20 m. bane og løbe frem og tilbage.

Restitutions-interval testen er m. 20 m. bane og 2x5m. med let gang efter hvert løb frem og tilbage.

- Om ikke andet kommer jeg over og tester jer d. 24.ende, så finder vi ud af det :wink:

16,4 rækker kun til en 2'er på vores testskema, så den skulle være mere end overkommelig :wink: Vi har testet flere, der er ramlet helt op på 18-19 stykker :devil: :devil:

Vi testede en enkelt gut, som jeg har set reppe 180 kg. i squat til 17,5 i yo-yo restitution-interval testen, så vi har ingen undskyldninger for at man ikke kan være stærk og udholdende... desværre... :shades:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Squat:

10x50 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x120 kg.

10x120 kg. - MOTHERFUCKING BOOOM!!!!! - REP. PR! - jeg har aldrig prøvet at reppe over 5 med 120, så jeg har muligvis kunnet gøre det før. Forskellen fra før til nu: Nu har jeg gjort det og kan sige, at jeg er ligeså stærk, som en mand med en lav kropsvægt, der går under aliaset DBM! :firebounce: :firebounce:

Jeg er godt tilfreds, men det er stadig ikke vildere end DBM, som vejer ca. 6 kg. mindre end mig, bankede dem af for et par uger siden!! - DET er vildt :devil:

Stærk PR! Jeg bliver jo helt wub.gif Så går jeg ud fra, at du napper de 8 med 125 næste uge? Bliver det snart til noget med lidt fælles junkyard-træning - helst en weekend, da det jeg jo er blevet sådan en program-følgende-kinda-guy laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Stærk PR! Jeg bliver jo helt wub.gif Så går jeg ud fra, at du napper de 8 med 125 næste uge? Bliver det snart til noget med lidt fælles junkyard-træning - helst en weekend, da det jeg jo er blevet sådan en program-følgende-kinda-guy laugh.gif

AAMAAAAGAAAAAD!!!! Jamen, det bliver jeg jo så nødt til! JAVEL!

Sålænge min skulder knepper mig, som den gør nu, er der ingen junkyard-træning til mig :unhappy: Næsten al pres er udelukket, Chins er udelukket og visse lige træk duer heller ikke. KB er indenfor dagsformen af skulderen og bliver kun brugt til rehab. Skulder rehab all the way og når den er klar vil jeg smide en indbydelse :cool:

Jeg skulle gerne få et par trækseler i løbet af de næste par uger = bil/lastvognstræk, så snart vejene bliver sikre igen :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Direkte vending, jeps! Men med gang efter hver tur frem og tilbage.

Er i sikre på, at det er en restitutions-interval test?

Den klassiske Bip-test er m. 20 m. bane og løbe frem og tilbage.

Restitutions-interval testen er m. 20 m. bane og 2x5m. med let gang efter hvert løb frem og tilbage.

- Om ikke andet kommer jeg over og tester jer d. 24.ende, så finder vi ud af det :wink:

16,4 rækker kun til en 2'er på vores testskema, så den skulle være mere end overkommelig :wink: Vi har testet flere, der er ramlet helt op på 18-19 stykker :devil: :devil:

Vi testede en enkelt gut, som jeg har set reppe 180 kg. i squat til 17,5 i yo-yo restitution-interval testen, så vi har ingen undskyldninger for at man ikke kan være stærk og udholdende... desværre... :shades:

Hey Lasse - Jeg er en idiot med en idiotblødende idiothjerne!

Man kan ikke måle kondital udfra en restitutions-intervaltest :blush: :blush:

Jeg vil hurtigst muligt tæve min uduelige krop igennem en alm. yo-yo intervaltest, så jeg kan give et ordentligt bud på et kondital... det er sgu' da for helvede ikke i NÆRHEDEN af 65,8 :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 18/2

Mit knæ har gjort en smule avs efter sidste træning. Om det var løbet, med mange vendinger, squatten eller et dumt vrid jeg lavede i et stræk om aftenen er mig uvist. Jeg gætter på vridet om aftenen. Det kunne mærkes hele tirsdagen, hvor mit program hed "alternativ træning" - det blev udført som arbejdsmand hos en kammerat med slæb af tunge plader og byggeaffald gående på gulvspær - godt for balance og knæstabilisering :laugh:

Onsdag skulle jeg have squattet, men jeg var DOMS'et helt ind i helvede og mig knæ var ikke helt i orden, så det var OFF-dag med 30 min. foamrolling :4thumbup:

Jeg har nu prøvet at skille løb og squat ad, så jeg finder den store synder til knæsmerterne.

Squat og skuldertrummerum!

Sædvanlige opvarmning m. 30 kg. BB. - inderlårene gav sig godt i den dybe brede side to side squat :crazy:

Squat:

15x50 kg.

10x70 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

5x120 kg.

12x120 kg. - PUSH THE LIMIIIIT!!!!! BOOOM!!! REP. PR.!!!

- pause m. 20-25 min. skulderstabiliserende øvelser; ind+udad-rotation, m. arm. i neutral, samt i 90 gr., Træk fra over hovedet til hoften, Verticale Scapula pullups +enkelte alm. verticale pullups, Scapula pulldowns + lette pulldowns i forskellige planer, mågen.

10x100 kg.

10x100 kg.

9x100 kg.

- Den sidste bed i mediale del af hø. knæ, jeg stoppede øjeblikkeligt og droppede highrep. settet.

Dynamisk Backbridge på bold m. lige hofte.

12

12

12

OMG!!!!

-Ingen proteinpulver med, udsolgt af Nutraminos chokolade, så den stod på Jordbær recoverydrik :gal: :gal:

Ingen bøvl med knæet efter jeg stoppede med squat - det er VIGTIGT!! Glæder mig til at vågne i morgen og mærke hvad der sker i det...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hey Lasse - Jeg er en idiot med en idiotblødende idiothjerne!

Man kan ikke måle kondital udfra en restitutions-intervaltest :blush: :blush:

Jeg vil hurtigst muligt tæve min uduelige krop igennem en alm. yo-yo intervaltest, så jeg kan give et ordentligt bud på et kondital... det er sgu' da for helvede ikke i NÆRHEDEN af 65,8 :laugh: :laugh:

FFS KAUF...

Jeg har ligget søvnløs siden du skrev, at du var i dårlig form samtidig med, at dit kondital var 65.8 i følge bip test :laugh:.

Jeg har i øvrigt aldrig prøver restituions/light udgaven.

Hvornår flytter du dit kantet skrog til Aalborg - så skyder vi den af til dødsintervaller og laver max forsøg i curl! :devil:

Link to comment
Share on other sites

FFS KAUF...

Jeg har ligget søvnløs siden du skrev, at du var i dårlig form samtidig med, at dit kondital var 65.8 i følge bip test :laugh:.

Jeg har i øvrigt aldrig prøver restituions/light udgaven.

Hvornår flytter du dit kantet skrog til Aalborg - så skyder vi den af til dødsintervaller og laver max forsøg i curl! :devil:

:laugh: :laugh: My bad! :laugh: :laugh: Sov godt i aften, bassemand :laugh:

Min skadede overkropsskrog med store lår og røvballer, samt porrelægge kommer til dobbelt A d. 24.ende.

Cøøørls er et fucking no-go! Nu skal skulderen passes og plejes til den virker.. men jeg er klar på noget squat! :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

:laugh: :laugh: My bad! :laugh: :laugh: Sov godt i aften, bassemand :laugh:

Min skadede overkropsskrog med store lår og røvballer, samt porrelægge kommer til dobbelt A d. 24.ende.

Cøøørls er et fucking no-go! Nu skal skulderen passes og plejes til den virker.. men jeg er klar på noget squat! :laugh:

+. Som i 24 FEB? I så fald har jeg ferie i næste uge, så er jeg game on på noget vildt og voldsomt. Jeg OHS. Men det gør jeg også næsten tungere end jeg back squatter :laugh:.

Link to comment
Share on other sites

+. Som i 24 FEB? I så fald har jeg ferie i næste uge, så er jeg game on på noget vildt og voldsomt. Jeg OHS. Men det gør jeg også næsten tungere end jeg back squatter :laugh:.

Det kan du tro. Du skal svare på dine SMS'er, ja du skal!

Jeg bliver desværre nødt til at drøne direkte tilbage til Kastrup efter vi har tæsket 40 mand igennem.

Jeg kommer forbi igen d. 4. Marts, så må vi se, om der skulle være tid til en omgang! :smile:

Link to comment
Share on other sites

I lørdags var jeg så dekadent at drikke mig stiv i 3/4 flaske 20 års Plantation rom, Underberg og en del bajere, mens jeg besudlede min krop med junkfood hele dagen. Det sidste var forfærdeligt og jeg brækkede mig næste morgen, hvilket gjorde at jeg fik det godt i min besudlede krop igen.

Brækturen alene sparede nok min lever for omkring 8 timers overarbejde, så det var fantastisk!

Mandag d. 22/2 - FDK, Birkerød.

- kom sent afsted og var lidt presset på tiden -

Opvarmning - usual stuff m. 30 kg. på stangen - de brede fik som sædvanligt mine inderlår til at hvine i vinden :crazy: :crazy:

SQUAT:

15x50 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

3x130 kg.

3x130 kg.

3x130 kg.

9x130 kg. - MOTHERFUCKING SATAN OG FOR DEN HELVEDE!!! REP., REP., REP. PR!!! Ren breathingsquats, jeg blackoutede kort på den sidste rep., smækkede stangen ind på plads og klapsede sammen over stativet, mens jeg hørte en måbende gymnasiedreng sige "HOLD DA KÆFT!!!" :superman::devil:

- Pause i 15 min. med skulderstab. øvelser -

25x90 kg. - Ufatteligt lette, men forbandet udmattende! Der var til mere.. og så alligevel ikke :wacko:

- Ikke tid til mere..

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Var du oppe og lave den omgang squat EFTER du havde brækket dig?! crazy.gif

Geezuz! U goz da hartkåre!

EDIT: Jeg er en idiot

"I lørdags var jeg så dekadent at drikke mig stiv…"

+

"Mandag d. 22/2 - FDK, Birkerød."

Betyder nok at det var søndag du knækkede dig og ikke mandag! Bortset fra det, så luner det helt at jeg ikke er den eneste der blevet så gammel at jeg knækker mig dagen efter lidt mundgodt! laugh.gif

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Det kan du tro. Du skal svare på dine SMS'er, ja du skal!

Jeg bliver desværre nødt til at drøne direkte tilbage til Kastrup efter vi har tæsket 40 mand igennem.

Jeg kommer forbi igen d. 4. Marts, så må vi se, om der skulle være tid til en omgang! :smile:

DU SKAL SVARE PÅ DINE :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

For fuck sake en modbydelig omgang squat!! devil.gif Nu er det jo mig, der er bagud med rep's.

P.s. Det pas lugter langt væk af Wendlers 5-3-1??

Mange tak! Det er sgu' første gang, min første tanke ligeefter et pas har været "Hvor jeg dog glæder mig til deload perioden" :laugh:

Jep! Jeg er dog glad for at køre langsomt op af stigen, inden jeg banker passene af. Alt efter dagsformen kommer der måske 3x10 ekstra på, for lidt mere volumen og de mange gange BW er del af en helt anden plan :wink:

Var du oppe og lave den omgang squat EFTER du havde brækket dig?! crazy.gif

Geezuz! U goz da hartkåre!

EDIT: Jeg er en idiot

"I lørdags var jeg så dekadent at drikke mig stiv…"

+

"Mandag d. 22/2 - FDK, Birkerød."

Betyder nok at det var søndag du knækkede dig og ikke mandag! Bortset fra det, så luner det helt at jeg ikke er den eneste der blevet så gammel at jeg knækker mig dagen efter lidt mundgodt! laugh.gif

Du regnede den selv ud, gamle mand :wink:

Om det var TEH BOOZE eller en hel dag på junkfood ved jeg ikke, men kombinationen var ihvertfald for giftig for mit indre :crazy:

DU SKAL SVARE PÅ DINE :devil::devil:

:laugh: :laugh: Right back at my face! - DONE! :shades:

Link to comment
Share on other sites

I anledning af stadig provokerende skulderskade og lorteknæ har jeg valgt ikke at træne så meget...

Derfor vil jeg istedet holde loggen med lidt spas.

- Det er så plat, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine... især efter et par ganges visning :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

....jah okay Kauf, den skal du have, den var faktisk meget sjov - total plat men må indrømme jeg sad og grinte....højt... :laugh:

...."Pik-i-mund kort".... hehe.... :tongue:

Det er selvfølgelig super ærgerligt du ikke kan træne, men så er det jo godt du er så god til at lave "fis-se" med os andre :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

....jah okay Kauf, den skal du have, den var faktisk meget sjov - total plat men må indrømme jeg sad og grinte....højt... :laugh:

...."Pik-i-mund kort".... hehe.... :tongue:

Det er selvfølgelig super ærgerligt du ikke kan træne, men så er det jo godt du er så god til at lave "fis-se" med os andre :tongue::tongue::tongue:

Der skal klart laves noget fis-se på jer :laugh: - HEEEELE dagen :laugh: :laugh:

Der er ca. 14 afsnit og det er simpelthen fantastisk, som de har fanget alle de små detaljer og lavet dem om til små sjofelheder.. det er så simpel, fantastisk plat humor :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Så blev der endelig sneget en gang træning ind igen. Tempoet på arbejdet og hjemmefronten er højt og overskuddet er lidt mindre end normalt.

Igennem dagen havde jeg sneget en liter kakaomælk ind i skærmen, samt en Nutramino recovery drik til morgenmad - det spiller OVERHOVEDET ikke med min lactoseintolerance - jeg fes og min midtsektion slår fuldstændig fra... Det har jeg prøvet før - styrken i midten forsvinder simpelthen - det kunne mærkes idag, men heldigvis mistede jeg ikke tarmkontrollen under squatten og holdte fiserne indenbords under de tunge squats :innocent:

Jeg kom sent afsted, så jeg måtte dope mig selv med en gang RAMMSTEIN!! - Det virkede efter planen - pikken blev allerede kortere under "NICHT IST FÜR DICH".. blodet forsvandt simpelthen direkte ned i lårene - den vidste at den ikke skulle bruges og afgav alt energi til stængerne - BOOOM!!!! :devil:

- Opvarmning - utrolig kort og hele vejen igennem kunne jeg mærke, at den lackede.

Squat:

15x50 kg.

12x70 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

8x100 kg.

5x110 kg.

5x120 kg.

3x130 kg.

1x140 kg.

1x150 kg. - Det spillede ikke og jeg bakkede - Jeg skulle heller ikke have været så højt, men jeg kunne mærke, at dagens plan ikke ville holde alligevel og kunne så lege lidt istedet - det var nemt, men jeg blackoutede i toppen. Det sortnede fuldstændig for øjnene, mens jeg væltede stangen ind på plads i toppen. - Puhaaaaaa...

1x140 kg.

1x140 kg.

1x140 kg.

Det spillede ikke med flere gentagelser med 140 kg., så jeg bakkede en smule.

15x120 kg. - BUMBUM!

Stivbenet dødløft på boks, som led i rehab.

10x50 kg.

10x50 kg.

10x50 kg.

Derudover 3 sæt Etbenet stivdød med BW + en del skulderrehab.

Er begyndt at gå til osteopat med skulderen - det spiller MAX. Dertil bliver der sat intensivt ind med ledmobilitet og bevægelighed i skulder + masser af dynamik i baglårene, så m. Semimembranosus vil slippe sit tag i min forbande højre menisk!

Link to comment
Share on other sites

*host* *host*

[ang. hvordan man flekser sine savtakke i dødløft, da jeg ikke fatter hvordan det kan lade sig gøre, når skulderbladene er retracted]

Hov, undskyld kammerat! Cat har faktisk lige påtalt for mig, at jeg ikke har svaret dig, beklager.

Det sker i lockout positionen. Med den ekstra vægt, der kan trække skulderbladene superiort, tilte anteriort, samt udadrotere, så spilles der godt på serratus ant., hvis man lock-outer som en i helvede..

Brystet frem, mind-to-muscle, så er den der :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share