Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Kørte rimelig strickt fra et halvt års tid siden.. Faldt så igennem og ska igang igen.. Intet, og jeg mener virkelig intet i mit liv kørte så meget på skinner som da jeg udelukkende fodrede motoren med hvad der gror op af jorden og alt der kan løbe, svømme eller flyve :).. Glæder mig også til a prøve kræfter med de banditter.. Tror de owner mine bauhaus søm big time!!

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der er væsentlig forskel på stålet i Ironminds nails og bauhaus søm! :devil:

Alt hvad der gror i eller går på jorden, samt vand og hvad der svømmer i det og så alt flyvende er dynamit i tanken! Jeg kørte selv ca. 1 år i allerhøjeste gear, da jeg boede på kollegie - det kostede madklubben, men til gengæld kunne jeg se Simpsons, mens jeg spiste :laugh:

De her grøntsagssmoothies gør det også fortrinligt! Det er meget nemmere at ramme et kg. grønt om dagen og det går LIGE i energidepoterne :4thumbup:

Dagens Grønne Power Smoothie!

Efter voldtægten af mine smagsløg igår, undgik jeg nogen form for spas i dag!

100 gr. ærter

100 gr. blegselleri

300 gr. gulerod

100 gr. grønkål

100 gr. brocolli

50 gr. bønner

1 æble

1 appelsin

- Dertil to æg for at nedtone :hippy: faktoren!

Idag skal jeg endelig ned og se hvad benene vil og ikke vil i et center, for forhåbentlig at komme lidt igang udenfor hjemmet igen!

It's all about motivation!

post-4596-1264761842,57_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Du ka vidst få 2kg rødbeder i netto for under en tier. Prøv a pifte dine shakes op med en rå rødbede.. Farven blir insane og det gir endnu et endnu større boost på helsekontoen..!

Tak for tippet!

Rødbede ryger altid i ovnen! Noget i mit system kan ikke lide rødbede i for store mængder - og slet ikke rå rødbede - resultatet behøver jeg vist ikke komme nærmere ind på :4pooh:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ovhGqWiog3Ihttp://www.youtube.com/watch?v=ovhGqWiog3I

(Når det første jubelråb har lydt, stopper man og looper det andet indover! Man kan også bare scratche dem frem og tilbage, så der KUN er jubelråb og ikke alt det andet pis!!

Dagens besøg i FDK, Birkerød var intet andet en MEGA succes :4jumpy: :4jumpy:

Jeg gik forsigtigt til værks for at se, hvad knæ og skulder kunne holde til. Det er helt klart at skulderen ikke vil lave nogle former for laterals og ikke er glade for eksplossive pres fra skulderen, skulderen kan ikke lave nogen form for Dip bevægelse og brystpres, ligegyldigt vinklen fungerer heller ikke endnu, men, men, men når det så er sagt!! Så lavede jeg voldsomt mange forskellige stabiliserende øvelser og gjorde noget af det bedste, jeg har lært for at få fyring for AL den omkringliggende stabiliserende muskulatur og BOOOOOM!!!! - Nu har jeg ingen former for smerter i skulderen og bevægeligheden er voldsomt forbedret :w00t: Jeg er overbevist om, at jeg ramte det helt rigtige tidspunkt at starte med skulderen, ikke for sent og ikke for tidligt :cool:

Knæet:

Knæet var lutter jubel! Jeg varmede grundigt op inden med bla.

Et benet stivbenet dødløft, stræk af inderlår, Elastik X og gang til siden (for fyring for glutes), etbens knæbøjning.

Som superbonus et Grasso-Smith kompleks m. 30 kg., jeg droppede dog OH squat, da min skulder ikke ville være med:

Low lateral squat - uh, mine inderlår er blevet nogle små tine stramme bitches!

Reverse lunge *(ikke overhead, som der ellers dikteres)

Romanian deadlift to snatch pull-through

Drop lunge - steaaady, steeeeaaaady - WUHU!! Knæet holdt hele vejen!

Sots press - mine skuldre og thoracale ryg elskede mig for denne her!!

For at minimere antallet af øvelser med vægt, var planen at prøve om jeg kunne squatte og lave Bulgarian deadlifts.

Squat:

15x50 kg.

15x70 kg.

10x90 kg.

10x100 kg.

10x100 kg.

10x100 kg.

To gode grunde til at stoppe: 1) stop mens legen er god. 2) Min workcapacity var i bund og jeg svedte som en virkelig gammel græker! puha, kroppen har ikke godt af at sidde stille i en måned!

Imellem sættene, samt bagefter kørte jeg en million forskellige skulder øvelser, bla. Stående enarms Arnoldpres (lette), straigth bar pulldown, Enarms Serratus pres på alm. bænk og skrå bænk, Scapula pulldowns, Stående indadrotation og udadrotation med armen eleveret i 90 gr. (her var den helt, helt gal med styrken - tydelig inhibering!!) Verticale Scapula pullups, lette, lette pulldowns med fokus på at holde scapula (Let = 35 kg.), (bag nakke har før fungeret, men ikke i dag), lette Sidepress m. kort BB, samt en øvelse, der minder om enarms stående pulldown, jeg bukkede dog knæene og vinklede overkroppen, så trækket startede over hovedet og kunne trækkes hele vejen igennem bevægelsesbanen.

Stivbenet dødløft, fokus på at holde skulderblad, samt ekstremt lockout og fyring for serratus ant.:

10x50 kg.

10x60 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

- oh, sweeet!!!!

Supersettet m.

Fremadvinklet måge m. 7 kg. i hver hånd - shit, jeg brændte i alt posteriort, som er med til at styre skulderbladet!

For at belønne mig selv, var der plads til 15 min. total afslapning i saunaen! Derefter snuppede jeg en shake med krådtpulver og derefter købte jeg en nutramino med yderligere 53 gr. krådt! BALSAM for sjælen! :4mewantfood:

FANFUCKINGTASTISK!!!! Nu går det fremad!!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Skal love for du er oven på igen. Ved godt din styrke har været til mere, men med din workload i squat og sådan, må knæet da være ganske godt igen. SUPER.. :4thumbup: Det må være alle de kg grønt du har kværnet på det sidste.. Din krop takker dig i den grad nu.

Har ikke lige set din tråd ang. MTB, men jeg kan i hvert fald varmt anbefale Cube, evt. via bike-disount.de, der normalt har en del gode tilbud.. MTB er jo en sikker vinder, når det kommer til cardio.

Link to comment
Share on other sites

Godt og se kampvognen er i bedring!! Du kommer tilbage stærkere end nogensinde!!

Så længe jeg lytter til kroppen og tager det stille og roligt, skal det nok gå godt :bigsmile:

Skal love for du er oven på igen. Ved godt din styrke har været til mere, men med din workload i squat og sådan, må knæet da være ganske godt igen. SUPER.. :4thumbup: Det må være alle de kg grønt du har kværnet på det sidste.. Din krop takker dig i den grad nu.

Har ikke lige set din tråd ang. MTB, men jeg kan i hvert fald varmt anbefale Cube, evt. via bike-disount.de, der normalt har en del gode tilbud.. MTB er jo en sikker vinder, når det kommer til cardio.

Knæet har det fint, så snart der ikke er vrid indenover. Smaltstående squat gik godt, jeg prøvede at lave OH squat med bred stilling, men det trak for meget i knæet på vej ned. Der er gode muligheder for træning med fuld kontrol over knæene uden stress på mediale ligamenter og mediale menisk, men med for meget udadrotation af underbenet er der prompte straf!

Ja, der er røget ca. 1 kg. om dagen :woot: Det er fantastisk hvad det gør ved energi niveauet :woot: :woot: - Du spurgte forresten om det gjorde noget ved maven - til det kan jeg kun sige, at det gør KUN godt! Maven føles lettere og.. ja, afføringen er blevet mere lind, uden at være "problematisk" på nogen måde. Så det er rent WIN!

Hehe, tak for anbefalingen! Det er faktisk Cube fra Bike-discount.de, jeg har postet i tråden :smile:

Hvornår skal de små dræberdyr møde hinanden?

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med fremgangen Kauf - altid en super fed følelse at ramme den helt rigtige dag for påbegyndelse af træningen! Godt klaret :smile: Og solid træning at fyre af efter en stor pause :devil:

Og som det tidligere er nævnt, så er dine beskrivelser af turen til LVK og oplevelsen med juicen fra helvede ubeskrivelig fede :laugh:

Hvis du ellers mangler et godt sted at træne, så kan jeg anbefale Holte Atletiks vægtrum - Eleiko krydret med totalt oldschool stemning! Jeg var der til jul, og synes godt nok det var ved at være lidt nedslidt - men det skal et rigtigt vægtrum jo også være :tongue: Uden dog at kende nærmere til LVK, tror jeg udfra din beskrivelse at det nok er bedre en HA's (fed forkortelse ik' :devil: )

Fortsæt nu bare i samme stil, så du styrer udenom arthroskopien!!! God vind :superman:

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med fremgangen Kauf - altid en super fed følelse at ramme den helt rigtige dag for påbegyndelse af træningen! Godt klaret :smile: Og solid træning at fyre af efter en stor pause :devil:

Og som det tidligere er nævnt, så er dine beskrivelser af turen til LVK og oplevelsen med juicen fra helvede ubeskrivelig fede :laugh:

Hvis du ellers mangler et godt sted at træne, så kan jeg anbefale Holte Atletiks vægtrum - Eleiko krydret med totalt oldschool stemning! Jeg var der til jul, og synes godt nok det var ved at være lidt nedslidt - men det skal et rigtigt vægtrum jo også være :tongue: Uden dog at kende nærmere til LVK, tror jeg udfra din beskrivelse at det nok er bedre en HA's (fed forkortelse ik' :devil: )

Fortsæt nu bare i samme stil, så du styrer udenom arthroskopien!!! God vind :superman:

Tusind tak! Ja, det er super optur!

Jeg bliver idiot af ikke at træne. Jeg er fysisk afhængighed af skidtet! Drug of choice! Så at komme ned og have sådan en oplevelse er som at stikke en tripple dosis 1.ste klasses hvid herion lige ned i venen! *ZOING*!!!!

Holte Atletik ligger noget tættere på, der vil jeg kigge ned ved lejlighed. Jeg tror at LVK bliver meget svær at overgå, men til gengæld er ALT bedre end FDK's maskineparker og plastikstænger.

Tak for det! Flere gange i dag måtte jeg se på mig selv udefra, som jeg ville se på en patient og vurdere om det jeg skulle til ville være fornuftigt. Den taktik, sammen med en god portion kropsfornemmelse skal klart fortsættes! :superman:

God tur på skiene! Tre gutter i otte dage, kan kun være verdensklasse :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har selv særdeles svært ved at spise nok grønt, så har prøvet med lidt brocolli, ærter og sådan. Det smager jo ganske fornuftigt. Fedt man kan få så mange inputs her på siden :4mewantfood:

Jeg synes da de snart skal hilse. Umiddelbart skal jeg ikke arbejde så forfærdelig meget i februar, så vi kunne måske finde ud af noget der?? Vores får den sidste vacine på fredag og så er den klar til at møde andre hunde uden vi skal være nervøse. (min kæreste er meget nervøs for sygdomme ind til han er vaccineret)

Link to comment
Share on other sites

Har selv særdeles svært ved at spise nok grønt, så har prøvet med lidt brocolli, ærter og sådan. Det smager jo ganske fornuftigt. Fedt man kan få så mange inputs her på siden :4mewantfood:

Jeg synes da de snart skal hilse. Umiddelbart skal jeg ikke arbejde så forfærdelig meget i februar, så vi kunne måske finde ud af noget der?? Vores får den sidste vacine på fredag og så er den klar til at møde andre hunde uden vi skal være nervøse. (min kæreste er meget nervøs for sygdomme ind til han er vaccineret)

Det var da så lidt - jeg så at TRS nu også kommer med gode inputs!

I starten af feb. kunne være et hit! Jeg har stadig lidt afspadsering tilbage, så det lyder som en date! :slut:

Godt, at den har fået det sidste - vores har lige fået Rabies, så nu burde den være HELT sikker at mødes med :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige din tråd om MTB.

Må sige, at hvis jeg skulle gøre mit MTB køb om, ville jeg købe en Cube Reaction. Har et par kammerater, der har den.. Mega fed cykel, som er rigelig god i skoven.. Kører selv på en Cube pro Ltd team, mener jeg den hedder. Og jeg har altså heller ikke manglet noget endnu.. Vil dog nok opdatere den lidt efterhånden som diverse sliddele skal skiftes. REACTION ROCKS.. :superman:

Kigger lige planen igennem. Men starten af februar lyder fin..

Er jeres forresten renlig efterhånden? Vores har ikke haft uheld indenfor de sidste to døgn. VIGTIGT.

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige din tråd om MTB.

Må sige, at hvis jeg skulle gøre mit MTB køb om, ville jeg købe en Cube Reaction. Har et par kammerater, der har den.. Mega fed cykel, som er rigelig god i skoven.. Kører selv på en Cube pro Ltd team, mener jeg den hedder. Og jeg har altså heller ikke manglet noget endnu.. Vil dog nok opdatere den lidt efterhånden som diverse sliddele skal skiftes. REACTION ROCKS.. :superman:

Kigger lige planen igennem. Men starten af februar lyder fin..

Er jeres forresten renlig efterhånden? Vores har ikke haft uheld indenfor de sidste to døgn. VIGTIGT.

Hej Junker!

Jeg har også en kammmerat, som har haft 2xReaction - begge blev stjålet efter 14 dage - så det må være en populær cykel :laugh:

Jeg har også kigget lidt den model du har, den er også spiff!!!

Når det bliver tid til mountainbike hælder jeg mere og mere til Cube - også pga. designet er pisselækkert.. men det er Ghost nu også :cool:

Vores er renlig, sålænge vi holder øje med hans signaler og lukker ham ud, når vi beder om det. Til gengæld har vi voldsomme problemer med alene hjemme træningen - han er en forbandet tudehund, som ikke kan holde ud at være alene.. Det er sgu' et gevaldigt problem i længden :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

Arbejde fra 0800-2130 + 20 min. træning

Squat:

15x60 kg.

10x100 kg.

5x110 kg.

5x110 kg.

5x110 kg.

+ en masse skuldertamtam, samt en del lunges under forevisningen af øvelser i undervisningen - de kunne mærkes lidt i knæet på vejen hjem, men gik relativt hurtigt over!

Tirsdag:

Træning i FitnessDK - benene var klar igen efter den lette træning i går!

Opvarmning m. 50 kg. på stangen:

Grasso-Smith kompleks - igen uden OH squat.

Low lateral squat - inderlårene var tørre og stive som en gammel mand!

Reverse lunge *(ikke overhead, som der ellers dikteres)

Romanian deadlift to snatch pull-through

Drop lunge - ingen problemer

Sots press - Uh, yeah! Ret den ryg ud, baby!

Squat:

15x51 kg.

15x70 kg.

10x80 kg.

10x90 kg.

5x100 kg.

5x110 kg.

5x115 kg.

5x120 kg. - krampe i højre røvballe :crazy: :crazy:

5x125 kg.

- Jojo, de kan stadig lidt :superman:

Stivbenet dødløft:

- lænden knækkede gevaldigt idag og mine haser følte som to gamle stive elastikker..

10x50 kg.

10x50 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

- op på en bænk og dykke helt ned til gulvet med knæk i lænden og det hele, for at få arbejdet godt med styrken i lændeområdet også. Haserne skreg til himlen, da de blev strukket helt ud! :crazy::devil:

10x50 kg.

10x50 kg.

10x50 kg.

Indimellem en hulens masse skuldertamtam, bla. måge, træk fra træktårn i sjov vinkel, indad+udadrotation, Sidepress osv.

Mit knæ vil tilsydenladende ikke finde sig i det hurtige skift mellem træk og pres i en romaskine, så mine planlagte 5x500 m. måtte droppes for et godt bad i kælderen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du er da ikke helt til kirkegården når du stadig repper med 125 kg.. Benene hænger godt ved.. Fået knækket det store søm endnu?

Nej, heldigvis ikke :bigsmile:

Der er nogle øvelser, som overhovedet ikke generer - f.eks. parallel squat, mens jeg den anden dag kæmpede lidt med hunden, da den skulle ind under bruseren, jeg går ned på højre knæ og vrider lidt da jeg skal op derfra.. Resultat: Jeg lå og rallede på gulvet i en 3-4 minutter, mens min knæ straffede mig som en sadistisk djævletilbeder med potensproblemer!

Så nogle bevægelser sidder i skabet, mens jeg skal køre rolig genoptræning i andre bevægelser. Superfedt at squatten stadig virker :4thumbup:

Sømmene er jeg lidt rolig med for tiden, da de generer min skulder, når jeg går all in. Jeg har fået knækket et par 5,5'ere, men holder igen med 6'erne og 7'eren indtil skulderen er på toppen. Det går jævnt fremad og ville være tåbeligt at smadre det hele igen.

Link to comment
Share on other sites

Skrev lige en længere kommentar, der tydeligvis gik i vasken.

5 reps med 125 kg er sateme i orden. Endda efter en krampe i ballen, sådan.

Vores hund er endelig klar til leg og møde fra på fredag, så synes vi skal aftale en dag, hvis i stadig er klar. Enten kan jeg sætte kurs mod norden eller du kan sætte kurs mod storkøbenhavn. Tror umiddelbart min hund bliver rimelig hurtig træt i denne sne, kulde og møde med anden energibombe. Så måske vi bare skal mødes i en skov, jeres have, vores have eller noget.

Pas nu på knæet.

Link to comment
Share on other sites

Skrev lige en længere kommentar, der tydeligvis gik i vasken.

5 reps med 125 kg er sateme i orden. Endda efter en krampe i ballen, sådan.

Vores hund er endelig klar til leg og møde fra på fredag, så synes vi skal aftale en dag, hvis i stadig er klar. Enten kan jeg sætte kurs mod norden eller du kan sætte kurs mod storkøbenhavn. Tror umiddelbart min hund bliver rimelig hurtig træt i denne sne, kulde og møde med anden energibombe. Så måske vi bare skal mødes i en skov, jeres have, vores have eller noget.

Pas nu på knæet.

Jeg er umiddelbart glad på knæets vejne :smile:

Det lyder fandme godt med hunden! Jeg vender den lige med tøsen, så kan vi vinde ud af noget!

- Til tjeklisten over hvad knæ og skulder kan holde til:

Vade kold hen til en loaded stang m. 170 kg. i cowboybukser, støvler og jakke og dødløfte den uden problemer.

KB OA Clean m. 48 kg., NEMT! - MEN IKKE PRESSE!!! AVAVAV!!! :crazy: :crazy:

Lave nogle få armstrækkere, dog ikke med brystet helt til gulvet :laugh::dry::laugh::dry::blink: :blink: :rofl2::hmmm:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Tak for fed opbakningen i går. Som sagt gav det uden tvivl 10% ekstra, at have bæstet stående med en stift bag mig og råbe under dødløft eventet :4thumbup:.

Om det var tryllestøv, heeling eller bare magic fingers der hjalp på min ryg inden snatch complexet ved jeg ikke :w00t:. Men én ting er sikkert. Det var sindsyg godt og ryggen var rigtig god inden jeg gik på. Det var super fedt, at du gav dig tid til, at rykke min krop på plads. Tilsyneladende også til stor misundelse fra nogen af de andre :wink:.

Det var godt, at se dig champ! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for fed opbakningen i går. Som sagt gav det uden tvivl 10% ekstra, at have bæstet stående med en stift bag mig og råbe under dødløft eventet :4thumbup:.

Om det var tryllestøv, heeling eller bare magic fingers der hjalp på min ryg inden snatch complexet ved jeg ikke :w00t:. Men én ting er sikkert. Det var sindsyg godt og ryggen var rigtig god inden jeg gik på. Det var super fedt, at du gav dig tid til, at rykke min krop på plads. Tilsyneladende også til stor misundelse fra nogen af de andre :wink:.

Det var godt, at se dig champ! :smile:

Det var så lidt, kammerat!

Jeg elsker at stå og brøle med en bajer i hånden... det er nok noget af det jeg holder allermest af, faktisk! :devil:

Det der med ryggen var bare et knips med fingrene, mens du lå i aflåst sideleje... ren placebo :wink:

De andre kunne bare have spurgt, så kunne jeg have fucket dem op, så du kunne være kommet med i finalen :laugh:

Godt at se dig også - især bagfra, da du satte din PR :shades::wub::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag aften:

Kettelbells i stuen.

2 hånds swings

Bottom up pres

Situps m. twist m. 8 og 12 kg. KB

Enkelte snatch

Floorpres - meget kontrollerede med hø. arm - skulderbladet ville gerne flyve rundt, men jeg kunne holde det på plads, da jeg pressede med 12 kg.'en :raisebrow:

Træning mandag aften:

Fedtnæs DKååååå, Birkerød :thumb:

Opvarmning: Sots press, lette squats - en del.

Kødløften:

15x80 kg.

15x90 kg.

10x110 kg.

10x120 kg.

8x140 kg.

5x150 kg.

5x160 kg.

5x170 kg.

3x180 kg.

1x200 kg.

1x210 kg.

3x160 kg.

5x120 kg. - dobbelt overhånd.

The Bear Complex m. 50 kg.

Inspireret af konkurrencen i lørdags, ville jeg prøve denne meget, meget gamle kending af 1 powerclean, 1 pushpres, 1 OH squat, 1 Backsquat, 1 Behind neck pushpress.

3 runder

2 runder

1 runde

2 runder

2 runder

2 runder

2 runder

1 runder

Puhaaaaaaaa!!!!! ca. 10-20 sek. mellem hver runde.. og her troede jeg, at jeg skulle nakke en 5-10 stk. af gangen - hvor er pinochio smileyn :4nope:

3 runder

3 runder

2 runder

2 runder

3 runder

2 runder

2 runder

- Store problemer med mit hotestød i vendet - kunne tydeligt mærke de få gange jeg ramte det og vægten bare fløj op.. det må jeg arbejde mere på.

- prøvede nogle Rows med straps omkring 2 håndvægte, men det blev noget lort... Det er også ligemeget, MarianneB kører nu tungere Rows end jeg, so why fight the weakness :annoyed:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Imellem sættene, samt bagefter kørte jeg en million forskellige skulder øvelser, bla. Stående enarms Arnoldpres (lette), straigth bar pulldown, Enarms Serratus pres på alm. bænk og skrå bænk, Scapula pulldowns, Stående indadrotation og udadrotation med armen eleveret i 90 gr. (her var den helt, helt gal med styrken - tydelig inhibering!!) Verticale Scapula pullups, lette, lette pulldowns med fokus på at holde scapula (Let = 35 kg.), (bag nakke har før fungeret, men ikke i dag), lette Sidepress m. kort BB, samt en øvelse, der minder om enarms stående pulldown, jeg bukkede dog knæene og vinklede overkroppen, så trækket startede over hovedet og kunne trækkes hele vejen igennem bevægelsesbanen.

Stivbenet dødløft, fokus på at holde skulderblad, samt ekstremt lockout og fyring for serratus ant.:

10x50 kg.

10x60 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

10x70 kg.

- oh, sweeet!!!!

Kan man sige please bebe og få dig til at forklare de to øvelser jeg har markeret?

Og hvordan fyrer man serratus anterior i dødløft?

Link to comment
Share on other sites

Kan man sige please bebe og få dig til at forklare de to øvelser jeg har markeret?

Og hvordan fyrer man serratus anterior i dødløft?

Det nemmeste er næsten at læse "Shoulder savers" på T-nation, der er de godt beskrevet, med video og det hele :smile:

Men ok, Scapula pulldowns er sådan set bare et pulldown, hvor jeg holder armene strakt og kun laver bevægelsen i skulderbladet, fokus ligger på Trap. 3 og serratus ant.

Verticale Scapula pullups:

Lig dig på ryggen i et smithstativ med benene oppå, evt. på en stepbænk. Grib fat i smithstangen, så du ligger med ryggen mod gulvet, kroppen skal være spændt i hoften, so squeeeesh them Glutes!

ligesom før holdes armene strakte og trækket op og ned foregår stort set i skulderen - fokus på rhomboideii, trap. 2 og 3.

STIVBENET Dødløft og serratus ant. fokus.

Hold skulderbladet godt på plads under hele løftet - sticky point er ofte i den excentriske del! I Lockouted køres der SUPERTIGHT SQUEEEZING i Trap. 3, serratus ant. etc. - skyd brystet frem og træk dine skulderblade ind til kroppen ved hjælp af din serratus ant. - der vil også komme en del fyring for din Lat. - denne skal ikke forveksles med fyringen for S.A. - supersettet med mågen brænder den rhomcowboyderne og trap. 2 + 3 HELT af :4george:

- God fornøjelse :cool:

Du er et dødløft bæst. Hva' vejer sådan en kampvogn for tiden?

By all my heart, THANXXX :wub: Kampvognen med det lettere bløde panser vejer nu 88,5 kg. med 1-2 kg. for varmens skyld her i kulden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det nemmeste er næsten at læse "Shoulder savers" på T-nation, der er de godt beskrevet, med video og det hele :smile:

Men ok, Scapula pulldowns er sådan set bare et pulldown, hvor jeg holder armene strakt og kun laver bevægelsen i skulderbladet, fokus ligger på Trap. 3 og serratus ant.

Verticale Scapula pullups:

Lig dig på ryggen i et smithstativ med benene oppå, evt. på en stepbænk. Grib fat i smithstangen, så du ligger med ryggen mod gulvet, kroppen skal være spændt i hoften, so squeeeesh them Glutes!

ligesom før holdes armene strakte og trækket op og ned foregår stort set i skulderen - fokus på rhomboideii, trap. 2 og 3.

STIVBENET Dødløft og serratus ant. fokus.

Hold skulderbladet godt på plads under hele løftet - sticky point er ofte i den excentriske del! I Lockouted køres der SUPERTIGHT SQUEEEZING i Trap. 3, serratus ant. etc. - skyd brystet frem og træk dine skulderblade ind til kroppen ved hjælp af din serratus ant. - der vil også komme en del fyring for din Lat. - denne skal ikke forveksles med fyringen for S.A. - supersettet med mågen brænder den rhomcowboyderne og trap. 2 + 3 HELT af :4george:

- God fornøjelse :cool:

Tak, det gav mening :)

Nu er du jo eksperten, men hvordan kan man squeeze serratus, når skulderbladene er retracted?

Iøvrigt kan jeg anbefale håndstand og planche for serratus; og Lateral shrugs for trap 3(beskrevet i en t-nation artikel: Der udføres en lateral bevægelse med armern. 120 grader mellem. lodret håndstilling (enten thumb eller pinky øverst). Med armene i vandret kører man shrugs. T-nation skrev det var for at ramme trap 1, men jeg synes selv trap 3 får flere tæsk!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share