Hjælp mig plz ? -Trænnig-


X3n0Ph0b3
 Share

Recommended Posts

Hey allesammen. jeg er ny herinde, jeg er en fyr på 19, som har arbejdet og trænnet dagligt, indtil jeg fik en rygskade og fiber springninger i alle mine mavemuskler, så jeg har ikke trænnet en 2 års tid og stoppede også derefter med at arbejde i fitness center.. Så nu er mit spg. om en eller flere kan ligge et "hjemme" program for mig, jeg er 183 ca. vejer nu 83 kg. har fået en del "fedt" på maven, så det jeg vil opnå, er et godt program som kan styrke min mave, mine arme, ryg og ben. men det må ikke være for "hårdt" da min ryg ikke tåler for meget. Ville være for fedt hvis en eller anden kunne lave et fedt program for mig..

Hvad skal jeg bruge det til ? Vil gerne træne min mave op og spænde noget af alt fedten op, indtil jeg føler mig klar til at starte i fitness center igen.

Alle som besvare og prøver hjælpe mig, skal have en KÆMPE tak.

X3n0Ph0b3 - Tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Mit problem er ikke min ryg mere, har gået til "pysiterapurt" eller hvad det kaldes og staves. har jeg gået til et år og må godt træne igen, mit problem er bare jeg går hjemme og har ikke pt råd til at træne, så ville gerne træne hjemmefra, hvis i nu havde nogle foreslag.

Link to comment
Share on other sites

Mit problem er ikke min ryg mere, har gået til "pysiterapurt" eller hvad det kaldes og staves. har jeg gået til et år og må godt træne igen, mit problem er bare jeg går hjemme og har ikke pt råd til at træne, så ville gerne træne hjemmefra, hvis i nu havde nogle foreslag.

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan sagtens træne hjemme, men hvad med lige at forklare os, hvad dit mål med træningen er og hvor meget tid du har? :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens træne hjemme, men hvad med lige at forklare os, hvad dit mål med træningen er og hvor meget tid du har? 

Se sådan nogle svar kan jeg lide, så føler jeg pludselig folk vil hjælpe en.

Mit formål er: er få noget af den fedt på maven væk, har ikke meget, men vil kunne se nogle mavemuskler og da jeg så er igang, så også træne lidt arme eller andre gode ting, det må i jo have forstand på ;)..

Tid ? Jeg laver intet, så har nok tid til at træne ½-1-2 timer om dagen, så tiden er intet problem, mit problem er bare jeg intet "hjemme program" kender, så ville høre ( efter at have læst en MASSE indlæg som var gode, men ikke lige omfattede det jeg skulle bruge det til ) om i ikke kunne komme med nolge ideer og helst et helt program som i ved holder og kan træne mig i form ! på forhånd MANGE tak.

Edited by X3n0Ph0b3
Link to comment
Share on other sites

........efter at have læst en MASSE indlæg som var gode, men ikke lige omfattede det jeg skulle bruge det til........

Har du prøvet at søge på f.eks. "begynderprogram". Blot i foraet "træningsprogrammer" er der 2 sider med relevante hits. :poking::dry:

Link to comment
Share on other sites

I er sgu så kloge allesammen, jeg har søgt rundt og havde jeg fundet noget, havde jeg brugt det, men syntes jeg ikke jeg gør. derfor jeg spørger pænt om en kan hjælpe eller flere, alle smarte komentarer osv. gider jeg helst ikke høre på, jeg er pænt "noob" til det her og kræver en "del" hjælp. Vil du ikke hjælpe, så lad vær, ingen tvang.

Du kan sagtens træne hjemme, men hvad med lige at forklare os, hvad dit mål med træningen er og hvor meget tid du har?

Se sådan noget vil jeg høre, en som lyder interriseret i alt ville hjælpe mig og kunne du/i finde noget under begyndertræning så kopir og smid ind, ville hjælpe en del. STOR DEL !

Link to comment
Share on other sites

Hejsa..

Inde på forsiden www.motion-online.dk er der en artikel der hedder "komplet hjemme træning med håndvægte"

Der tror jeg er alt hvad du har brug for...

Så skal du bare købe nogle håndvægte... og så ville jeg også købe en bold så du kan lave mave øvelser og ryg øvelser...

Og hvis du gerne vil ha fedtet af maven skal du bare dyrke noget konditions træning og holde tilbage med maden..

Men hvis du samtidig vil ha store stærke arme så kan du ikke undvære maden...

Held og lykke !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share