Hvor lang tid til ligevægtsindtaget ændres?


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Jah, nu holder jeg godt en uges pause for at komme småskavanker kvit og først og fremmest for at lade musklerne restituere fuldt ud.. Ved godt det er meget minimalt hva der sker med mit ligevægtsindtag, men hvor meget sker der på sån en uge?? Det må jo falde bare lidt, ikk?? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Det kommer an på dit fødeindtag.... har du spist forlidt kcal og prots (dvs. du har tabt dig) vil dit ligevægtsindtag have ændret sig... altså her snakker vi dit basale stofskifte... dit ligevægtsindtag vil jo falde iogmed du ikke laver noget.. hvilket jo giver sig selv....

Link to comment
Share on other sites

Jah, nu holder jeg godt en uges pause for at komme småskavanker kvit og først og fremmest for at lade musklerne restituere fuldt ud.. Ved godt det er meget minimalt hva der sker med mit ligevægtsindtag, men hvor meget sker der på sån en uge?? Det må jo falde bare lidt, ikk??  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Som Lonelyone skriver, så falder dit ligevægtsindtag jo i takt med at din træningsaktivitet bliver skåret ned. Jeg ville hakke 500kcal af kosten og så ellers holde øje med vægten hver morgen og så igen ændre kcal-indtag hvis der sker noget drastisk i løbet af de første 3-4 dage.

<{POST_SNAPBACK}>

DAMN.. 500 kcal?? det sq meget... dvs jeg ska ligge på ca 2000 kcal.. puha :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu. Hold your horses. Hvor meget tror du selv at du er i stand til at tage på i vægt på en uge. Har du nogensinde prøvet at bulke, så ved du hvor svært det er. Med mindre du ligefrem skifter en sund og varieret kost ud med ren olivenolie, fløde og sukker, så spis du da bare det du plejer. Måske tager du 200 gram på, men mon ikke de forsvinder lige så hurtigt igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share