Størrelse


Simon
 Share

Recommended Posts

Jeg er kommet lidt i tvivl om min egen størrelse altså.... mit problem er at jeg synes selv, at når jeg ser mig i spejlet at jeg ikke er specielt stor. Men alle mine venner og deres forældre siger hele tiden til mig at jeg er stor, så nu vil jeg gerne have jeres mening! mine mål er:

Afslappet:                                Spændt:

Overarm   33,7                            38,3

Underarm  30,2                            31,5

Bryst:      104                             110,6

Skuldre:    123                             128

Mave:       84                               80

Lår:          64,7                            67,3

Underben:  35                              37,4

Jeg er 183 høj, vejer 82 kg og er 17 år. Håber dette var nok til at i kunne danne jer et billede af mig!! kan desværre ikke poste et! :(

Link to comment
Share on other sites

Tja... du er da ikke helt lille, du er ca. samme størrelse som mig, bortset fra at jeg er lidt tungere :). Det kommer jo alt sammen an på hvad du sammenligner med, hvis du ser dig selv i forhold til alle mulige store krudtsvin, så er det jo klart at du ikke ser stor ud, men hvis du sammenligner dig med dine venner er du så ikke stor?

Jeg synes sgu heller ikke at jeg er specielt stor når jeg ser i spejlet, men jeg tror at man mange gange får et lidt forskruet billede af tingene når man sidder og kigger på billeder af pro BB'ere. Og igen hvis jeg sammenligner med mine venner så er jeg altså ikke helt lille.

Det kan dog også ske at det er helt galt med dig, så du har fået "male adonis syndrom" eller hvad det nu hedder, det er sådan en slags omvendt anoreksi, hvor man hele tiden synes at man er for lille :D

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Hvad er bedst - blå eller grøn?

Det er et lidt svært spørgsmål du stiller, for hvem definerer hvad stort er? Alt er relativt, og har du været med i gamet længe, vil du delvis blive blind overfor din egen størrelse... sådan er det bare - mere vil have mere.

Jeg syntes godt du kan blive større (har haft min gang on/off i træningscentre i 8-9 år), men omvendt kender jeg også mange af den mening det er rigeligt som det er nu...

Så kig i spejlet - få en til at tage et par billeder af dig - og gentag den procedure løbende (fx hver 2. måned). Du vil blive forbløffet over, hvor meget der egentlig sker uden at du ligger mærke til det med det blotte øje - brug billederne til sammenligning.

Og lad os så tage et HIP HIP HURRA OG LÆNGE LEVE FOR STORE DEFORME MENNESKER DER LØFTER BAD ASS VÆGTE :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også give dig respekt for at have veludviklet lår,da det ellers er et typisk træk for mange fools at træne betydelig mere overkrop end ben og således udvikle en dårligt proportioneret fysisk med stor overkrop og tynde tændstik  ben....sørg for at opretholde samme proportioner.

ellers virker det da helt fint i forhold til din højde og vægt

Anyone > hva... kender du Arnolds andre mål ??? er lidt nysgerrig sååå....give ´em up!!!

Link to comment
Share on other sites

Du er ihvertfald stor af en 17 årig!!!!!!!. Det er helt sikkert. :)

Jeg er 24 år, 180 cm høj og vejer ca. 81-82 kg...... så kan du sætte det lidt i perspektiv ;)

P.S. Jeg har det der "male penis" syndrom, jeg synes sku osse jeg er for lille :D  (det er en joke :hmmm: )

Mvh. Emdecht.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg er 15 år vejer 81,34 kg men har ikke lige noget målebånd men hva fanden mine arme er da pæne nok, men i kan jo selv danne jer et billed af mig dødløftet 3x3 160 kg igår.

Link to comment
Share on other sites

Hej Simon. Tja vi er stort set samme størelse.

Jeg er bare 181 og vejer 83kg. Og jeg er 18. Har trænet mere og mindre effektivt i 4-5år. Men kun de sidste to år der er sket noget.

Andre synes også jeg er stor, men det synes jeg absolut ikke selv. Selv synes jeg at jeg er latterlig lille. Så jeg kender godt dit problem. Men hvis jeg feks spørg en venninde, så synes de ikke jeg(man) skal være større.

Men uden tvivl jeg synes det er en god størelse når vi også tager alder i betragtning.

Link to comment
Share on other sites

ang. arnold s > ...fuck en fordeling 56 arme, 51 læg (cool! ) og så...72 cm ben ???? er det bare mig eller er hans ben ret "små" i forhold til de andre mål....jeg mener mine ben er MIN. 68 og sikkert lidt mere og det er altså ikke fordi de er specielt kraftige...... tilgengæld ligger hans læg og arme noget over hvad jeg regner med nogensinde at nå , damn !...forbandede lægge !!!!

Link to comment
Share on other sites

Omvendt anorexi..angst for at blive lille..

Tjo, jeg må da indrømme, at jeg både glæder mig og frygter at skulle til at cutte i vægten her når jeg har kørt min max test. det bliver fedt at smide lidt af bildækket og se mere fit ud. På den anden side..at tabe sig.. og måske blive svagere ..angst!!! :):)

venlig hilsen 192cm og 105 kg doven Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Jo, Arnold prioterede ben temmelig højt. Han trænede masser squats og front squats, for at øge hans muskelmasse i benene. Han var bare ikke særlig heldig med hans ben genetisk set. Der er iøvrigt ikke noget som hedder at "ikke priotere benene højt", hvis man er konkurrence bodybuilder.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ben og ryg er faktisk noget af det vigtigste i pro bodybuilding. Du kan slippe afsted med at par dårlige arme eller brystmuskler, og stadigvæk få en topplacering, hvis du har rigtig gode ben og ryg (og stadigvæk holder en vis proportion). Har du dårlige ben eller en dårlig ryg, så kan du ligeså godt blive væk.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

hehe xax, kender godt det der med at træningen styrer ens liv ;) Det er skørt, men jeg HADER når jeg er nødt til at tvinge mig selv til at blive hjemme for træning fordi jeg har været deroppe de sidste 3 dage... Gah, skal ik derop idag.. suk - vil ikke sige det er en lidelse overhovedet, jeg er bare så vild med at træne :\

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share