De der strøm ting?


hik
 Share

Recommended Posts

Ja jeg har en ven der har sådan en strøm ting du spænder om musklerne som så giver strøm.... Han siger det virker..

Men er det overhoved muligt at tabe sig eller få større muskler ved hjælp af disse strøm ting?

Hvis man bruger den 10min 2 gange dagligt?

Ja for jeg fatter brik? hehe

Link to comment
Share on other sites

De store maskiner med mange elektrodeplader virker - afhængigt af problemet. Fedtet forsvinder ikke men hvis vi snakker mave, så strammer det ind så der ryger/kan ryge flere centimeter af livvidden. Har prøvet og virkningen fortog ganske hurtigt efter sidste behandling, men svømmer man i penge og er villig til at bide tænderne sammen og lade sig pine af lidt højere spænding end normalt så :4thumbup: Til gengæld kommer de så hele tiden forbi og spørger om de ikke skal skrue ned men til den pris skulle det sgu da også mærkes :tongue:

Men jeg tror ikke der er meget gegl i de små tv-shop-ting heller.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Hæhæ, ja hvis man ligefrem har DOMS så er der også fyret godt op :devil:

Men DOMs er ikke ensbetydende med hverken muskelvækst eller øget styrke - blot et tegn på at den er udsat for en uvant belastning. Desuden er el-træning statisk træning som i de fleste sammenhænge er træning med bevægelse langt underlegen.

Link to comment
Share on other sites

Vores lærer i el-terapi på fysioterapeutskolen siger at det ikke virker. Der er alt for lidt spænding på dem man kan købe i handlen. Det er nemlig forbudt at sælge produkter der kan give mere stød end dem der er på markedet lige nu.

For at det skal virke skal der så meget strøm på at det ikke er særligt behageligt at have dem på, som TF også skriver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share