Squat og placeringen henover ryg/skulder


Mayol
 Share

Recommended Posts

Jeg har den seneste tid (sidste års tid) fået nogle varige mærker ca 3 fingerbredder inde fra bagerste deltoid, på ryggen/skuldren. Egentlig er det ok da der ikke er nogen smerter, men højest en lille bitte smule ømhed til tider. Men det ser sgu ikke så pænt ud med de her to "rødmende" mærker, som dagligt skal smøre med fugtighedscreme for ikke at tørrer helt ud og ligne XXXX. Samtidig synes jeg (og nu er jeg måske paranoid men..) at jeg ved mærket i venstre side har dannet en smule arvæv så der er et lille, men tydeligt "bump" omkring der hvor stangen hviler. Det skal siges jeg enten køre low bar eller hvad må betegnes som "halv" low bar...

Er der andre der har oplevet samme ? og er det nogen der kan udvikle sig til noget mere problematisk (nu tænker jeg nok mest på arvævsdannelse)?

Edited by Mayol
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet_04042015
benbøjer du kun i en T-shirt??  Du skulle måske overveje at tage en bomuldstrøje på til at virke lidt som "underlag"..

<{POST_SNAPBACK}>

Slet ikke nogen dårlig ide. På ben dagen er det på med den langærmede bomulds trøje.

Link to comment
Share on other sites

benbøjer du kun i en T-shirt??   Du skulle måske overveje at tage en bomuldstrøje på til at virke lidt som "underlag"..

<{POST_SNAPBACK}>

Slet ikke nogen dårlig ide. På ben dagen er det på med den langærmede bomulds trøje.

<{POST_SNAPBACK}>

Crawdaddy har det samme problem... får nogle vildt grimme mærker efter squat og har størstedelen af tiden hvad der mindre og to lange hudafskrabninger på hver skulder :blink:

Han plejer også at lave squat i ført 2 t-shirts for at minimere dette - vist nok en mikrifiber inderst og en alm. yderst :smile:

Link to comment
Share on other sites

benbøjer du kun i en T-shirt??   Du skulle måske overveje at tage en bomuldstrøje på til at virke lidt som "underlag"..

<{POST_SNAPBACK}>

Slet ikke nogen dårlig ide. På ben dagen er det på med den langærmede bomulds trøje.

<{POST_SNAPBACK}>

Crawdaddy har det samme problem... får nogle vildt grimme mærker efter squat og har størstedelen af tiden hvad der mindre og to lange hudafskrabninger på hver skulder :blink:

Han plejer også at lave squat i ført 2 t-shirts for at minimere dette - vist nok en mikrifiber inderst og en alm. yderst :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det hjælper hvertfald på det og det hjælper også hvis man bruger en stang, som er lidt slidt i det. Hvis stangen er meget ru, får man meget lettere mærker :dry: To trøjer hjælper udemærket og den eneste ulempe er at man sveder som et s%¤&%!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare ikke, at det kan være et problem at stangen giver et par mindre mærker på ryggen. :blink:

Såfremt man er så feminin, at den slags er et problem burde man måske overveje at få sig en anden fritidsinteresse. Jazzballet eller saunaklub var måske mere passende til disse metrosexuele individer. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare ikke, at det kan være et problem at stangen giver et par mindre mærker på ryggen. :blink:

Såfremt man er så feminin, at den slags er et problem burde man måske overveje at få sig en anden fritidsinteresse. Jazzballet eller saunaklub var måske mere passende til disse metrosexuele individer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg ikke hvordan de andres mærker ser ud, men for mit vedkommende er det deciderede hudafskrabninger på hver side af ryggen, som er 1½x4-6cm lange. Dagen efter er der sårskorper på og gennem årene er det blevet til ar henover de to steder.

Har man først sådanne ar, er man forment adgang til jazzballet og saunaklubber :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare ikke, at det kan være et problem at stangen giver et par mindre mærker på ryggen. :blink:

Såfremt man er så feminin, at den slags er et problem burde man måske overveje at få sig en anden fritidsinteresse. Jazzballet eller saunaklub var måske mere passende til disse metrosexuele individer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg ikke hvordan de andres mærker ser ud, men for mit vedkommende er det deciderede hudafskrabninger på hver side af ryggen, som er 1½x4-6cm lange. Dagen efter er der sårskorper på og gennem årene er det blevet til ar henover de to steder.

Har man først sådanne ar, er man forment adgang til jazzballet og saunaklubber :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

og det ved du rent faktisk af erfaring at man er :raisebrow:

hmm...

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg nu ikke betegne mig selv som specielt feminin, eller metro for den sags skyld :raisebrow:

Men det er da ikke specielt cool at rende rundt med konstante sår på bagdelts`ne, som der senere udvikler sig til eventuelle ar.. Metro eller ej

Og nu får jeg godt nok kun på den ene side, den anden er ikke så slem, men mit er også ca 3 x 6 cm, så det er altså ikke et lille filipens sår.. Og hvis man kan undgå det ville det da være fedt, men hvis ikke, så fuck det. Hvis det giver store hjul :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare ikke, at det kan være et problem at stangen giver et par mindre mærker på ryggen. :blink:

Såfremt man er så feminin, at den slags er et problem burde man måske overveje at få sig en anden fritidsinteresse. Jazzballet eller saunaklub var måske mere passende til disse metrosexuele individer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg ikke hvordan de andres mærker ser ud, men for mit vedkommende er det deciderede hudafskrabninger på hver side af ryggen, som er 1½x4-6cm lange. Dagen efter er der sårskorper på og gennem årene er det blevet til ar henover de to steder.

Har man først sådanne ar, er man forment adgang til jazzballet og saunaklubber :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

og det ved du rent faktisk af erfaring at man er :raisebrow:

hmm...

<{POST_SNAPBACK}>

Selvsagt :wink: Mangt og mange et nat har jeg begrædt det bitre faktum at jeg aldrig igen vil være velkommen sådanne steder :crybaby: Mine ungdoms år på balletakademiet er spildt, sålænge jeg ikke kan finde mulighed for at udleve min metier :wink::tongue:

Squatbaba> Har man først lunet sig ved jazzballettens varme glød, er den ekstra smertefuldt at blive lukket ude i kulden :4thumbup: Ligeledes gælder det for saunaklubberne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ikke trang til så kraftige "selvmanifestationer" at jeg ikke vil gøre lidt for at forhindre ar, sår osv hvis det gøres så let. hehe.. :4smartass:

Så Hårdkåre er jeg nu heller ikke.. Men ser mig da heller ikke ligefrem som sart. haha..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mene at det er en del sikre og knap så fimset at se på hvis man bruger en trøje fremfor en hel plade skumgummi.. Men er selvfølgelig op til folk selv. hehe..

Kan ikke forstå at nogle folk har så travlt med at "nedgøre" det.. :mad:

At i har været heldige og måske ikke får andet end et enkelt rødt mærke i ny og næ, giver jeg vel ikke ret til at lege kloge-åger over folk som har et reelt problem med det.. :devil:

Så, skulle bare lige rase ud... Carry on!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mene at det er en del sikre og knap så fimset at se på hvis man bruger en trøje fremfor en hel plade skumgummi..    Men er selvfølgelig op til folk selv. hehe..

Kan ikke forstå at nogle folk har så travlt med at "nedgøre" det..    :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Jojo, for man er 10 gange så sej når man hellere vil have hudafskrabninger end at tage en ekstra T-shirt på :sleeping::wink: Det er så pisfee' at man kan overveje at squatte i bar overkrop og bruge den stang med allermest rolletering, helst Leoko's skinbuster...så er man max leee' :sleeping: Bagefter når man er færdig og måske ikke har fået mærker nok, kan man få sin træningsmakker til at trække stangen op og ned af ryggen på én, så man alligevel får nogle mærker man kan vise frem henne i børnehaven :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mener du ikke arvvæv og ikke bindevæv. :blink:

Bindevæv understøtter kroppens forskellige organer og andre former for væv. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Bindevæv = arvæv.

Det kommer ud på et.

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Det mener du ikke seriøst.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så må du forklare mig forskellen.

Forskellen er ens.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share