The biggest loser


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Med fare for at lyde pladderhumanistisk, synes jeg egentlig det er forfriskende at se, at man er gået fra programmer hvor underholdningsværdien findes i at stikke en kniv i ryggen på hinanden (robinson, big brother etc) og over til programmer hvor der handler om at tilføjer mennesker livsværdi (biggest loser, swan etc)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes faktisk at det er ganske underholdene at se på. Og jeg er enig i at det er forfriskende at det ikke går ud på at bagtale hinanden.......

Syntes også det er interessant at se de to forskellige måder at træne på, selvom der var større forskel i starten!

Link to comment
Share on other sites

Jeg finder det dog lidt underligt, at nogle af personerne kan tage på fra den ene uge til den anden, med personlig træner og hjælp til kosten. Jeg mener de vejer jo utroligt meget, og nu tykkere man er nu nemmere er det at smide kg. De personer der er med, ville aldrig ku holde til at rippe fra en fedtprocent på 12 til 8...

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes faktisk at det er ganske underholdene at se på. Og jeg er enig i at det er forfriskende at det ikke går ud på at bagtale hinanden.......

Syntes også det er interessant at se de to forskellige måder at træne på, selvom der var større forskel i starten!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes da at der bliver bagtalet og lavet alliancer på fuld hammer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes da at der bliver bagtalet og lavet alliancer på fuld hammer.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men det er i høj grad underordnet i forhold til underholdningsværdien imo. I robinson var konkurrencer bare et middel til at skabe splid og alliancerne og desligende var selve underholdningsværdien.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share