Sign in to follow this  
Eruption

Eruptions Log

Recommended Posts

Jeg er begyndt på Chad Waterburys high frequency training program. Nu får vi, at se hvordan det forløber.

Valget stod mellem 10x3, 20 rep breathings eller Waterburys high frequency.Valget faldt på det sidste , grundet de nogenlunde korte sessions, hvilket passer godt til min hverdag.

Edited by Eruption

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fik lige lyst til at starte og logge:

Træning i går. Lower body.

Front Squat 105 kg (4x2)x5 Cluster-set - 10 sek. pause imellem sæt.

Dumbell step-ups 3x8 @ 30 kg

Barbell Roll-out 3x10

Glute ham raises 3x8 @ BW

Pistols 3x10 pr. ben.

Fart på, men clusters trækker tænder ud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Træning upper body i morges, medium voume:

Speed Bænk 40% @ max: 8 x 3 @ 60 kg - Easy, god fart.

Alm bænk 2 x 3 @ 125 kg Forholdsvis lette, kørte meget godt.

CG bænk 3x5 @ 105 kg Supernemme, smid meget mere på næste gang.

Supported DB rows 3x5 @ 40 kg. Rows kører ikke lige så godt som presseøvelser. Det skal fikses.

Inverted rows m. ben på bænk. 3x12 @ BW + 10kg på brystet. Anden gang jeg laver øvelsen og er alelrede gået hurtigt frem.

Scapula Push Ups 3x15

Barbell Shrugs 3x10 @ 130 kg - har ikke kørt den øvelse i lang tid, meget sjovt at prøve igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fik lige lyst til at starte og logge:

Træning i går. Lower body.

Front Squat 105 kg (4x2)x5 Cluster-set - 10 sek. pause imellem sæt.

Dumbell step-ups 3x8 @ 30 kg

Barbell Roll-out 3x10

Glute ham raises 3x8 @ BW

Pistols 3x10 pr. ben.

Fart på, men clusters trækker tænder ud!

Hej Eruption

Jeg kører også Maximum Strength, fedt program.

Jeg er dog i tvivl mht Cluster-set og vægt. I (4x2)x5 Cluster-settet skal man bruge ens 5 rm vægt, men der står ikke præcist hvilken rm man skal bruge ugen efter hvor Cluster-settet hedder (5x1)x5 og (4x1)x6. Hvad har du brugt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, er der liv her?

Min log lå næsten øverst i forummet.

Anyway, jeg fandt hurtigt ud af, at jeg måtte køre cluster-set med temmelig konservativ vægt.

Jeg tænkte, at formålet er at lave flere gentagelser med en vægt du normalt ikke kan tage det med, så satte det til ca. 3-4RM hvilket fungerede meget godt for mig. Ved de 5 minisæt, kan du gå efter 5-6 RM

Er færdig med programmet, og det gav mig nogle gode gains, så var fint tilfreds med programmet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nu er det jo ikke den mest konsekvente logføring med 6 indlæg på 4 år! :laugh: Men der var lige noget der fangede min interesse, tak for hjælpen. Sidste træning brugte jeg min 3RM til (5x1)x5 og det kan sagtens mærkes i benene her 3 dage efter. For mig er cluster set en udmærket måde at få presset mig selv lidt mere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this