FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Op med humøret Jesper, du beviste jo sidste gang at du kan undgå det helt store styrke og masse tab. Det skal nok gå og jeg skal nok komme og besøge dig på hospitalet selvfølgelig. Nogen af mr. olympia atlerterne holder helt pause med træning efter mr. olympia og nogen måneder frem, nok ik fordi det har den store relevans i din situation, kom bare lige til at tænke på det for at trøste dig. :tongue: Ej det skal nok gå alt sammen, din strand form skal nok blive god alligeve. :smile:

Tak champ.. Det er også mere tanken om at skulle igennem cirkusset igen og ufrivillig træningspause og alt det.. Og selvfølgelig ligge og blive feeeee i juni/jule måned indenfor.. :tongue: Men nu ik så meget det jeg tænker på lige nu.. Er jo alligevel først godt vejr i august hehe..eller det satser jeg sgu på! :w00t:

Jeg er jo også blevet en tarwelig tyk fodbold ål, så det går jo heller ikke hvis din form er alt for god, når vi skal på stranden sammen, så kommer jeg jo til at ligne en tysk badegæst. :laugh::crazy:
Du er sgu da ik blevet tyk :laugh: Gik måske i selvsving med at bruge orden fodbold-ål i lørdags... :innocent: Men blev jo nødt til at sørge for du ikke blev for kæphøj hehe.. Du kommer sgu ikke til at ligne en tysk badegæst i forhold til mig efter jeg har holdt kcal-indtaget og lavet minus i 1,5mdr! Du kommer jo til at ligne en, der er klar til scenen ved siden af! :4flex: :laugh:
Forresten formen ser god ud på billederne, dog ser det ud til du har fået lidt for meget sol på et par af dem, du er lidt rød. :blink::tongue:

:laugh: De havde et underligt rødt lys derinde..Men man så mega ripped ud! :cool: Også mere end min dårlige kamera lige kunne opfange.. :smile:

ps. tak for sidst, det var mega hyggeligt i weekenden, og du ser ret bøf ud i din tee. :superman: :4thumbup:

Ja var sgu griner..! :4thumbup:

Mig: Med op og ha en pils?

Jones: Nej, hvis jeg drikker mere knækker jeg mig..! :laugh::superman:

Vi skal lige ha gjort noget ved den form der champ..drukform selvfølgelig :tongue: Du må se at få losset din asse til Århus.. Så starter vi som stamgæster på Peder Wessel.. :tongue:

Tak champ..ja den sad sgu som den skulle...også flere som bemærkede :innocent: Dog var tøsen sgu lidt for trofast.. :nonono: Det må blive et arbejdsprojekt ved siden af.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning 10/5 2006

Sheiko 2 - Uge 3, dag 2

Bænkpres:

1x5x55kg

1x4x65kg

2x3x80kg - rundede op fra 77,5

6x3x87,5kg

Squat:

1x5x70kg - rundede op fra 67,5

1x4x80kg

2x3x95kg

2x3x107,5kg

3x2x115kg

3x3x107,5kg - begyndte at syre..

- Kørte virkelig godt..En del overskud her... Følte jeg ramte teknikken meget bedre end jeg plejer..! :4thumbup:

Bænkpres:

1x5x55kg

2x5x65kg

5x5x80kg - rundede op fra 77,5kg... Rockets baby :superman:

Low incline db press:

5x10x20kg - easy

Goodmornings - kørte dem stående isteder for seated:

2x5x50

3x10x50 - koksede vist i tællingen, så kom til at køre 10rep i stedet :laugh:

Tid 70min.. Fino da jeg brugte en del tid på at hjælpe min makker til sidste som kom for sent og skulle til time..

BB curl:

2x10x40kg

1x9x40kg

2x10x35kg

Db curl:

2x10x17,5kg

3x10x15kg - puny vægte men var sgu brændt af til sidst i guns..

Super morgentræning..! Virkelig overraskende styrke i bænken og squatten.. de 5x5x80 i bænken var lette! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tak champ.. Det er også mere tanken om at skulle igennem cirkusset igen og ufrivillig træningspause og alt det.. Og selvfølgelig ligge og blive feeeee i juni/jule måned indenfor.. tongue.gif Men nu ik så meget det jeg tænker på lige nu.. Er jo alligevel først godt vejr i august hehe..eller det satser jeg sgu på! w00t.gif
ja det må være surt at skulle igennem det hele igen, men du må huske du har en masse gode venner og familie til at støtte dig. Inden du ser dig om er vi ved stranden og spille frisbee og bade, og mon ikke du stadig er i bedre form end 99% af de halvfede dansker ål, som plejer at pryde strandene. :cool:
Du er sgu da ik blevet tyk laugh.gif Gik måske i selvsving med at bruge orden fodbold-ål i lørdags... innocent.gif Men blev jo nødt til at sørge for du ikke blev for kæphøj hehe.. Du kommer sgu ikke til at ligne en tysk badegæst i forhold til mig efter jeg har holdt kcal-indtaget og lavet minus i 1,5mdr! Du kommer jo til at ligne en, der er klar til scenen ved siden af! 4flex.gif laugh.gif

nahh formen er ikke helt hvad den har været, men bare jeg næsten kan holde min nuværende form ved lige er det ok. Jeg kommer og putter matilde kakao lige ned i dine drop, vi siger bare til sygeplejerskene at det jo er strandformen det gælder. :laugh::laugh:

laugh.gif De havde et underligt rødt lys derinde..Men man så mega ripped ud! cool.gif Også mere end min dårlige kamera lige kunne opfange.. smile.gif
Jeg synes nu ellers du ser godt hakket ud på billederne, men det er du jo også irl. Du ligner godt nok en stegt gris, min far bruger sådanne røde varme lamper til pattegrisene, jeg kan høre ham om du kan få nogen brugte. :tongue:
Ja var sgu griner..! 4thumbup.gif

Mig: Med op og ha en pils?

Jones: Nej, hvis jeg drikker mere knækker jeg mig..! laugh.gif superman.gif

Vi skal lige ha gjort noget ved den form der champ..drukform selvfølgelig tongue.gif Du må se at få losset din asse til Århus.. Så starter vi som stamgæster på Peder Wessel.. tongue.gif

Tak champ..ja den sad sgu som den skulle...også flere som bemærkede innocent.gif Dog var tøsen sgu lidt for trofast.. nonono.gif Det må blive et arbejdsprojekt ved siden af.. tongue.gif

Hahaha ja min drukform blev godt nok sat på prøve, men synes nu jeg fulgte godt med dig. :tongue::laugh:

Peder Wessel der har jeg aldrig været, men det må vi jo så prøve når du siger det hehe. Lyder godt nok lidt som et alkoholiker sted, men det er det måske også når du skriver det i denne kontekst.

Ja folk kunne vidst godt skimte de 20kg lean mass du har gainet siden højskolen. :superman: Hende tøsen flirtede da ellers ret meget med dig, du må lige få killer instinktet op i dig igen. :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal lige ha gjort noget ved den form der champ..drukform selvfølgelig :tongue: Du må se at få losset din asse til Århus.. Så starter vi som stamgæster på Peder Wessel.. :tongue:

Tak champ..ja den sad sgu som den skulle...også flere som bemærkede :innocent: Dog var tøsen sgu lidt for trofast.. :nonono: Det må blive et arbejdsprojekt ved siden af.. :tongue:

Så kan i lige kigge ned. Bor 30 m derfra :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ja det må være surt at skulle igennem det hele igen, men du må huske du har en masse gode venner og familie til at støtte dig. Inden du ser dig om er vi ved stranden og spille frisbee og bade, og mon ikke du stadig er i bedre form end 99% af de halvfede dansker ål, som plejer at pryde strandene.

Haha..ja..ska jo helst heller ik bare ligne en halvfed SL... :tongue: Selvom jeg snart konventerer... :innocent:

nahh formen er ikke helt hvad den har været, men bare jeg næsten kan holde min nuværende form ved lige er det ok. Jeg kommer og putter matilde kakao lige ned i dine drop, vi siger bare til sygeplejerskene at det jo er strandformen det gælder. :laugh:
Se jeg fanme frem til! Så gir jeg sgu et skud morfin...det blir man i godt humør af! :hippy: :tongue:

De kaldte mig også proteindyr sidst pga. jeg altid fik mega meget kød og serveret mælk og kakao i literform istedet for en bette glas.. :4mewantfood:

Jeg synes nu ellers du ser godt hakket ud på billederne, men det er du jo også irl.

Ja er sgu elendig til bulk..! :blush:

Du ligner godt nok en stegt gris, min far bruger sådanne røde varme lamper til pattegrisene, jeg kan høre ham om du kan få nogen brugte. :tongue:
Jeg ska fanme ik have nogle af dine brugte pattegrise!! :tonguew: Ad!! Ku du ik holde den info for dig selv? Men nu ved jeg da hvorfor du tøver lidt med at flytte ind til Århus.. :w00t:
Hahaha ja min drukform blev godt nok sat på prøve, men synes nu jeg fulgte godt med dig. :tongue::laugh:

Peder Wessel der har jeg aldrig været, men det må vi jo så prøve når du siger det hehe. Lyder godt nok lidt som et alkoholiker sted, men det er det måske også når du skriver det i denne kontekst.

Det er et leeee drankersted! :4thumbup: Vi tager turen engang! :4drunk: Og du var jo fuldstændig sat af til HH festen, da du væltede rundt efter 4 pils.. :laugh: Leeeee...haha..

Ja folk kunne vidst godt skimte de 20kg lean mass du har gainet siden højskolen. :superman: Hende tøsen flirtede da ellers ret meget med dig, du må lige få killer instinktet op i dig igen. :tongue: :4thumbup:
Haha..fanme svært med killer instinkt når tøsebarnets kæreste sidder og stirrer lidt sur på mig fordi jeg har rendt rundt med pigen det meste af aftenen.. :laugh: Men så er det jo godt hun ville ha mig med i byen engang.. :cooldance:
Så kan i lige kigge ned. Bor 30 m derfra :tongue:

Er altid game på en pils eller ti..! Så ska vi bare ha lokket Jones væk fra grisefolden så begynder det da at ligne noget..! :superman: Jeg bor meget tæt på Trøjborgcentret..

Hvorfor træner du egentlig ikke til billige penge i AUS? Eller er du ik studerende på uni? :smile:

Hehe.... Peder Wessel... Hehe....

Nu er jeg lige flyttet fra Trøjborg efter otte år der, og sjovt nok tror jeg faktisk, jeg kommer til at savne Pe'den :crazy:

Sært...

Okay...Lyder da til vi lige har fundet vores guide til turen til Peder Wessel! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 10/5 2006

Sheiko 2 - Uge 4, dag 1

Fin nok træning i dag hvor tallene tit blev rundet lidt op.. :innocent::smile:

Desuden var der lidt postyr om musikken i dag som startede da en fyr skiftede fra P3 til Marilyn Manson! :4thumbup: Ik ynglingsmusik overhovedet..men væsentligt bedre! Og så blev der skiftet lidt frem og tilbage tilden ende på Marilyn Manson med lidt lavere volumen.. Godt at vide vi ikke er de eneste der gerne vil træne til ordenligt musik :cooldance:

Squat:

1x5x70 - rundede op fra 67,5kg

1x4x80kg

2x3x95kg

2x3x107,5kg

2x2x115kg

2x1x125kg - rundede op fra 122,5kg

Bænkpres:

1x5x55kg

1x4x65kg

2x3x80kg - rundede op fra 77,5kg

1x3x87,5kg

1x3x90kg - rundede op fra 87,5kg

2x2x95kg - rundede op fra 92,5kg

2x3x90kg - rundede op fra 87,5kg

Low incline db press:

5x10x20kg - easy

Squat:

1x4x75kg

1x4x87,5kg

5x3x102,5kg - Sidste sæt var repsene ass to the grass :devil:

Goodmornings (standing):

5x5x50kg

BB curl:

5x10x35kg

Link to comment
Share on other sites

Træning 15/5 2006

Sheiko 2 - Uge 4, dag 2

Dødløft op til knæ:

1x3x102,5kg - Kom til at trække helt op

2x3x122,5kg - kom til at trække 1. sæt helt op

2x3x142,5kg

4x2x155kg

Bænkpres:

1x5x55kg

1x5x65kg

2x4x80kg - rundede op fra 77,5

2x3x85kg - rundede op fra 82,5

1x4x90kg - Sku ha kørt 2x87,5

1x3x90kg - Skulle have kørt 2x87,5 - Løftede mig dog langt fra ud i nogen af dem!

1x4x85kg - rundede op fra 82,5

1x5x80kg - rundede op fra 77,5kg

1x6x75kg - rundede op fra 72,5

1x7x65kg

1x8x60kg

1x9x55kg

Dødløft:

1x4x105kg - rundede op fra 102,5

1x4x125kg - rundede op fra 122,5

2x3x145kg - rundede op fra 142,5

6x3x165kg - Var sgu tungt på de sidste 2-3 sæt! :devil: Rev også lige lidt mere hud af i dag.. :crazy::laugh:

Droppede småtterierne i dag.. :smile:

Men overraskende over bænken...De to første rep føltes så lette jeg ikke kunne holde mig :blush:

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/5 2006

Sheiko 2 - Uge 4, dag 1

Masser af rør i kælderen som fik bollet en masse barbells op i bænkpres og fik kørt 5 forced ud af 7reps sæt.. leee... :laugh::laugh:

Squat:

1x5x70kg - Rundede op fra 67,5kg

1x4x80kg

2x3x100kg - Rundede op fra 95kg

7x3x107,5kg - smed bælte på i de sidste tre sæt...men ryg var sgu ramt efter dødløft i mandags..

Bænkpres:

1x5x55kg

1x4x65kg

2x3x80kg - Rundede op fra 77,5kg

5x2x90kg - Rundede op fra 87,5kg

1x4x90kg - Rundede op fra 87,5kg og smed to rep mere på..ingen problem..

Havde lidt svært ved at lave opspænd i de første sæt pga. doms + tung squat..Men derefter gik det meget bedre.. :superman:

Sprang de små ting over igen i dag..gad sgu ik.. Tilmeldingen til eksamen er pludselig forsvundet og sku til at søge dispensation og hele pisset til alle eksamner i går.. Men fik ik lov til den der ligger i morgen.. :dry::rocketwhore:

Fanme irriterende man ik tog det skærmprint, da der stod tilmeldt.. :mad:

Men fik da dispensation til de to andre..Men nu ved jeg da hvad jeg skal lave i sommerferiens 1. del... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Er altid game på en pils eller ti..! Så ska vi bare ha lokket Jones væk fra grisefolden så begynder det da at ligne noget..! :superman: Jeg bor meget tæt på Trøjborgcentret..

Hvorfor træner du egentlig ikke til billige penge i AUS? Eller er du ik studerende på uni? :smile:

Jeg er ikke studerende og ret glad for Olympic som os er billigt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/5 2006

Deload

Dødløft:

3x2x145kg

Bænk:

3x3x77,5 - Det sidste sæt blev kørt med pause på bryst..

Var lidt træt i dag...Helt sikkert pga. for længe uden mam.. :4mewantfood: :nonono:

Link to comment
Share on other sites

squat nu!!!!!!!!!!! Du har den mindste lille pariser ass :tongue::laugh:

Dybden og bredden på ryggen ser ellers godt ud, især synes jeg dybden er fin. Men det passer jo også meget godt med alt din tunge dødløft. Skuldre følger ellers også fint med.

Men husk lige at træn noget mere squat :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

squat nu!!!!!!!!!!! Du har den mindste lille pariser ass :tongue::laugh:

Dybden og bredden på ryggen ser ellers godt ud, især synes jeg dybden er fin. Men det passer jo også meget godt med alt din tunge dødløft. Skuldre følger ellers også fint med.

Men husk lige at træn noget mere squat :4thumbup:

Flab! :laugh: :laugh: :laugh:

Thanks champ.. :smile:

Ja tunge singler er vejen frem..det reppen dødløft gider jeg sgu ikke...! :tongue: Så husk lige mandag den 29. - Så sætter vi AUS i kog senere den dag med noget dødløft! :superman: Hvis du da tør? :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gi´ Jones ret: ryggen ser leee´ ud!

Mange tak hr.! :smilejap:

Bliver spændede at se, hvad den snart kan trække.. :superman: Nu burde grebet da ikke volde så mange problemer næste gang, nu jeg har fået lidt instruktioner i, hvordan jeg kunne holde bedre ved af Luci.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også gi' Jones ret: squat nu!! Du ligner jo én, der kan komme i et par Diesel-bukser :crazy:

:laugh::laugh: Ejer jeg sgu ik..! Desuden er det vel bare et spørgsmål om at købe jeans et nummer eller to for store.. :superman:

Men synes nu benene passer fint i forhold til resten.. Det er bare Jones, der ved, at jeg har et asse-kompleks, som vi ikke skal videre ind på her.. :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 24/5 2006

En del mol'ere i kælderen og fik hilst på Lasse T.. :smile:

Deload

Squat:

3x3x90kg

Bænk:

3x3x70

Prøvede også lige at unracke 130kg..

Fin træning..men alt for meget energi.. :laugh: Bliver godt at brænde sig af igen.. :superman:

Tror jeg vil maxe fredag, hvis der er folk i kælderen at træne med, inden det bliver for sent, da jeg skal arbejde om aftenen/natten... Jeg ved endnu ikke, om jeg tager alle tre max på en dag..Det ser jeg på til den tid.. Ved godt det ikke er så optimalt, men skal jo ikke bruge mit max til noget specielt, og jo før jeg kan komme igang med at brænde igen jo bedre.. Har jo en overtræning der skal nåes.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share