Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Hejsa MDK og fightergirl, tak for de rare ord

Sortis.. jeg prøver at sørge for han får et par timer hver dag på mit bryst (hvor han sover fint) især her i starten, så vi også kan bonde, nu hvor jeg ikke er den store ammer . Asbjørn er stadig den fiiine knægt, men han er ikke meget for at sove i sin lift. Han vil helst sove hos mig eller hos Karen..Det er utroligt hyggeligt, men også lidt hårdt.

I dag: let træning nede i sekvenstræningscenteret. Fokuseret på chins (1,2,3,4,4,4,4,) og hypers samt en røvfuld pushups, da min lænd er lidt ristet efter at have siddet for meget i en dum stol på hospitalet.

Her til aften, lidt flere pushups og lidt let leg med vægte

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Et stort tillykke fra os her i Vendsyssel! :4thumbup: Endnu en vikingepode sat i verden, og så endda med et stolt nordisk navn!

:cheer:

Hilsen

Hr. K og Alva

Jeg har skam sagt tillykke for længe siden, unge mand :nonono::nissetunge:

Men på den anden side... Han ser så sød ud, at man vist godt kan tåle at sige det én gang til :wub::smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg:

2 omgange på boksepuden med god gang i hænderne

en del let træning for delts, ryg og pecs.

Bette Asbjørn Bulker godt, han er nu 160 gram tungere end han var mindst. 160 gram på 7 dage..lyder ikke af meget, men når man er en bette fætter under 4 kg er det helt fair..det er et gain på ca 4 % på en uge :4mewantfood:

Her får Asbjørn en post eating koger

post-566-1133983855_thumb.jpg

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Der er nu ingen som dig der ligner en iskold seriemorder på vej mod sit næste offer... spooky...... jeg kan godt forstå hvis bebse ligger stille med den attitude....

baby-kognition:

(bluurp.. savl..hmm..hvem er han.....uha han smiler ike.. han er måske ond.. eventuelt kommunist.. hjælpp.. må hellere ligge stille.. shit nu så han mig.. jeg lukker øjnene.. brrr,,splurt)

Link to comment
Share on other sites

Jammen Tulle... Taaaaaaak :blush:

Bettemanden sov dårligt i nat..så det gjorde jeg også. Så er det hårdt at komme op og på arbejde, men når først man er igang er det OK.

Fik dog banket lidt træning aw.

elipsetræner i 6 minutter

3 omgange sekvenstræning, max belastning

en omgang Incline Bænk og en røvfuld chins, ikke noget der var værd at skrive ned, men nok til lidt pump og sved.

Igen, til dem der følger med i min mere nørdede side er lidt her som jeg har skrevet..om våben brugt under 1848-50 krigen.

Og. . . . selv om Bette Asbjørn holder mig vågen er han stadigvæk ret nuttet

post-566-1134507118_thumb.jpg

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Tak.. Vi syntes også han minder om sin far.. VIl have prots hver 3 time (mindst) og er utroligt optaget af bryster.

Dagens leg:

Tabata pushups (oh lord, it's so hard... men de kørte rigtigt godt i dag)

En omgang curls for gunz

Core øvelser for ryg og mave.

og så ind og putte betteprinsen...

Og ja, det er hårdt at begynde på arbejde igen mens man har den her lille hyggelige men krævende fyr. Og ja, der er mindre tid til træning og faktisk ingen tid til TV (men savner det faktisk ikke) Men det er spændende at se på hvordan ens liv med et former sig. Hvordan en lille mand på lidt over 4 kg med et er det vigtigste i verden..

og knægten er en god gainer. her sidste uge tog han 500 gram på!! Og det kan ses, han vokser i længden og har fået dobbelthager og fede arme.

It's hard, men jeg ville ikke undvære det for noget i verden.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

God artikel om Fredericia - Damn jeg har leget mange gange på voldene og ikke mindst kanonerne, hehe

Jeg tænkte på: De der morterer (de små tykke), springer deres kugler i luften og laver en eksplotion, eller er det "bare" en stor tung kugle som rammer et eller andet og dermed smadrer det?

Kasper

PS: håber det går godt med den lille - bare rolig søvnen kommer på et eller andet tidspunkt, det er bare med at bide tænderne sammen og lave nogle gode rutiner....

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte på: De der morterer (de små tykke), springer deres kugler i luften og laver en eksplotion, eller er det "bare" en stor tung kugle som rammer et eller andet og dermed smadrer det?

Der var 2 typer.. de fleste affyrede en granat (sådan en hul kugle med krudt inden i der ekspolderede efter et vist tidsrum efter affyringen, typisk en 12-15 sekunder (man havde et brandrør der langsomt brændte ind til krudtet)

den anden type, den såkaldte stenmoter affyrede et læs af sten mellem 500 gram og 1 kg som en slags high angle haglgevær, så det kunne regne med sten, typisk imod en fremrykkende fjende.

Massive kugler blev primært brugt af fladbane våben som 24 punds kanonen...tit skød man lige foran fjenden, så kuglen slog smut før den ramte og pløjede sig gennem målet.

Tak for det med søvnen..det går allerede bedre

Weekendens motion, 2 ture på en 4-5 K med barnevognen.

DBM.. talte ikke pushupsene, men det skal jeg nok næste gang :smile:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej Peter

Kender du en god side omkring "Black Hawk down" episoden. Tror det kunne blive et spændende forløb i 8 og 9 klasse efter jul.

Vil desuden se filmen med dem, men jeg er ikke sikker på hvor korrekt den er (det er meget længe siden jeg har set den).... Men så vidt jeg husker viser den især bykampene ret godt..

GOD JUL til dig og familien! :newyear:

Kasper

Link to comment
Share on other sites

Hr K: as long as it's a penguin :4thumbup:

Bear..jeg skal se på det, jeg har et par artikler liggende et sted.

Jeanette: Tak og det samme til jer :4thumbup:

Julen 2005:

En løbetur... en masse pushups. En MASSE stegt gås!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share