Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens DOMS..

Ovredreven god! utroligt at en meget let vægt og en tur på sandsækkenbkan tage så meget ved når man kører det ultra hurtigt tabata style.

Tabata rules, hvis man vil have stor effekt på kort tid!

Godt at se, at der i hvert fald er en, som hænger i med tabataen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Sikke et par jagter jeg har haft de sidste 2 dage. Så er der noget ved det. I går (fredag) efter arbejde tog vi 3 mand ud til kysten. På med vaders, kanonerne over skuldrene og så ud sydpå over det lave vand. Det kan faktisk godt være hårdt at vade i vand til midt på lårene i en god modvind. Solen stod lavt over havet, og ude i det fjerne kunne vi se store flokke af både pibe, grav og gråænder trække grundt. Edderfugle kom huggende hurtigt og lavt, og enkelte skarv sejlede rundt.

Da vi havde vadet ca 3 kilometer var vi ude ved den yderste af småøerne. Alene ude på det flade hav. Vi satte os med godt mellemrum og ventede på Ænderne. Og så kom den første enlige pibeand baskende imod mig. Jeg hørte den før jeg så den. Så var den der, i et hurtigt spidsskud. Jeg trykkede hurtigt begge løb af og den faldt, død som en sten, og ramte jorden mindre end 2 meter fra hvor jeg sad.

Senere kom en gråand som jeg desværre skød forbi

Så kom endnu en pibeand, her i et skråt side/spids skud. Jeg ramte den, og den gik ned, men var ikke død. Jeg fandt den dog hurtigt og fik den aflivet. Det er intenst at mærke et dyr dø direkte mellem ens hænder. Men også på en måde meget ærligt. Det blev nu hurtigt mørkt og jeg havde muligheder på et par lange skud..men jeg lod være med at skyde. Nu havde jeg fået 2 ænder og jeg ville ikke spolere aftenen med en flok anskydninger.

Så begyndte vi at vade ind igen. Nu var her MØRKT. Havet var fyldt af morrild. Og man føler sig lille når man går ude i havet.. i totalt mørke, uden noget der minder om afstandsbedømmelse. Men efter en times doms inducerende gang var vi inde. Der var jeg svedig, træt og glad

I dag var jeg på en større fællesjagt, skød ikke noget selv, men det var en frrygende tur ude i den labre natur, hvor efteråret både viste dig fra den milde varme side og fra den regnvåde blytunge side.

Sooo nice

Nu er jeg busted, men glad.

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag:

opvarmning på stepper

3 omgange sekvenstræning med maksimal belastning

2 omgange på sandsækken med masser af knald på.

frontsquat.langsomt op til 5r med 80 kg

Bent rows:

5s * 10r med 80 kg

EZ bar curls

2s*6r med 50kg

2 omgange til på sandsækken med fuldt knald på!

det tog ved, men var FEDT!!! Der er kommet meget mere knald både på stød, kryds og især hooks. Benarbejdet halter stadig meget, men ..det er labert at arbejde med det igen. Og jeg kan nemmere få min puls op her end ved andet cardio.. simpelthen fordi det er så meget mere sjovt.

Tirsdag er nok sidste on-line dag for mig længe..

så tager vi nemlig til fastlandet Onsdag morgen og er I baby delivery mode.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Uha kære - jeg glæder mig rigtig meget på dine vegne. Det bliver godtnok spændende, hva? :blush:

Jeg vil sende dig og din kone mange kærlige tanker og håbe alt går vel 163.gif Og vil savne dig og dine gode råd/puf - men du kommer vel igen.....

Ellers... 187.gif får du jo ikke flere af af dem 187.gif

:tongue:

Ps. Fik smagt vanilleversionen af det pulver du anbefalede... blandede det med æble/pære juice. Føj det var sødt. Har du andre blandingsforslag inden du smutter? :wink:

Kan man forresten bruge det som måltidserstatning? Eller skal jeg bare gufle det før/efter træning? Oder was? :blink:

Du får sat 4 piskeslag ind på kontoen hvis du svarer :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Miss D..dig og din pisk... all talk and no show :devil::tongue:

jeg vil ikke bruge det til måltidsaerstatning i sig selv.. jeg bruger det af og til med noget frugt og havregryn blended i som morgenmad, men bare som pulver og vædske er det ikke det, der mætter mest. men tag en stor shake med vand og druesukker lige efter træning.. det er alle tiders

Rommel: Tjooo deee :blush::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Miss D..dig og din pisk... all talk and no show :devil::tongue:

jeg vil ikke bruge det til måltidsaerstatning i sig selv.. jeg bruger det af og til med noget frugt og havregryn blended i som morgenmad, men bare som pulver og vædske er det ikke det, der mætter mest. men tag en stor shake med vand og druesukker lige efter træning.. det er alle tiders

Rommel: Tjooo deee :blush::blush::blush:

Nåja.. du skal jo lige sende mig en pisk først :blush:

Jeg vil prøve bær-versionen i morgen i noget sojamælk - så må vi se om der ryger flere slag ind på kontoen :laugh:

Og du skal ikke være genert - det er rart at nogle mænd er bløde og siger "vi" i et parforhold :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Opvarmning på stepper.

Let styrketræning (havde glemt min blok)

5 sæt seated rows

3 sæt pulldowns

5 set chest press

30 min varieret bank på sandsækken..masser af sved og arbejde. Jeg er blevet så vild med at give den sandsæk en flok slappere!!!

afsluttet med en omgang tabata sandsæk hvor jeg kørte de 8* 20 skeunder så hårdt og hurtigt som muligt..tog virkelig ved.

Sidste gang log for nu... i Morgen tager jeg sydpå og venter på at blive Far.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share