Cowboybokser - et marit!


Chris Mikkelsen
 Share

Recommended Posts

En hver BB'rs marit er at finde kowboybukse hvor der rent faktisk er blads til et par veltrænede ben.

fornylig så jeg faktisk en stor fyr i et par cowboybukser som tilsyneladende pasede ham og tilmed sad godt. bukserne var kendetegnet ved at baglommerne ligesom sad lidt på skrå.

Jeg vil også have sådan et par,

er der nogen der aner havd mærke det evt kunde havde være og hvor man kan købe dem??

Link to comment
Share on other sites

Yeps, lommerne er faktisk ret vigtige for folk som squatter. Normalt sidder lommerne ret langt ude på cowboybukser, men hvis man har en ordentligt motor omme bagi, så vil den presse lommerne længere ud, så ens røv ligner noget der er løgn.

Jeg har selv et par matinique bukser hvor lommerne sidder tæt sammen, hvilket betyder at buksen sidder normalt på mig. Modellen hedder vist "mercer". Men den er kun til semi-squat-typen.

I den lidt billigere ende laver JEFF også nogle rigtig gode squat-cowboybukser. Jeg kan dog ikke finde nogle forhandlere af dem længere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et par Diesel bukser der er super vie i benene uden at være alt for hiphop agtige...Til de knap så mærkelidderlige ved jeg at Jack & Jones også har haft et par "baggy" (det hedder det når lommerne sidder skrå og bukserne er lidt større) bukser der var meget fede. Og de har generelt ret mange forskellige bukser - men normalt ikke så mange der er store i benene.

Angående lommer har jeg lige et andet råd - hvis man har en stor bagdel skal man ikke købe jeans med små lommer da de får røven til at se næsten enorm ud. Altså gør større lommer (bagpå selvfølgelig) at ens røv ikke ser så stor ud...

Hilsen

En-der-stadig-kan-klemme-sig-ned-i-et-par-jeans-med-waist-størrelse-29 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er det evige problem med cowboy-bukser: lårene passer bare ikke i størrelsen, i forhold til livvidden  :mad:  :mad:  :mad:

Et andet problem kan være længden af benene kontra livviden.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det et problem du har, Pind-ben? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen problemer med at få cowboybukserne til at passe,

bortset fra at sy benene op l længden i nogle tilfælde.

Endnu en fordel ved at være så svag i squat :laugh:

Min træning og cutning i år har også gået på at passe mit tøj,

så det sidder bedst muligt.

Hennin :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Jeg måler 70cm rundt om låret men på ingen måde en stor røv,

jeg vil gerne havde et par bukser som ikke strammer i benede OG som der ikke er hængerøv i.

De bukser jeg så fik taljen til at se meget smal ud, tror de er de skrå lommer.

Arnold Swartneger:

Var det muligt at du kunde poste et par pic's??

Edited by Old Qua
Link to comment
Share on other sites

G-Star model Elwood spiller max. Jeg synes der er rimlig med plads, men de er måske en smule meget streetwear-agtige for nogen...men perfekte for mig. Og så er de ydermere lavet i et kraftigt stof. Koster dog godt nok små 1000,-

<{POST_SNAPBACK}>

Som jeg straks vil forsøge at anskaffe mig. :4thumbup:

Mine normale Jack and Jones bukser strammer en smule om mine lår nu.

Og det ikke fedt lige at skulle rette på sine bukser bare fordi man rejser sig op :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige købt et par psyko bukser i frøkjær til 300 kr. og jeg er ganske tilfreds forholdsvis vidde i lårene og passer godt i livet, eneste minus er at de kun har dem i lige numre (størrelser). Jeg kunne passe en str. 30, selvom jeg normalt bruger 32.

P.S. det er ikke hop hip rap rap gangsta bukser.

Link to comment
Share on other sites

Jack and Jones model Stanley er et par "standard" bukser med god benvidde...

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på de stadig laver dem? jeg har for laaaang tid siden fået at vide at de var gået ud af produktion, men måske det alligevel ikke er korrekt.
Link to comment
Share on other sites

Der findes MANGE jeans, der passer til folk med store lår og små hofter :wink:

Selv kan jeg ikke fordrage at der står Karl Kani med graf skrift ned ad benene eller henover røven; men heldigvis findes der andre mærker med fede snit.

Fx. Echo eller Clench som bl.a. kan fås hos Loaded og Submission.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skal være et fornuftigt design til en rimelig pris så kommer man ikke udenon Jack&Jones model Clint. God plads i lårene uden på nogen måde at være hiphop.

Indtil for nylig havde NEXT også nogen gode bukser, men efter jeg optrappede bentræningen er de ved at være for små. Genkender godt det med at man lige må trække ned i bukserne når man rejser sig selvom der er rigelig plads i livet. Pisse irriterende. Jeg bruger str 36 i livet men må købe 38 for at få plads til lårene, og vokser de ret meget mere bliver det str 40. - Så den står nok på Jack&Jones fremover fordi deres str 36 også passer i benene.

Link to comment
Share on other sites

Har også altid haft de problemer, heldigvis er moden ændret til de lidt mere baggy bukser nu, hvor man passer perfekt i! Har lige nu et par G-star bukser på, svinene koster godt nok 800 kr, men de er fede!

Også Gabba har lavet et par RIGTIGT fede jeans, der hedder Justin, som jeg også kan komme i, og de minder faktisk lidt om alm jeans..... Prøv dem :) De er for nice! koster dog også 1000 kr

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe, det problem har jeg slet ikke med mine små pinde lår :laugh: - Især slet ikke her for tiden hvor jeg hverken kan køre dødløft, eller squat :wink:

Dog har jeg en rimelig lee´ volumen på min røv, hvilket godt kan være svært at finde bukser til.. Men er begyndt at gå lidt i nogle lærredsbukser, har et par bertoni jeg synes er rigtig fede.. Og der er rigeligt med plads til både lår, røv og det ekstra ben :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share