brachialis-skade ellerj ej ?


Mayol
 Share

Recommended Posts

Igen er jeg på banen med en evt skade eller noget der ligner. Jeg får den besynderligste lyd fra et sted omkring biceps/skulder når jeg (uden belastning men med maks spænding) "curler" den ene arm op med hammercurl-stilling(dvs. med hånden lodret). Det har været sådan et stykke tid, men har ikke tænkt over det siden jeg ingen smerter havde...(Dog har jeg lang tid haft en lille smule ømhed omkring skulderen når jeg køre f.eks. hammercurl..muligvis sammenhæng). Lyden lyder mest af alt af ...ja, jeg ved sgu ikke hvad jeg skal kalde det, men nærmest sådan lidt "squishy"-agtigt (hvilket vil sige, at det absolut ikke lyder som noget der har med selve ledet at gøre). Jeg høre det som sagt kun når hånden er lodret (og brachialis er aktiveret i særlig høj grad så vidt jeg kan forstå?) .... Nogen der har hørt om noget tilsvarende ? Har prøvet at trække på en veninde der er fys men hun ku ikke lige regne den ud, men kunne blot oplyse mig om at "lyden" absolut er unormal(og ret tydeligt)

Edited by Mayol
Link to comment
Share on other sites

I know.... Orker bare næsten ikke at skulle forbi min tåbelige oldsag af en læge, som f.eks. mener at man blot skal køre 10 % af ROM !?!?! Det er åbenbart hendes universal -løsning... Var en kamp at få en henvisning til idrætsmedicinsk med min albue for 2 år siden .... Men jeg må nok på den igen ;0) ...tak for råd !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share