Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Fredag, 25/2-05.

Igen idag: "av-jeg-har-ondt-over-det-hele" da jeg vågnede (så undskyldningen for manglende morgencardio kører videre fra igår :wink:).

Det krævede bare al min vilje at få slæbt mig til OBBC til instruktørtime med den onde ...og ikke mindst meget krævende übercoach :4smartass: og min makker (makkerine...det er jo en quinde) kl 1430.

SIKKE EN TIME!!!

...altså time og time...jeg var i OBBC i 4 timer og eneste gang jeg fik sved på panden var da jeg steppede 15 minutter tilsidst :blush: . Ellers gik tiden med SUPER-instruktion, meget kompetent, grundigt og med udførligt program og med hensyntagen til at vi begge havde individuelle ting, der skulle arbejdes ind, trænes forskelligt osv.

Men forestil jer lige en tur rundt i håndvægte og maskine med en fysioterapeut/aerobic-chef og en mediciner/styrkeløfter/fitnessatlet på topplan der desuden ka' komme med små sidebemærkninger om kost, variationsøvelser, skadesrisiko osv ...OK, jeg indrømmer det gerne. Jeg blev da høj!! :w00t:

Derefter var der fri :blahblah: og jeg fik fan-tas-stisk skuldermassage af Nina... :a-okhand:. Hovedpinen var faktisk næsten væk iløbet af aftenen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SIKKE EN TIME!!!

...altså time og time...jeg var i OBBC i 4 timer og eneste gang jeg fik sved på panden var da jeg steppede 15 minutter tilsidst  :blush: . Ellers gik tiden med SUPER-instruktion, meget kompetent, grundigt og med udførligt program og med hensyntagen til at vi begge havde individuelle ting, der skulle arbejdes ind, trænes forskelligt osv.

Men forestil jer lige en tur rundt i håndvægte og maskine med en fysioterapeut/aerobic-chef og en mediciner/styrkeløfter/fitnessatlet på topplan der desuden ka' komme med små sidebemærkninger om kost, variationsøvelser, skadesrisiko osv ...OK, jeg indrømmer det gerne. Jeg blev da høj!! :w00t:

Derefter var der fri  :blahblah: og jeg fik fan-tas-stisk skuldermassage af Nina... :a-okhand:. Hovedpinen var faktisk næsten væk iløbet af aftenen!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som en perfekt dag!! :4jumpy::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fredag, 25/2-05.

Igen idag: "av-jeg-har-ondt-over-det-hele" da jeg vågnede (så undskyldningen for manglende morgencardio kører videre fra igår  :wink:).

Det krævede bare al min vilje at få slæbt mig til OBBC til instruktørtime med den onde ...og ikke mindst meget krævende übercoach  :4smartass:  og min makker (makkerine...det er jo en quinde) kl 1430. 

SIKKE EN TIME!!!

...altså time og time...jeg var i OBBC i 4 timer og eneste gang jeg fik sved på panden var da jeg steppede 15 minutter tilsidst  :blush: . Ellers gik tiden med SUPER-instruktion, meget kompetent, grundigt og med udførligt program og med hensyntagen til at vi begge havde individuelle ting, der skulle arbejdes ind, trænes forskelligt osv.

Men forestil jer lige en tur rundt i håndvægte og maskine med en fysioterapeut/aerobic-chef og en mediciner/styrkeløfter/fitnessatlet på topplan der desuden ka' komme med små sidebemærkninger om kost, variationsøvelser, skadesrisiko osv ...OK, jeg indrømmer det gerne. Jeg blev da høj!! :w00t:

Derefter var der fri  :blahblah: og jeg fik fan-tas-stisk skuldermassage af Nina... :a-okhand:. Hovedpinen var faktisk næsten væk iløbet af aftenen!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Den dag må ha' været så god at "englene" sang... Altid godt med nye input og så fra Übercoach Angel - mums... :innocent::innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 29/1-05.

Fra denne uge vil hverken manglende godt humør, morgencardio og træning blive noteret... dumt at bruge plads på dumme ting!  :dry:

(den opmærksomme læser vil alligevel bemærke at alle tre ting mangler idag!!  :laugh:  :laugh:).

Powerwalk: 1 time og 20 minutter.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Søde smukke menneske...... hvad skal jeg dog stille op med dig....??

Vi skal altså have dig i en ny retning hvor glæden bobler og forventninger fødes....

Jeg spurgte en god ven sidste uge....

"Hvordan finder man overskud når man er i underskud? "

Tror også du kan have glæde at forsøg at finde svaret i dette!!

Han havde desværre ikke et svar

:mad:

Men den er værd at tænke over... Jeg valgte at omgive mig med hygge, smukke blomster, lange gå turer og fedt musik hele tiden...

Stille og roligt så begyndte det at vende sig.....

Igen fokus på alt det gode .. for det er trods alt der vi henter godt humør og overskud.

Jeg sender en mega kasse fyldt med energi, viking power, masse af smil, grin og ikke mindst varme tanker her i sneen...

Gøre alt det som bringer dig glæde og smil på dit kønne ansigt....

Mega monster kramz

Link to comment
Share on other sites

Hej sødeste Pivklar! :sun:

Søde smukke menneske...... hvad skal jeg dog stille op med dig....??

Vi skal altså have dig i en ny retning hvor glæden bobler og forventninger fødes....

Jeg spurgte en god ven sidste uge....

"Hvordan finder man overskud når man er i underskud? "

Tror også du kan have glæde at forsøg at finde svaret i dette!!

Beskriver vist meget godt problemet..."at finde overskud, når man er i underskud" - I like!! :smile::smile::smile:
Han havde desværre ikke et svar

  :mad:

Nej, æv da også... :laugh::laugh: Det ku' ellers have været dejligt! :wink::smile:

Men den er værd at tænke over... Jeg valgte at omgive mig med hygge, smukke blomster, lange gå turer og fedt musik hele tiden...

Stille og roligt så begyndte det at vende sig.....

Igen fokus på alt det gode .. for det er trods alt der vi henter godt humør og overskud.

Den er nemlig rigtigt værd at tænke over! Og hvor sjovt du nævner de "tiltag" du har gjort for dig selv - det har jeg faktisk også tidligere gjort med held, Simpelthen nurse sig selv lidt... :bigsmile: Hvorfor mon jeg slet ikke har tænkt på det i denne situation?? :blink::blush:

Må dog sige, at med inspiration i dine uge-status'er er jeg ved at få et godt indblik i hvad det handler om... pludselig tegner der sig jo et mønster, når man en gang om ugen vender blikket indad på sådan en lidt "systematisk" måde. Et super redskab, som jeg kun kan anbefale andre at prøve. :4thumbup:

Så fra og med igår har jeg faktisk sat ambitonerne på mine egne vegne lidt ned - håber det hjælper på hovedpinen og humøret! :4thumbup:

Jeg sender en mega kasse fyldt med energi, viking power, masse af smil, grin og ikke mindst varme tanker her i sneen...

Gøre alt det som bringer dig glæde og smil på dit kønne ansigt....

Mega monster kramz

Tak - en dejlig kasse at få! :w00t:

Kæmpekram tilbage :tease:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 1/3-05.

Cykel: 40 minutter.

Træning i OBBC - tung: bryst og triceps; let: skulder og ryg.

Skrå bryst pres (DB)

12,5 kg x8, 2 sæt

14 kg x6, 1 sæt

16 kg x6, 4 sæt

Bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x6, 4 sæt

Dips

10+10+10

Liggende pullover

17,5 kg x6, 2 sæt

17,5 kg x8, 3 sæt

Skrå triceps pres

15 kg x8, 1 sæt

17,5 kg x6, 1 sæt

18 kg x6, 4 sæt

Skulderpres

10 kg x10, 1 sæt

11 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 4 sæt

Stående sideløft (laterals)

6 kg x8, 5 sæt

Cybex: Rear delt

20 kg x10, 1 sæt

25 kg x8, 4 sæt

Foroverbøjet roning (BB)

20 kg x10, 1 sæt

25 kg x8, 5 sæt

Mave

Migx 10-12, 4 sæt

Første dag med det nye program. Meget anderledes end jeg er vant til at træne - men forandring fryder og det var SUPER :4thumbup: bare at ku' træne med helt fast program. Er slet ikke vant til så mange forskellige øvelser på én træningsgang og synes jeg måske "jappede" dem lidt igennem (havde også lidt travlt idag :blush: ) - så det vil jeg lige have fokus på næste gang.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 2/3-05.

Træning i OBBC - ben (og lidt biceps).

Squat

30 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x6, 4 sæt

55 kg x5, 3 sæt

60 kg x3, 3 sæt

Donkey raises

100 kg x10, 1 sæt

110 kg x8, 5 sæt

Stivbenet dødløft

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 3 sæt

45 kg x5, 3 sæt

Squatmaskine

100 kg x8, 1 sæt

110 kg x8, 5 sæt

Biceps (curls)

11 kg x6, 2 sæt

12,5 kg x5, 2 sæt

14 kg x4, 3 sæt

Skrå mave (torso rotation)

110 kg x8, 1 sæt

115 kg x8, 4 sæt.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 3/3-05.

Træning i OBBC - tung ryg, skulder.

Foroverbøjet roning

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

35 kg x6, 3 sæt

40 kg x4, 3 sæt

One arm DB-rows

18 kg x6, 2 sæt

21 kg x6, 2 sæt

22 kg x4, 2 sæt

23 kg x4, 4 sæt

24 kg x4, 5 sæt

T-bar rows

20 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

45 kg x6, 4 sæt

Low row

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 4 sæt

Lige mave

BW x15, 4 sæt

Skulderpres

12 kg x6, 2 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x4, 2 sæt

16 kg x4, 3 sæt

Lateral raises (maskine)

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 3 sæt

Dips

10+10+10

Bagskulder (maskine)

20 kg x8, 1 sæt

22,5 kg x8, 3 sæt

"Englevinge"-øvelser (nu skal jeg jo snart til at øve posering igen :wink:).

Step: 10 minutter

Ville være taget direkte fra arbejde til træpning, men var bare så træt! Tog derfor hjem og tog 1x P :sleeping: WERNAP først. Arhhh! :w00t:

Var derfor ret sent i klubben, men til gengæld klar til tung træning! Skulle have taget let bryst, triceps og biceps oveni - det blev det dog ikke til.. :dry:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 4/3-05.

Cykel: 30 minutter ... så sveden sprang! :w00t:

Blandet høj-rep træning.

Skrå bænk (DB)

12,5 kg x10, 2 sæt

14 kg x8, 4 sæt

Skulderpres

10 kg x6, 2 sæt

12 kg x6, 3 sæt ..brændt aw!

Biceps, curls

10 kg x8, 2 sæt

12 kg x6, 3 sæt

Torso rotation

115 x8, 4 sæt

Skrå flies

7 kg x10, 1 sæt

8 kg x8, 1 sæt

9 kg x8, 4 sæt

Skrå triceps pres -lækker øvelse! :cooldance:

18 kg x8, 4 sæt

Latt. pulldown

7 pl x8, 4 sæt

Incline rows

35 kg x8, 4 sæt

Step: 10 minutter.

Sikke en gang disco! :tongue: Nåmen, så fik jeg fyret al den lette træning af på en gang... så er det lavet :smile:. Passede også fint, da jeg ikke havde så meget tid.

Lige da jeg skulle til at gå (og havde travlt som sædvanlig), mødte jeg allemulige jeg ku' have :blahblah: den længe med...hvis jeg havde haft tid :dry: .

Et par timer senere var jeg i klubben til første møde i Team OBBC! Det skal nok blive ritti' godt! :cheer::cheer::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Et par timer senere var jeg i klubben til første møde i Team OBBC! Det skal nok blive ritti' godt!

Har I lavet et atlet Team i OBBC??? Sejt nok hvis det er det... Er Jens blandt de udvalgte??? Hilsen Iver :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Bukker mig i støvet i dyb respekt for jer OBBC atletter....

Link to comment
Share on other sites

Et par timer senere var jeg i klubben til første møde i Team OBBC! Det skal nok blive ritti' godt!

Har I lavet et atlet Team i OBBC??? Sejt nok hvis det er det... Er Jens blandt de udvalgte??? Hilsen Iver :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Bukker mig i støvet i dyb respekt for jer OBBC atletter....

<{POST_SNAPBACK}>

Team OBBC er nu en realitet.. jeg tror ikke vi skræmte nogen væk på mødet :blush:

Team'et indeholder indtil videre følgende medlemmer :4thumbup:

BODYFITNESS

Damer

Henriksen, Stine Møller

Josephsen, Norah

Karnil, Nina

Herrer

Sørensen, Jens Brå

Bentzen, Christian

Nonved, Anders

Bohny, Jan

BODYBUILDING

Bonczyk, Christian

Kørting, Klaus

Jensen, Henrik

Smedegaard, jan

Miss FITNESS

Karnil, Nina

Jens kommer til at fungere som coach i år for vores up-coming bodyfitness stjerner :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jens kommer til at fungere som choach i år for vores up-coming bodyfitness stjerner

Lyder fornuftigt - Jens er en mega rar fyr - han skal nok hjælpe dem på rette vej... Go OBBC - take it all.......... :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jens kommer til at fungere som choach i år for vores up-coming bodyfitness stjerner

Lyder fornuftigt - Jens er en mega rar fyr - han skal nok hjælpe dem på rette vej... Go OBBC - take it all.......... :devil::devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... Jens er bare super :4thumbup:

... men han virker bare sååååå reserveret :tongue::tongue::tongue:

(intern joke!!)

JEG TAGER DET I MIG JENS :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 5/3-05.

Løb.

Distance: ca. 7 km vil jeg skyde på.

Tid: 34 minutter.

God tur med OK fart og helt nyt musik på MP3'eren :music:. Nok meget godt at jeg løb alene og ikke havde følgeskab af Loonie - han løber efterhånden så stærkt, at jeg ligger i "baghjul" hele tiden. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ret godt efterhånden med at du har tunge og lette dage osv. Det er stadig noget styrkløftaaaa element - disco og cardio... Cool nok :satisfied:

Der skal bare lidt mere maaa´ på kødkroppen lidt poseringstræning og så kommer du til at spille max ved evt. stævne.

Jeg skal med glæde stille op som opvarmer/maler osv. Samt holde øje med de mulige konkurrenter. (læs: se på nice baller og bryster en hel dag :tongue4: )

Tidligere var det mig, der lå på "baghjul" ved løb, så det er ok, at nu kan jeg smide dig på baghjul :poking::tongue:

Catch me if you can :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jens kommer til at fungere som choach i år for vores up-coming bodyfitness stjerner

Lyder fornuftigt - Jens er en mega rar fyr - han skal nok hjælpe dem på rette vej... Go OBBC - take it all.......... :devil::devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... Jens er bare super :4thumbup:

... men han virker bare sååååå reserveret :tongue::tongue::tongue:

(intern joke!!)

JEG TAGER DET I MIG JENS :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

HOV HOV Vær sød ved Jens.... :please: Han er jo kun en knægt først i tyverne.... :w00t::laugh::laugh: Han bliver helt klart en gevinst for jeres TEAM OBBC... :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Søndag, 6/3-05.

Cykel: 18 minutter.

Træning i OBBC - tung bryst, triceps, let skulder, ryg.

Bænkpres

30 kg x8, 2 sæt

35 kg x6, 3 sæt

..for lige at varme lidt op. Loonie forslog mig at prøve decline, så det gjorde jeg:

Decline bænk

30 kg x6, 3 sæt

35 kg x6, 3 sæt

40 kg x6, 3 sæt -med spot. Skulle lige vænne mig til den helt nye bænk-ting.

Rows (superset med bænk)

7 pl x8, 5 sæt

DB incline

12 kg x10, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

16 kg x6, 1 sæt

17,5 kg x5, 4 sæt

15 kg x6, 5 sæt

Cybex rear delt (superset med DB incline)

20 kg x10, 1 sæt

25 kg x8, 5 sæt

Flies (maskine)

17,5 kg x8, 5 sæt

Dips

8+9+10 -ikke meget power idag :dry:.

Skrå triceps pres

15 kg x8, 1 sæt

17 kg x6, 1 sæt

18 kg x6, 4 sæt

Skulderpres

12 kg x8, 4 sæt

Laterals

7 kg x6, 1 sæt

6 kg x8, 4 sæt

Mave

BW x12, 5 sæt

Step: 10 minutter.

Træning med Loonie idag - hyggeligt at brænde sammen igen. Altså brænde...sammen. Ikke brænde sammen, vel?!! :laugh::wink:.

:smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 7/3-05.

Cykel: 20 minutter.

Træning i OBBC - ben (+ lidt biceps).

Chins

8 PR +6+5 ..bare fordi det var længe siden sidst. :wink:

Squat

4 x opvarmningssæt

40 kg x6, 2 sæt

50 kg x6, 4 sæt

55 kg x6, 4 sæt

60 kg x2, 2 sæt

65 kg x2, 1 sæt

70 kg x1, 2 sæt

Tror snart jeg skal have en aftale med Loonie om at stå ved til et max-forsøg.. :w00t:

Læg (stående)

200 kg x8, 1 sæt

225 kg x8, 1 sæt

250 kg x6, 5 sæt

Stiffleg DL

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 4 sæt

45 kg x5, 4 sæt

Squatmaskine

100 kg x8, 5 sæt

Leg curls

70 kg x8, 1 sæt

75 kg x8, 1 sæt

80 kg x6, 5 sæt

Biceps curls

12 kg x6, 1 sæt

12,5 kg x6, 4 sæt

14 kg x4, 3 sæt

Torso rotation/ skrå mave

120 kg x8, 5 sæt

Derudover blev det til noget :blahblah::blahblah: med Angel... :4thumbup: :smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 8/3-05.

Powerwalk: 48 minutter i det mest fantastiske vejr!! :sun:

Træning i OBBC - tung bryst + triceps, let skulder + ryg.

DB incline

Opvarmning: 10 kg x12-15

14 kg x10

15 kg x12

16 kg x10

Bænk

Opvarmning med stang

40 kg x8

45 kg x6, 2 sæt

Dips

8+12+11+10

Mave på bold

6 sæt á 12-17 gent.

Skrå triceps pres

Opvarmning: 12 kg x12

18 kg x8

18 kg x10, 2 sæt -ikke helt strict stil :dry:

Skulderpres

Opvarmning: 8 kg x15

10 kg x12, 2 sæt

10 kg x15

Biceps curls

Opvarmning: 8 kg x12

10 kg x10, 2 sæt

10 kg x12

Laterals

6 kg x10

6 kg x12, 2 sæt

T-bar row

15 kg x12, 3 sæt

Step: 15 minutter, Roning: 5 minutter.

Idag var det endelig lykkedes for min makker og jeg at finde et tidspunkt at træne sammen :w00t:. Dejligt...og hyggeligt at træne sammen :smile:. Træningen er dog meget anderledes end min træning ellers, da jeg ikke er vant til så få sæt (og så mange øvelser/muskelgrupper på en dag).

Vi skal derfor huske hinanden på at få noget vægt på med det samme!! :dumbbell_lift: - ikke stå og fedte med de lave vægte når der skal løftes tungt! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Loonie -> ja...de er da vist vokset :w00t:(ligesom alt andet på mig...og det er ikke det hele der er muskler :laugh::wink: ).

Onsdag, 9/3-05.

Morgen-powerwalk: 20 minutter.

Det blev dagens eneste motion. Har simpelthen har været så træt i hele kroppen idag, at jeg bestemte at udskyde træning til imorgen. :wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share