Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Torsdag, 10/2-05.

Det har været en af de dage, hvor jeg har været et skridt bagefter hele dagen! :blink:

Kom til at slukke for vækkeuret og sove videre :blush: og kunne derfor glemme alt om morgencardio (hvis ikke "tøj på på 2 minutter" tæller :laugh:).

Træningen skulle også gå stærkt... en skam for der var ellers godt med krudt i kroppen!!

Træning i OBBC - ryg.

Stepper: 10 minutter (lidt cardio synes jeg alligevel der skulle være :laugh::wink: ).

Dødløft

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 3 sæt

60 kg x4, 3 sæt

65 kg x3, 3 sæt

One arm DB-rows

16 kg x8, 1 sæt

18 kg x6, 1 sæt

19 kg x6, 2 sæt

20 kg x6, 3 sæt

Rows

7 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 4 sæt

T-bar rows

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 3 sæt

Latt. pulldown (front)

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 3 sæt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag, 12/2-05.

MorgenPW: 52 minutter (+11 kg)

Powerwalk: 39 minutter.

Turen til OBBC tog længere tid end sædvanligt pga en del sne og sjap... :cold:

Træning i OBBC - bryst & triceps.

Bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x5, 2 sæt ..stoppede pga smerter i skulderen :4ranting:.

DB inline

12,5 kg x8, 2 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x6, 2 sæt

16 kg x6, 2 sæt

17 kg x4, 3 sæt

15 kg x8, 4 sæt

Dragon Flags Hoosier-style

Eller "forsøg på...", skulle jeg nok skrive! :tongue:

Flies

8 kg x10, 1 sæt

9 kg x10, 4 sæt

Flies i maskine

15 kg x10, 4 sæt

Dips

10+10+12

Arm extension

50 kg x10, 4 sæt

Triceps pushdown

17,5 kg x8, 4 sæt

Biceps, curls

10 kg x6, 2 sæt

12 kg x4, 1 sæt

14 kg x4, 4 sæt

12 kg x6, 4 sæt

Mave (hyperext.bænk)

BW x 12, 4 sæt

Chins

5+5+4

Powerwalk: 39 minutter.

Nøjagtigt samme tid som udturen - jeg må da gå i et rimeligt "konstant" tempo... :wink:

Virkelig lækker omgang træning idag. Fedt at have god tid! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:. Der var (sikkert pga vejret) kun få mennesker i klubben. Lidt hyggeligt at træne, mens sneen faldt udenfor... :smile:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 14/2-05.

Morgencardio, cykling: 35 minutter.

Træning i OBBC - ben & skulder.

Squat

20 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x4, 5 sæt

55 kg x3, 5 sæt

60 kg x3, 5 sæt

Uden bælte. Prøvede at fokusere på teknikken (...især den :4ranting: knævandring!)

Stivbenet DL

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 2 sæt

45 kg x6, 5 sæt

Donkey raises

100 kg x8, 5 sæt

"Squatmaskine"

80 kg x8, 1 sæt

100 kg x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x10, 2 sæt

12,5 kg x6, 1 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x5, 4 sæt

13 kg x6, 4 sæt

Mave

BW x10-12, 5 sæt

Laterals

7 kg x8, 5 sæt

Bagskulder (maskine)

20 kg x8, 5 sæt

Rotator cuff (int + ext)

8 kg x8, 4 sæt

Det endte med at blive en helt OK omgang, selvom jeg (meget mystisk :blink: ) havde DOMS i benene da jeg kom. Der skulle noget vilje til at squatte - til gengæld feee' at træne skulder! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 15/2-05.

Morgencardio, cykel: 20 minutter.

(Lyn)træning i OBBC - ryg.

Chins... 6 :raisebrow:

Latt pulldown (træk front)

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x6, 1 sæt

9 pl x6, 4 sæt

One arm DB-rows

18 kg x8, 1 sæt

20 kg x6, 2 sæt

21 kg x6, 2 sæt

22 kg x4, 4 sæt

17,5 kg x8, 3-4 sæt

Højre side er betydeligt stærkere end venstre - derfor er det svært at vurdere hvor tungt jeg skal starte for at ve. side kan "følge med" Skal dog under alle omstændigheder presse mig selv noget mere :rocketwhore:

T-bar rows

25 kg x8, 1 sæt

40 kg x6, 3 sæt

45 kg x6, 3 sæt

Rows

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x6, 1 sæt

9 pl x6, 4 sæt

Træk bag nakke

7 pl x8, 4 sæt

Biceps

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x6, 1 sæt

15 kg x2, 3 sæt

12 kg x6, 3 sæt

Mave, skrå (maskine)

115 kg x8, 4 sæt

Føltes som en slags"snyde-ryg-træning" hverken at have DL eller chins på programmet idag :blush:. Tiden var dog knap, da der var generalforsamling om aftenen.

Spændende bla at høre om de nye planer i klubben...og så var styrkeløfterne talrigt repræsenteret... :1356: :4thumbup:!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Højre side er betydeligt stærkere end venstre - derfor er det svært at vurdere hvor tungt jeg skal starte for at ve. side kan "følge med" Skal dog under alle omstændigheder presse mig selv noget mere :rocketwhore:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer altid at starte unilaterale øvelser med den svageste side. Både fordi man kan koncentrere sig mere om den og også for ikke at køre for tungt/for mange reps med den gode side :wink: Så tager jeg det jeg nu engang kan med den svage side og laver det samme bagefter med den stærke side :wink:

Link to comment
Share on other sites

Højre side er betydeligt stærkere end venstre - derfor er det svært at vurdere hvor tungt jeg skal starte for at ve. side kan "følge med" Skal dog under alle omstændigheder presse mig selv noget mere :rocketwhore:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer altid at starte unilaterale øvelser med den svageste side. Både fordi man kan koncentrere sig mere om den og også for ikke at køre for tungt/for mange reps med den gode side :wink: Så tager jeg det jeg nu engang kan med den svage side og laver det samme bagefter med den stærke side :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Smart!! :4thumbup: Det har jeg aldrig tænkt på :blush::blush:.. mentalt må det også virke anderledes at opleve at man er stærkere i den side, man træner tilsidst, end at skulle sætte belastningen ned, når man synes det bare kører derudaf! Det må jeg prøve.... :smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 16/2-05.

Var bare i :dry:-humør til morgen...hovedpine og træt af at jeg på trods af fokus på kost og kalorieindtag faktisk tager på istedet for at tabe mig.. :blink:

Ulogisk som man er i sådan et humør, gad jeg selvfølgelig ikke lave morgencardio :blush::tongue: .

Op af formiddagen blev det dog til Cykel: 25 minutter.

Og så havde jeg aftale med min nye træningsmakker idag! Idag blev det til snak og planlægning af program...og det skal nok blive godt! :firebounce::firebounce::firebounce: Nu bliver min træning simpelthen fysioterapeutisk overvåget :raisebrow: - ikke dårligt! Det kan være jeg kan blive mine små uvaner kvit, når der er en "spotter" lige i hælene.. :smile::w00t:

Ku' lige nå lidt cardio og :blahblah: med Englen (:4winkkiss:) inden jeg skulle på arbejde.

Stepper: 15 minutter.

Romaskine: 15 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 17/2-05.

Tjaaa.....heller ingen morgencardio idag :blush::blush::blush: .

Stod op lidt over 5 ...det er alligevel begrænset hvad jeg har af energi på det tidspunkt :sleeping:(undskyldninger er der jo nok af :raisebrow::tongue: ).

I eftermiddag stod den på en times BodyPump. Det er lang tid siden jeg sidst har været med og det ku' mærkes :chicken::wink: .

Til trods for syre overalt var det en supergod time. Dejligt med noget variation til vægttræningen :4thumbup: .

Bagefter snuppede jeg ½ times cardio med fuld gas :bunny::bunny::bunny: ->

Stepper: 15 minutter.

Sofacykel: 15 minutter (brændte efterhånden godt i ballerne :w00t: ).

Så var jeg awbrændt for idag! :wink::smile::tongue:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 18/2-05.

Morgencardio, cykel: 30 minutter.

Første træning med makker:

Hmmja.... det blev til noget incline bænk, flies, triceps (dips og "extensions"), biceps - og mave! Har fået superøvelser til mavetræning på/med bold.

Ellers en noget ustruktureret omgang - vi bliver vist nødt til at have noget instruktørhjælp... :raisebrow::tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 18/2-05.

.... vi bliver vist nødt til at have noget instruktørhjælp...  :raisebrow:  :tongue:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:hehe: Ja, gæt hvem der skal bookes tid hos?!! :w00t: :4thumbup: :tongue:

(...men kan det passe, du kun har tider fredag formiddag?! :raisebrow::wink: )

Tror det bliver nødvendigt med hjælp, da jeg også stadig har planer om at bygge noget maaaaa' her i foråret :wink::smile: .

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 19/2-05.

Løb...interval :freaked::

Distance: ?? (5 km, måske...)

Tid: 36 minutter.

Cykel: 20 minutter.

Trods store protester fik :4police: mig overtalt til intervalløb (det sku' være så godt :dry: ). Gad ikke rigtigt, det hjalp dog gevaldigt da jeg blev sur...så kom der fut på stængerne! :laugh::w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag, 20/2-05.

Træning i OBBC - ryg.

:4sport:: 4+4+4

Dødløft

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x5, 2 sæt

60 kg x4, 3 sæt

70 kg x3, 3 sæt

75 kg x2, 1 sæt

80 kg x2, 1 sæt

90 kg ..mis x2 :dry:

Læg, stående

225 kg x8, 5 sæt

Bent over barbell

20 kg x10, 2 sæt

25 kg x8, 3 sæt

30 kg x8, 3 sæt

One arm DB-rows (Ve.arm først :wink: )

15 kg x8, 2 sæt

17,5 kg x6, 1 sæt

20 kg x5, 3 sæt

21 kg x5, 2 sæt

22,5 kg x5, 3 sæt

Rows (maskine)

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x6, 1 sæt

9 pl x6, 5 sæt

Latt. pulldown

7 pl x8, 1 sæt

9 pl x6, 3 sæt

Maveøvelser på bold.

Dagens humør: :blink:. Mens jeg gik rundt og var ærwelig, havde Loonie det vildeste pump - superærgerligt vi ikke havde kamera med, så der ku' blive taget billeder af vener op og ned af armene, striber i brystet, obliqueees osv! :w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 21/2-05.

Morgencardio: Hvaffornoget?!! :blink::dry::mad:

Træning i OBBC - ben og skulder.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

40 kg x5, 2 sæt

50 kg x6, 3 sæt

55 kg x3, 3 sæt

60 kg x3, 3 sæt

Til allersidst da jeg skulle op, var jeg millimeter fra at vælte bagover i bunden - ikke særlig sjaw. Men op kom jeg :wink: !

Donkey raises

110 kg x8, 5 sæt

Stiffleg DL

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 3 sæt

45 kg x4, 4 sæt

Squatmaskine

110 kg x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x10, 1 sæt

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x6, 3 sæt

16 kg x4, 3 sæt

..Havde MASS været der til at give faaarced havde jeg altså prøvet både 17 og 18 kg inden jeg gik helt kold! :4flex:

Biceps, curls (siddende)

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x6, 3sæt

13 kg x4, 2 sæt

Laterals

7 kg x8, 5 sæt

Bagskulder (maskine)

20 kg x8, 5 sæt

Rotator cuff, int. og ext.

8 kg x8, 3 sæt

Igen idag var humøret langt under 0. Nina bliver idag tildelt fortjente 5 ud af 5 mulige :4heart: ved at give kæmpeknus og et lyttende øre til mit totale tudefjæs&jegharsåondtafmigselvhumør!! :banana3:

Nåede også at hilse på både Erector-dronningen, Crawdaddy og Angel :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:.

Til aften har jeg så spist sukulad-kage og læst Byggemand Bob med min venindes unger....og så er det jo svært at blive ved at være i dårligt humør! :w00t::tongue::smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Til aften har jeg så spist sukulad-kage og læst Byggemand Bob med min venindes unger....og så er det jo svært at blive ved at være i dårligt humør! 

Dejligt efter en god super træning ikke??? Altid skønt med sådan en afslutning på dagen..

Go go Kuldskær - tudefjæs humøret skal nok blive til SMILEY face..... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Stine

Det er ok at have perioder hvor man er tudefjæs :crybaby: man kan ikke hele tiden være på toppen :wink:

... bare husk at læsse lidt af på os andre så du ikke går helt alene med det, vi vil jo heller end gerne hjælpe med at holde fanen højt :cheer:

Og så vil jeg bare lide sige at din form ser forrygende ud :w00t: det har uden tvivl gavnet dig at spise noget mere for dine delts og gunz er da eksploderet i størrelse :4flex:

Slap nu bare af frem til sommer inden diæten starter og hyg dig med god træning og ikke at skulle tænke for meget på mad :4mewantfood:

KNUZ

no

:4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hej Stine

Det er ok at have perioder hvor man er tudefjæs :crybaby: man kan ikke hele tiden være på toppen :wink:

... bare husk at læsse lidt af på os andre så du ikke går helt alene med det, vi vil jo heller end gerne hjælpe med at holde fanen højt :cheer:

Og så vil jeg bare lide sige at din form ser forrygende ud  :w00t: det har uden tvivl gavnet dig at spise noget mere for dine delts og gunz er da eksploderet i størrelse :4flex:

Slap nu bare af frem til sommer inden diæten starter og hyg dig med god træning og ikke at skulle tænke for meget på mad  :4mewantfood:

KNUZ

no

:4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

:4winkkiss::4winkkiss::4winkkiss:

Du er altså den allerdejligste übercoach!!! :heartpump:

Vil nødigt være altfor meget tudefjæs...men må indrømme, at det har jeg vist bare været :raisebrow: . Det hjælper dog gevaldigt at støde på smil og lidt :blahblah: hos dig, Nina (+diverse andre MOL'er) - det kan virkeligt være med til at redde dage, når humøret bare er :crybaby:.

:smile::smile::smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 22/2-05.

Træning i OBBC - bryst & triceps (+ lidt mave).

Let bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 3 sæt

40 kg x4, 4 sæt

Er efterhånden blevet lidt nervøs for at presse mig selv, da min skulder gør vrøvl over selv de mindste ting i BP :mad: .

DB incline

12,5 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x6, 3 sæt

16 kg x6, 2 sæt

17 kg x4, 3 sæt

13 kg x8, 4 sæt

Skrå mave (maskine)

115 kg? x8, 4 sæt

Flies

8 kg x10, 3 sæt

Flies (maskine)

12,5 kg x12, 1 sæt

15 kg x10, 5 sæt

Dips (i strict Charlotte-stil! :w00t: )

10+10+10

Triceps pushdown

17,5 kg x8, 1 sæt

20 kg x6, 4 sæt

Arm extension

50 kg x8, 4 sæt

Powerwalk: ca 45 minutter.

OK træning alt taget i betragtning. Fik lidt selskab af Nina da jeg kørte triceps :4thumbup:. Dejligt! Idet hele taget rart at føle sig velkommen ...og jo nærmest bare føle man er i sit andet hjem :tongue::w00t::smile:.

Senere på dagen et smut i Kbh for at hilse på Loonie :smile: . Hyggeligt, men p....koldt allevegne :cold:, måske derfor jeg vågnede imorges med hovedpine, ondt i hals, ører osv :nonono:. Måtte dog ned og kigge i byen, så jeg tog alt det tøj på jeg havde med og gik på shopping! :wink::w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Til aften har jeg så spist sukulad-kage og læst Byggemand Bob med min venindes unger....og så er det jo svært at blive ved at være i dårligt humør!  

Dejligt efter en god super træning ikke??? Altid skønt med sådan en afslutning på dagen..

Go go Kuldskær - tudefjæs humøret skal nok blive til SMILEY face..... :laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Iver!

I min totalsnottede koger-tilstand havde jeg ikke set dit indlæg - men det har jeg så nu! :tongue::w00t: Jo, det er faktisk tæt på en perfekt aften... Så'n nogen unger hyler jo af grin, hvis bare man napper dem lidt i lårene (det ku' jeg nok lære noget af! :raisebrow::tongue::smile: ).

:smile::smile::smile: -humøret skal nok komme igen! :wink:

God dag til dig! :smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

I min totalsnottede koger-tilstand havde jeg ikke set dit indlæg - men det har jeg så nu!  :tongue:  :w00t: Jo, det er faktisk tæt på en perfekt aften... Så'n nogen unger hyler jo af grin, hvis bare man napper dem lidt i lårene (det ku' jeg nok lære noget af!  :raisebrow:  :tongue:  :smile: ).

:smile:  :smile:  :smile: -humøret skal nok komme igen!  :wink:

God dag til dig! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

LIGE OVER Stine - altid rart med ungers dejlige humør påvirkning...

Ha' en super dag.... :laugh::smile::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 24/2-05.

Var godtnok temmelig "tåget" da jeg vågnede imorges. Det føltes som om mit hoved, min hals, min næse var gået i ét og bankede på sådan en irriterende måde... :crazy::tongue:

Morgencardioen blev derfor droppet (spritny undskyldning, hva'?!! :laugh: ), men op af formiddagen blev det dog til lidt cardio...

Cykel: 35 minutter.

Efter arbejde, havde jeg bestemt at tage op og brænde... I bagklogskabens lys burde jeg nok have udskudt træningen til imorgen - men her er hvad det blev til:

Træning i OBBC - (let) ryg.

Chins

7 (med-lidt-god-vilje) + 3.

Low row

7 pl x8, 3 sæt

8 pl x7, 4 sæt

Incline row

30 kg x10, 1 sæt

35 kg x8, 4 sæt

T-bar rows

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 5 sæt

One arm DB-rows

16 kg x8, 1 sæt

19 kg x6, 1 sæt

21 kg x6, 5 sæt

Mave

Mig x12, 5 sæt

Latt pulldown (smalt greb)

7 pl x8, 1 sæt

8 pl x8, 4 sæt

Træk til nakke

8 pl x6, 4 sæt

Intet imponerende ... pudsede næse i et væk.... jeg har været et yndigt syn!! :laugh::dry:

Imorgen skal Charlotte og jeg have instruktion af selveste super-Pippi-übercoach, hvilket jeg ser meget frem til! :w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share