Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Fra DBFF's nyhedsbrev:
Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fremhæver lige....

"...vi håber at se hende på scenen fremover"

... der kan du bare se Stine - beslutningen er taget :innocent::w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Fra DBFF's nyhedsbrev:
Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fremhæver lige....

"...vi håber at se hende på scenen fremover"

... der kan du bare se Stine - beslutningen er taget :innocent::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

FULDSTÆNDIG ENIG -

Stine se at komme op på den scene igen - du er sgu cuttet og leee'

Link to comment
Share on other sites

Henning: Det med højdeskræk ved 2 meter kan jeg jo levende sætte mig ind i! :blink::smile: Det værste er, at jeg faktisk også har højdeskræk på andres vegne. Børn der klatrer i træer, står på altaner osv... :huh2: Jeg bliver helt svimmel ved tanken (sygt, ikke sandt ?!! :blink::laugh:).

Troels og sas: :tongue::laugh::laugh:

Pivklar: Total fed fornemmelse! :cooldance: Det mest "pinlige" er at jeg har svømmet en del da jeg var yngre... Jeg ku' sagtens lave hovedspring, baglæns hovedspring osv...bare det ikke blev fra mere end 1 meter vippen! :tongue::w00t::bigsmile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:
Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw!!! Det er næsten federe end medaljen!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Og tak :blush::blush: . Det med formen og hvor cut man er, er svært at se selv...men så er det jo fedt at få det at vide! :tongue: :4thumbup: :bigsmile:

Og velbekomme - jeg var jo bare på rette tid og sted med en dåse dream-tan... :tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:
Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fremhæver lige....

"...vi håber at se hende på scenen fremover"

... der kan du bare se Stine - beslutningen er taget :innocent::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

FULDSTÆNDIG ENIG -

Stine se at komme op på den scene igen - du er sgu cuttet og leee'

<{POST_SNAPBACK}>

Angel og Iver: :laugh::laugh: Nå, jamen så er der vel ikke noget at gøre... :wink:

Så ses vi vel på scenen til efteråret :bigsmile::w00t:. Det kræver dog at jeg skifter noget af min fee'hed ud med noget mere leee'hed! :tongue::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:
Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw!!! Det er næsten federe end medaljen!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Og tak :blush::blush: . Det med formen og hvor cut man er, er svært at se selv...men så er det jo fedt at få det at vide! :tongue: :4thumbup: :bigsmile:

Og velbekomme - jeg var jo bare på rette tid og sted med en dåse dream-tan... :tongue::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Im telling you girl! Det var det vilde cut...

Mit mål for næste år er at være kuldskåret! :w00t:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:
Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fremhæver lige....

"...vi håber at se hende på scenen fremover"

... der kan du bare se Stine - beslutningen er taget :innocent::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

FULDSTÆNDIG ENIG -

Stine se at komme op på den scene igen - du er sgu cuttet og leee'

<{POST_SNAPBACK}>

Angel og Iver: :laugh::laugh: Nå, jamen så er der vel ikke noget at gøre... :wink:

Så ses vi vel på scenen til efteråret :bigsmile::w00t:. Det kræver dog at jeg skifter noget af min fee'hed ud med noget mere leee'hed! :tongue::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jeg jeg siger... STINE altså... skal du virkeligt have nogle :bottom:

Du er stadigvæk supercut med vener på armene, abs der bare spiller og ikke mindst en butt der bare stritter :4thumbup: Så ved ikke helt hvem der er FEEE' :blush:

Link to comment
Share on other sites

Så ses vi vel på scenen til efteråret :bigsmile:  :w00t:.  Det kræver dog at jeg skifter noget af min fee'hed ud med noget mere leee'hed!  :tongue:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jeg jeg siger... STINE altså... skal du virkeligt have nogle :bottom:

Du er stadigvæk supercut med vener på armene, abs der bare spiller og ikke mindst en butt der bare stritter :4thumbup: Så ved ikke helt hvem der er FEEE' :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

I skal vist begge to have nogle :bottom:, hvis I kalder jer selv feee'e. :tongue:Og øh, jeg kunne vist også godt trænge til en omgang :bottom: selv. :blush:

God beslutning, at du vil stille op til efteråret, Stine. :cooldance: Det så bare godt ud sidst! :4thumbup: Glæder mig til at komme ind at heppe på jer allesammen!! :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt inderste inde jeg ikke er FEEE'  :cooldance: (kan jo stadigvæk passe en str 38  :innocent: ) men når man tager 5 kg på indenfor en uge fordi man begynder at æde Swole, så føler man sig sgu lidt bloated  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke engang, hvad Swole er, men :laugh::laugh::laugh: - det kan jeg sgu godt forstå så! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt inderste inde jeg ikke er FEEE'  :cooldance: (kan jo stadigvæk passe en str 38  :innocent: ) men når man tager 5 kg på indenfor en uge fordi man begynder at æde Swole, så føler man sig sgu lidt bloated  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke engang, hvad Swole er, men :laugh::laugh::laugh: - det kan jeg sgu godt forstå så! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er et creatinprodukt som indeholder en anderledes form for creatin :smile: normalt responderer jeg ikke på creatin men det her .... HUUUUUU :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hoos: Måske vi bare er nogle pive-ører hele bundtet?! :wink::laugh:

Angel: + 5 kg og så er du stadig str 38 :blink:. Så er du jo ihvertfald ikke fed.. :w00t::wink: (en dag må du altså forklare mig om det kreatin...må indrømme jeg ikke er helt med på hvornår, hvorfor og hvordan man bruger det :blush::blush: ).

Link to comment
Share on other sites

hehe..... arghhhhhh ved du hva' maaaa', alt det der crap ass cell pro osv det dur' et' en skiiiii' (citat Krawen :laugh: )

Og Angel gainer løs på Swole og hendes guns nærmer sig med hastige skridt 40 cm med lee'd peak! :w00t:

Nu regner jeg sq med at du får brææææændt noget heavy-ass vægt Stine, følger din log.... og hvis ikke så kommer :poking: og :bottom: og :nonono: til at være flittige gæster i din log... :laugh:

Glæder mig sq til at se dig på scenen igen iår.... du var sq lee' sidst! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 8/2-05.

Morgencardio, cykel: 40 minutter.

Træning i OBBC - bryst & triceps.

Bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x6, 1 sæt

40 kg x4, 4 sæt

35 kg x6, 4 sæt

...min højre skulder var ikke vild med det, derfor en forholdsvis let omgang.

Mave (hyperext.bænk)

BW x10, 1 sæt

BW x12, 1 sæt

BW x5 kg x10, 2 sæt

BW x10 kg x8, 2 sæt

Prøvede noget forskelligt og fik lidt råd/feed back. Vil gerne køre den helt :thumb:, men det kan godt være svært, synes jeg.

Gode råd til en supermaveøvelse modtages gerne... :smile: .

DB incline

12 kg x8, 2 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x6, 3 sæt

16 kg x4, 2 sæt

17 kg x3, 2 sæt

13 kg x8, 3 sæt

Lykkedes at presse mig selv mere end jeg plejer... "det skal bræææændargh, jo" :dumbbell_lift:

Flies

8 kg x10, 2 sæt

Dips

10+10+10

Flies (maskine)

15 kg x10, 3 sæt

Arm extension

50 kg x8, 1 sæt

55 kg x8, 3 sæt

Triceps pushdown

17,5 kg x8, 3 sæt

Så var der ikke tid til mere og jeg måtte løbe ud af døren. Eneste kendte ansigt idag var Nina...men charme, selvtillid og superlækkert hår! :slut: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hehe..... arghhhhhh ved du hva' maaaa', alt det der crap ass cell pro osv det dur' et' en skiiiii' (citat Krawen  :laugh:  )

Og Angel gainer løs på Swole og hendes guns nærmer sig med hastige skridt 40 cm med lee'd peak!  :w00t:

:laugh::laugh::laugh::laugh:
Nu regner jeg sq med at du får brææææændt noget heavy-ass vægt Stine, følger din log.... og hvis ikke så kommer  :poking:  og  :bottom:  og :nonono:  til at være flittige gæster i din log...
Deal! Manglede godtnok lidt faaarced idag...men der var ikke så mange store stærke BB'ere og styrkeløftere omkring så tidligt på dagen :crybaby:.

Men så måtte jeg jo bare tage mig sammen og løfte selv... :firebounce::firebounce::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hoos: Måske vi bare er nogle pive-ører hele bundtet?!  :wink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep. :innocent::laugh:

Gode råd til en supermaveøvelse modtages gerne...

Ang. maveøvelse... jeg er blevet ret glad for (partial) Dragon Flags. :smile: Er ikke stærk nok til at køre rigtige flags, så Quantanamo viste mig en måde at udføre øvelsen på med krydsede ankler og bøjede ben, så den ikke er nær så hård. Eller også kan man køre den som alm. flags, men bare nøjes med at gå så langt ned, man kan. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ang. maveøvelse... jeg er blevet ret glad for (partial) Dragon Flags. :smile: Er ikke stærk nok til at køre rigtige flags, så Quantanamo viste mig en måde at udføre øvelsen på med krydsede ankler og bøjede ben, så den ikke er nær så hård. Eller også kan man køre den som alm. flags, men bare nøjes med at gå så langt ned, man kan.  :bigsmile:

Det skal prøves! Jeg vil gerne lave dragon flags...men jeg er heller ikke stærk nok - kan ikke engang køre ordentlige negativer. Men hvis jeg både bøje og krydse benene, hjælper det jo lidt på det... Glæder mig allerede til mave-DOMS! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

hehe..... arghhhhhh ved du hva' maaaa', alt det der crap ass cell pro osv det dur' et' en skiiiii' (citat Krawen  :laugh: )

Og Angel gainer løs på Swole og hendes guns nærmer sig med hastige skridt 40 cm med lee'd peak!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Som kosttilskudssælger bør du lige få styr på dine produkter MAA :wink: før du sammenligner CellTech med SWOLEv2 :4smartass:

Der er en verden til forskel :innocent:

(sorry for logspam Stine :blush: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hehe..... arghhhhhh ved du hva' maaaa', alt det der crap ass cell pro osv det dur' et' en skiiiii' (citat Krawen  :laugh: )

Og Angel gainer løs på Swole og hendes guns nærmer sig med hastige skridt 40 cm med lee'd peak!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Som kosttilskudssælger bør du lige få styr på dine produkter MAA :wink: før du sammenligner CellTech med SWOLEv2 :4smartass:

Der er en verden til forskel :innocent:

(sorry for logspam Stine :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Nu sælger jeg så ikke Swolev2, og sammenlignede nu heller ikke de 2 produkter, men at ikke alle produkter skal skæres over en kam som mange desværre gør... men det var nu heller ikke sagens kerne....

pointen var at lige meget hvilket kosttilskud jeg nævnte for kraw', så blev det sablet for ikke eksisterende effekt! :laugh: og sådan er der sq mange der er!

hvad enten det var HMB, creatin transport eller andet....

anyway.. never mind. :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe..... arghhhhhh ved du hva' maaaa', alt det der crap ass cell pro osv det dur' et' en skiiiii' (citat Krawen  :laugh: )

Og Angel gainer løs på Swole og hendes guns nærmer sig med hastige skridt 40 cm med lee'd peak!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Som kosttilskudssælger bør du lige få styr på dine produkter MAA :wink: før du sammenligner CellTech med SWOLEv2 :4smartass:

Der er en verden til forskel :innocent:

(sorry for logspam Stine :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Nu sælger jeg så ikke Swolev2, og sammenlignede nu heller ikke de 2 produkter, men at ikke alle produkter skal skæres over en kam som mange desværre gør... men det var nu heller ikke sagens kerne....

pointen var at lige meget hvilket kosttilskud jeg nævnte for kraw', så blev det sablet for ikke eksisterende effekt! :laugh: og sådan er der sq mange der er!

hvad enten det var HMB, creatin transport eller andet....

anyway.. never mind. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er jeg med :wink:

Tror nu godt at Kragen kunne være lidt åben overfor andre kosttilskud end lige protpulver... synes da du er et excellent eksempel på hvad gode kosttilskud, god mad og hård træning kan frembring på kort tid :4thumbup:

p.s. Synes nu stadigvæk CellTech er en gang crap :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 9/2-05.

Morgencardio, cykel: 40 minutter.

Træning i OBBC - ben & skulder.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 2 sæt

60 kg x4, 3 sæt ..nogle af dem med bælte - er ved at vænne mig til det nu! :4thumbup:

65 kg x4, 2 sæt

65 kg x3 :nono:..helt gal med stilen -ikke dybt nok og med al for stor knævandring :unhappy:. Loonie beordrede mere fokus på teknikken.

40 kg x8, 3 sæt - I den smukkeste stil! :bigsmile::tongue::wink:

Stivbenet dødløft

20 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8, 3 sæt

45 kg x6, 4 sæt

Læg, stående

225 kg x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 2 sæt

12,5 kg x6, 1 sæt

14 kg x6, 3 sæt

15 kg x6, 1 sæt

16 kg x3, 3 sæt -tuuungt :blink:.

12,5 kg x8, 2 sæt

10 kg x10, 2 sæt

Laterals

6 kg x8, 5 sæt

Skrå mave (maskine)

115 kg x8, 5 sæt

Bagskulder (maskine)

20 kg x8, 5 sæt

Skulder indd-og udadrotation (maskine)

8 kg x8, 3 sæt

Det blev til massssssssssssssssser af :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: idag - før, under og efter træning. Superduper hyggeligt!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share