Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Tirsdag, 25/1-05.

Havde planlagt at skulle lave morgencardio i OBBC idag - men var min ryg totalt smadret efter gårsdagens DL :wacko: - og så kom Loonie hjem fra nat-arbejde...med friske rundstykker...såøh, ja, så kom jeg ikke lige afsted. :4whistling:.

Powerwalk: ca 2x23 minutter (ud at handle og retur :wink: )

Cykling: 35 minutter.

Træning i OBBC - Bryst + lidt triceps.

Bænkpres

20 kg x10

30 kg x8, 2 sæt

35 kg x5, 2 sæt

40 kg x4, 2 sæt

45 kg x2, 5 sæt

Skrå mave

110 kg x10, 4 sæt

DB incline

13 kg x8, 3 sæt

14 kg x6, 2 sæt

15 kg x4, 3 sæt

Flies (incline)

8 kg x10

9 kg x10, 3 sæt

Dips

15+10+10

Arm extension (triceps)

40 kg x10

45 kg x10, 3 sæt

Ultrakort træning -men det var hvad jeg ku' nå efter arbejde (havde ca 1 time inden centeret lukkede). Har lige lavet lidt strækøvelser for ryggen...auuuwauuu... :blink: stadig DOMS! :w00t: :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag, 27/1-05.

Det er da sært som jeg er sløv om morgenen for tiden..... :blink::sleeping:

Ingen morgencardio hverken igår eller idag! :dry:

Idag var det eneste jeg ku' nå en løbetur. Måske også meget godt, for har godtnok stadig mega-ondt i lænden! :crazy:

Løb

Distance: tjaa, 7 km + 1-2 km oveni (udvidede den sædvanlige rute).

Tid: Uret stod på 34 minutter da jeg kom hjem. Meeen, det tror jeg nu ikke helt på - så er det ihvertfald min bedste tid nogensinde. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 28/1-05.

Ved ikke om det var fordi jeg havde sovet på arbejde (og sengen der er anderledes), eller også har jeg bare 4. dags DOMS :blink:. Ihvertfald gjorde min ryg så ondt, at jeg næsten ikke kunne komme ud af sengen :dry:.

Det lykkedes mig dog at cykle hjem uden de store problemer..også motions-morgen-cyklingen gik OK.

Morgencykling: 45 minutter.

Powerwalk: ca. 35 minutter (i lækkert vejr! :w00t:)

Træning i OBBC - som om!! :laugh:

Squat

:nonono:

Donkey raises

:nonono:

Ben-pres

8 pl x10, 5 sæt

Læg (i ben-pres)

8 pl x10, 5 sæt

Chins: 5+5, Dips: 15+10

Skulderpres

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x6, 2 sæt

12 kg x4, 2 sæt

13 kg x3, 3 sæt

14 kg x3, 2 sæt

Biceps

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x5, 2 sæt

12 kg x4, 2 sæt

13 kg x3, 3 sæt

14 kg x2, 2 sæt

Laterals

6 kg x8, 3 sæt

Bagskulder (maskine)

20 kg x10, 2 sæt

Gik rundt i OBBC som en invalid... :crazy:. Prøvede at strække ryggen ud for at se om det hjalp... :nonono: Bare at komme ind og ud af maskinerne var næsten umuligt :4ranting: ...så gad jeg altså ikke mere. :dry:

Hilste på Nina, Norah, Hippo og Baardi (der lavede side chest for Hippo :laugh: ) - nåede også at få et glimt af MASS og Crawdaddy. :smile:

Powerwalk: ca. 25 minutter. :cold:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 29/1-05.

Morgencardio blve der ikke rigtig noget af idag :4whistling:. Tog istedet en lille :walking: senere...

Powerwalk: 37 minutter.

(Restitutions)træning i OBBC.

Squat

:nonono::crybaby:

SquatMASKINE (eller hvad den så hedder?!)

80 kg x10, 2 sæt

100 kg x8, 4 sæt

110 kg x6, 2 sæt

120 kg x5, 3 sæt

:smile: :4thumbup: :bigsmile:

Chins

5+5+5

Læg (stående)

225 kg x8, 5 sæt

Mave (hyperext.bænk)

BW x10, 5 sæt

Hyperextension

BWx 10 + 5 ..så gjorde ryggen vrøvl... :sneaky2:

Standing gluteus

50 kg x7

60 kg x5, 3 sæt

+ en del udstrækning (især af ryggen).

Sikke en gang rod! :dry::laugh:. Jeg har stadig ondt i lænden, men synes det er totalt ulogisk, hvornår smerterne kommer - fx gik det fint både squatmaskine og maveøvelser, men alm. squat og hyperext gik heeelt galt. Blev enig med mig selv om bare at stoppe og lave noget cardio istedet.

Cykling: 40 minutter -for fuld pedal! :w00t:

Det blev også til en del del :blahblah: idag -mange kendte mennesker: Nina, BØF, Troels, Crawdaddy, Baardi, Henrik Skovhugger og fuldstændigtfærdigfys Jacob..og så også lige skyggen af MAA'meddetrødehår, på vej ud af døren.... :smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Søndag, 30/1-05.

Brændt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!

Blev iløbet af lørdag eftermiddag præsenteret for fest-planer af Loonie. Jeg var ikke i det vilde festhumør, men tænkte, at det ku' da godt være det blev meget sjovt... :wink:

Det viste sig at blive en superhyggelig aften med massser af :cooldance::blahblah::cheer: :banana3: :4drunk: :slut::partytime2::rofl2:. Baardi, Onkel T. og Loonie var det perfekte selskab .. med en indimellem meget intern humor (jvf familemedlemmer der have opfundet diverse ting samt totalt vilde dilemmaer serveret af Troels himself :laugh: ).

Kanon aften! :4jumpy:

Idag vågende jeg frisk og en smule speedet.. klar til at tage ud at klatre.....

Jeg var dog en temmelig awbrændt klatretøs, da jeg hang der på væggen med en knap så sjov blanding af kvalme, højdeskræk og DOMS fra gårsdagens squat...mens Loonie stod altfor mange meter nedenunder fuld af overskuuuuu' ! :laugh:

Aftenen er gået med at gøre alting i ½ tempo :dry: så..øhh..nu skal jeg vel snart i seng :blink::sleeping: .

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 31/1-05.

Cykel: 45 minutter. :cooldance::cooldance::cooldance:

Skulle egentlig have været i OBBC idag, men havde det bare totalt-underligt-ud-af-kroppen-bvadr-agtigt ( :blink: ). Bestemte mig for en løbetur istedet.

Løb, jogging eller noget der ligner. :wink:

Distance: 9-10 km?? (sædvanlig rute på ca 7 km blev udvidet med 2-3 stk).

Tid: 43 minutter (og det taler så lidt imod at det har været 10 km, for så hurtigt gik det vist ikke :tongue::dry: ).

Ka' godt mærke jeg ikke er vant til så lange distancer. Mit knæ gjorde vrøvl det sidste stykke...men jeg ville jo også gerne gi' den gas, så det har set ynkeligt ud, tror jeg! :raisebrow::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Løb, jogging eller noget der ligner. 

Distance: 9-10 km?? (sædvanlig rute på ca 7 km blev udvidet med 2-3 stk).

Tid: 43 minutter (og det taler så lidt imod at det har været 10 km, for så hurtigt gik det vist ikke  ).

Ka' godt mærke jeg ikke er vant til så lange distancer. Mit knæ gjorde vrøvl det sidste stykke...men jeg ville jo også gerne gi' den gas, så det har set ynkeligt ud, tror jeg!   

Det er sgu da hammer sejt mand... Bare jeg havde den vilje du har Kuldskær... Nå ja gider ikke træne så jeg løber lige 9-10km - hold kæft mine lunger ville hænge ud af halsen... He he... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Løb, jogging eller noget der ligner. 

Distance: 9-10 km?? (sædvanlig rute på ca 7 km blev udvidet med 2-3 stk).

Tid: 43 minutter (og det taler så lidt imod at det har været 10 km, for så hurtigt gik det vist ikke   ).

Ka' godt mærke jeg ikke er vant til så lange distancer. Mit knæ gjorde vrøvl det sidste stykke...men jeg ville jo også gerne gi' den gas, så det har set ynkeligt ud, tror jeg!   

Det er sgu da hammer sejt mand... Bare jeg havde den vilje du har Kuldskær... Nå ja gider ikke træne så jeg løber lige 9-10km - hold kæft mine lunger ville hænge ud af halsen... He he... :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Taaaark... :blush::blush: Følte mig nu temmelig ynkelig, da jeg haltede afsted på den sidste ½ km (hvor jeg meget omhyggeligt slog uret fra :laugh::laugh: ). Viljen var der, ikke mindst fordi jeg følte mig vattet over ikke at komme i OBBC - men løb var en OK erstatning igår, synes jeg. :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:  :bigsmile:  :4thumbup:

Du er alt for seeeeeeeeeeeeeeeej...........

Er endnu ikke fædig med hele loggen men må bare ind og sige du burde selv læse den igennem...

For pokker du rykker røv!

<{POST_SNAPBACK}>

Århhhhja....det bliver da bedre og bedre hvergang jeg kigger i min log!!!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy: Pivklar - tusind tak. Jeg synes nu også du rykker TOTALT :moon: (og på et lidt højere plan end bare træning! :4thumbup:).

Meget dejligt med positive vibes...især nu, hvor jeg synes jeg er ynkelig/ærgelig (og lige har fundet ud af at det er TID til at få strammet op på kosten, hvis jeg skal ku' forblive i samme buksestørrelse til sommer :blush::blush: ). Måske jeg skulle følge dit råd og læse lidt tilbage... ku' da faktik være meget skægt. :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 1/2.05.

Morgencardio, cykel: 35 minutter. Benene var lidt awbrændte - sikkert efter gårsdagens løbetur.

Træning i OBBC - bryst + lidt triceps.

Bænkpres

30 kg x6, 2 sæt

35 kg x4, 3 sæt

40 kg x3, 4 sæt

42,5 kg x2, 5 sæt

Lige mave

BW x10, 5 sæt

DB incline

12,5 kg x8, 3 sæt

14 kg x6, 3 sæt

15 kg x4, 3 sæt

Flies (incline)

7 kg x10

8 kg x10, 2 sæt

Flies i maskine

15 kg x10, 3 sæt

Dips

14+9+10

..nu VIL jeg altså snart sætte ny PR i dips..det kan da ikke passe jeg ikke lige kan klemme et par stykker mere ud. :bottom:

Triceps pushdown

17,5 kg x8, 4 sæt

Havde kun tid til en lynhurtig træning idag.. var nu også så'n lidt underlig mat i humør og krop, så alt i alt var det sikkert fint nok at det blev en kort omgang. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 2/2-05.

Morgenpowerwalk: 53 minutter.

Var temmelig træt til morgen, så skiftede cyklingen ud med en fin tur i det flotte vejr! :sun::sun:

Træning i OBBC - ben og lidt skulder.

Squat

20 kg x10, 3 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 2 sæt

45 kg x5, 2 sæt

50 kg x4, 2 sæt

60 kg x2, 3 sæt

Med bælte (jeg skal jo til at lære at bruge det) :

60 kg x2

65 kg x2

70 kg x2, 2 sæt ...Loonie stod ved. :smile:

40 kg x10, 5 sæt ..mest fordi ovenstående ikke troede jeg ku'! :tongue:

Stivbenet dødløft

30 kg x10, 2 sæt

35 kg x8, 3 sæt

40 kg x6, 3 sæt

45 kg x4, 3 sæt

Donkey raises

100 kg x8

110 kg x8, 5 sæt

Benpres

100 kg x5, 3 sæt ...pyha... :raisebrow: så var mine ben visne!

Skulderpres

12 kg x8, 2 sæt ...så kom store leee' MASS og spurgte om jeg skulle have faaarced idag.. :w00t: :

13 kg x6 ...med MASSkinhjælp

16 kg x4 ...igen med en hjælpende hånd. Og så kørte det ellers bare:

16 kg x6, 2 gange ...igen med hjælp på de sidste reps. :smile::smile:

Laterals

7 kg x7, 5 sæt ..med instruktion og gode råd af MASS og Loonie (og Henning, der dog mest snakkede om *beeeep* ...det er vel et pænt site, det her! :raisebrow::tongue::laugh: ).

Synes jeg står fuldstændig S T I L L E for tiden. Kanon at løfte nogle tungere vægte idag! :dumbbell_lift: Fik ritttti' gode råd af MASS til hvordan jeg kommer videre - så NU skal jeg altså tro på det og lade være med at rode med vægte som er alt for lette (det skal bræææææææææææænd' jo!) :firebounce::firebounce::firebounce:

Og så kosten iøvrigt fra og med igår taget op til revision... :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

DAAAMN...... du kan sq da bræææææænde alt for vildt i de delts :w00t::clap::clap::thumb: helt kanon..... inden du ved af de laver du 5'ere med 20'erne..... :smile: for det kørte da super idag....

Også flot squat..... det spiller sq da......

keep it' up!

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' :king:

Link to comment
Share on other sites

DAAAMN...... du kan sq da bræææææænde alt for vildt i de delts  :w00t:  :clap:  :clap:  :thumb: helt kanon..... inden du ved af de laver du 5'ere med 20'erne.....  :smile: for det kørte da super idag....

Også flot squat..... det spiller sq da......

keep it' up!

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Taaak! :blush::smile: Uha, det bliver cooool den dag jeg snupper 20'erne! :shades:

Nu kommer du vel og gæstertræner som lovet ind imellem... du kan vist presse ekstra reps ud af hvem som helst! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 3/2-05.

Morgencardio, cykel: 35 minutter. Tog godtnok lidt tid at komme op i tempo...DOMS i benene efter gårsdagens træning. :cooldance:

Træning i OBBC - ryg...

:4sport:: 5+4

One arm DB-rows

17,5 kg x6, 2 sæt

19 kg x4, 1 sæt

21 kg x4, 2 sæt ...højre side er markant stærkere end venstre i den her øvelse :blink: , så valgte at bevare "symmetrien" og kun ta' ét kilo mere..:

22 kg x4, 4 sæt

17 kg x6, 4 sæt

Torso rotation (lidt maveøvelser er jo altid godt!)

110 kg x8, 1 sæt

120 kg x8, 4 sæt

Low row

9 pl x6, 1 sæt

10 pl x6, 3 sæt (PR i denne øvelse)

7 pl x8, 3 sæt

Pulldown (front)

9 pl x6, 3 sæt

7 pl x8, 3 sæt

Træk til nakke

7 pl x7, 3 sæt

Bagskulder (maskine)

20 kg x8, 4 sæt

T-bar rows

15 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

35 kg x6, 1 sæt

40 kg x6, 3 sæt

30 kg x8, 4 sæt

Prøvede at presse mig selv noget mere jvf MASS' råd igår :4smartass: - så jeg hurtigt kommer op til de tunge vægte istedet for at køre lidt la-la og udtrætte musklerne ved mange reps med forholdsvis lette vægte :dumbbell_lift:.

Det var feeeeeeeeeeee'!! Udførelsen var så ikke altid i top på de sidste reps, men så kørte jeg nogle sæt tilsidst med lav vægt, hvor jeg fokuserede mere på stilen. :4flex: :4thumbup:

En hel del :blahblah::blahblah::blahblah: blev det også til ...bla med Nina, der er ved at være i superform! :w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Helt kanon at se at du hurtigt kommer op og får hamret nogle go'e tunge workset's af... :weight_lift: det approach skal du nok blive glad for.... :wink:

Og så blev da det også til en PR i seated rows... :clap:

Stilen bli'r aldrig 110% strict på de tunge workset's.... men det gør dem jo ikke mindre effektive... og så kan du bagefter droppe nogle % fra top vægten, og udføre dine reps mere strict. :smile:

Btw: det sq da super LEEE' workload :blink::devil:

Selvfølgelig kommer jeg stadig og gæste brænder.... så må jeg lige snakke med Nina pigen om hun ikke gider lukke mig ind uden at jeg skal slippe en 50'er hver gang..... så vil jeg hellere på sunsett og æde flutes :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

MASS: Yeahhhh, det var så FEDT at løfte nogen "voksenvægte"!! :showoff::4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Fedt nok med PR... :cooldance: ...og godt nok at vide det med stilen. Et "pige-problem", tror jeg (eller måske bare et Stine-problem :blink:), at jeg tror jeg skal udføre alle øvelser f-u-l-d-s-t-æ-n-d-i-g-t korrekt..ellers er det nok for tungt :4whistling:.

Ang. workload: Jam'n jeg skal jo fylde en hel side i en kina-bog før jeg må gå hjem... så der er faktisk lidt vej endnu :hehe:.

Mon ikke Nina er til at forhandle med, så du også får penge til pråååååååååååååt! :4mewantfood: :tongue: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 5/2-05.

Ingen morgencardio idag...

Løb.

Distance: ?? km.

Tid: 29 minutter ...med ritti' god slutspurt tilsidst! :4thumbup:

Og så har jeg idag overskredet endnu en højdeskræks-barriere - jeg hoppede fra 3 meter vippen for første gang i mit liv! :w00t: Det værste var faktisk at komme ud til kanten...jeg var jo bange for at falde ned... ved enden af vippen gik det så op for mig, at det var lige nøjagtigt det jeg skulle :blink: . Som alt andet var det, det første skridt der var det sværeste - resten gik helt af sig selv! :wink::laugh:

:alright:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 5/2-05.

Ingen morgencardio idag...

Løb.

Distance: ?? km.

Tid: 29 minutter ...med ritti' god slutspurt tilsidst!   :4thumbup:

Og så har jeg idag overskredet endnu en højdeskræks-barriere - jeg hoppede fra 3 meter vippen for første gang i mit liv!  :w00t:  Det værste var faktisk at komme ud til kanten...jeg var jo bange for at falde ned... ved enden af vippen gik det så op for mig, at det var lige nøjagtigt det jeg skulle  :blink: . Som alt andet var det, det første skridt der var det sværeste - resten gik helt af sig selv!  :wink:  :laugh: 

:alright:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon gået Stine. :bigsmile:

Jeg har selv højdeskræk og bliver nervøs når bare jeg kommer over 2 meter, og det er end ikke løgn. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 5/2-05.

Ingen morgencardio idag...

Løb.

Distance: ?? km.

Tid: 29 minutter ...med ritti' god slutspurt tilsidst!   :4thumbup:

Og så har jeg idag overskredet endnu en højdeskræks-barriere - jeg hoppede fra 3 meter vippen for første gang i mit liv!  :w00t:  Det værste var faktisk at komme ud til kanten...jeg var jo bange for at falde ned... ved enden af vippen gik det så op for mig, at det var lige nøjagtigt det jeg skulle  :blink: . Som alt andet var det, det første skridt der var det sværeste - resten gik helt af sig selv!  :wink:  :laugh: 

:alright:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er alt for sej!

At overvinde sine egne begræsninger ved feks den spring gøre et elelr andet ved en. o O På den fede måde O o .

Tillykke

:bowdown::smilerock::smilerock::worship::cheer::headphonedance::clap::thumb::kickass: :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv højdeskræk og bliver nervøs når bare jeg kommer over 2 meter, og det er end ikke løgn.

Så er det jo godt du er så bette som du er, ellers ville du rende rundt med højdeskræk hele tiden :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja, jeg vidste at den ville komme. :tongue:

Der må være en eller anden sammenhæng mellem det at være bette og så have højdeskræk. :4smartass::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:

Broncen går til Stine Møller Henriksen, som gjorde det rigtig godt som førstegangs atlet. Der er et rigtig godt potentiale i hende og vi håber at se hende på scenen fremover.

Er stadig rystet over dit total vilde cut! :w00t:

Endnu engang tak for hjælpen til DM. :blush:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share