Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Stine

Kan nu ikke forstå at du føler dig brændt af :raisebrow:

Taget i betragtning af du var på "diæt" i mindre end 2 måneder - stadigvæk spiste kager hver weekend :tongue: og egenligt ikke ændrede noget særligt i din træning ud over lidt ekstra cardio!!

Din manglende motivation tror jeg nærmere er det tomrum som mange oplever efter en periode hvor rammerne har været helt faste, samt manglen på et mål i din nuværende træning.... når man først har prøvet at træne frem mod en konkurrence - ja - så kan det føles helt tomt og umotiverende bagefter hvor man har frit slag!

Hvorfor tror du jeg allerede har 2005 lagt ud?

Synes det ville være en skam hvis du holder dig for langt væk fra OBBC, nu når du lige begyndte at have så god fremgang i bl.a. bænken ... måske du i stedet burde overveje om det er din mentale indstilling til din træning og kost som skal ændres.... samt måske finde dig en træningspartner.

Jeg har de sidste par gange vi har snakket kunne høre på dig at du syntes det var irriterende at formen ikke kunne være den samme som til DM, samt at NU skulle du altså til at spise struktureret igen osv.... I det hele taget har du virket mere stresset efter DM end før :confused:

I mine øjne er det her du har din største forhindring --> du skal bare acceptere at den form man har i ugerne omkring en konkurrence kun er midlertidig og resten af tiden må man bare "nøjes" med en lidt mindre cut form.

Det er lettere sagt end gjort... men synes du skal tænke over det :innocent:

Du siger bare til når vi skal lave en motivationsdag og så skal jeg nok sætte lidt fut i dig :cooldance:

KRAM

No

p.s.

For motivation så kig lige en ekstra gang på dine flotte billeder - dette kan KUN blive bedre hvis du hænger i med træning og masser af god mad for du har sgu nogle gode genere og en perfekt ramme for at komme langt med Bodyfitness!

Hæng i og du bliver bare så meget bedre til DM 2005 :devil:

post-363-1103008263_thumb.jpg

post-363-1103008288_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Snoopy, Tulle og Angel - tak for indlæg! :smile: de er helt sikkert med til at holde humøret oppe. :bigsmile:

Hoosier

Håber og regner med at jeg kommer stærkt igen, når lysten melder sig, for du har ret i at det ihvertfald størstedelen af tiden skal være sjovt at træne! :smile:

Tulle

Du har fuldstændig ret. Istedet for at få energi, bruger jeg en masse energi på at tage mig sammen til at komme afsted, (til at blive i OBBC når jeg er ankommet :laugh:), til at tage mindst 4 sæt osv osv.

Angel

Det var nemlig ret underligt at få frit slag igen! :blink: ...også dejligt, da jeg i uger med meget arbejde havde et ret presset program :smile: . Jeg tror du har ret i at manglen på mål har meget af skylden for den manglende motivation ifht min træning, for hvad skal jeg nu? Hvad er målet? og hvor meget tid/energi vil jeg bruge for at nå det?? Dine råd er :4thumbup: og med i de overvejelser jeg går med ifht at komme igang igen! :4flex:

Kost og og vægt: :blush::blush::blush: - du rammer desværre fuldstændig plet. Det er svært for mig at acceptere at jeg har taget så meget på så hurtigt. :unsure:

Motivationsdag :cheer::cooldance: :4thumbup: :4jumpy: - det plejer du, som übercoach at være god for :cooldance:.

Jeg havde jo også tænkt, at jeg skulle booke en instruktørtid ved dig....men så gik der bare totalt tudekiks i den. :dry:

Og så lige et par strøtanker tilsidst... Træning er jo kun en del af livet. Af og til er energien, frivilligt eller ufrivilligt, krævet andre steder. Det skulle man tro, jeg snart lærte at forstå. :blink::wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

lille update...:

Tirsdag, 14/12-04.

Morgencardio: Cykling, 20 minutter.

Svømning

Distance: 2000 meter.

Tid: 48 minutter.

:smile:

Onsdag, 15/12-04.

Løb

Distance: ukendt.

Tid: 20 minutter. Fuld knald på!

:bunny:

<{POST_SNAPBACK}>

Wow du svømmer hurtigt!!! :w00t:

Da jeg for mange år siden svømmede for motionens skyld brugte jeg så vidt jeg husker 35 min på 1000 meter :blush: Men jeg var heller ikke så vild med at svømme så deeet... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

lille update...:

Tirsdag, 14/12-04.

Morgencardio: Cykling, 20 minutter.

Svømning

Distance: 2000 meter.

Tid: 48 minutter.

:smile:

Onsdag, 15/12-04.

Løb

Distance: ukendt.

Tid: 20 minutter. Fuld knald på!

:bunny:

<{POST_SNAPBACK}>

Wow du svømmer hurtigt!!! :w00t:

Da jeg for mange år siden svømmede for motionens skyld brugte jeg så vidt jeg husker 35 min på 1000 meter :blush: Men jeg var heller ikke så vild med at svømme så deeet... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var også selv lidt imponeret over at ku' holde den fart :hehe: ..specielt taget i betragtning hvor sjældent jeg svømmer efterhånden (...og at det er brystsvømning - er ikke hverken vild med eller god til crawl, for nu at sige det pænt! :nonono:).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:4thumbup: Godt Kuldskær. Dejligt at høre at du ikke har tabt modet.... Jeg blev selv nummer seks i bodyfitness i klassen +180 - og var også ved at tabe modet efter dette dårlige resultat. Jeg tror på at Angel har fuldstændig ret i at det er nødvendigt at have nye mål foran sig. Jeg har det mål at jeg vil være i top tre i 2006 - skal have gjort noget seriøst ved mavsen og vil være mere "hugget" næste gang. CHEAR UP Kuldskær - du var langt bedre end de to andre. Etteren var overhovedet ikke hugget - hun var bare stor... Hmmm... Håber du fortsætter den gode stil... GOD JUL...... Hygge... :nissegrin::innocent::w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  Godt Kuldskær. Dejligt at høre at du ikke har tabt modet.... Jeg blev selv nummer seks i bodyfitness i klassen +180 - og var også ved at tabe modet efter dette dårlige resultat. Jeg tror på at Angel har fuldstændig ret i at det er nødvendigt at have nye mål foran sig. Jeg har det mål at jeg vil være i top tre i 2006 - skal have gjort noget seriøst ved mavsen og vil være mere "hugget" næste gang. CHEAR UP Kuldskær - du var langt bedre end de to andre. Etteren var overhovedet ikke hugget - hun var bare stor... Hmmm... Håber du fortsætter den gode stil... GOD JUL...... Hygge...  :nissegrin:   :innocent:   :w00t:   :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw.... :4jumpy::4jumpy::4jumpy: TAK :blush: Og velkommen i min log :smile: med et indlæg der sparkede humøret helt i top! :nissegrin::hehe:

Ja, det er ikke for ingenting at Angel er übercoach.... :4smartass::wink:

Det har været rart at slippe træningen - og det stress jeg havde fået hypet op omkring det. Regner med at gå igang for alvor i det nye år, da jeg de næste par uger ikke får megen tid til træning alligevel . Og det med de mål... :dry: ...det skal jeg også lige have kigget på! :blush::wink:

Held og lykke med dit mål mod DM 2006 - det bliver spændende at følge! :w00t::bigsmile:

Søndag, 18/12-04.

Løbe/joggetur.

Distance: ukendt.

Tid: 28 minutter.

Cykel: 30 minuttter med sved på panden! (..og allemulige andre steder :laugh: ) :bunny::bunny::bunny:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hejsa og i lige måde... Kigger nok ind på MOL end gang i mellem. Regner med at starte egen log i 2005 - så målet kan følges - både af mig og andre... Nej Angel og Crawdaddy er garanteret en god hjælp at have på sidelinien... GOOD LUCK - i 2005 - glæder mig til at følge dine mål Kuldskær.... :nissecool::nissegrin::nissetunge: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa og i lige måde... Kigger nok ind på MOL end gang i mellem. Regner med at starte egen log i 2005 - så målet kan følges - både af mig og andre... Nej Angel og Crawdaddy er garanteret en god hjælp at have på sidelinien... GOOD LUCK - i 2005 - glæder mig til at følge dine mål Kuldskær....  :nissecool:  :nissegrin:  :nissetunge:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jatak...det ku' være sjovt at følge med i :w00t::wink::smile: ...det er jo heller ikke helt umuligt at mine mål kommer til at handle om BF igen. :nissetunge::nissecool:

Og ja, jeg har været ret heldig at have to så erfarne mennesker i nærheden. Uden :bottom: :1112: :cheer: fra Angel havde jeg aldrig stillet op!

Og så til dagens motion: :blink: øhmm :blush: ..hvaffornoget?!!

(det blev til en morfar på sofaen :sleeping: og let løb ud af døren...forsinket til en "venindedate" :blush::blush::tongue: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 23/12-04.

Morgencardio (inden morgenmad that is...): 35 minutter på cyklel.

Bagefter temmelig svimmel og svedig! :cooldance::w00t::tongue:

Idag havde jeg så planlagt en tur rundt i maskinerne i OBBC - jeg holdt på p-pladsen lige klar til at svinge tasken over skulderen og komme afsted, da min søster ringede og rådede mig kraftigt til at overveje at køre mod Jylland snarest, da trafikken på motorvejen skulle blive massiv i eftermiddag.... :crybaby::crybaby: ingen træning idag, !

De næste par dage er det mere eller mindre kun ankelleddet der bliver motioneret - skal køre til Århus idag, hjem igen imorgen formiddag, arbejde 13-22 så afsted mod Jylland igen imorgen efter arbejde! Hvem sagde julen er afslappende!!! :blink::raisebrow:

Nå men ikke desto mindre ønsker jeg selvfølgelig alle der kigger forbi en glædelig jul! :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 28/12-04.

Så er den værste stress ovre ... og lidt jul er der da også blevet holdt. :nissegrin:

Nu har jeg NYTÅRSFERIE...helt indtil søndag eftermiddag! Kanooon!!! :w00t:

Træningsnarkomanen Loonie fik hevet mig med i OBBC igår. Her var hvad det blev til...

Træning, mandag d.27/12-04. (dag 0)

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 2 sæt

45 kg x4, 2 sæt

50 kg x3, 2 sæt ..og så var det allerede tungt! :blink:

55 kg x2, 2 sæt

60 kg x2 ...med spot af Loonie...fuck, jeg var bare slap!

Nåja...og så skulle BØF og Vind lige kommentere min supersquatstil :wink: . Jeg var lige gået igang, da BØF lavede store øjne og:" nejnejnej...det er bare helt galt", "har du altid gjort sådan?" osv. Jacob V. hjalp med til den totale forvirring - indtil de vred sig af grin over at jeg er så nem at narre. Men hvad kan jeg sige? ...det er jeg! :tongue::laugh::laugh:

Læg, stående

200 kg x8, 5 sæt

Stiffleg DL

20 kg x10, 2 sæt

25 kg x8, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

35 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 3 sæt

Bent over barbell rows

20 kg x10, 2 sæt

25 kg x8, 2 sæt

30 kg x4, 2 sæt

Rows

7 pl x8, 5 sæt

Mave (lige)

BW+5 kg x8, 4 sæt

Træk til nakke

7 pl x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 3 sæt ..brændt aaaaw! :mad:

Laterals

5 kg x8, 5 sæt

Rotator cuff, (int & ext)

6 kg x8, 4 sæt

Chins: 5, Dips: 16.

Det var det! Meget tydeligt at mærke at pausen selvfølgelig har betydet nedgang i styrken, men det skal nu nok komme igen, hvis jeg gør en indsats :wink: Værre er det med lysten til træning - men jeg holder hovedet oppe og satser på at det bliver bedre. :smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Heeeyyy - der er liv  :w00t:

Lysten skal nok komme  :cooldance: : eller skal jeg nok banke lidt fornuft i dig  :bottom:

Hej Smukke! :heartpump:

Arhhh, det lyder godt - skal bare snart ordentligt igang snart... savner at træne igennem uden at sidde og være i :crybaby:-humør.

... sådan en krop som din skal IKKE og jeg gentager IKKE gå til spilde  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Pyha, altså! ...jeg bliver :blush::blush::blush::blush::blush: , når du skriver sådan noget! (min übercoach! :hehe:).

:cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 28/12-04.

Semipowerwalk (det hedder nok gang :wink:): 35 minutter.

Step: 10 minutter.

Romaskine: 10 minutter.

Skrå mave

BW+10 kg x8, 4 sæt

DB incline

10 kg x10, 2 sæt

11 kg x8, 2 sæt

12 kg x6, 2 sæt

13 kg x5, 2 sæt

14 kg x4, 2 sæt

15 kg x4, 2 sæt

16 kg x3

17 kg x2, 2 sæt ...er da lige ved at tro, det er en PR! :w00t:

Curls

10 kg x6, 2 sæt

11 kg x5, 3 sæt

12 kg x4, 3 sæt

13 kg x3, 2 sæt

Skulderpres

11 kg x6, 3 sæt

12 kg x4, 3 sæt

13 kg x3, 3 sæt

Rent styrkemæssigt bedre end igår...men altså regulær træning kan man vist næppe kalde den skvat. Loonie & BØF stak mig ellers et spritnyt program idag, som jeg var vild for at komme igang med :bigsmile:.... indtil jeg fik "psyket mig selv ned" og bare tog lidt diverse. Det er noget f...... rod jeg har gang i med det humør!! :mad::crybaby: Men efter nytår skal og vil jeg være LEEE'!!! :cooldance:

En del kendte ansigter idag: BØF og Vind (der igen prøvede at bilde mig alt muligt ind), Moos og MASSkinen..der havde masser af overskuuuu' :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 29/12-04.

Yes!!...jeg har DOOOOMS!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Havde næsten glemt hvordan det var, men det hjælper bestemt på motivationen. :cooldance:

Har desværre ikke mulighed for at komme i OBBC før i 2005 (det lyder lidt vildt, ikk'?! :blink: ), men så skal jeg altså også igang igen... sådan lidt for alvor! :w00t:

Dagens træning:

Cykel: 30 minutter.

(...og for dem der ikke er på diæt er dagens tip: "Onsdagssnegle" fra bageren på Christiansgade :4whistling:).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share