Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Torsdag, 11/11-04.

Blandet træning i OBBC.

Step: 10 minutter (level 12)

Sofacykel: 10 minutter.

DL-sumo

40 kg x5, 2 sæt

50 kg x4, 2 sæt

55 kg x4, 2 sæt

60 kg x3

65 kg x3

70 kg x2

75 kg x2

80 kg x1

85 kg x1 PR!:4jumpy:..tror jeg nok - har faktisk ikke helt styr på hvad jeg har taget i sumo-stil!

Dips

18 PR+12+11+14

Bagskulder (maskine)

15 kg x6, 5 sæt

Standing gluteus

55 kg x7

60 kg x5, 4 sæt

Torso rotation

110 kg x7, 4 sæt

Rows

7 pl x8, 2 sæt

8 pl x6, 3 sæt

Latt. pulldown (bredt greb)

7 pl x8, 2 sæt

8 pl x4, 5 sæt

Lige mave

Mig x15 + Mig x12

Lateral raises

5 kg x8, 4 sæt

Hmm, skal SERIØST til at have lagt et ordentligt program! :raisebrow:

Dagens træning var nu faktisk ret OK (min generelle sløvhed til aften taget i betragtning). Udover en smule kvalme er jeg faktisk ved at være på toppen igen...skøønt! :4thumbup:

I denne uge er jeg endda så heldig at være på et rigtigt spændende kursus! Det er virkelig luksus bare at læne sig tilbage og blive undervist - istedet for selv at "være på" hele tiden.. arhhh mere kursus til Kuldskær! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag, 17/11-04.

Så er det vist tid til endnu en rulle tudekiks... :crybaby::crybaby::crybaby:

Mandag måtte jeg (efter at have snakket lidt i den store telefon) tage fra arbejde før tid - og så har jeg ellers ligget vandret 1½-2 døgn med KVALME, hovedpine, mavekramper - you name it. :mad::sneaky2:

Har haft verdens bedste sygepasser :wub: , der oveni alle klagerne har måttet høre på, at min form nu er skyllet lige ud i lokummet. da jeg har jo faktisk ikke har trænet rigtigt hele november måned. :unhappy:

Nu er jeg selv ude om det .. kom så med dem! :tongue:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 17/11-04.

Så er det vist tid til endnu en rulle tudekiks...  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:

Mandag måtte jeg (efter at have snakket lidt i den store telefon) tage fra arbejde før tid - og så har jeg ellers ligget vandret 1½-2 døgn med KVALME, hovedpine, mavekramper - you name it.  :mad:  :sneaky2:

Har haft verdens bedste sygepasser :wub: , der oveni alle klagerne har måttet høre på, at min form nu er skyllet lige ud i lokummet. da jeg har jo faktisk ikke har trænet rigtigt hele november måned. :unhappy:

Nu er jeg selv ude om det .. kom så med dem!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Stine, har ingen tudekiks, men derfor vil jeg alligevel sige

CHEER UP HONEY

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 17/11-04.

Så er det vist tid til endnu en rulle tudekiks...  :crybaby:  :crybaby:  :crybaby:

Mandag måtte jeg (efter at have snakket lidt i den store telefon) tage fra arbejde før tid - og så har jeg ellers ligget vandret 1½-2 døgn med KVALME, hovedpine, mavekramper - you name it.  :mad:  :sneaky2:

Har haft verdens bedste sygepasser :wub: , der oveni alle klagerne har måttet høre på, at min form nu er skyllet lige ud i lokummet. da jeg har jo faktisk ikke har trænet rigtigt hele november måned. :unhappy:

Nu er jeg selv ude om det .. kom så med dem!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Stine, har ingen tudekiks, men derfor vil jeg alligevel sige

CHEER UP HONEY

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

...

Tak, Tulle - det var lige hvad jeg trængte til idag :smile::smile::smile:. Er bare led og ked af det hele. Håber humøret og helbredet er til træning imorgen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej søde...

det her er for 4 uger siden.. HUSKER DU :wink:

Angel >Du ved da også lige hvad der skal til... :4jumpy::4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Tænk, at det kun er 4 uger siden... :blink:

HOLD KÆFT WAAAUUUUUHHHHH :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:    

Her sidder altså en der ikke fatter, du ikke vandt  :raisebrow:

Hold da helt vindferie??? Du er godt nok flot Frøken Kold, go' bedring...

:blush: x100 ..og TAK!

Men ta' et kig på vinderen...hun er nu også temmelig flot! :w00t:(så'n en ryg vil jeg også ha'! :4flex:)

Jeg er heldigvis ved at være ovenpå igen :bigsmile: ...sikke en omgang!! :blink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 19/11-04.

Kvalmen er næsten væk, så NU er jeg helt klar igen! :4thumbup:

Kom-igang-igen/Månedens-gæste-træning i OBBC! :laugh:

Step: 10 minutter (level 12-14)

Romaskine: 10 minutter -nye maskiner...fedest! :clap:

Squatmaskine

100 kg x8, 6 sæt -næsten umuligt at koncentrere sig, fordi Henning F. larmede sådan... :laugh::laugh:

Benpres ("slæde"...hva' hedder den maskine egentlig ?).

80 kg x6, 6 sæt

Donkey Raises

100 kg x8, 5 sæt

Rows

7 pl x8, 6 sæt

DB incline

12,5 kg x8, 2 sæt

13 kg x6, 2 sæt

14 kg x4, 4 sæt

15 kg x4, 2 sæt

Mave (lige)

Mig x10, 2 sæt

Mig+5 kg x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x6, 3 sæt

11 kg x6, 2 sæt

12 kg x4, 3 sæt -smerte i venstre skulder, så stoppede her.

Mave (skrå)

110 x8, 4 sæt

Chins: 5+4

Dips: 14

En overskuelig omgang idag ... men det var dejligt at få trænet!! :4thumbup:

Der var lidt blandede MOL'er, men for en gangs skyld trænede jeg mere end jeg snakkede. :wink::smile::smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 19/11-04.

Kvalmen er næsten væk, så NU er jeg helt klar igen! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må man sige! :blink: Sikke en bunke sæt, du fik fyret af!! :devil: :4thumbup:

Godt at høre, at du er ved at være rask igen, for det er godt nok længe, du har været syg. :1112: Så nu må det være tid til at blive max leeee' :devil: ovenpå din ufrivillige "SD". :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 19/11-04.

Kvalmen er næsten væk, så NU er jeg helt klar igen! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må man sige! :blink: Sikke en bunke sæt, du fik fyret af!! :devil: :4thumbup:

Godt at høre, at du er ved at være rask igen, for det er godt nok længe, du har været syg. :1112: Så nu må det være tid til at blive max leeee' :devil: ovenpå din ufrivillige "SD". :smile::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da også helt dejligt at træne igen :tongue::w00t:. Nu mangler jeg "bare" at få bikset et nyt program sammen... så skulle der gerne til at ske noget! :w00t:

(også med motivationen.. :dry::blush:).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 23/11-04.

Træning i OBBC - dag 1.

Cardio

Step: 10 minutter.

Roning: 10 minutter.

Cykling: 10 minutter.

Skrå mave

Mig+5 kg x8, 4 sæt

Bænkpres

20 kg x8, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt -det var allerde tungt! :blink: ...så måtte jeg liiige ta' mig lidt sammen:

35 kg x4, 4 sæt

40 kg x3, 4 sæt

42,5 kg x2, 5 sæt

DB incline

12,5 kg x8, 2 sæt

14 kg x4, 4 sæt

15 kg x4, 4 sæt

16 kg x3, 3 sæt

Lige mave

Mig+5 kg x10, 5 sæt

Flies

6 kg x8

7 kg x8, 3 sæt

Dips

10+10+10

Standing gluteus ..skulle lige lave noget mellem dips'ene... :wink:

60 kg x5, 5 sæt

Triceps pushdown

15 kg x8, 5 sæt

I mangel af nyt program har jeg besluttet at genoptage det gamle lidt endnu. Det glemte jeg bare desværre allerede under BP :laugh: - skulle have taget 10x1 + 5x5 :blink: ...menøøøøh, det blev det jo så ikke lige til. :hehe:

Ellers en fee' gang træning :4flex: . Der var flere kendte hoveder - bla BØF, Jacob V og MASS...der tilbød at give mig faaarced! :w00t: Det skal jeg til at benytte mig af - undlader ofte at smække den sidste skive på, fordi jeg er bange for at gå "død" midt i det hele. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tør lige øjnene og kig en x-tra gang på billederne. Du er jo super lækker tøz  :cooldance: Utaknemmelige skarn  :dry:  :wink:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak.. :blush::hehe: Og tak for "opsangen"! :tongue: Jeg øver mig I at sige sådan til mig selv - det virker bare ikke helt...endnu. :blink::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

That´s what friends are for :wink: Og bare rolig du skal nok lære det og indtil da skal vi nok "punke" dig :laugh::laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

det skal lige siges at jeg er rimelig rundhåndet med de der' faaaarced  :laugh:

ej, du må sq endelig sige til hvis du skal bruge et spot.... tror vi alle er i samme båd der'  :wink:

mass  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Det kommer jeg helt sikkert til at benytte mig af...:biggrin:

Selv de puny vægte jeg løfter er jo tungt for mig! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share