QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Apropos kan det nævnes at Blain ikke bruger dip (som fx. Copenhagen), men chewing tobacco.

Stærkt! Jeg lavede en dipreference uden at vide det! Awesome!

Glemte i øvrigt at nævne at Amager SlapMandsTræningsHold løb ind i TJR, der var ude at lufte fysikken på Nørrebrosovs! Bum blev der sagt!

Link to comment
Share on other sites

Stærkt! Jeg lavede en dipreference uden at vide det! Awesome!

Glemte i øvrigt at nævne at Amager SlapMandsTræningsHold løb ind i TJR, der var ude at lufte fysikken på Nørrebrosovs! Bum blev der sagt!

Shit mand - nogen gange går tingene bare op i en højere enhed.

Dips > tobak > ny Predator film > Blain som tygger tobak, samtidigt med at man faktisk løber ind i hinanden IRL. Endda på min fødselsdag. Goddamn.

Link to comment
Share on other sites

Shit mand - nogen gange går tingene bare op i en højere enhed.

Dips > tobak > ny Predator film > Blain som tygger tobak, samtidigt med at man faktisk løber ind i hinanden IRL. Endda på min fødselsdag. Goddamn.

Det skulle du have sagt, så havde du fået en fødselsdagsposering ved ASMTH!

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke Spise med Price - det er:

PECTACULAR PECS & TRITASTIC TRICEPS!

Men inden dagens gennemsvedte træning logges, kommer her det, man på godt dansk kalder en servicemeddelelse:

Der har været en del henvendelser omkring min eftertræningsshake (også kendte som PWO shake (det står for Power Wrangers er Owesome!)), efter at manden, der kalder sig Spock her i nærheden, roste den til skyerne for et par måneder siden. Helt præcis er antallet af mennesker, der har efterspurgt opskriften oppe på:

0. Ingen. Zero. Nil. Love. No one. Zip. Pop and nada. Det skal imidlertid ikke stoppe mig fra at bringe opskriften.

Den kommer her:

- Køb en magic bullet blender (kendt fra tv-shop!)

- Hæld en sjat Yoggi aspartammættet (jeg kommer til at føde for tidligt fødte børn, der er har skæld og spiller banjo) i en af de medfølgende bægre.

- Hæld 2 scoops vanilleawesomehedsproteinpulver oveni

- tilsæt en slat koldskål, som muligvis er blevet for gammel, men som jo immervæk skal spises af hensyn til de anorektiske børn rundt omkring i u-landene.

- Tilsæt frosne RAWberries.

NB: Du vil nu opleve, at der ikke er mere plads i dit Magic Bullet bæger. Lad imidlertid ikke dette stoppe dig.

- Hæld skummetmælk oveni og bed en bøn til en af dine fantasiguder (det er så populært med religion i dag - I kender sikkert eventyret om ham der blev født uden at være undfanget, gik på vandet og levede op igen, eller hvad med ham, der levede som askét i årevis efter at have været en fin prins et sted i Asien, indtil han så en mand, der roede forbi, og som underviste én lærling i at holde på åren: "Du skal ikke holde den for fast, men heller ikke for løst", og så indså fyren - lad os kalde ham Siddhattha GUNtama - at den gyldne middelvej var nice og så fulgte han den indtil han kun hørte Nirvana.)

- Herefter kører du en tur med din Magic Bullet og shaken er klar. Den drikkes, nydes og synkes!

- Lyden BUM! høres.

Og så til træningen:

Squat:

Ja jeg startede med squat - lavede et par M2 øvelser indtil de fleste i centret kiggede mærkeligt på mig - herefter gik jeg ind i omklædningen, tog boxershorts og normale shorts på, og lavede resten af M2 øvelserne!

Hoho! Det var en vits venner, Nåh men jeg squattede altså følgende:

10 @ 60

10 @ 80

10 @ 85

10 @ 87,5

10 @ 87,5

10 @ 87,5

Det der M2 shite er lige sagen mine herrer og den dame, der læser med! (There are no girls on the internet, så lad mig korrigere: d'herrer!)

Bænk:

10 @ 60

8 @ 80

5 @ 90

5 @ 92,5

4 @ 92,5

4 @ 92,5

4 @ 92,5

4 @ 92,5

12 @ 70

10 @ 70

Levrone presses:

4 x 11 @ 50

1 x 15 @ 50

Jeg svedte enormt, men alligevel ville Gud og hvermand - eller primært hvermand - have mig til at spotte. Derfor fik jeg enorm pause og ekstra power til sidste sæt. Der var tale om en pauwerse venner - sovs!

Laterals:

5 sæt op til 10 med 14

Skrå bænk:

3 sæt med 22

Jeg har ikke noget sovs tilbage med alt det pres inden! Ikke-bum. Anti-bum!

Cable Triceps ext:

5 sæt slow slow slow

4 sæt noget andet

Pat i kabel + 5 minutter på trappedims for tehm calfs

Leg ext:

2 sæt 85 kilo 10 reps

M2 + elastik for rotator!

Sikke en svedig træning. Muligvis ny FW rekord i sved. Der var i hvert fald tale om FW PR for mit vedkommende!

Bum!

edit: Hvis jeg kunne reppe mig selv for dette indlæg, ville jeg ikke tøve med at gøre det!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

edit: Hvis jeg kunne reppe mig selv for dette indlæg, ville jeg ikke tøve med at gøre det!

Du er hermed reppet for M2 udført comando. Bum! Burde du ikke lave noget Flotmandsfunktionsmandstræning udendørs i det gode sommervejr?

Link to comment
Share on other sites

GØGLERKONGEN ROLF AKA. THE ROFLE/ROLFCOPTER TRIBUTE!

kongen-action1.jpg

Masser af sæt og reps i følgende øvelser, trænede jeg i dag:

Bænk, Levrone presses, laterals, skrå DB press, Triceps cable push-downs (her forsøgte jeg mig for variationens skyld med masser af reps og masser af sæt), dragon flags. Bum!

Men nu til de væsentlige:

Rofle (the artist formerly known ad ROLFcopter) aka. Gøglerkongen, var tilstede i dag. Jeg spurgte ham, om han havde været på ferie og han var tydeligt imponeret over at hans fravær var blevet bemærket af ASMTH! Han havde været på noget koloniophold eller sådan noget fortalte han. Rofle er en hyggelig mand på nogle-og-60, vil jeg tro. Han er desuden verdensrekordholder i ildspyning, som jeg har nævnt tidligere - 8 meter og 42 centimeter med en blanding af jetbenzin, atomer og jomruhummer var det vist.

Nåh men jeg siger så til Rofle, at han jo skal opgive sine whereabouts til ASMTH!, så vi kan komme med krudttesteren ellers bliver han udelukket af gøglerforbundet.

Hvortil han svarer: "Nåh det har du hørt! Sådan nogle skruebrækkere!"

Jeg har intet hørt, fyrer bare pis af som sædvanlig, men nu er Rofle i gear og jeg læner mig tilbage og lytter til historien om en tvist han havde med formanden for gøglerforbundet tilbage i 80'erne de kunne ikke sammen, og efter tre år trak han sig. Yderligere begyndte de i forbundet at hjælpe potentielle kunder ved at tilbyde dem elever fra gøglerskolen, hvilket naturligvis trak tæppet væk under de rigtige gøglere, som naturligvis skulle betales menneskepenge for deres optræden. Også Dansk Artist Forening blev berørt af denne undergravende virksomhed. Der er langt fra en rød sodavand som tak for hjælpen til en gøglerskoleelev til de 18.000 kr. Rofle laver, når han optræder for Royal Copenhagen med sin faste partner fx. Striden er endnu ikke løst og Gøglerkongen Rolf forventer at Gøglerforbundet lukker og slukker inden for kort tid, da han forsøger at få medlemmerne til at søge væk!

Sikke et drama - og lige midt i maveøvelserne!

Rofle kom i øvrigt i sin tid til DK fra Tyskland, fordi han var kæreste med Anisette fra Savage Rose! Ved siden af sit hverv som Gøglerkonge kan man også hyre Rolf til strip - med følgende beskrivelse: "Luftkaptajn Rolf Messerschmidt serverer lidenskab til langt ud over scenekanten - krydret med uovertrufne gags og en del selvironi."

stripper.jpg

Og hør lige hans stripper CV: "Luftkaptajn fra SAS, Rolf Messerschmidt, vandt som sådan DM titlen 2006 i mandestrip (freelance). Blev også vinder af TV3's stripperkonkurrence "Det' bare mænd" i 2003."

Rolf er faktisk en morsom og flot mand, så jeg kunne godt forestille mig, at hans show er noget for de unge damer.

Han gasser op!

Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh:

Rolf lyder som en herlig fyr :laugh:

Jeg kan se på hans webside, at hans Mandestrip er "for voksne". Det synes jeg er fint at pointere, så der ikke bliver forvirring derom :laugh:

Haha - jeg hæftede mig ved det samme, men når ens kompetencer spænder så vidt som hans - fra gøgl, over klovnerier til ildspyning og strip, synes jeg det er et udtryk for rettidig omhu at definere målgruppen meget præcist for de enkelte tilbud.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Et til stadighed overraskende bekendtskab!!

Sina fortalte jo i fredags, at hun havde set et show med Rofl, hvor han spyede ild og strippede samtidig- Helt ned til sine leopard tangaer!

Han ligger i øjeblikket lunt i forhold til at agere stand-in for dig i ASMTH.

Uden tvivl en forstærkning af truppen. Fedt, hvis I kan få ham på en fri transfer.

Hvem skal dække den anden tredjedel? Pia, Sonny, Amagerbaben, Nikolaj, Robin, Thomas Davidsen? Oh de bekendtskaber vi har gjort os på blot et år i FW.

Link to comment
Share on other sites

Uden tvivl en forstærkning af truppen. Fedt, hvis I kan få ham på en fri transfer.

Hvem skal dække den anden tredjedel? Pia, Sonny, Amagerbaben, Nikolaj, Robin, Thomas Davidsen? Oh de bekendtskaber vi har gjort os på blot et år i FW.

Amagerbaben inviterede mig jo i dag på træning sammen og efterfølgende tur på staden :laugh:

Der kommer altid en sporvogn!

Jeg vil dog foretrække at køre videre med Thomas Davidsen og Apprentice nu da Freaky har resigneret.

Link to comment
Share on other sites

Amagerbaben inviterede mig jo i dag på træning sammen og efterfølgende tur på staden :laugh:

Der kommer altid en sporvogn!

Jeg vil dog foretrække at køre videre med Thomas Davidsen og Apprentice nu da Freaky har resigneret.

Dawg!

Jeg synes, at du skal bolle hende

Stripper Mik just got PWNED!

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha!

Han er desuden godt gammeldags gammelmandsbrun! Lidt ala Jørgen Leth!

Så skulle du se ham i øjeblikket. De få øjeblikke, hvor han ikke gøgler eller træner tilbringer han på Bryggen er jeg overbesvist om.

Tak for sidst btw! Ærgerligt, at vi ikke fik diskuteret noget mere druk.

Link to comment
Share on other sites

Så skulle du se ham i øjeblikket. De få øjeblikke, hvor han ikke gøgler eller træner tilbringer han på Bryggen er jeg overbesvist om.

Tak for sidst btw! Ærgerligt, at vi ikke fik diskuteret noget mere druk.

I lige måde da, pludselig var alle undtagen hr. Rasmus G, tjr, Pauli og Jones væk.

Jeg drikker vodka/sprite fredag-mandag efter din opfordring, fordi der skal jeg være fuld inde i hovedet.

Link to comment
Share on other sites

I lige måde da, pludselig var alle undtagen hr. Rasmus G, tjr, Pauli og Jones væk.

Jeg drikker vodka/sprite fredag-mandag efter din opfordring, fordi der skal jeg være fuld inde i hovedet.

Husk at lægge hårdt ud, så bliver det - i modsætning til de fleste andre discipliner, hvor man gør dette - nemmere og nemmere.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor var Rolf ikke med i lørdags?

Han havde noget entertainmentperformanceshow, han skulle passe

* * *

Og så en hurtig log update:

I dag har jeg trænet mine muskler nede på armene - primært den side, der bøjer armen. Bisp! Kaldes den! Desuden har jeg trænet musklerne omme på ryggen. Rysmusklerne kaldes disse!

Det sagde bum, og jeg havde et fint pump bagefter og lige nu også.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share