QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Hey Ulrik, hvorfor er bearnaisesovs så BB?

Det skyldes at det indeholder

estraGUN!

estragon.jpg

EstraGUN! Lidt ekstra GUN!

* * *

BRObin Hood TRAINING"

"BUM", Sagde det og så fyrede jeg den af som Robin Hood. Jeg havde flækket et kæmpe træ midtover i min gård og lavet en bue. Jeg havde pinden med i Amagercentrets sybutik, for at købe noget sejlgarn til buestreng, hvor den unge dame åbenbart ikke var vant til at se flotte langbuer, hun sagde i hvert fald: "Hej, skal du lave snobrød med din pind?"

billede0091.jpg

Min bue er ikke med på dette billede!

Var hjemme allede 0545 for at være klar til BB!

Rimelig tømmermandet havde jeg fået PATKANONEN til at tage hovedpinepiller med, og så tog ABBMH i TSK, for at fyre den af med special guest star MariannBB og Femina.

Det var mægtig BB, og jeg squattede:

10 @ 60

5 @ 80

5 @ 90

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 110

5 @ 115

5 @ 110 Her troede jeg, at der var 120 kilo på og synes selv jeg var stærk.

5 @ 120 BOOM!

5 @ 110

Satme en i orden gang squat!

Lavede også andre spændende ting, men det vigtigste er da at der blev bodybuildet a H til!: Se selv

Patkanon og MarianneBB guns

billede0095.jpg

PWNAGE!

billede0099.jpg

Sørig bliver stærk

billede0098.jpg

CBB viser BB attitude

billede0096.jpg

Kim & søn protter

billede0094.jpg

Efter træning tog vi på POWER GRILL og prottede! Sikke en eftermiddag!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hehe - Cool med billeder :cool: Min gun ser godt nok totalt un-flexed ud ved siden af ChristianSpoers :laugh: Jeg skal helt klart til at bruge noget mere ExtraGun i min madlavning :laugh:

Flot RoBBin Hood! Jeg var meget imponeret af dit energiniveau oven på en nats fyren-den-af. Du fik da også lavet meget mere træning end squat :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er dæmene BB! Freaky Peak flanker GunT. Se godt efter på billedet - så kan I måske se lidt glimmer rundt omkring på den tidligere lystige svend Robin Hood!

Haha - fuck jeg ligner en fucking vatarm på det billede!

Du burde begynde at træne i dit Robin Hood kostume. Medbring bue så du mellem sæt kan skyde pile efter folk i centeret, der SLACKER.

Jeg ville få travlt i FW. Ikke mindst med at skyde på mig selv.

Flot RoBBin Hood! Jeg var meget imponeret af dit energiniveau oven på en nats fyren-den-af. Du fik da også lavet meget mere træning end squat :smile:

Jada, men jeg ville hellere poste billeder.

* * *

Hej venner :smile:

Har sprunget et par opdateringer over, men der har også været gået påskehare i den, og nu er jeg blevet møgforkølet sandynligvis udløst af at rende rundt uden tøj på, spise som en anorektiker og booze som en booser.

Ikke desto mindre kommer her beretningen om

VERDENS DYRESTE KAKAO!

ChristianBB havde for nylig luftet det faktum, at man i IRMA kunne få en kakao til mange penge. Rigtig mange. Vi gættede på omkring 25 kr. da, der var gættekonkurrence i TSK i sidste uge, men ak - tæt på var vi ikke.

Christian og jeg gik derfor i IRMA for at købe denne VERDENS DYRESTE KAKAO og se om indholdet mon var ekstra anabolsk - måske man endda fik mere anabol for pengene. Inden længe havde vi fundet frem til denne legendariske drik, der viste sig at være - ja lad os bare sige halvdyr:

billede0150.jpg

En literpris på 79 kr.! Wauw wenner!

Det var Christian, der investerede og han åbnede ballet med en smagsprøve:

billede0152.jpg

Man kan næsten se begejstringen og nysgerrigheden igennem den toughe BB-attitude. Bemærk huen!

Nåh, men jeg fik også lov at smage og kunne konkludere, at disse De Mørke Guders Tårer havde en stærk chokoladesmag - lidt som dyr chokolade. Vi pattede drikken i os. Christian noget mere end jeg, men efterhånden følte vi os begge en anelse kvalme. Jeg kunne ikke drikke mere - og det samme gjaldt min BB-makker. Vi følte os faktisk snart så oppustede som efter en ordentlig omgang koteletter med ekstra, grillet på Fidel Gastro med kul med 40% andet og tilsat en gang bearnaise fra Power Grill. og vi ytrede stort set simultant de berømte ord: "Jeg skal skide"... Jeg kan normalt bælle en liter kakao i en ruf, men den utrolig dyre kakao endte sine dage på anden vis:

billede0153.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kære Quantanamo og ChristianB

Jeg er blevet lidt bekymret for jeres økonomi, (også selvom i splejsede, hvilket jeg ikke er i tvivl om), og har derfor meldt jer til Luxusfælden på TV3.

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke i fremtiden, men pas nu på, inden det går galt. :unhappy:

Følsomme hilsner

Jeres

Sara Lund

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk den smagte vanvittigt godt, den var bare enormt intens. Som en plade god chokolade der lige havde fået lidt ftalater så den var blevet flydende!

At to BB'ere ikke snildt kunne bælle den sammen, vidner om densiteten :devil:

Det blev anbefalet på kartonen at varme den op, det tror jeg ville være rigtig godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

ChristianBB havde for nylig luftet det faktum, at man i IRMA kunne få en kakao til mange penge. Rigtig mange.

Imponerende udbud af kakao i Irma! Mit øje skuer også Thise Laktosefri BB Kakaoskummetmælk. BB!

Dog knap så BB, at det også ser ud til at de snart har udsolgt - er det et komplot mod mig?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

DECONDITIONED!

pizza_ua%5B1%5D.jpg

De sidste 20 dage har budt på den længste træningspause i meget lang tid. Jeg fik godt nok fyret en diskotræning af i Rom, men derudover er intet blevet trænet i omkring tre uger. Det betyder naturligvis, at jeg er heftigt dekonditioneret og dermed har al mulighed for at få nogle gains på en stigende volumen og intensitet over det næste stykke tid. Jeg har ændret lidt i programmets setup så volumen er lidt mindre, men tilgendæld er der lidt mere styrkefokus i squat, bænk og pull-ups. Starter desuden lidt lavt i volumen og intensitet. Hoppede halvtidligt i FW

Bænk:

8 @ 50

3 @ 60

3 @ 70

3 @ 75

3 @ 75

3 @ 80

3 @ 82,5

3 @ 85

3 @ 85

3 @ 85

3 @ 85

3 @ 85

Flies:

15 @ 12

12 @ 14

12 @ 14

12 @ 14

Dødløft:

12 @ 60

12 @ 90

12 @ 100

12 @ 110

12 @ 120

12 @ 110

1 leg curls:

10 @ 10

10 @ 15

10 @ 15

10 @ 15

Triceps push downs:

10 @ 30

10 @ 32,5

10 @ 32,5

10 @ 32,5

Vildt som hvad, der var intet for nogle uger siden nu er tough!

1 fri læg:

12

12

10

10

Fin træning, der ikke tog så lang tid.

Link to comment
Share on other sites

SUNDBY SLÆBESALAMI!

Som forevist af den unge og smukke Celica

Halal%20Beef%20Salami%201kg.jpg

ABBMH var i huset og vi skulle træne dejlig bodybuildingsmandsskulder- og bentræning.

Squat:

10 @ 60

10 @ 80

10 @ 90

10 @ 95

10 @ 95

10 @ 95

Meget mere saft i stængerne end jeg havde regnet med. Det sagde BUM!

Leg ext:

12 @ 80

12 @ 85

12 @ 90

12 @ 90

Laterals:

15 @ 10

10 @ 12

12 @ 12

12 @ 12

12 @ 12

12 @ 12

12 @ 12

12 @ 12

Front raises:

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

Rear laterals:

15 @ 8

15 @ 8

15 @ 8

13 @ 8

Godt burn. "That's gonna hurt in the morning lad!" Hvilken film?

Dragon flags:

5

3

Floating crunches:

10

10

10

1 læg:

12

12

12

2 læg:

14 @ 70

12 @ 70

12 @ 70

10 @ 70

God og hurtig træning. Med udstrækning tog det kun en time og fyrre.

Link to comment
Share on other sites

Ung og smuk Celica:

Close but no cigar

Mht. filmcitatet: er det Clarence Boddicker, der siger det i Robocop efter at han har kørt ind i Emil efter at Emil har været i toxic waste-bad?

Nej det er det ikke. Her er ikke desto mindre et klip fra den udmærkede film med den danske titel RobotBetjenten:

"Murphy" - Tatatatata tatatata tatatatatata

* * *

TRÆNING MED BUM! I!

VWG pull-ups:

5

5

5

5

5

BB shrugs:

12 @ 80

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

Db curls:

15 @ 14

15 @ 14

10 @ 14

10 @ 14

10 @ 14

Strict, slow, super

1 fri læg:

15

12

12

12

10

Dips:

16

18

20

14

12

12

Gay douche valgte at stille sig 10 cm fra mig i mavestativet, mens jeg kørte dips. Burde have Stronzo Adioet ham

2 læg i smith:

15 @ 70

10 @ 70

10 @ 70

10 @ 70

Dip ab crunch:

5

5

Kick backs:

10 @ 12

10 @ 12

10 @ 12

Tog kun en time! Godt pump på armer og ryg.

Hyggede mig med at shave patkassen tidligere på dagen. Formen så overraskende god ud under pelsen. Mine traps er vokset. Var til gengæld så bleg, at jeg blev nød til at tage en gang sol.

Hej hej venner

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share