Whey og Carbs!


Dr. Boris
 Share

Recommended Posts

Hvad siger i til denne aminosyreprofil? (pr 100 g)

Valleprotein!!

mg.

Alanin 4800

Arginin 1600

asparaginsyre 9100

Cystin 1800

Glutaminsyre 14000

Glysin 1400

Histidin 1700

Isolecin 4500

Leucin 9500

Lysin 7500

Methionin 1500

Phenylanin 2600

Prolin 4500

Serlin 3700

Threonin 6400

Trypophan 1900

Valin 4500

eller dette Carbs:?? (kulhydrater)

pr 70 gram

Energi 269 kalorier

Kulhydrat ialt: 67,2g

Heraf polysaccharider 56,4g

Ingredienser:

Maltodextrin indeholdende føolgende enzym spaltet stivelsesmolekyler: polysaccharider (84%), maltotriose (9%), maltose (6%) og dextose (1%)

Edited by Dr. Boris
Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart vil jeg sige at Crabs direkte oversat fra eng vil betyde KRABBER, men jeg tror der er noget jeg overser her.

Dog hvis man ser væk fra overskriften der hedder Whey og Crabs?(jeg ser ikke whey nævnt andre steder end der) kunne man måske forestille sig at der er noget ala glukosamin,msm mm som vist er bygget op omkring krabbeskaller og andet godt fra havet

HK

Edited by HansyKrunietZ
Link to comment
Share on other sites

Der kan ikke siges noget om aminosyre sammensætningen så specifikt - det afhænger af hvilke andre proteiner du spiser i løbet af dagen (du behøves ikke nævne dem...), samt hvilke dine muskler har behov for.

Når alt kommer til alt, så betyder det med garanti ikke en skid, hvis dit kcal indtag og overall proteinindtag er højt nok :)

Spørgsmålet er om pre/post shakes har den store effekt, såfremt personen spiser rigeligt med protein udover de par shakes, samt holder kcal niveauet oppe på et fornuftigt overskud.

Link to comment
Share on other sites

Spørgsmålet er om pre/post shakes har den store effekt, såfremt personen spiser rigeligt med protein udover de par shakes, samt holder kcal niveauet oppe på et fornuftigt overskud.

cilius - er det "The window of oppotunity" du er ved at begrave her eller har jeg misforstået noget ?

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share