KPC

Medlemmer
  • Content count

    313
  • Joined

  • Last visited

About KPC

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 06/07/83

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Skovlunde
  • Interesser
    Damen, styrketræning, og familie

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke & kondition
  1. Jeg har nu rodet med et anderledes program, ved ikke om det som sådan kan fungere i praksis. Giv gerne jeres mening om det. Det skal dog siges at programmet ikke er rettet til, så øvelserne står IKKE i rigtig rækkefølge. MANDAG Ben Squat Lever lying leg curl Ryg Dødløft Seates rows One-arm bumbbell rows Biceps Scoot curls ONSDAG Bryst Incline DB Bænkpres Decline benchpress Incline benchpress Triceps Dips Barbell tricps extensions Skuldre Lateral raises Dumbbell press Front raises FREDAG Ben Squat Lever seated calf extension Leg extensions Ryg Chins ups Close-grip lat pulldowns Back extension Biceps Curls LØRDAG Bryst Bænkpres Dumbbell press Bryst dips Triceps Barbell tricps extensions Rope pushdown Skuldre Front raises Lateral raises Dumbbell press
  2. EMNET ER ÆNDRET SE INDLÆG 3, for mere
  3. 2-splits-programmer

    Nu tænker jeg mere når jeg skal ændre programmet. Ved godt at der ikke er 2 øvelser pr. muskelgruppe i det ovenstående program.
  4. 2-splits-programmer

    Det var også det jeg tænkte at det var...! Meeen to øvelser pr. muskel er vel ikke for meget..?
  5. Har lige siddet og kigget på lidt 2-splits-programmer, og ville se om jeg kunne formå at lave et ordenligt et. Jeg er kommet frem til nedenstående. Kom gerne med ris & ros :4thumbup: Syntes selv at det ser ud af mange øvelser, men er det slemt..? Bryst Skulder Triceps Bænkpres Incline dumbell press Decline benchpress Pecdeck Military Presses Lateral Raises French press Dips dumbell Triceps extensions Ben Ryg Biceps Mave Squat/Dødløft Bent over rows Calf raises Chins ups Goodmornings Seated Cable Rows dumbell Bent over rows Preacher curl DB Curl Cable crunches Crunches på bold
  6. Bulker...! *Prut prut*

    Det er sagen ligegyldig...!
  7. Bulker...! *Prut prut*

    Men der må være flere der har/har haft disse problemer...! -POPP-
  8. Bulker...! *Prut prut*

    Men stopper min bulken hvis det skal forsætte. Det er meget hårdt for maven kan jeg mærke...! Vil lige nævne at jeg drikker omkring 1½L. mælk om dagen...! Men kan det virkelig være det...?-POPP-
  9. Bulker...! *Prut prut*

    Hej MOL'er....! Jeg er igang med at bulke, og spiser nu omkring 3500kcal, hvilket jeg bestemt ikke er vant til. Syntes min mave prutter og rumler konstant. Drikker også proteinpulver 2 gange dagligt. Nu er mit spørgsmål, andre der har haft det på samme måde dengang de/i begyndte at bulke...? Jeg har så ondt af migselv Det irretere mig ihvertfald, da jeg arbejder som tømrer og ikke altid har mulighed for et WC/toilet, hvis det skulle gå helt galt. Går det over..? Eller er der noget produkter som jeg kan tage/spise for at rette op på denne mave..? Hjælp Tak...! Hilsen den pruttende -POPP-
  10. KPC's kostprogram

    Indholdet i maden er som følger: P: 302,6 F: 64,9 K: 337,3 C: 3383,8 Er det helt hen i vejret. Ville gerne lidt højre om med mit kcal indhold. Og hvad med proteiner...? Det er jo ikke 1-2gram pr. kilo jeg vejer...! Men skal jeg se bort fra det når jeg ønsker at Gaine...?
  11. KPC's kostprogram

    Formålet er at tage på i muskelmasse.Grøntsager er ikke lige mig, jeg bryder mig ikke om at tygge i dem. Men vi har tit gulrodder, peberfrugt, porre mm. i vores mad. Vil lige tænke over den med natmaden.
  12. KPC's kostprogram

    Her er mit kostprogram. Hvad siger i til det..? Gerne RIS & ROS...! FAKTA: 24år, 183cm, 73kg, trænet flere gange, blot med lange pauser. -POPP- Måltid 1: klokken 6.00 100 gram havregryn (P: 13 F: 7 K: 56 C: 341) 27 gram Whey protein (P: 20,8 F: 2,3 K: 1,4 C: 109,5) ½ liter skummetmælk (P: 17,5 F: 0,5 K: 24 C: 170,5) I alt = (P: 51,3 gram F: 9,8 gram K: 81,4 gram C: 621 kalorier) Kosttilskud (1 fiskeolie + 3 gram kreatin) Måltid 2: klokken 9.00 108 gram Whey protein (P: 62,4 F: 6,9 K: 4,2 C: 328,5) 1 banan (P: 1 F: 0,5 K: 21,8 C: 95) 25 gram valnødder (P: 3,5 F: 15 K: 3,5 C: 163) I alt = (P: 66,9 gram F: 22,4 gram K: 29,5 gram C: 586,5 kalorier) Måltid 3: klokken 11.30 1150 gram kyllingekød (P: 30 F: 8,6 K: 0 C: 197) 100 gram hercules rugbrød (P: 6 F: 1,5 K: 33 C: 169,5) 1 æble (P: 0,5 F: 0,5 K: 20 C: 86,5) 3 Riskager (P: 1,8 F: 0,6 K: 15,9 C: 76,2) I alt = (P: 38,3 gram F: 11,1 gram K: 37,4 gram C: 529,2 kalorier) Måltid 4: Klokken 16.00 300 ml. Frugtjuice (P: 1,5 F: 0 K: 33 C: 138) Måltid 5: klokken 17.00 108 gram Whey protein (P: 62,4 F: 6,9 K: 4,2 C: 328,5) 1 banan (P: 1 F: 0,5 K: 21,8 C: 95) ½ liter skummetmælk (P: 17,5 F: 0,5 K: 24 C: 170,5) I alt = (P: 80,9 gram F: 7,9 gram K: 50 gram C: 597 kalorier) Kosttilskud (3 gram kreatin) Måltid 6: klokken 18.30 200 gram kogt ris (P: 5,2 F: 0,8 K: 60 C: 268) 200 gram kyllingekød (P: 40 F: 11,4 K: 0 C: 262,6) ½ liter skummetmælk (P: 17,5 F: 0,5 K: 24 C: 170,5) I alt = (P: 62,7 gram F: 12,7 gram K: 84 gram C: 701,1 kalorier) Kosttilskud (2 fiskeolie + 1 vitamin + 3 gram kreatin) Måltid 7: klokken 22.00 30 gram Whey protein (P: 27 F: 0,5 K: 0,2 C: 116) 1 banan (P: 1 F: 0,5 K: 21,8 C: 95) I alt = (P: 28 gram F: 1 gram K: 22 C: 211 kalorier) TOTAL = P: 302,6 F: 64,9 K: 337,3 C: 3383,8)
  13. Håndvægte købes

    Hvad skal de koste??? -POPP-
  14. Armstrækning/push-up

    Hej MOL'er Mig og kæresten sad lige og snakkede om hvornår de forskellige muskler aktiveres i en armstræning, vi er ikke helt sikre, for i min styrketræningsbog står der det modsatte end i hendes "lærer-bog". Hvilke muskler aktiveres primært når man i en armstrækning strækker op, og hvilke aktiveres primært når man bøjer: Altså hvornår er det den brede rygmuskel og hvornår er det den store brystmuskel????? Håber nogle vil hjælpe -POPP-
  15. Jeg søger et sæt håndvægte inkl. skiver til lidt hjemmetræning. Evt og en stang. Gerne brugt og men skal være fuldt funktionelt. Evt. bytte med woofer + højtaler, lidt over 1000 kondomer, eller selvfølgelig kontanter. GERNE PÅ SJÆLLAND (Ballerup) -POPP-