Q-base

Medlemmer
  • Content count

    975
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Q-base last won the day on November 24 2015

Q-base had the most liked content!

About Q-base

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 04/24/85

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Bodybuilding

Recent Profile Visitors

1676 profile views
  1. Nice and clean power building

    Lyder som de oplagte tegn på tid til deload/pause. Stærke, stærke løft btw!
  2. Gammelsmølf giver den gas...

    Fed læsning og tillykke med resultatet.
  3. Q-base's log

    Fredag 30-5-2014 L-sit -> Bent arm lever-up -> handstand 4x2reps L-sit rope climbs 5x1 Havde købt noget Liquid grip - det gjorde virkelig en forskel både her og senere i ringene. Rings routine L-hang -> L-sit MU -> L-sit -> adv. tuck planche -> forward roll -> L-sit -> L-hang 5x1reps Planche leans 5x20-25sek Der var en lyshåret tøs, med en helt vanvittigt veludviklet og veldefineret ryg - så jeg smed lige en omgang back-attack ind, som i den grad også blev en grip-attack. 21-15-9 110kg deadlift Strict WG pullups Der ville jeg havde haft god glæde af at have medbragt mine straps. Alle dødløft blev kørt double overhånd. Kan ikke huske alle reps, men fik 16 før jeg måtte sætte den ned første gang. Ud over at jeg helt sikkert skal have straps med til næste gang jeg finder på noget lignende, så der kan komme nogle flere kilo på stangen, så føltes grebet overraskende stærkt. Det kunne være at jeg snart skulle lave et retry på 220 double overhånd. Rope curls ss. rope overhead extension 12x30kg 12x30kg 10x30kg 10x30kg One arm cable bent over laterals 3x8x7,5kg
  4. 31

    Saaagtens!
  5. Q-base's log

    Ja meget mere end ok, vil jeg heller ikke give tøse-pige-børnene, i al fald ikke dem der var på arbejde da jeg var der - der var som sagt kun et par stykker der var absolut sagtens. Men alt i alt en positiv overraskelse, jeg var bange for at de bare ville falde tilbage på at have unge damer i stramt tøj og så være ligeglade med maden - men den var så absolut godkendt! Nå gider ikke skrive hele fredagens træning, da jeg ikke kan huske det hele, kan dog huske at jeg kom tilbage op på samme box jump højde som før min skade - YEAH! Og at den stod på bakkespurter og afslapning i Søndermarken efter træning - endnu mere YEAH! Mandag 19-5-2014 Deload uge Var ude og spise frokost med en god kammerat der var hjemme fra USA, så fik ikke lige checket op på vægten til OH og DL - så det blev bare en god deload sjusning Standing OH press 2x15x20kg 15x30kg 5x40kg 5x50kg 5x60kg Snatch grip DL 2x8x60kg 5x80kg 5x90kg 5x100kg WG pullups 2x8xbw 3x6xbw Jeg består af 95% 'fast twitch' muskelfibre - ville være meget tæt på at kunne køre det samme med 40kg om livet - men lige så snart der kommer lidt reps på så brænder jeg ud. Dips 10xbw 10xbw+20kg 5x5xbw+40kg BB curls 5x6x40kg Bent over cable laterals 4x10x5kg Hanging leg raises - stall bars 3x10+static hold efter hver omgang Tabata @Motionscykel - niveau 18 - over 400w i hver sprint Super god træning, men igen alt for mange mennesker. Burde træne på et andet tidspunkt, det passer bare så godt med at kunne tage hjem og fylde et kæmpe aftenmåltid i hovedet bagefter. Har gennem de sidste 3 ugers tid, haft skruet mere op for kulhydrater(stort set det hele ligger om aftenen) og derudover skruet lidt ned for protein og fedt. Plus jeg har fjernet lidt øvelser fra mine træninger og kun fokuseret på, hvad for mig er de vigtigste. Grunden til at jeg har gjort det, var at jeg følte jeg manglede energi i hverdagen, efter jeg havde skruet lidt ned for mit samlede indtag og op for træningen, med det formål at komme lidt længere ned i fedtprocent. Da min træning på ingen måde skal fylde det hele i min hverdag prøvede jeg en lidt andet approach - hvilket i den grad har virket. Nu er det selvfølgelig også blevet klart bedre vejr, hvilket også har sin indvirkning, men føler at jeg har mere energi i hverdagen og formen er sgu lige hvor den skal være. Har fundet nogle gode måltider, jeg skifter imellem i hverdagene og slår mig løs så meget som jeg lyster i weekenderne. Life is good!
  6. Gammelsmølf giver den gas...

    Stort tillykke med rekorden! Og igen - vanvittige kilo du formår at curle og tricepspresse :D
  7. Q-base's log

    Onsdag 14-5-2014 Standing OH press 2x12x20kg 10x30kg 10x40kg 5x50kg 5x60kg 5x70kg 3x80kg 3x87,5kg Snatch grip deadlift 2x8x60kg 5x100kg 5x115kg 3x130kg 5x142,5kg - stropper og bælte på den sidste BOR 8x60kg 5x100kg 4x5x110kg Dips 10xbw 10xbw+20kg 8xbw+40kg 5xbw+60kg 5xbw+80kg - måtte lige checke om det var en PR - men no - fandt mig en video med 6xbw+80kg hmm 3x3xbw+80kg BB curls 8x40kg 2x5x62,5kg 4x62,5kg L-sit holds 4x25sek Derefter stod den på PWO på Hot Buns - overraskende god mad - dog kun 1-2 der sådan for alvor var sagtens...
  8. Q-base's log

    Mandag 12-5-2014 Standing OH press 2x12x20kg 8x30kg 8x40kg 5x50kg 5x60kg 5x70kg 3x80kg 4x87,5kg Snatch grip deadlift 2x8x60kg 5x100kg 5x115kg 3x130kg 6x142,5kg - stropper og bælte på den sidste her Dips 10xbw 10xbw+20kg 8xbw+40kg 5xbw+60kg 3x5xbw+70kg Wide grip pullups 8xbw 5x5xbw+20kg BB curls 8x40kg 5x62,5kg 4x3x62,5kg Tabata Motionscykel - niveau 18 - over 420 watt i hver sprint Alt alt for mange mennesker. Stort set ikke til at komme til. Set i bakspejlet skulle jeg dog nok også have byttet rundt på dips og WG-pullups, det ville sikkert både have forbedret min indsats i pullups og curls, samt sikkert ikke påvirket mine dips det store.
  9. Q-base's log

    Fredag 9-5-2014 Var sindsygt træt. Havde haft sidste træning med mit gymnastikhold torsdag aften, der endte med 5-6 guldøl med sidevogn. Super sjovt og hyggeligt - fik tilmed sprunget lidt til træningen, sådan for første gang siden jeg skadede min fod. Så længe jeg belaster den lige på, går det ret godt. Kunne dog godt mærke at foden var glad for at vi ikke sprang så længe - alt i alt har den nok godt af sommerpausen. Endte dog med at jeg fik laver araber-flik-dobbelt lukket på banen, så det var totalt optur - jeg skal nok komme tilbage og ramme mit niveau eller højere igen! Sjipping Yeah endelig kan jeg sjippe på en fod med den "dårlige". L-sit -> bent arm lever-up -> handstand 5x1rep L-sit rope climbs 4x1rep Rings MU -> L-sit -> adv. tuck planche 4x1rep Straight body clapping pullups 5x3reps Boxjumps Lidt forskellige reps op til: høj skammel + 5 x 25kg bumper plates(ca. navlehøjde) 6-7x2reps Derefter en enkelt 15kg bumper plate ovenpå det eksisterende 1x2reps Rope cable curls SS rope overhead extensions 4x12x25 - 30 sek pause efter hver runde L-sit static holds 4xtæl langsomt til 25 Udstrækning En masse skulderspecifikt Overraskende god træning, i forhold til mit energiniveau!
  10. Q-base's log

    Onsdag 7-5-2014 Standing OH press 2x15x20kg 10x30kg 10x40kg 5x50kg 3x65kg 3x75kg 4x82,5kg Rest-pause 8-3-3 BOR 10x65kg 10x100kg 6x10x80kg Dips 12xbw 12xbw+20kg 2x10xbw+40kg 2x8xbw+40kg Calf raises 15x60kg 4x10x80kg+20sec static hold Lateral raises Pause i toppen på hver rep 4x10x8kg BB curls 8x40kg 2x5x60kg 2x4x60kg Hanging leg raises 4x10reps Plus en masse lækker udstrækning.
  11. Q-base's log

    Tirsdag 6-5-2014 Hillsprints 8 x en fin bakke i søndermarken Som skrevet tidligere har jeg, for vel snart 9-10 uger siden lavet en slem forstuvning af min højre fod, da den i en landing røg helt ud af led, men heldigvis ind på plads igen. Nu har jeg aldrig været den store løber, men elsker dog sprint træning - så har virkelig glædet mig til at kunne komme i gang med det igen. Så meget optur over at det kunne lade sig gøre uden de store smerter - nu må tiden vise hvad foden siger til det, men det føles godt. Og så sætter hillsprints sig lige i dagsformen!
  12. Q-base's log

    Du så også langt bedre ud end lørdag morgen! ;) Tak for tippet om baren i min baghave, og som altid hyggeligt at hilse på. Mandag 5-5-2014 Standing OH Press 2x15x20kg 8x30kg 8x40kg 5x50kg 3x65kg 3x75kg 5x82,5kg Ikke easy - men uden tvivl; getting stronger! Rest-pause 8-4-3 @65kg Snatch grip deadlift 2x8x65kg 5x100kg 3x115kg 3x125kg 6x135kg Google drive fuckede up på min iphone og viste mig et gammelt dokument, da jeg lige ville checke op på kiloene - så kunne kun huske hvad jeg skulle ende på. Kom til at løfte lidt tungere i de første - but no worries. Purestrength low row 12x40kg 12x80kg 8x100kg 6x6x100kg Dips 12xbw 12xbw+20kg 10xbw+40kg 5xbw+60kg 5x5xbw+70kg - det må være en set/rep/volume PR! BB curls 8x40kg 5x60kg 5x60kg 4x60kg 3x60kg 3x60kg Lateral raises 4x10x10kg L-sit holds 5x15sek on the minute
  13. Q-base's log

    Fredag 2-5-2014 L-sit -> bent arm lever-up -> handstand 3x2reps - det må være en form for rep/set PR! 2x1reps Føltes lettere og bedre end nogensinde før! L-sit rope climbs 5x1reps Stadig modbydeligt hårdt - men mærker fremskridt Rings L-hang -> L-sit muscle-up -> L-sit -> Adv. tuck planche 4x1reps Strict chest-to-bar WG chins 5x5reps Purestrength rows 5x10x80kg Standing calf raises 4x15x60kg Seated db curls SS. lying db triceps ext. 30sec pause 5x12x12kg Finisher 10 kb swings - 10kb frontsquats - 10 explosive pushups @24kg kb 10 - 9 - 9 ned til 10 -1- 1 rep Awesome workout!
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Stærk squat og bænk!
  15. Q-base's log

    Onsdag 30-4-2013 Standing OH press 2x15x20kg 10x30kg 8x40kg 8x50kg 5x60kg 5x70kg 5x80kg Snatch-grip deadlift 2x10x60kg 5x100kg 5x115kg 6x130kg - bælte og straps på denne BOR 10x60kg 5x6x100kg Dips 10xbw 10xbw+20kg 5xbw+40kg 5xbw+60kg 4x5xbw+65kg Den ekstra 5kg skive gjorde sgu ikke den helt store forskel, ud over at den var mega irriterende, da den nærmest stikker lige ud til siden i det øjeblik skiverne bliver løftet og der kommer spænd på kæden. Men del-målet herfra hedder 5x5x80kg. BB curls 5x40kg 3x5x57,5kg - en rep mere end i mandags - ja det tæller alt sammen 2x4x57,5kg L-sit holds 4xtæl langsomt til 25 Lateral raises 4x12x8kg