cYRAx

Medlemmer
  • Content count

    213
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvad blev af med MASSkinen?

    Mass's log var et af mine største trænings motivationer, men hvor blev han av? Logger hann ikke mere? Og blev der noget andet en mudder kast med de anklagninger om steorider?
  2. Teddy's Allround træning

    Skal lige love for at du har haft god fremgang med Blill Starr Kommer nok at følge med loggen, da vi er nogenlunde i samme båd, styrke uden bulk og lang pause fra træning Håber det har lige så god effekt på mig. Bliver Squat ikke hårdt 3 gange om ugen? Ikke mindst kedeligt...?
  3. Begynder nok at træne igen

    Aite, så træner jeg bare det orginale program, men Powercleans bliver skift ud med deadlift, ellers bliver det bare det program som Bill Starr har lavet, tak gutter
  4. Begynder nok at træne igen

    Ok, jeg er så begyndt at træne igen, men tager det bare stille og roligt i starten for at få teknikken tilbage igen. Er der nogen der kan sige godt for de her ændringer jeg har lavet af Bill Starr's program: Mandag - Let dag Front Squat Bench Press Good Mornings Sit-ups – 3 sets Torsdag - Tung dag Box Squat Inc. Bench High Pulls 2 sets of weighted hypers 4 sets of weighted Sit-ups Fredag - Medium Squat Bench Press Deadlift Weighted Dips - 3 sets of 5-8 Triceps and Biceps - 3 sets of 8 each Grunden til at torsdag er en tung dag er fordi at hvis jeg har været i byen lørdag har jeg ALTID tømmermænd mandag og kan ikke løfte en skid Ville det være dumt at træne Medium i det 3 store og så tungt i hjælpe øvelesene? Feedback plz
  5. Som sagt er jeg så stille og roligt begyndt at træne igen efter en ca. 7-8 månder lang pause. På den tid har jeg været på cut og er slippet af med 12 kilo, og nu er jeg ret glad for min krop, men vil gjerne begynde at træne igen, men denne gang med fokus på styrke (Var BB'er før) men jeg vil helst ikke tage så meget på som jeg gjorde (Tog ca. 8-9 kilo på i den tid jeg trænede, ~10 månder). Hvordan skal jeg bære mig ad i starten? Som nu er tager jeg det bare stille og roligt med 5x5 i de tre store for at få noget af den tapte styrke tilbage og få teknikken på plads igen. Squatfather har anbefaldet mig Bill Starr, så det holder jeg mig til i første omgang, jeg vil også give progression træning en chance, nogen der kan lave mig en? Skal jeg så bare tage nogle stille uger og så tester 1RM efter styrken er kommet nogenlunde?
  6. Begynder nok at træne igen

    Tak for svarene alle. Squatfather: Ja jeg havde godt nok ikke læst artikkelen før jeg spurte om mere, men da var det for sent a rette på det seneste inlæg Så prøver jeg med nogle reps på DL. Rommel: Ja øvelesen ser fin ud, men på første hånd vil jeg tage deadlift, da jeg blev ret stærk i den øvelese sidst jeg trænede, og det var med hovedt under armen. Mads: Hvordan kan du fortolke det til at jeg ikke vil være stærk i DL?
  7. Begynder nok at træne igen

    Bill Starr's ser fint ud til a begynde med, men mangler det ikke deadlift? Eller hvad er Powercleans? Er der en anden reprange jeg kan lave en 5x5 i deadlift? Gidder ikke så mange reps i det løft, da de bliver alt for grimme og kommer nok til at smadre min ryg.. EDIT: Målet er som sagt styrke
  8. Jep, jeg har lidt trænings efaring (~1 år) men har ikke trænet de sidste 5-6 månder, og da var det mest BB, men nu vil jeg prøve at træne for styrke. Jeg er glad for min krop som den er nu, har tapt en del kilo siden jeg hold op, men jeg kan sikker nøjes me at tage nogle kilo på igen, men det bilver i løbet af en lang periode, ikke noget med at grov ede længere. Nogen der kan anbefalde mig et godt styrke program til en semi nybegynder? (eller helt nybegynder?)
  9. Tak for de gode svar. Jeg er skiftet over til fri stang, da jeg føler selv den giver mere Og så er det leee' at kunne smide en masse kilo over hovedt med fri stang
  10. Roskilde, øl og ingen træning?

    Jeg træner også Fullbody 3 gange om ugen og jeg skal med til Roskilde '06 Jeg øger bare træningen op til 5-6 gange om ugen 2 uger før roskilde, så man for eg velfortjent ferie Hvad angår mad osv. må tiden vise, håber bare jeg for nok mad :)
  11. Ja, nu er jeg snart træt af at tænke på hvad giver bedere masse, smith eller frivægt, så hvad er jeres mening/efaring med de typer for skulder træning? Og hvorfor?
  12. 10x3 program, hvor længe?

    Det er et fullbody 3x om ugen program. 10x3 er vist nok til styrke og muskelmasse, mens 4x6 er mere til muskel masse, ville jeg tro.
  13. Nyt 3-split program

    Netop Jeg ville heller prøve Jagdens AHT end 3 split, der er sq mange der har haft enormt gode resultater på det Har selv tænkt på at prøve det.
  14. Nyt 3-split program

    IMO er det en smagsag hvis man vil have dødløft med i programmet, hvis man (som mig) ikke gidder at lave dødløft kan man bare lave Good Mornings, SL DL...Men hvis man kan godt lide øvelesen er der ingen grund til ikke at have den med, man skal bare sørge for at teknikken spiller godt før man begynder at lege med store og grumme vægte. Just my 5 cents Sjov kommentar 789 gav til MASS, "dødløft hvis du vil være stor og stærk"