Dr. Boris

Medlemmer
  • Content count

    115
  • Joined

  • Last visited

About Dr. Boris

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 12/06/73

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    KBH N

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Muskelvækst
  1. Dødløft

    Monster power ryg øvelse...... men den træner vel lige så meget haser og balder?
  2. Skulder Laterals

    Jeg har samme problem! Er venstrehåndet, men er ca 25% svagere i denne end i hørje når jeg kører delt. lat. Det kan måske være fordi jeg spiller p.. med højre hånd... Tror faktisk at det er grunden!
  3. Hej! Roger: Man kan IKKE seperat træne den mediale del at pectpralis major, da musklens fibre går i højsontal retning. Dvs. denne muskel kan trænes i øvre, midter og nedre del, men vælges f.eks alm. bænkpres, aktiveres hele musklen stort set lige meget. Det er genetisk bestemt hvor meget muskelmasse der kommer på pect. med. og lat. side. Chono: Decline bænk og dips træner NEDRE del at brystet og i disse øvelser virker pect. øvre del som antagonist for nedre del. (dvs musklen er sin egen agonist/antogonist) Anders_L_Holm: Hvis du tager smallere fat i stangen, aktiveres triceps mere! Hele pects. bane trænes fint uden at holde smalt på stangen. Og som tidligere nævnt, kan den mediale del IKKE aktiveres mere end resten!!!
  4. HST...mit program.

    Hej MOler. Vil gerne høre jeres mening om dette HST program.?... kører det tirs, tors, lør. Kører 2 sæt i hver øvelse. Squat Legcurl (siddende) St. Calf rise Bænkpres Incline dumbell (bryst) Træk til bryst. Row Dips biceps curl lat. delt. mave lænd
  5. Fremskudte skuldre

    Godt Forslag Rønne! Jeg har haft samme problem i en del år, men ved at lave smidighedstræning for brystmuskulaturen og ikke strække de muskler ud, der samler skulderbladene, er jeg blevet rettet en del op! :)
  6. Kostplan!

    Super! Tak for alle de gode svar!? :lol:
  7. Kostplan!

    Har søgt lidt rundt på MOL, men syntes ikke jeg kan finde færdige kostprogrammer? Jeg er 180 høj, vejer 74 kg og er 30 år..... ønsker vægtforøgelse.. træner ca. 4 gange om ugen. Har brug for ca 3000 Kcal om dagen. Kunne godt tænke mig en oversigt over ca 7 forskellige "retter" til hvert af dagens 6 måltider?! :)
  8. Whey og Carbs!

    Er det langsomt el. hurtigt optageligt?
  9. Whey og Carbs!

    Takker :lol: !! Kan jeg ikke få et "seriøst" svar på ovenstående!? :xmas:
  10. Whey og Carbs!

    Har lige rettet i indlægget! :lol: Sorry... det er Carbs (kuldydrater) og ikke crabs!! Det første er valleprotein Har købt en "gainer-pakke" fra bodylab.dk og ville bare lige høre om det er godt!?
  11. Whey og Carbs!

    Hvad siger i til denne aminosyreprofil? (pr 100 g) Valleprotein!! mg. Alanin 4800 Arginin 1600 asparaginsyre 9100 Cystin 1800 Glutaminsyre 14000 Glysin 1400 Histidin 1700 Isolecin 4500 Leucin 9500 Lysin 7500 Methionin 1500 Phenylanin 2600 Prolin 4500 Serlin 3700 Threonin 6400 Trypophan 1900 Valin 4500 eller dette Carbs:?? (kulhydrater) pr 70 gram Energi 269 kalorier Kulhydrat ialt: 67,2g Heraf polysaccharider 56,4g Ingredienser: Maltodextrin indeholdende føolgende enzym spaltet stivelsesmolekyler: polysaccharider (84%), maltotriose (9%), maltose (6%) og dextose (1%)
  12. Degration

    Jervig! Kan du ikke lige forklare Konditionering?
  13. Toms kæmpeskildpadder

    Dine øjne bliver tunge.............meget tunge.................du får lyst til en kæmpe skildpadde!!!! :lol: Det er totalt fejt af Netto, at de nogengange sælger 4 stk. skildpadder for 7 kr!! :(
  14. Alkohol som post-shake (ny videnskab?)

    Jeg blander altid 10 - 20 cl vodka i min shake, ligesom de gamle rusiske gymnaster!!
  15. DOMS

    Fitt! Du kører jo også HEJDER stilen! Og når jeg smækker 300 kg i squaten, så får jeg også totalt DOMS mand, det er da helt vildt der, kan jeg love dig!m :lol: