Zoater

Medlemmer
  • Content count

    1711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Zoater

  1. Restitution

    Me like no. 6. Der udover kommer der nogle ulovlige stoffer...btw lige et lille spørgsmål, hvad er det aktive stof(stoffer) i kreatin som hjælper på res-tiden?? Hvordan kan det være det ikke ligger på dopinglisten....bare lige 2 spørgsmål jeg lige fik lyst til at tilføje af ren nysgerrighed
  2. One-legged squat

    Jeg har også kun mulighed for at bruge håndvægte(hjemme) så har i evt. nogle billeder af det? kunne nemlig godt tænke mig at komme igang med det.....
  3. ret vildt?

    damn Synes jeg har set ham et eller andet sted før......tekken måske ;)
  4. Protein ~g i et æg

    Hvad er forholdet af protein/fedt/kulhydrat i antal g per 100g æg......? Hvad er forholdet af protein/fedt/kulhydrat i antal g per 100g æggehvide......? vad er forholdet af protein/fedt/kulhydrat i antal g per 100g æggeblomme......? tak!
  5. håndstand

    Det er som ikke så svært at gå på hænder........sid med benene over kors, put så dine hænder under hver ben og gå. Kræver lidt styrke men ikke en skid balance....men kan godt være din ven ikke god tager denne stil <_<
  6. Hvordan kommer jeg igang?!

    Lav dig et lille program du træner hver 2/1 dag, lav hver øvelse ca. 10 gange( 10 reps) med den vægt du lige præcis kan klare. Sidst men ikke mindst, husk at få nok mad spis en masse tun og andre produkter med høj protein indhold. Her kan du finde øvelser: http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
  7. Dumbbell vs. Barbell

    Desværre har jeg ikke tid (penge ) til at træne i et center Men jeg træner med håndvægte hjemme. Nu kom mig og en ven til at snakke om hvad forholdet er mellem de to slags vægte , Dumbbells og Barbells . Jeg vil mene en håndvægt på 50% af en barbell i en øvelse som f.eks. Curls, er en del hårdere at løfte, men nogle der ved mere præcist hvordan det ser ud? /Zoater :4thumbup:
  8. Dumbbell vs. Barbell

    Jeg vil nu også mene at hvis jeg laver en Curl med en barbell kan jeg løfte over de 100% jeg kan løfte med en håndvægt. Flere der kender til dette, eller er det bare mig? :(
  9. Vægttab/muskeltab

    Ja det er rigtigt <_< Men men men ! Fedtceller kan ændre størrelse med +/-300% så lidt fedt på maven vil sagtens kunne trænes væk ( så det ikke kan ses). Så længde du ikke bliver mega overvægtig, er det ikke noget problem at tage lidt fedt på. Faktisk er det svært at tage muskelmasse på uden at få lidt fedt på oven i hatten.
  10. Andaran

    ja det var ved Harald nyborg jeg fandt mine billige vægte.... *kunne ikke lige huske* ;)
  11. Andaran

    1)Tjaaa 50% af arbejdet ligge i at spise, så spis som du aldrig har gjort før. Især kød(især tun ),æg og mælkeprodukter indeholder mange proteiner og det er jo det vores muskler er bygget op af. Iæsr efter træning er det meget vigtigt at få proteiner(f.eks. drikker jeg 1l mælk). 2) De andre 50% kommer jo ved at træne... tungt!! og derfor vil jeg da mene at træning uden vægte ikke vil øge din muskelmasse væsentligt, men derimod gør dine muskler mere udholdende, hvilket jo ikke er din hensigt. Mit råd er følgende, gå i bilka eller lign. der kan du for det meste finde nogle billige håndvægte til rimelige priser. Jeg fik en 18kg håndvægt til 150 kr sådan et sted. Så kan du komme i gang med at lave nogle gode hårde øvelser.
  12. Hvad er din ynglingsmuskel?

    Biceps helt klart.....dét er dejligt at give den nogle tæsk
  13. Link

    Jeg manger et sted, hvor der findes en samling af 'alle' øvelser, beskrivelser og billeder. Nogen der kan hjælpe mig med det?? :confused2: tak
  14. Link

    tusind tak
  15. Tungt eller mange?

    Goddag Jeg har fået snøvlet mig sammen til at købe et sæt håndvægte. Jeg vil gerne øge min muskelmasse, nu er mit spørgsmål, skal jeg træne hård og få gange eller lidt lettere og flere gange? Jeg bruger nu et press på 18 kg per vægt, er det for meget for en nybegynder på 70 kg og 185 cm som aldrig har løftet en vægt før ?? Skal man øge vægten hen af vejen eller antal gentagelser? Mvh Jakob