NG86

Medlemmer
  • Content count

    154
  • Joined

  • Last visited

About NG86

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 03/20/86

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Randers

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Crossfit
  1. Crossfit træning

    Tirsdag 16-08-2011 Træning kl. 11.00 Power Jerk 3x40 3x50 3x60 3x65 Split Jerk Behind the Neck 5x3x50 Split Jerk 5x3x50 Snatch DL 2x5x50 2x5x70 Front Squat 3x5x70 Træning kl. 17.00 (løb hjem fra arbejde med 5-7kg oppakning) 4km løb
  2. Crossfit træning

    Haft travlt de sidste dage, Men det er blevet til (sidste uge) Onsdag: Rest-day Torsdag: Rest-day grundet overarbejde + familie tamtam Fredag: WL Lørdag: Styrketræning Søndag: WL (denne uge) Mandag: Træningsfri Tirsdag: WL
  3. Crossfit træning

    Træning 02-08-2011 - Fjeren Press 5x40 2x5x50 Push Press Behind the Neck 3x5x50 Push Press 10x5x50 Tall Power Jerk behind the neck 3x30 3x35 3x3x40 Snatch 3x3x30
  4. Crossfit træning

    Træning 01-08-2011 - Fjeren PW 20min Ring Dips 8x5xBW Ring Chins 8x5xBW Air SQ 50reps The Handstand Neg. Muscle-ups 5sæt
  5. Crossfit træning

    Træning 31072011 Løb Interval træning (ved kirken) 6x trapper Tid: 13min 20sek - løb i 5-fingers, hvilket er lidt tid siden sidst. Beton lægge imorgen
  6. Crossfit træning

    Træning 30072011 - Fjeren Clean 2x3x40 3x50 3x60 3x70 Power Clean 2x70 3x60 Press 3x8x40 Push press behind the neck 2x5x40 2x5x50 1x5x55 Back Squat 1x5x50 1x5x70 1x5x90 1x5x110 dejligt at føle lidt tungere kilo. PW 20min
  7. Crossfit træning

    Træning 29072011 - Fjeren * En stille træning. Lidt i søvnmangel, men kan jo sove længe i morgen PW 20min BP 8x50 5x5x80 Chins 3x10xBW Dips 3x10xBW Abs 5x10 Calves 3sæt Hammies 1sæt Stræk
  8. Crossfit træning

    Træning 28072011 - Fjeren Clean 3x30 9x3x49 Power Clean 5x3x50 3x55 4x60 Snatch 3x3x20 Press 3x8x40 Biceps Maskine 3x8x30 The Handstand
  9. Crossfit træning

    Træning 27072011 Interval træning (ved kirken) 5x trapper Udstrækning * Havde egentligt planlagt at træne i ringe samt med KB's, men må indse at med WL i morgen kan mine RC ikke følge med, fordi de var er fucking ømme i dag
  10. Crossfit træning

    Skal have styr på log skrivningen igen og starter derfor en ny op. Starter med dagens træning: Week 9 - Day 3 Clean 3x20 3x30 3x40 3x50 3x60 3x5x65 Power Clean 5x3x65 5x3x50 Snatch Balance 3x20 3x30 3x35 2x3x40 Back Squat 6x60 2x6x80 Sluttede af med lidt chins & dips + 10sæt disko træning.
  11. C-R-O-S-S-F-I-T

    Onsdag d. 22. Juni kl. 20.15 (3/4) - Jeg havde kørt hele natten og ikke fået sovet mere end et par timer i løbet af dagen. Aftenstræning var ikke fyldt med meget energi, men trods det var lysten til at komme i gang efter en længere tid uden træning pga. flytning og meget arbejde. Overskuddet har simpelthen ikke været der. Der er pause i WL programmet indtil jeg er hjemme igen. Jeg vil fremover prøve at sætte en karakter fra 1-10 til på hvor oplagt til træning jeg er samt en 1-10 score bagefter på, hvor god træningen blev☺ Kettlebell Press: 10x12 10x16 10x24 7x32 5x40 Fx48 Pull-ups In Rings 5x5 Torsdag d. 23. Juni kl. 14.15 5/5 10timers søvn og mere udhvilet, men følte mig slet ikke fuld af energi. Træfældning 30min 100x One-arm press med et lille træ 100x Ait Squats 100x Shoulder Press med et større træ Skin the Cat – 5sæt Push-ups in Rings 5x10 Træfældning ca. 50min Fredag d. 24. Juni kl. 14.00 5/5 Træfældning 60min Dips 50 Pull-ups 50 Skin the cat 5sæt Aften træning kl. 19.30 Træfældning 60min Dips 30 Pull-ups 30 Lørdag d. 25. Juni kl. 11.30 Lille Fjell-tur til syssendammen ☺ 140min Aften træning kl. 20.15 7/4 Oplagt men da jeg først kom i gang var der ingen energi. Pull-ups 1x5 4x7 Snatch (lille træ) 5x5 Skin the Cat 3sæt Snatch KB 5x16 Swings 1sæt KB Press 10x16 5x24
  12. C-R-O-S-S-F-I-T

    Mandag: 06.15 Morgentræning Løb Swings Snatches Stræk Tirsdag 06.15 Morgentræning Løb Swings Snatches Stræk 20.25 Aftentræning Week 7 - Day 1 Mid hang snatches: 4x3x20 Snatches 8x3x30 Powersnatches 4x3x32-35 Front squat 5x30 5x50 5x70 Overrasket over hvor god fornemmelse der var med VL i dag! Glæder mig til at få trænet med CC snart igen!
  13. C-R-O-S-S-F-I-T

    Enig. Delte den bare op i runder, som beskrevet. pause i loggen... travlt i det private så updates må følges live!
  14. C-R-O-S-S-F-I-T

    Tirsdag fjeren warm up BP inc. 10x20 10x40 5x60 5x70 3x5x80 Scarecrow snatch 10reps 5reps 5reps x træpind Tall Snstch 10reps 5reps 5reps x træpind "WOD" Angie 10reps each round 2min pause 1min 15sek 1min 5sek 55sek 52sek 48sek Chins - ladder 7-6-5-4-3-2-1 Dips 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Stræk
  15. C-R-O-S-S-F-I-T

    Mandag Ude: 2,5km PW Fjeren: Mid Hang Snatch Pull 3x20 3x30 3x40 3x50 10x3x60 Tall Muscle Snatch 3x20 2x3x30 3x3x35 Tall Snatch 3x3x20 3x3x25 5x3x30 Snatch Deadlift 5x5x30