JoeA

Medlemmer
  • Content count

    348
  • Joined

  • Last visited

About JoeA

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/09/89

Profile Information

  • Køn
    Mand
  1. http://supertraining.dk/personlig-traning/ Har selv benyttet ham og været meget tilfreds, super kompetent og god til at lære fra sig. Husk at være specifik omkring hvad du gerne vil have ud af forløbet og hvilke tidsmæssige rammer mm. du operer inden for.
  2. købes håndvægtsæt i kbh

    Jeg har et sæt liggende, der består af: 2 stænger med spin locks 8x5kg 2x10kg 2x1,24kg og tror også jeg har lidt andet småtteri liggende hjemme hos mine forældre du kan også få en lang stang med hvis du vil, Pris: 500kr
  3. Can't get enough

    Har været lidt sløvt med logupdates, der er dog blevet trænet 3-4 gange styrke siden sidst. I morgen har jeg sidste eksamen og så skulle det gerne blive lidt mere normalt igen. Dagens open gym quickie: dødløft: 5x60kg, 5x80kg, 2x100kg, 3x5x118kg De var tunge og jeg fik at vide at jeg taber den øvre del af ryggen lidt bænk: stangen, 5x50kg, 5x60kg, 3x5x72kg 2 sæt atomics ss'et med 2 sæt svage ring dips
  4. Can't get enough

    06/12/09 Open gym opvarmning: sjip og ledrotation squat: 5x60kg,5x80kg, 3x5x90kg - køte ok, jeg skal dog bliv bedre til at presse knæene ud og tjekke fodstilling, de begynder nu også at blvie ret tunge. Backward lungees: 2x10/10x30kg Militry: 5x30kg, 3x40kg, 3x5x47kg, super god power idag, de var nemme 3x5 pullups - jeg må se at få øvet mig på kipping ss'et med 3x10 atomics
  5. Can't get enough

    02/12/09 Jeg har haft onde onde doms i mine quads efter WOD'en i mandagsm av av. Men mon ik de klar til at squatte i morgen. Den stod på laders med ring dips og fatbarPU i dag. 3x2-4-6-8RD+1-2-3-4PU 2x2-4-6+1-2-3 + løse disp og pull-ups så jeg endte på 80 dips og 50 pullups ab-wheel fra knæ: 3x6 ss'et med COC T: 3x10/10
  6. Can't get enough

    28/11/09 Open gym, mm det ved at blive en dårlig vane at træne med tømmermænd,men fik nu alligevel lavet en ok omgang der tog lige over en time. Legede også lidt med boxjumps, det var ganske sjovt. Opvarmning: sjip + airsquats og ledrotation dødløft: 5x70kg, 3x100kg, 3x5x110kg Bænk: 5x50kg, 2x60kg, 5x86kg, 2x5x70kg - blev lokket til at sætte 70kg på, og de kom op. Blandet leg med boxjumps ind imellem sætene, var meget min psyke der holdt mig tilbgae i starten. Højeste jeg endte på var den lange boxjump kasse+ 5 røde og en blå eleiko skive derudover: 2x10 ringdips og 3x5 k2e 30/11/09 Opvarning: massere af sjip og airsquat øvelser, jeg nåede blandt andet 35 DU på 60 sekunder. WOD: 3 runder af 50 squats 50 lungees 50 boxjumps tid: 15.10 Bonus workout, selvom der ik var meget at skyde med: Reverse ladder: 6-5-4-3-2-1 Chinups + ring dips Puha ond omgang der bare gjaldt om at æde sig selv og presse på. Jeg synes jeg ku mærke min lænd lidt for meget gennem airsquats, så det skaljeg ha løst på en eller anden måde. Derudover er min venstre lægmuskel helt smadret, så den får lidt is nu og er forhåbentlig bedr ei morgen.
  7. Can't get enough

    Puha jeg var i byen onsdag og det satte sine spor på torsdagen, det helt utroligt så sløv og energiforladt jeg bliver når jeg har drukket, dog altid noget jeg ik får hovedpine. Jeg fik dog slæbt mig til forelæsning og der blev os trænet om aftenen, det gik helt fint da jeg først kom igang. 26/11/09 Open gym, styrkedag Hurtig opvarmning med ledrotation, sjip og airsquats Squat: 5x50kg, 5x70kg, 3x5x87,5 kg - Tjaaa de føles tunge, men op kommer de jo. Jeg skal dog fokusere på at spænde mere op Military: 3x5x45kg - yes så var den der Chinups: 5xBW, 3x5xBW+9kgvest, 5xBW, 4xBW kb-stepups: 2x10/10x12kg+12kg
  8. Can't get enough

    Lidt sløvt med log updates, men trænet er der blevet. Jeg var hjemme i weekenden og der blev bulket godt på quality street, paradis-is og rådyr. Rundede også lige en gammel ven til afbrænding i hans kælder. Udover lidt dødløft blev der diskoet godt igennem. 23/11/09 En dejlig tur i kirken Warm-up: led rutine + medball øvelser WOD: Frontsquat: 5-5-5-5-5 50-55-60-70-65 Tjaa synes jeg blev træt i kernen og de 70 var ik så pæne så gik ik højere op, men benene kan nok godt trykke lidt mere. Bonus WOD: Tabata m. atmoic situps Jeg ku ik holde atomicsne hele vejen igennem så efter 4. runde blev det kun til 4-5 stykker og så alm situps for resten 24/11/09 WOD: 3 runder af: 21 K2E(ik fuld ROM efter 1. runde) 21 KB-swings 24kg 3 ture i reb 21 pushups 21 boxjumps tid: 18.28 Puha ganske bidsk omgang og satans jeg ik ku holde den rx, men intensiteten ville ha faldet for meget. Rebturene gik heldigvis rigtig godt og jeg fik brugt benene godt. Jeg fik vildt ondt i hovedet bagefter og sad og var ynkelig i et kvarters tid.
  9. Can't get enough

    19/11/09 Open Gym 20 Double unders led tamtam Squat: 5x50kg, 5x70kg, 3x5x85kg Backward lungees: 2x10/10x40kg , utroligt så meget svagere jeg er med højre fod forrest Military press:5x30kg, 2x5x45kg, 5x40kg, Pushpress på de 1-2 sidste med 45 Pullup-ladders: 5x1-2-3 ss'et med Ringpushups: 4x10 AB-circuit: 3x8(v-ups, sprinter-situps, hipups, toe touches) Udemærket træning, Jeg er spændt på hvor længe jeg kan øge i squatten. Og så er jeg meget i tvivl om hvordan jeg skal køre mine tunge dage, fx nu når jeg i dag brændte ud på military press, tror jeg prøver på 45 igen om en uge.
  10. Can't get enough

    18/11/09 Jeg ville egentlig have klatret i dag, men efter en god omgang på studiet og lidt hygning med kæresten var klokken lige pludselig blevet mange og jeg havde en aftale med nogle venner. Det var godt nok gang i vejrguderne på hjemturen og der sku holdes godt fast i cyklen for ik at flyve væk. Nå men hjemkommet og gennemblødt, fandt jeg ud af at mine venner først kom senere end beregnet, og så ku jeg jo lige nå ud i stormen igen og til en gang crossfit, var lige heldig at nuppe en af de sidste pladser. Opvarmning: rigtig dejlig meget stræk og sving og så lidt til at få armene igang, jeg skalerede ret meget ned på pullupsne af hensyn til WOD'en. mini-wod: 10 Pushups 10 Dips 10 Pullups(kørte ringrows m. lave ringe) WOD: Weighted pullups 1-1-1-1-1+1 9-15-20-25-32 + 20 m. OH-greb jeres lunger skal også lige brændes af WOD: Max rounds på 7 min 15 squats 10 kb swings 24 kg 5 burpees 6 runder + 10 squats Fed træning, hvor jeg fik trukket overraskende meget havde jeg ik lige regnet med. Synes umiddelbart også det er meget i forhold til hvor meget jeg repper, men kan være ejg snart skal maxe der. Der stod pullups, men man måtte selv bestemme og jeg kan løfte noget mere med UH-greb, prøvede dog lige med 20 på OH og den kom da op.
  11. Can't get enough

    17/11/09 Crossfit, dagens WOD var en bidsk en af slagsen, og jeg var ret bange for hvordan snatchne ville gå. De kom aldrig til at flyde rigtig godt, jeg kommer ik nok ind under stangen + en masse andre ting. Tog dog kun 20 kg på så det var ik rigtig noget problem bare at fyre igennem, selvom skuldrene nok arbejdede meget mere end de burde. Jeg lavede 15 burpees i første runde og så gik det ellers ned af og jeg sluttede på 5 i sidste. WOD: 5 snatch hvert minut 40kg( skaleret til 20 kg hangsnatch) Burpees Bliv ved til du har lavet 100 burpees Tid: 11.45 Bonus gøgl: 20 pullups som doubles triples og enkelte singler ss'et med Kb windmills 3x4/4x20kg
  12. Can't get enough

    Afleverede eksamens opgave idag, var godt nok rart at få ud af verden. Efter forelæsning var vi så lige nede og få en øl skide hyggeligt, og om lidt står den på burger og mere øl med studiet life is good. Fik dog lige smidt en gang Bouldering ind imellem og albuen tog det meget pænt, så det greta. Ca. 1 times bouldering i nkk, inklusiv 25 blandede pullups primært på klatrjebjælke og 10 pistols til hvert ben.
  13. Can't get enough

    14/11/09 Open gym m. død bænk og workout.Fin omgang, hvor workouten godt nok drænende mig fuldstændig. Sjip: ved ik hvor mange min, men fik lavet 20 DU's, jeg laver dem så jeg laver 1 sjipper lidt almindeligt og så laver 1 til... Fint fint, de skal nok komme i streg inden længe. lidt led rotation og stræk inden løft. Dødløft: 5x70kg, 3x90kg, 2x5x95kg, 5x100kg - tungt men nemt eller hvordan det nu hedder Bænk: 2x5x50kg, 3x5x65kg, - havde lige glemt jeg kørte på 60kg i sidste ug så de blev lidt tunge, jeg holder mig nok også her i næste uge. Derudover synes jeg ik at jeg har så god føling med øvelsen så der er lidt at arbejde på. 25 Pullups fordelt ind imellem sætne, taget primært som doubler og tripler. Rigtig god power idag, ku sagtens ha kørt flere, men døde efter workouten. Workout: 25 - 15 - 10 af: kb-Snatch 20 kg H+V Burpeess tid: 11.50 av av, det gjorde fandme ondt og jeg måtte ned på gulvet bagefter. Men helt klart en tid der kan forbedres når jeg får mere styr på min snatch teknik, burpees skal bare ædes, men de godt nok ik rare. set her bagefter virker det godt nok som lang tid at bruge, men husker det ik som om jeg holdt vildt lange pause. Jeg kørte 15 snatch i streg første gang, og derefter delt op i 5-6'ere Mine øvre ryg er helt stiv i dag. Bonus pullups i ringe: 2,3,3 Det var den overspringshandling, back to the essay
  14. Can't get enough

    12/11/09 Fik klemt en gang Crossfit ind imellem opgave skrivningen, og for satan det var dejligt at få clearet hovedet og brugt kroppen lidt. Fyrede den ikke helt af, da jeg ik var helt tryg ved Medball-cleans, men sækken blev godt ristet af K2E. koksede også lige i tællingen så jeg lavede 20 MB-cleans i næst sidste runde, men tog bare 5 flere i sidste runde. Tjaa skal generelt bare blive bedre til at få en glidende overgang fra shrugget til vendet når jeg laver cleans. WOD for time: 35 MB-cleans 25 K2E 30 MB-Cleans 20 K2E 25 MB-Cleans 15 k2E 20 MB-cleans 10 k2E ca. 15 min Bonus kropshævninger: Pullups 3,2,1 Chins ups: 8
  15. Can't get enough

    09/11/09 Morgen Open gym - godt baldret da jeg mødte op lidt i 8, men ik noget lidt AC/DC ik kan klare.Var stadig lidt usikker på hvor meget min albue ku klare efter at jeg faldt på cykel, men det gik meget fint, mærkede næsten ik noget. hurtig Stræk og sving Concept 2: 1 km i ca. 2.00/500m tempo kort pause 3 km på 12.02min, tja det blir jo aldrig ligefremt behageligt at ro, men den burde kunne presses en del længere ned. Tror jeg vil køre noget interval næste gang, 10/11/09 Open Gym kl 21.00 Mødte op lidt før og fik varmet op så jeg var ready da kl 8 holdet blev sendt hjem, de havde kørt tunge dødløft, man blev helt misundelig. Det gik fint med at øge med kilo, og jeg mærkede stort set ikke noget til albuen, kan dog godt mærke den nu hvor jeg er kommet hjem, men det ik slemt. Blir spændende at se hvor længe jeg kan øge, specielt i millitary, men det må jeg jo tage derfra. Front squat( del af opvarmningsætne) 5x40kg, 5x50kg Backsquat: 3x70kg, 3x70kg, 3x5x80kg - synes jeg jeg ku mærke det lidt i lænden, må præve at få nogen til at kigge på mig næste gang. kb-stepups: 2x12/12x12kg+12kg massere af bandpushdowns for albuen. Military press: 5x30kg, 3x5x42kg kb windmills: 3x5/5 2x5/5x16kg plank circuit: 2 x 45sek frontbridge+30 sek sidebridge til hver side Chin-ups: 4x1,2,3) 5 sek pause mellem hvert sæt og 60 sekunder mellem hver ladder