Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 06/22/12 in all areas

  1. 2 points
    JohnJohnson

    Joe´s Corner

    Indbydende!
  2. 1 point
    321

    321's log - 2015

    Fredag morgen Løb Type: CHI. 15 minutter. Distance: 5-6km. Et solidt løb uden problemer... Eftermiddag Bænk pres 05 x 32kg. 05 x 40kg. 03 x 47,5kg. 05 x 52,5kg. 05 x 52,5kg. 05 x 60kg. 05 x 60kg. 05 x 67,5kg. 05 x 67,5kg. Ikke meget over skud... WOD. FKP's Stolpetræning 2 runder: - 10 Pull ups - Armgang frem og tilbage i bom. - Armgang frem og tilbage i bom, uden øret kommet under underkanten. - 10 T2B. - 10 fransk pres, i ribbe. - 3 rundsving. Baglæns rundt om barren, muscle up, 10 Dips på toppen. - 25 englehop. - 50 bicycle crunches. - 30 push ups. - 8 Pull ups. - 10 Window wipers. - 10 jump squats. Jeg kan stadig det pis... Masser af overskud.
  3. 1 point
    JohnJohnson

    Joe´s Corner

    En hest på brystkassen er meget godt beskrevet, virkelig ubehageligt! I nat der vågnede jeg kl 5, så brugte jeg min nyindkøbte peakflowmåler. I aftes inden sengen sagde den 900L/min (kan ikke måle mere) og da jeg vågnede kl 0500 målte den 640 L/min. Skal nok passe på bisserne, har heldigivs en kæreste der er klinisk tandtekniker og hun minder mig konstant om de farer der lurer omkring hvert hjørne. (syreskader efter juice, bricanylen, tandbørstning osv) Ja det var et sjovt indslag på en skidefed cykeltur. Mht vægt så burde jeg ligge på omkring 72-73. Vægten sagde 76,5kg i morges så det er ikke så galt. Da jeg var i mit livs form var jeg på 71 kg, og gik som arbejdsmand hvor man jo brænder en masse energi af og trænede meget, men det var lige på grænsen af hvad der var sundt og jeg endte da også med at få en bakterie infektion fordi mit immun forsvar var under pres. Men ja man kan godt gå lidt i nørd-mode omkring vægten og meget af det er også psykisk. Hvis man selv godt ved at man lige er det tungere så hæmmer det ens selvtillid, især på bakkerne! Man kan ikke klandre dig får lige at få lidt ekstra på sidebenene når man som pizzaelsker tager på pilgrimsrejse til pizzaens fødested! Hvis jeg skal derned skal jeg også have pizza morgen, middag og aften! Ja det er utroligt at man, i den bedste tid på året, skal glæde sig over når vejret bliver dårligt! Jeg tog mig selv i at juble over vejrudsigten og den tilhørende pollen prognose igår! Jeg er helt enig, og især når man kører er det som om man rigtigt kan rense ud ved at snyde næse, hoste og harke, og ventilere lungerne. Puha det med at vågne med tør mund er så ubehageligt, min tunge føles som en slidt læder pung!
  4. 1 point
    Op med humøret champ. Godt nok er vejret ikke for lækkert, men det ser da ud som om jeres mini-arrangement i aften bliver super hyggeligt. Har fulgt lidt med fra sidelinien, og jeg synes sgu det er et fedt stykke arbejde i har gjort omkring det. Og held og lykke hvis du i morgen tager til Tyren. Jeg havde selv luret på det, men det er efterhånden en del tid siden at jeg har siddet på en cykel, så det er ikke lige der formen skal testes af
  5. 1 point
    stinger

    Fedling forsøger formforbedring

    Torsdag fik jeg nappet næstsidste dag i den første måned med kb-træning. Jeg begynder at blive lidt presset på greb og udholdenhed i underarmene, så er meget spændt på hvordan programmet bliver de næste 4 uger. Det blev til 9 min m swings at the minute 7*20 reps og 2*25 reps. Derefter 3 runder m 1 min af halo, planke, one arm rows og desuden 3*15 strækkere. Masser af sved på panden.
  6. 1 point
    Nogen gange bliver man bare nød til at dele en sjov historie. I Søndagens udgave af Challenge Århus var deltager nr 622 så uheldig at hans cykel havde mekanisk defekt, i stedet for at opgive og udgå, hvilket havde været helt fair, så går han ind til den nærmeste landmand og låner hans gamle havelåge, hvorefter han cykler de resterende 20-30Km på dette vidunder: På trods af dette, så gennemfører han Århus i en ok fornuftig tid, dog med en lidt lang cykel-tid: /Lol
  7. 1 point
    JernHenrik

    Mads Vægttab Vol. 1

    Jeg vil sige som DBF. Du spiser for lidt, alt for lidt. Du skal ligge på ca 2200 kcal, ellers skal du igang med en stor genopbygning af muskler bagefter. Brug det næste halvår på at tabe de sidste 10 kg, og så træn træn træn - ligegyldigt hvad
  8. 1 point
    D.B.F

    Mads Vægttab Vol. 1

    Hej Mads. Rigtig flotte vægttab, men du spiser altså for lidt. Du spiser mindre end en pige på 50kg!!! Det ender med at din krop sætter forbrændingen for meget ned og æder dine muskler og så bliver du i sidste ende tyndfed(ikke sundt heller). Morgen: Få spist noget æg(3-5 og spinat(meget) og lignende til morgenmad. Smoothies med bær, banan, yoghurt og neutral proteinpulver. Laks med bær og geøntsager( alt kan laves aftenen før). Bare 1-2 x om ugen som variation. Husk at mærke efter hvordan du har det når du spiser ovenstående. Middag: en dåse tun/kylling og 1kg grøntsager! Aften: som du plejer. Sådan taber du dig helt sikkert sundere og Du får ikke ondt i maven lige pludselig. Skær frugten fra hvis du vil have færre kcal. God vind